Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Cu ce m-am dat azi


  • Please log in to reply
803 replies to this topic

#726 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 04 septembrie 2012 - 02:22

bleu, nu vreau sa zic: told you so... :) cum era cu Passat-ul ala?

grinch, de acord cu tine ref textele lui bleu, si mie imi plac :)
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#727 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 04 septembrie 2012 - 02:28

asa este, masina m-a dat pe spate. si chiar nu ma asteptam, pt ca abia ce ma dadusem acum 2-3 saptamani cu generatia precedenta...

ramane insa o problema in aer: PRETUL
este scumpa, si nu prea se merita pt drumurile si traficul nostru.

si uneori ceva confort nu strica deloc.....

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 04 septembrie 2012 - 02:30

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#728 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 septembrie 2012 - 03:10

deci cam aceleasi impresii le-am avut si eu.
dar mie pe sport+ mi s-a parut destul de saltareata...

un x-Drive 20d va fi combinatia perfecta pentru un turism diesel dinamic, utilizabil all year.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#729 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 04 septembrie 2012 - 03:18

mda, dar x-drive-ul ala incarca serios nota de plata, si-asa extrem de piperata.....

insa nici cu A4 nu mi-e deloc rusine....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#730 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 04 septembrie 2012 - 03:49

La 47k inca 2-3k nu inseamna nimic.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#731 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 04 septembrie 2012 - 03:51

ba inseamna ca deja ai ajuns la un apartament cu 2 camere.... care ti-ar produce 200 euro/luna si cu devalorizare minima :lol: :lol: :lol:

ca corporate-car, daca as avea de ales, la bugetul asta clar as lua un BMW, si nu m-ar mai durea nicaieri de suspensia rigida si bieletele scumpe :lol:

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 04 septembrie 2012 - 03:52

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#732 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 04 septembrie 2012 - 04:44

Pai mai deunazi ziceai ca nu te-ai uita la un sales executive care s-ar da jos dintr-un seria 3...

Review-ul nostru cu seria 3 l-ati citit?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#733 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 04 septembrie 2012 - 04:49

cazanele au fost intotdeauna misto si scumpe,clar o japoneza e mai eftina mai fiabila,ca senzatii nu se apropie in schimb mult de el.Cat despre suspensie de cand stiu eu BMW-urile au avut suspensia mai tare :) oricum tre sa prind si eu un carut din asta sa vad care e schema cu el .
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#734 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 septembrie 2012 - 06:11

Masina pentru papagali ... :D
  • 0

#735 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 04 septembrie 2012 - 11:30

Toate ca toate bleu, dar facusi si tu vreun cerculet cu bamveu ala?
  • 0

#736 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 05 septembrie 2012 - 07:56

cerculetze n-am facut, dar am aruncat-o de fund de cateva ori. e foarte misto....

@Frank - asa este, nu m-as uita la un sales executive care umbla cu seria 3, pt ca nu vad de ce n-ar putea umbla in mod chibzuit intr-un Passat/Laguna/Octavia etc. si bugete de 45k euro la masini de firma NU prea mai exista.... :D
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#737 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 19 septembrie 2012 - 11:31

By courtesy of a good friend am avut astazi la drive-test pentru cateva ore noul i30 de la Hyundai.

Designul exterior cred ca a cucerit pe toata lumea, impactul vizual al partii frontale fiind puternic iar din lateral arata intr-un mare mare fel. Spatele nu este atat de impresionant insa inchide intrun mod armonios linia de design. Agresiv, impunator, armonios si atent desenat - cred ca este primul Hyundai care chiar este frumos, al dracului de frumos. Asta da identitate de marca! Ca detalii relevante putem nota forma farurilor, manerele portierelor si linia laterala deosebit de reusita.

Interiorul este alta surpriza placuta, nu doar dpdv stilistic dar mai ales calitativ. Partea superioara a bordului si a fetelor de usi este din material moale, placut la atingere si care nu reflecta razele soarelui, fetele de usi se continua cu material textil si ceva vinilin unde sprijini bratul, primul plastic mai economic il gasesti abia la buzunarul de pe usa. Ornamentele argintii din jur nu par foarte rezistente si cele de pe volan cred ca sigur vor prezenta uzura prematura.
Avem insa scaune bune, incapatoare si cu sustinere laterala buna, avem butoane si manete solide si usor de gasit. Avem iluminare de bord albastra, ceasuri mari si un display decent in mijloc. Gasim insa un CB cam neergonomic dar se compenseaza cu comenzile de pe volan plasate destul de bine.
Spatiu mult de tot in fata, nu am cifre, dar sigur este in top. In spate senzatia de spatiu este foarte puternica dar la picioare parca nu prea te lafai, insa ai un portbagaj spatios cu acces bun.
Pozitia de condus este buna, joasa atat cat trebuie, reglajele sunt suficiente la scaun dar cam aiurea la volan - totusi, nimic deranjant.

Din pacate motorizarea pe care am nimerit-o nu m-a entuziasmat deloc: 1.4MPI 100CP. Adica pauza lipsa gaura. Cine isi poate dori in ziua de azi un unupatru ASPIRAT pe o masina de clasa compacta lunga de 4.3 metri si grea de 1.3 tone? Pare a fi o optiune doar pentru o fiica de 18 ani care si-a luat permisul ieri sau pentru mama cand o iesi la pensie......Ei bine situatia nu este chiar asa. Plecatul de pe loc in trafic urban nu ridica probleme, in general fataiala prin Bucuresti este ok. Poti depasi, poti sa te bagi cu incredere printre celelalte masini, cu ceva avant urci si pante in viteza. Secretul sta in turatie: mereu peste 3000 ture si pt ceva putere te duci peste 4000. Din fericire lesinata care-nu-este-de-fapt-prea-lesinata nici nu este exagerat de insetata. Suge benzina in limitele normale: 9-10 in trafic normal si cam 11 in aglomeraciune, la un stil de condus miserupist poate si mai putin.
Pentru extraurban ai putea pune pariu cu oricine ca nu depasesti cu ea altceva decat loganuri 1.4 pe gaz.... iaca din nou surprize-surprize ca lesinata se tine al dracu de bine dupa celelalte masini mai cu motz, are reprize foarte lungi insa cu ceva rabdare atinge viteze de croaziera si de varf destul de ridicate. Gratie trenului de rulare placut si a tinutei de drum foarte bune, mergi lejer cu 150-170km/h si ajungi relativ usor la viteza maxima oficiala de 182km/h. Lipsa de putere si mai ales cuplu te face sa o tii undeva intre 130 si 160 pt a fi sigur ca la nevoie tragi levierul in a 5-a si mai poti sa prinzi putin avant. Am zis putin, da?! :P
Reversul medaliei este ca daca o arzi in >140 la ora consumul sta undeva pe la 12% in ciuda cutiei de viteze cu 6 trepte.Pentru o lipsa generala de zvac nu prea se merita, nu?. In plus zgomotul motorului la >4000rpm nu este tocmai muzica nici macar pentru o ureche de diletant....

Versiunea testata Comfort este al doilea nivel de echipare si cuprinde - spun eu - minimum necesar pe o compacta a anului 2012. As fi dorit in plus climatizare si jante de aliaj.
Pretul afisat de importator este de 13086 euro - o valoare buna pt o compacta nou-noutza cu o tinuta de drum foarte buna si o garantie extrem de lunga. Dar ce ne facem pe un Rucar-Bran, Paraul Rece, Cheia sau chiar si pana la Sinaia cu anorexicul 1.4 aspirat? Din pacate gama de motorizari pe benzina este deosebit de fada, 1.6MPI sau 1.6GDI nu sunt cea mai fericita solutie si mai ridica destul de mult pretul fiind oferite doar cu echipari mai generoase.
Singurul motor care se merita pe masina aceasta este 1.6CRDI 110CP care in aceeasi echipare Comfort vine la 15422 euro - ceva mai ieftin decat un 1.6TDI pus pe Octavia.

Oricat de bine ar arata masina si in ciuda saltului calitativ, eu as merge - contra unei diferente de pret - pe o Octavia 2 mult mai plictisitoare dpdv estetic dar cu un delicios 1.4TSI 122CP.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#738 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 20 septembrie 2012 - 12:14

am avut 1.4 109 cai pe ceed.
raman la parerea ca te poti descurca cu ea, viteze de mai mari de 140, n-ai unde si de ce. In oras nu prea conteaza ce ai sub capota pentru A - B.
CRDI-ul e altceva, e delicios motorul ala.

p.s. - primul hyundai al dracului de frumos, a fost eleantra ( asta noua Forester :D )
  • 0

#739 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 septembrie 2012 - 10:14

pana la 140 si chiar si peste se descurca decent doar pe AUTOSTRADA.
reprizele 60-80, 80-100 pe un drum de munte sunt de tot rasul, eu cu ionizata zbor in comparatie cu asta!
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#740 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 20 septembrie 2012 - 05:01

poate ti se pare ca zbori datorita cuplului sau ai subturat-o tu....
Eu am mers cu 1.4 si la mare si la munte, cate 3-4 in masina cu bagajele aferente. Numai ca eu dadeam in ture nene, ca o litra-doua in plus la consum....
  • 0

#741 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 20 septembrie 2012 - 09:13

Nu prea cred ca un Logan cu 1.5 dCi da ocoale pe drumuri de munte unui i30 cu 1.4 benzina daca ambele sunt conduse fara a tine cont de consum. Cuplul dieselului insa iti da senzatia ca zburda pe langa benzinar, insa diferentele de fapt nu sunt deloc mari, chiar si daca i30 e mai greu
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#742 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 20 septembrie 2012 - 10:50

Bleu conduce benzinara ca un taximetrist dizelist si se mira de ce e lesinata :)
  • 0

#743 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 20 septembrie 2012 - 10:59

A zis ca s'a dus si'n 4k rpm, ca nu a bagat el benzina :P
Tin minte de cand am facut cu Cee'd'ul un drum ce a cuprins si niste pante de 7-8% inclinatie si cu 4 persoane la bord intr'adevar trebe turata serios sa poti face o depasire. La Fiesta parca stau mai relaxat, desi sunt sigur ca la reprize sigur nu sta mai bine
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#744 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 20 septembrie 2012 - 11:16

si la 4000 i-a fost frica ca-i sare motorul? :)
eu schimbam la 3-3500 constant, cand ma dadeam la ea....
  • 0

#745 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 20 septembrie 2012 - 11:30

eu schimbam la 3-3500 constant, IAR cand ma dadeam la ea....


  • 0

#746 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 21 septembrie 2012 - 12:29

La Ceed schimbam la 5-5.5k rpm când vroiam sa ma mișc mai cu talent
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#747 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 21 septembrie 2012 - 08:03

Pejte are impresia ca eu sunt mai de la tzara, uita insa ca el merge cu masina la mega image si eu in ultimul an am facut km cat el in ultimii 3.....Deci este exclus sa merg aiurea cu benzinarele, mai ales ca am acasa si diesel si benzina....dooohhhh

In ture i-am dat pana in limitare, si tot degeaba. Si benzina am platit-o eu. N-are zvac, reprizele sunt varza, cuplul este la 4400rpm - nu asta ar fi problema ci repartizarea lui pe plaja de turatii. Ok, se comporta mult mai bine la viteze >130km/h decat un Logan si cica face 0-100 in 12.8 secunde - dar doar daca o duci in >5000. Pe cand 1.5dci-ul nou de pe Logan, la doar 90CP are fix tot 12.8 si pana la 130km/h poti merge mult mai repede cu ea. Partea proasta e ca avantajele daciei se opresc aici :lol: :lol: :lol:
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#748 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 septembrie 2012 - 08:10

...cica face 0-100 in 12.8 secunde - dar doar daca o duci in >5000.

Imagine amplasata


:lol:
ca doar n-o prinde suta in 12 secunde schimband la 3000 de ture :lol:

mai aveam unu din asta care incerca sa-mi explice ca pentru cel mai bun timp 0-100 trebuie sa schimbi un pic peste turatia de cuplu maxim...
era interesant sa-l vad cum facea 0-100 cu un diesel care are cuplu maxim la 1800-2000ture :lol:

Aceasta postare a fost editata de ska: 21 septembrie 2012 - 08:11

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#749 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 21 septembrie 2012 - 08:16

da Jane, dar e obositor sa stai in limitare cu un rahatzish de ascutitoare d'asta (ma refer strict la motor!!). motorul este clar ca NU POATE, nu ca nu vrea.....

ca unora le poate parea fantastic ca au atins 170 si pot circula asa 50km, este ok! si amicul meu cu Accent 1.4 fu incantat de ea.....:D
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#750 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 septembrie 2012 - 08:23

si cica face 0-100 in 12.8 secunde - dar doar daca o duci in >5000.

io nu faceam referire decat la enuntul de mai sus, referitor la 0-100.
nu ma intereseaza viteza maxima & co.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi