Cu ce m-am dat azi
#676
Scris 02 august 2012 - 11:25
Pacat ca acuma e pe mana presei, dar vine ea si vremea mea.....
Pana atunci pot spune ca masina mi-a placut de cum am vazut-o. Exteriorul mi se pare foarte reusit chiar daca formele sunt putin cam 'retro'. Interiorul m-a cucerit definitiv. Pur si simplu m-am simtit extraordinar in scaunul soferului, si gabaritul meu asociat cu masina sport da cam cu virgula....
In fine, abia astept sa pun mana pe ea, chiar si pt scurta perioada
#677
Scris 03 august 2012 - 05:02
#678
Scris 09 august 2012 - 12:35
Dupa flendureala cu celelalte modele din gama, dupa revelatia suprema a segmentului, Toyota Hilux, si cunoscand deja fosta generatie D-Max, asteptarile au fost mici, interesul la fel. M-a cam intrigat atitudinea sales managerului de la Isuzu, care n-a scos un cuvant despre masina, doar a insistat sa ma urc in ea si sa plec la drum. Stia ce ma asteapta....
Ce-i drept m-a cam socat designul, masina aratand foarte bine pe viu dar nu ma asteptam sa fie altceva decat un tractor ieftin si solid. Dupa inca un mic soc generat de interiorul complet nou a urmat surpriza cea mare dupa primele sute de metri. Motorul este o adevarata BIJUTERIE. Cuplu de elefant, putere livrata liniar indiferent de turatie, cand strivesti acceleratia simti cum iti paraie gatul. Pedala de ambreiaj cu cursa foarte lunga te pune pe ganduri, dar de fapt ambreiajul cupleaza rapid si scurt, exact unde trebuie si unde te astepti sa o faca. Daca ar fi redus cursa pedalei la jumatate ai fi putut sa juri ca esti intr-o Toyota.....
Ultima surpriza placuta, si cea de-a treia, a fost stabilitatea cazanului pe sosea si directia foarte bine setata. Diferentele fata de generatia precedenta sunt ca de la cer la pamant. Clar nu o vei arunca de kur in viraje, dar vei putea trece pe la Paraul Rece fara sa versi tot din tine....Amarok-ul e cam tot pe acolo la capitolul acesta, dar VW-ul se simte rigid - si asta te cam arde in teren accidentat. Supletea suspensiilor de la Hilux nu o vei regasi la niciun model, dar D-Max nu se simte deloc rigid in teren accidentat, este mult mai maleabil decat - de exemplu - Ford Ranger.
Cei 163 de cai putere scosi din 2500cmc cu ajutorul a doua turbine sunt foarte naravasi si misca mastodontul cu o lejeritate surprinzatoare - mai ales in off-road, dar nici pe autostrada calatoria nu mai este un chin, viteze de 150-160km/h putand fi sustinute fara probleme si cu un consum sub cel al concurentei.
Apropo, cred ca motorul acesta este cel mai economic din categoria camionetelor. Consuma mai putin si decat Hilux, si pare usor mai rafinat decat 2,5-ul de la Toyota.....Este clar mult mai placut si liniar decat motorul de pe Amarok si cel de pe Ranger si se poate bate linistit cu cei 190CP scosi de dCi-ul Navarei.
Interiorul este mult mai ergonomic, mai bine lucrat, mai modern si mai frumos decat pana acum. Pozitia la volan este in sfarsit corecta, ambianta este placuta si totul este bine asamblat. Dimensiunile sunt foarte generoase, in spate mi se pare cel mai spatios model....
Reversul medaliei il reprezinta anumite mici detalii pe unde se simte un lejer rabat la calitate: carcasele oglinzilor laterale, grila fata si manerele nichelate sunt dintrun plastic ordinar iar farurile foarte frumos desenate nu lumineaza prea bine. La interior singurul minus il simti cand atingi cotiera: din nou plastic ieftin...si parca nici pielea de pe volan nu pare sa faca multi bani - dar macar se simte a fi rezistenta....
Pretul, cel care ne doare cel mai tare, este destul de flexibil. Se ofera discounturi serioase ajungandu-se destul de mult sub pretul de lista. Una peste alta imi pare cea mai ieftina camioneta de pe piata. Aproape de D-Max ar mai fi Rangerul, dar Fordul la interior chiar lasa de dorit dpdv al calitatii resimtite.
Imaginea este clara: daca banii nu sunt o problema si vorbim de foarte multa munca in conditii extreme - Hilux e solutia unica, pentru conditii aspre si medii D-Max este perfect. La ora actuala, eu pe alte camionete nu as da banii.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 09 august 2012 - 12:40
#679
Scris 10 august 2012 - 10:58
Primii kilometri si deja ma intrebam ce dracu are masina, mai mai ca o duceam inapoi. Zici ca luasem permisul ieri, si totusi nu e prima avtomata pe care pun gheara.... Incet-incet insa incepem sa ne obinuim unul cu celalalt. Trecand in manual observ ca primele trepte sunt scurte rau si in total sunt 7! Bingooooo, asta nu e robotizata ci CVT! Deci treptele erau doar in mintea ....mea! Schimbam radical stilul de condus si masina incepe sa se miste. Nu ca o racheta, ci ca un suplu gandac de oras. Totul e sa te obisnuiesti cu acceleratia, dupa perioada de acomodare poti face motorul sa raspunda asa cum iti doresti si poti finally sa te infigi bine cu buburuza prin trafic.
Interiorul este foarte spatios si foarte bine finisat. Departe de a fi perfect, se prezinta foarte solid si cred ca va rezista bine la uzura. Am o versiune de varf, plina de gadgeturi, dar nu o recomand pt ca nota de plata sare la stele. Daaaaar, masina este extraordinar de bine inchegata si cu o directie extrem de usoara dar foarte responsiva. Prin oras este o adevarata placere si totul cu un consum rezonabil: 9 % la mers repede si prin aglomeratie mare.
Sa vedem maine cum se prezinta la drum intins.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 10 august 2012 - 10:59
#680
Scris 11 august 2012 - 10:22
#681
Scris 11 august 2012 - 11:42
#682
Scris 11 august 2012 - 09:20
Sa vedem maine cum se prezinta la drum intins.
Interesant, noi ne-am dat cu asta. Daca ai face niste poze, mai mai ca am putea sa te publicam la teste scurte...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#683
Scris 11 august 2012 - 11:32
@Frank - daca imi spuneai din timp util, se putea aranja stii doar ca astept doar un semn, nimic mai mult.....
Revenin la buburuza japoneza, abia astazi, dupa un traseu lung, am reusit sa 'invat' cutia si sa ma misc cum trebuie cu masina. Ori asa ciudate sunt toate CVT-urile puse pe motoare mici, ori Toyota asta e mai capricioasa. Cu certitudine insa cutia la primul contact este foarte nepredictibila si modul manual nu ajuta absolut deloc. Dupa ce te 'imprietenesti' cu ea si reusesti sa te pui deacord si cu pedala de acceleratie, comportamentul masinii este foarte placut. In foarte putine situatii am folosit modul manual intrucat acele rapoarte fixe nu prea sunt perfect alese. In schimb mi s-a parut genial modul sport care efectiv tinea motorul mai turat - este absolut tot ce-ti trebuie cand ai nevoie de un demaraj mai puternic.
Am mers cu ea cam peste tot. Pe autostrada A3 s-a comportat bine, insa de la 140km/h in sus cuvantul repriza isi pierde sensul, chiar si cu Sport apasat. Pe DN-uri insa, la viteze intre 70-120km/h micutza este destul de agera si de placuta. Acelasi motor pe Auris, cu manuala in 6 trepte si bineinteles pe acelasi traseu mi s-a parut mult mai plictisitoare si mai ales enervanta din lipsa cuplului la turatii joase. CVT-ul insa reuseste sa miste masina decent la turatii foarte scazute, in caz de mare graba si nerv nervos e suficienta o apasare pe pedala pana la fund si acul turometrului zboara in 5000rpm si acolo sta pana ti-ai terminat treaba. Daca este vreo urcare mai abrupta, s-ar putea sa termini mai repede rabdarea decat urcarea, dar asa-i cu citadina la munte
Confortul este foarte bun, scaunele nu prea au sustinere laterala dar nici nu simti nevoia. Directia din nou mi s-a parut extraordinar de placuta si de incisiva iar suspensiile sunt exact asa cum trebuie - nici rigide dar nici flescaite. Stabilitatea este buna spre foarte buna, oricum pentru dimensiunile sale de oras, Yaris sta foarte bine pe viraje mai ales daca nu fortezi nota. Oricum motorul iti mai taie din elan
Interiorul este intradevar de buna calitate. Dimineata cand m-am urcat in ea am simtit acelasi miros din Rav4 si Avensis.... Materialele din care este facut bordul si panourile usilor sunt aceleasi de pe modelele de clasa superioara, asamblarile sunt la acelasi nivel, placerea de a conduce Toyota este nealterata. Poate s-o fi facut economie pe la ceva, dar nu se simte si nici nu se vede.
Consumul pe autostrada Bucuresti-Ploiesti cu viteza medie circa 105km/h undeva la 7.9%. Mersul in forta pe serpentine spre Bran si statul putin pe la cozi a ridicat consumul la 8.1% iar viteza medie a scazut mult. La intoarcere, mergand pe Rucar si Targoviste intrun ritm relaxat si mai la 'consum', la intrarea in Bucuresti media scazuse puternic la 6.4 litri la 100km. Un rezultat decent, dar nu extraordinar.
In oras insa, la trafic de weekend si cu 2 volume citite din 'how the fuck we use the CVT transmission', bordul arata 7%. Cu ceva aglomeratiune prin centru si un mers mai alert se duce prin 7.7-8. Este cel mai bun consum care l-am scos ever cu o benzinara in Bucuresti!
Concluzia: masina este EXCELENTA daca circuli preponderent urban. Merge sa dai o fuga si pana la munte cu ea daca nu ai altceva la indemana dar pleci putin mai devreme si ajungi ceva mai tarziu. Ca a doua masina in familie este ideala. Merge si pentru o doamna de orice varsta, chiar si pt un cuplu de pensionari. Eu mi-as inlocui Loganul cu asa ceva ..... dar nu inainte de a vedea cum merge 1.4 D4D
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 11 august 2012 - 11:36
#684
Scris 12 august 2012 - 07:20
Este prea scumpa pentru ceea ce ofera, zic io.
#685
Scris 12 august 2012 - 11:30
am mers cu modelul vechi ,cu D4D ce-i drept dar vad ca nu s-au schimbat multe.Sincer la cat costa nu sunt sigur ca nu ai inlocui-o cu altceva.Swift de ex mi-a placut multPretul de lista al versiunii de top este de 15500 euro. Evident se mai scade, se mai discuta, dar in orice caz nu este o buburuza ieftina.
@Frank - daca imi spuneai din timp util, se putea aranja stii doar ca astept doar un semn, nimic mai mult.....
Revenin la buburuza japoneza, abia astazi, dupa un traseu lung, am reusit sa 'invat' cutia si sa ma misc cum trebuie cu masina. Ori asa ciudate sunt toate CVT-urile puse pe motoare mici, ori Toyota asta e mai capricioasa. Cu certitudine insa cutia la primul contact este foarte nepredictibila si modul manual nu ajuta absolut deloc. Dupa ce te 'imprietenesti' cu ea si reusesti sa te pui deacord si cu pedala de acceleratie, comportamentul masinii este foarte placut. In foarte putine situatii am folosit modul manual intrucat acele rapoarte fixe nu prea sunt perfect alese. In schimb mi s-a parut genial modul sport care efectiv tinea motorul mai turat - este absolut tot ce-ti trebuie cand ai nevoie de un demaraj mai puternic.
Am mers cu ea cam peste tot. Pe autostrada A3 s-a comportat bine, insa de la 140km/h in sus cuvantul repriza isi pierde sensul, chiar si cu Sport apasat. Pe DN-uri insa, la viteze intre 70-120km/h micutza este destul de agera si de placuta. Acelasi motor pe Auris, cu manuala in 6 trepte si bineinteles pe acelasi traseu mi s-a parut mult mai plictisitoare si mai ales enervanta din lipsa cuplului la turatii joase. CVT-ul insa reuseste sa miste masina decent la turatii foarte scazute, in caz de mare graba si nerv nervos e suficienta o apasare pe pedala pana la fund si acul turometrului zboara in 5000rpm si acolo sta pana ti-ai terminat treaba. Daca este vreo urcare mai abrupta, s-ar putea sa termini mai repede rabdarea decat urcarea, dar asa-i cu citadina la munte
Confortul este foarte bun, scaunele nu prea au sustinere laterala dar nici nu simti nevoia. Directia din nou mi s-a parut extraordinar de placuta si de incisiva iar suspensiile sunt exact asa cum trebuie - nici rigide dar nici flescaite. Stabilitatea este buna spre foarte buna, oricum pentru dimensiunile sale de oras, Yaris sta foarte bine pe viraje mai ales daca nu fortezi nota. Oricum motorul iti mai taie din elan
Interiorul este intradevar de buna calitate. Dimineata cand m-am urcat in ea am simtit acelasi miros din Rav4 si Avensis.... Materialele din care este facut bordul si panourile usilor sunt aceleasi de pe modelele de clasa superioara, asamblarile sunt la acelasi nivel, placerea de a conduce Toyota este nealterata. Poate s-o fi facut economie pe la ceva, dar nu se simte si nici nu se vede.
Consumul pe autostrada Bucuresti-Ploiesti cu viteza medie circa 105km/h undeva la 7.9%. Mersul in forta pe serpentine spre Bran si statul putin pe la cozi a ridicat consumul la 8.1% iar viteza medie a scazut mult. La intoarcere, mergand pe Rucar si Targoviste intrun ritm relaxat si mai la 'consum', la intrarea in Bucuresti media scazuse puternic la 6.4 litri la 100km. Un rezultat decent, dar nu extraordinar.
In oras insa, la trafic de weekend si cu 2 volume citite din 'how the fuck we use the CVT transmission', bordul arata 7%. Cu ceva aglomeratiune prin centru si un mers mai alert se duce prin 7.7-8. Este cel mai bun consum care l-am scos ever cu o benzinara in Bucuresti!
Concluzia: masina este EXCELENTA daca circuli preponderent urban. Merge sa dai o fuga si pana la munte cu ea daca nu ai altceva la indemana dar pleci putin mai devreme si ajungi ceva mai tarziu. Ca a doua masina in familie este ideala. Merge si pentru o doamna de orice varsta, chiar si pt un cuplu de pensionari. Eu mi-as inlocui Loganul cu asa ceva ..... dar nu inainte de a vedea .cum merge 1.4 D4D
a cum a zis si Mol cam mare consum de autoband dar na masina a fost gandita de oras.
#686
Scris 12 august 2012 - 08:14
#687
Scris 12 august 2012 - 08:58
Auto vine de la "tomobil", si band de la "banda" pe care merge !!
#688
Scris 12 august 2012 - 10:19
Ok, masina este scumpa, dar nici Polo nu il iei pe bani putini decat daca te mananca anusul la vreun 1.2 60CP....
Dupa 3 zile de mers zi de zi cu Yaris si >600km masina imi place din ce in ce mai mult. Pe benzina cu manuala nu as lua-o nici mort. Oscilez intre benzina CVT si D4D cu manuala. De mentionat ca este absolut fantastic sa legi telefonul prin blustutz si sa ai handsfree incorporat in sistemul audio. Camera video cand dai cu spatele este minunata si nu mai ai nevoie de senzori. As fi vrut mai multe reglaje la sistemul audio, dar poate nu le-am descoperit eu.....Keyless-go este alt gadget delicios. Partea interesanta este ca multe optionale sunt incluse in al doilea nivel de echipare, pt care platesti suplimentar doar 1000 euro si ai sistemul cu touchscreen, camera video spate, volan si schimbator in piele, airbaguri cortina si la genunchi si ESP+ASR.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 12 august 2012 - 10:19
#689
Scris 12 august 2012 - 11:17
Unde afiseaza ... in oglinda ???Camera video cand dai cu spatele este minunata si nu mai ai nevoie de senzori.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#690
Scris 12 august 2012 - 11:25
#691
Scris 12 august 2012 - 11:37
#692
Scris 12 august 2012 - 11:41
ala e pret de lista, mai scade vreo 1500-2000euro... adica un 'ursuletz' cu o buna tinuta de drum
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 12 august 2012 - 11:41
#693
Scris 12 august 2012 - 11:46
#694
Scris 13 august 2012 - 07:40
#696
Scris 13 august 2012 - 08:58
A doua masina in familie,bine bine......dar prima ce sa fie daca pe a doua se achita 15000?
...ceva la 15.001 euro.
Se poate da mai mult pe a doua fiindca, e posibil, chiar sigur, ca-n asta isi duce mai mult veacul, si-ar trebui sa-l intereseze siguranta, bla,bla...
#697
Scris 13 august 2012 - 09:11
Deci pana la urma un Yaris cu ceva discount poate fi o afacere buna la circa 13k euro....
#698
Scris 13 august 2012 - 07:35
#699
Scris 13 august 2012 - 11:37
problema apare in 2 situatii: cand ai 5k euro si te inhami la ceva ce nu-ti permiti, si atunci cand ai doar 4k, iti iei o troaca si incepi sa te crezi a fi "miezul" si restul sunt prosti....
eu daca mi-as permite, mi-as lua si maine Yarisul, pt ca lucrurile de calitate intotdeauna sunt scumpe (nu neaparat rentabile.....)
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 13 august 2012 - 11:40
#700
Scris 17 august 2012 - 03:10
@Frank - daca imi spuneai din timp util, se putea aranja stii doar ca astept doar un semn, nimic mai mult.....
Asta era masina cu care te-ai dat?
http://www.4tuning.r...bine-13748.html
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi