Cu ce m-am dat azi
#726
Scris 04 septembrie 2012 - 02:22
grinch, de acord cu tine ref textele lui bleu, si mie imi plac
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#727
Scris 04 septembrie 2012 - 02:28
ramane insa o problema in aer: PRETUL
este scumpa, si nu prea se merita pt drumurile si traficul nostru.
si uneori ceva confort nu strica deloc.....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 04 septembrie 2012 - 02:30
#728
Scris 04 septembrie 2012 - 03:10
dar mie pe sport+ mi s-a parut destul de saltareata...
un x-Drive 20d va fi combinatia perfecta pentru un turism diesel dinamic, utilizabil all year.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#729
Scris 04 septembrie 2012 - 03:18
insa nici cu A4 nu mi-e deloc rusine....
#731
Scris 04 septembrie 2012 - 03:51
ca corporate-car, daca as avea de ales, la bugetul asta clar as lua un BMW, si nu m-ar mai durea nicaieri de suspensia rigida si bieletele scumpe
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 04 septembrie 2012 - 03:52
#732
Scris 04 septembrie 2012 - 04:44
Review-ul nostru cu seria 3 l-ati citit?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#733
Scris 04 septembrie 2012 - 04:49
#734
Scris 04 septembrie 2012 - 06:11
#735
Scris 04 septembrie 2012 - 11:30
#736
Scris 05 septembrie 2012 - 07:56
@Frank - asa este, nu m-as uita la un sales executive care umbla cu seria 3, pt ca nu vad de ce n-ar putea umbla in mod chibzuit intr-un Passat/Laguna/Octavia etc. si bugete de 45k euro la masini de firma NU prea mai exista....
#737
Scris 19 septembrie 2012 - 11:31
Designul exterior cred ca a cucerit pe toata lumea, impactul vizual al partii frontale fiind puternic iar din lateral arata intr-un mare mare fel. Spatele nu este atat de impresionant insa inchide intrun mod armonios linia de design. Agresiv, impunator, armonios si atent desenat - cred ca este primul Hyundai care chiar este frumos, al dracului de frumos. Asta da identitate de marca! Ca detalii relevante putem nota forma farurilor, manerele portierelor si linia laterala deosebit de reusita.
Interiorul este alta surpriza placuta, nu doar dpdv stilistic dar mai ales calitativ. Partea superioara a bordului si a fetelor de usi este din material moale, placut la atingere si care nu reflecta razele soarelui, fetele de usi se continua cu material textil si ceva vinilin unde sprijini bratul, primul plastic mai economic il gasesti abia la buzunarul de pe usa. Ornamentele argintii din jur nu par foarte rezistente si cele de pe volan cred ca sigur vor prezenta uzura prematura.
Avem insa scaune bune, incapatoare si cu sustinere laterala buna, avem butoane si manete solide si usor de gasit. Avem iluminare de bord albastra, ceasuri mari si un display decent in mijloc. Gasim insa un CB cam neergonomic dar se compenseaza cu comenzile de pe volan plasate destul de bine.
Spatiu mult de tot in fata, nu am cifre, dar sigur este in top. In spate senzatia de spatiu este foarte puternica dar la picioare parca nu prea te lafai, insa ai un portbagaj spatios cu acces bun.
Pozitia de condus este buna, joasa atat cat trebuie, reglajele sunt suficiente la scaun dar cam aiurea la volan - totusi, nimic deranjant.
Din pacate motorizarea pe care am nimerit-o nu m-a entuziasmat deloc: 1.4MPI 100CP. Adica pauza lipsa gaura. Cine isi poate dori in ziua de azi un unupatru ASPIRAT pe o masina de clasa compacta lunga de 4.3 metri si grea de 1.3 tone? Pare a fi o optiune doar pentru o fiica de 18 ani care si-a luat permisul ieri sau pentru mama cand o iesi la pensie......Ei bine situatia nu este chiar asa. Plecatul de pe loc in trafic urban nu ridica probleme, in general fataiala prin Bucuresti este ok. Poti depasi, poti sa te bagi cu incredere printre celelalte masini, cu ceva avant urci si pante in viteza. Secretul sta in turatie: mereu peste 3000 ture si pt ceva putere te duci peste 4000. Din fericire lesinata care-nu-este-de-fapt-prea-lesinata nici nu este exagerat de insetata. Suge benzina in limitele normale: 9-10 in trafic normal si cam 11 in aglomeraciune, la un stil de condus miserupist poate si mai putin.
Pentru extraurban ai putea pune pariu cu oricine ca nu depasesti cu ea altceva decat loganuri 1.4 pe gaz.... iaca din nou surprize-surprize ca lesinata se tine al dracu de bine dupa celelalte masini mai cu motz, are reprize foarte lungi insa cu ceva rabdare atinge viteze de croaziera si de varf destul de ridicate. Gratie trenului de rulare placut si a tinutei de drum foarte bune, mergi lejer cu 150-170km/h si ajungi relativ usor la viteza maxima oficiala de 182km/h. Lipsa de putere si mai ales cuplu te face sa o tii undeva intre 130 si 160 pt a fi sigur ca la nevoie tragi levierul in a 5-a si mai poti sa prinzi putin avant. Am zis putin, da?!
Reversul medaliei este ca daca o arzi in >140 la ora consumul sta undeva pe la 12% in ciuda cutiei de viteze cu 6 trepte.Pentru o lipsa generala de zvac nu prea se merita, nu?. In plus zgomotul motorului la >4000rpm nu este tocmai muzica nici macar pentru o ureche de diletant....
Versiunea testata Comfort este al doilea nivel de echipare si cuprinde - spun eu - minimum necesar pe o compacta a anului 2012. As fi dorit in plus climatizare si jante de aliaj.
Pretul afisat de importator este de 13086 euro - o valoare buna pt o compacta nou-noutza cu o tinuta de drum foarte buna si o garantie extrem de lunga. Dar ce ne facem pe un Rucar-Bran, Paraul Rece, Cheia sau chiar si pana la Sinaia cu anorexicul 1.4 aspirat? Din pacate gama de motorizari pe benzina este deosebit de fada, 1.6MPI sau 1.6GDI nu sunt cea mai fericita solutie si mai ridica destul de mult pretul fiind oferite doar cu echipari mai generoase.
Singurul motor care se merita pe masina aceasta este 1.6CRDI 110CP care in aceeasi echipare Comfort vine la 15422 euro - ceva mai ieftin decat un 1.6TDI pus pe Octavia.
Oricat de bine ar arata masina si in ciuda saltului calitativ, eu as merge - contra unei diferente de pret - pe o Octavia 2 mult mai plictisitoare dpdv estetic dar cu un delicios 1.4TSI 122CP.
#738
Scris 20 septembrie 2012 - 12:14
raman la parerea ca te poti descurca cu ea, viteze de mai mari de 140, n-ai unde si de ce. In oras nu prea conteaza ce ai sub capota pentru A - B.
CRDI-ul e altceva, e delicios motorul ala.
p.s. - primul hyundai al dracului de frumos, a fost eleantra ( asta noua Forester )
#739
Scris 20 septembrie 2012 - 10:14
reprizele 60-80, 80-100 pe un drum de munte sunt de tot rasul, eu cu ionizata zbor in comparatie cu asta!
#740
Scris 20 septembrie 2012 - 05:01
Eu am mers cu 1.4 si la mare si la munte, cate 3-4 in masina cu bagajele aferente. Numai ca eu dadeam in ture nene, ca o litra-doua in plus la consum....
#741
Scris 20 septembrie 2012 - 09:13
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#742
Scris 20 septembrie 2012 - 10:50
#743
Scris 20 septembrie 2012 - 10:59
Tin minte de cand am facut cu Cee'd'ul un drum ce a cuprins si niste pante de 7-8% inclinatie si cu 4 persoane la bord intr'adevar trebe turata serios sa poti face o depasire. La Fiesta parca stau mai relaxat, desi sunt sigur ca la reprize sigur nu sta mai bine
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#744
Scris 20 septembrie 2012 - 11:16
eu schimbam la 3-3500 constant, cand ma dadeam la ea....
#745
Scris 20 septembrie 2012 - 11:30
eu schimbam la 3-3500 constant, IAR cand ma dadeam la ea....
#746
Scris 21 septembrie 2012 - 12:29
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#747
Scris 21 septembrie 2012 - 08:03
In ture i-am dat pana in limitare, si tot degeaba. Si benzina am platit-o eu. N-are zvac, reprizele sunt varza, cuplul este la 4400rpm - nu asta ar fi problema ci repartizarea lui pe plaja de turatii. Ok, se comporta mult mai bine la viteze >130km/h decat un Logan si cica face 0-100 in 12.8 secunde - dar doar daca o duci in >5000. Pe cand 1.5dci-ul nou de pe Logan, la doar 90CP are fix tot 12.8 si pana la 130km/h poti merge mult mai repede cu ea. Partea proasta e ca avantajele daciei se opresc aici
#748
Scris 21 septembrie 2012 - 08:10
...cica face 0-100 in 12.8 secunde - dar doar daca o duci in >5000.
ca doar n-o prinde suta in 12 secunde schimband la 3000 de ture
mai aveam unu din asta care incerca sa-mi explice ca pentru cel mai bun timp 0-100 trebuie sa schimbi un pic peste turatia de cuplu maxim...
era interesant sa-l vad cum facea 0-100 cu un diesel care are cuplu maxim la 1800-2000ture
Aceasta postare a fost editata de ska: 21 septembrie 2012 - 08:11
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#749
Scris 21 septembrie 2012 - 08:16
ca unora le poate parea fantastic ca au atins 170 si pot circula asa 50km, este ok! si amicul meu cu Accent 1.4 fu incantat de ea.....
#750
Scris 21 septembrie 2012 - 08:23
io nu faceam referire decat la enuntul de mai sus, referitor la 0-100.si cica face 0-100 in 12.8 secunde - dar doar daca o duci in >5000.
nu ma intereseaza viteza maxima & co.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi