Exemplu concret am pe un proiect in Polonia unde costurile de operare au crescut cu 10% in ciuda faptului ca nu 'caram' nimic de aici, nici macar resursa umana
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 noiembrie 2011 - 11:42
Scris 24 noiembrie 2011 - 11:39
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 noiembrie 2011 - 11:42
Scris 25 noiembrie 2011 - 12:01
Scris 25 noiembrie 2011 - 12:03
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 noiembrie 2011 - 12:05
Scris 25 noiembrie 2011 - 12:05
Scris 25 noiembrie 2011 - 12:07
Scris 25 noiembrie 2011 - 12:09
Scris 25 noiembrie 2011 - 12:11
Scris 25 noiembrie 2011 - 12:18
Scris 25 noiembrie 2011 - 12:31
Scris 25 noiembrie 2011 - 04:53
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 25 noiembrie 2011 - 04:56
Scris 25 noiembrie 2011 - 06:43
Scris 25 noiembrie 2011 - 08:06
Scris 25 noiembrie 2011 - 08:59
Scris 25 noiembrie 2011 - 10:35
Scris 25 noiembrie 2011 - 12:31
Scris 25 noiembrie 2011 - 02:05
Scris 25 noiembrie 2011 - 02:36
Oricum, la o masina de 5000 euro, nu poti sa pretinzi inca 1500 ptr logistica (chiar daca pretul de import & stuff ptr a vinde un Citadine, sa zicem, e cam la fel cu cel ptr a vinde un Duster)
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 noiembrie 2011 - 02:36
Scris 25 noiembrie 2011 - 02:59
Scris 25 noiembrie 2011 - 03:42
Ca se vorbea mai devreme ca in pretul de vanzare intra si salariile celui care o spala, celui care face actele de vanzare etc. Oamenii astia sunt si la reprezentantele din .ro, nu doar aia de'afara sunt platiti, chiar daca noi nu avem contact cu ei. Plus ca, asa cum a punctat si oaspetele (daca nu incurc), oamenii aia au salarii fixe (din cate stiu, doar reprez de vanzari ai si un oarecare comision), nu se va scumpi masina daca se vand doar 2 intr'o luna si nici nu se va ieftini daca se vand 30.
Oricum, ideea care mi se pare mie gresita e ca logistica ar adauga inca 1500 euro, ceea ce mi se pare ff mult (mai ales daca tinem cont si de faptul ca la noi TVA e 24%, in .de, de ex e 19% - deci in .de fata TVA ar costa 4800 in loc de 5000 la noi)
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 noiembrie 2011 - 03:43
Scris 25 noiembrie 2011 - 04:00
Scris 25 noiembrie 2011 - 05:30
Scris 25 noiembrie 2011 - 08:23
Scris 01 decembrie 2011 - 04:47
Scris 01 decembrie 2011 - 04:58
Scris 01 decembrie 2011 - 09:27
Fiat sint aia care au pus mina pe Chrysler ???Doar nu era sa aleaga motoare Fiat
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi