Cu ce m-am dat azi
#626
Scris 28 iunie 2012 - 10:18
vroiam sa te intreb cu ce camionete ai mai mers pana acuma?
#627
Scris 29 iunie 2012 - 07:14
Ce naiba, alte puncte de comparatie n-ati gasit? Ahhh....mie nu-mi place ca are rezervorul de benzina pe partea stanga. Stiti cat de greu e sa gasiti loc liber la benzinarii pe partea aia? Mai tot timpul esti nevoit sa intinzi tot furtunul.
#628
Scris 29 iunie 2012 - 07:36
#629
Scris 29 iunie 2012 - 09:08
#630
Scris 29 iunie 2012 - 10:03
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#631
Scris 29 iunie 2012 - 12:16
#632
Scris 29 iunie 2012 - 01:09
In general gurile sunt pe dreapta, ceea ce e relativ incomod pentru ca trebuie sa lasi masina descuiata si nu prea poti controla bine masina din priviri. Daca mai ai si geamuri fumurii deja poti fi pradat. Deasemenea coada e mai mare la pompele pe dreapta, cele de pe stanga fiind in general goale, fara masini. Dupa mine, cine are gura rezervorului pe partea stanga e avantajat .
Da, numai ca ma mine la tara, "desteptii" au sesizat lucrul asta si se pun din start pe partea stanga, desi ei au rezervorul pe dreapta.
Iar eu, care as fi intdreptatit sa ma asez pe stanga, sunt nevoit sa trag de furtun si sa fiu atent sa nu ating caroseria.
Aceasta postare a fost editata de adytzu: 29 iunie 2012 - 01:09
#633
Scris 29 iunie 2012 - 01:11
#634
Scris 29 iunie 2012 - 01:27
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#635
Scris 29 iunie 2012 - 01:31
#636
Scris 29 iunie 2012 - 02:11
#637
Scris 29 iunie 2012 - 03:41
ideea e sa fie bani de combustibil
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#638
Scris 04 iulie 2012 - 10:18
Singura mare problema este motorul puturos. Ok, este liniar. Ok, consuma 10% in traficul bucurestean la ore de varf. Dar la drum intins poti sa-i faci orice ca NU se misca deloc. Cu dci-ul meu zbor pe langa asta.....
Alt aspect fff interesant este pretul: 13.000 euro TVA inclus pt echiparea Terra care are chiar si volan imbracat in piele cu comenzi pe el. Dieselul de 90CP este cu 2000euro mai scump dar se merita CLAR!
1.33VVTI as lua doar pe Yaris (cu toate ca nici acolo nu cred sa fie vreo racheta).
Foarte hilar zgomotul la >4000rpm mi-a amintit de rasnita de cafea pe care nu am mai vazut-o in functiune din copilarie
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 04 iulie 2012 - 10:20
#639
Scris 04 iulie 2012 - 10:43
...
Foarte hilar zgomotul la >4000rpm mi-a amintit de rasnita de cafea pe care nu am mai vazut-o in functiune din copilarie
Mai tii tu minte cum face rasnita de cafea...
Poate face ca farasu scapat pe scari...ca nici din ala nu ai mai auzit de mult cum suna!
#640
Scris 04 iulie 2012 - 10:45
#641
Scris 06 iulie 2012 - 10:26
Inca diger senzatiile, revin cu impresii dupa ce ma racoresc cu o BERE
#642
Scris 18 iulie 2012 - 01:50
Lodgy devine prima optiune pentru acel client care isi doreste o masina extrem de spatioasa, ieftina atat la achizitie cat si la intretinere, confortabila pe sosea si mult mai buna calitativ decat Logan. Varianta Laureate costa doar 14200 euro cu 5 locuri si 14700 cu 7 euro, cu motorizarea de top de 110 CP diesel de pe Duster.
Cu greu iti poti inchipui cat de mare este aceasta masina de doar 4.5m lungime! Pe locurile din fata nu te deranjeaza absolut nimic: loc berechet la cap, genunchii nu lovesc nimic, scaunul este suficient de mare pentru orice gabarit si pozitia la volan este in sfarsit una buna! Ca noutate: avem un loc generos pentru a odihni piciorul stang! Consola, in ciuda masivitatii sale, nu rapeste deloc din spatiu, totul este la indemana si spatiile de depozitare sunt numeroase. Butoanele geamurilor electrice au migrat in sfarsit pe usa - unde le si este locul - iar comenzile aerului conditionat sunt la inaltimea corecta. Torpedoul este mediu ca dimensiuni si situat putin cam jos, dar compenseaza cu un spatiu de depozitare generos si cu capac, fix deasupra consolei centrale. Genial de simplu, nu? In conditiile in care singurul neajuns este lipsa cotierei, nu prea mai ai ce reclama interiorului, deoarece pana si plasticele bordului sunt noi, tot dure si rezistente, dar mai placute vizual si mai bine asamblate. Sistemul multimedia cu touchscreen este binevenit, nu este ultimul ragnet in domeniu, dar este placut in utilizare si da un aer modern consolei.
Tot in interior mai avem un limitator de viteza pe care, personal, il consider inutil; mai avem ceasuri de bord noi imprumutate de la Renault si foarte foarte mult spatiu - dar asta parca v-am mai zis-o, nu?!
Partea cea mai buna o descoperi dupa ce pornesti motorul. In sfarsit o Dacia care chiar pare a fi ... 'masina'! Ambreiajul, cutia de viteze in 6 trepte si motorul de 110 cai lucreaza foarte bine impreuna si misca caroseria de peste 1300kg intrun mod foarte placut. Adio vibratii puternice in pedalier, adio schimbator de viteze care tremura , adio zgomot la greu. Masina se misca exact cum te-ai astepta sa se miste o masina facuta bine iar puterea este arhisuficienta in orice mod de exploatare, reprizele sunt bune - poti efectua depasiri in forta fara sa simti cilindrii cum sar parca de sub capota, si a 6-a treapta de viteze ajuta mult la consum pe autostrada si mai ales la reducerea zgomotului.
Ok, masina nu este un monument de silentiozitate si nici nu va castia vreun premiu pentru demaraj, dar este o masina de familie mare cu care poti sa depasesti pe DN si pe autostrada fara sa te treaca o suta de transpiratii si fara a schimba treptele prea des. Deasemenea este prima Dacia care se conduce relaxat chiar si la viteze de peste 130km/h. Reprizele sunt bune chiar si la viteza ridicata cu conditia sa retrogradezi in treapta a 5-a si sa o calci fara ezitare.
Nu stiu cum se comporta cu celelalte motorizari, dar observ ca majoritatea marcilor low-cost au motorizarea potrivita doar in varful de gama. Pe acest principiu, nu prea as recomanda benzinarul de 1.6 si 85CP. Merita riscat doar noul 1.2TCE de 115CP si dieselul de 90CP, dar am serioase retineri.
Nu pot decat sa zic inca odata BRAVO celor de la Dacia-Renault, au reusit din nou sa rupa gura targului si sa scoata pe piata o masina buna, economica si pe care sa nu-ti para rau ca ai dat banii.
Sunt sigur ca modelul se va vinde extraordinar de bine in Europa. Franta, Italia si Germania sunt piete avide dupa masini de familie, si tinand cont ca MCV-ul a fost un real succes, sunt convins ca Lodgy va fi ales in detrimentul multor alte break-uri sau monovolume de pe piata. Cu ocazia aceasta poate vor invata si romanii ca un monovolum chiar isi are rostul atunci cand ai o familie.
Pentru conationalii nostri mai carcotasi, care nu pot concepe sa dea 15000 euro pe o 'Dacie' - am o veste buna: o gramada de nemti vor vinde ieftin Passaturile TDI, vechi si obosite, pentru a-si lua un Lodgy nou-noutz - fiti cu ochii pe mobile.de
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 18 iulie 2012 - 01:52
#643
Scris 21 iulie 2012 - 10:26
Opel Astra GTC ( the new one ) - Enjoy, ceva dotari extra, 1.4 turbo 140cp 6man.
am frecat-o prin oras vreo 2-3 ore.
masina e mare. foarte mare.
mi-a placut pozitia la volan. am stat bine in masina. bordul foarte mare. nu am reusit sa ma obisnuiesc nicicum cu multitudinea de butoane de pe bord. ( poate necesita timp )
volanul cu grip bun, dar din nou multe butoane.
servodirectia merge foooarte usor. cand m-am suit inapoi in a mea, parca n-aveam servo
materialele nu m-au dat pe spate calitativ. or fi rezistente, dar... ( poate la sport/cosmo vin materiale mai bune )
prima data cand am trecut la masina mea pe semnalizatoare cu impuls, mi s-a parut f ciudat si greu de digerat. acum nu le-as mai schimba cu nimic. la astra j au trecut la semnalizatoare normale. aiurea.
f aiurea e si computerul de bord, cu afisaj intre ceasurile de bord, si buton pe maneta din stanga volanului.
complet aiurea.
problema cu usile f mari, e ca la cum mi-am gasit eu pozitia optima la volan, trebuia sa fac contorsionism sa ajung la centura.
alta chestie de (cuvant urat).
vizibilitatea exterioara nu e printre cele mai bune.
nu mi-am putut da seama de dimensiunile masinii. din nou poate e chestie de obisnuinta.
masina avea cam 4000km, deci inca noua. se simtea ca-i tzapana.
motorul... decent as putea zice. nu prea m-am dat la ea, dar se misca. acceptabil pentru 1.4/140cp. nici masina nu cred ca e foarte usoara.
consumul pe bord arata o medie de 9%. majoritatea oras.
acuma sa ne intelegem, acceptabil pentru un om normal.
e o optiune interesanta.
nah per total e o masina ok, dar eu cu siguranta nu mi-as lua GTC. da, arata bine, se uita lumea dupa ea ( era si rosie, jante pe 18" ) dar e total nepractica.
m-ar interesa sa testez un 20cdti 165cp cu automata.
sunt curios cum e cutia.
in viitor, daca va fi sa fie vreun schimb ceva, inclins sa cred ca nu as mai lua cutie manuala ( doar daca cutia automata oferita pe masina din viitor va fi un dezastru complet )
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#644
Scris 30 iulie 2012 - 09:01
Am fost foarte entuziasmat cu cateva ore inainte de intalnirea cu acest monovolum. Ma gandeam ca n-are cum sa nu-mi placa: e mare, spatios, design placut chiar frumos, pare dinamica, vizibilitate buna si confort probabil suveran.
Ete nah! O laie. Si mai scartzaia si ceva in coloana volanului, la doar 900km rulaj..... Rusineeeee
Masina placuta, dar departe de asteptari. Suspensie zgomotoasa, motor la fel, mariaj motor-cutie putin dubios (iti trebuie ceva vreme pana te inveti cu ea) si dieselul nici nu este atat de rafinat precum cele de la VAG/Ford/PSA.
Alt minus: calitatea cel putin indoielnica a interiorului. Mult plastic ieftin, asamblare sub orice critica (da, chiar are lufturi evidente...), ergonomia comenzilor tinde spre zero.....
In fine, spre deosebire de generatia precedenta, asta nu imi place decat la exterior
#645
Scris 30 iulie 2012 - 09:11
#646
Scris 30 iulie 2012 - 09:35
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#647
Scris 30 iulie 2012 - 09:35
posibil sa gresesc, am umblat doar 1 ora cu masina, dar Scenic parca e mai bine lucrat.....
#648
Scris 30 iulie 2012 - 09:59
cat se poate de serios, noile opeluri nu mai au nicio legatura cu generatiile vechi.
eu ma apropii cu troaca mea de 100.000km si n-are niciun greiras. nu bate si nu scartzaie nimic.
materialele o fie ele mai din plastic trist, dar sunt peste asteptari de rezistente.
si eu am ramas cu un mare of dupa testdrive-ul cu GTC-ul...
nu m-am simtit ca si "acasa"...
cred ca o sa trag de actuala masina pana o sa scoata urmatoarea generatie de Astra
sau iau un Golf 4 secondhand. TDI of cors
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#649
Scris 30 iulie 2012 - 10:04
asta ca sa nu fac aroganta de a spune ca Golful V din curte e de pe cu totul alta planeta....
#650
Scris 30 iulie 2012 - 10:46
Hopel, ce ai vrea ?
Tot asta zic si io , exceptiile fiind date de catre masinile garajistilor. A lui ska presupun ca-i editie speciala, cu sigla opel pusa pentru dezorientare...
Pentru mine, greutatea, aspectul unei portiere in interior spune multe. Cele de Opel m-au ,,impresionat'' de cand ma stiu, vrand sa le inchid doar din exterior.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi