Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Cu ce m-am dat azi


  • Please log in to reply
803 replies to this topic

#701 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 17 august 2012 - 08:02

dap

dar articolul de mai sus este de tot rasul: masina nu are cutie automata si butonul Sport nu modifica nicio schimbare de treapta, treptele sunt doar in mintea cretinului care a scris. acolo avem un CVT, era suficient sa dea fraierul un mic search pe google inainte de a publica un material......
bleah

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 17 august 2012 - 08:06

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#702 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 17 august 2012 - 09:48

bleah

... asta e prescurtarea de la "bleunightdanger" ???
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#703 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 17 august 2012 - 10:22

nu Jane, e greata fata de toti labarii din presa auto romaneasca....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#704 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 20 august 2012 - 12:18

E, tre sa manca si gura lor ceva :P
  • 0

#705 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 20 august 2012 - 05:23

Tipul ce poseda Corvette-ul ce pusesem poza mai deunazi a gripat motorul,cauta motor de Stingray.
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#706 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 20 august 2012 - 05:33

Multa bafta
  • 0

#707 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 20 august 2012 - 08:42

m-am dat duminica cu un BMW X6 xDrive40d. pachet ///M si alte vrajeli.
motorul + cutie, bijuterie.
in rest... n-as da in viata mea atatia bani pe o asa masina. vreo 80-85.000eur sau dracu o fi fost.
cu parere de rau, dar la banii astia, niste mici detalii, nesemnificative pentru multi, mi s-au parut jenante.
si in plus, x6-le e si urat cu spume.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#708 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 21 august 2012 - 08:02

cu parere de rau, dar la banii astia, niste mici detalii, nesemnificative pentru multi, mi s-au parut jenante.


cum ar fi?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#709 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 21 august 2012 - 08:15

Emblema, rotile, cusatura de la scaun, surubu t20 din spatele banchetei, ploua torential prin luneta si avea culoarea prea tipatoare
  • 0

#710 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 august 2012 - 08:40

carcasa volanului, dintr-un plastic de doi lei. pana si volanul meu la conserva de masina wannabe opel, se regleaza mai mult ( cel putin in adancime )
nicio "usa" nu are deasupra manerele alea de care sa te tii, sau sa agati o haina ceva.
parasolare mici, cu protectia pentru oglinzi din nou dintr-un plastic execrabil.
ornamentele interioare, dintr-o imitatie de nu stiu ce material, cu niste cerculete, pe langa ca erau again dintr-un material super cheap, aveau si un aspect execrabil ( ok, nu stiu daca-s standard sau nu, dar as fi preferat ceva "aluminiu" or something )
in portbagaj, si mai ales pe margini, din nou dam de acelasi plastic, cu aspect ieftin ( gen logan )
vizibilitate execrabila. cel putin in partea din spate ( geamuri laterale spate si luneta )
repet, precum am zis si mai sus, detalii nesemnificative, dar la 80-90k euro parca ai vrea totusi ceva mai premium.
bine, nu astia-s factorii decisivi care m-ar face sa nu imi cumpar asa ceva, dar oricum, sunt lucruri simple, care teoretic nu ar trebui sa coste mult...

despre motor si cutie nu cred ca loc de povesti. totul la superlativ.
mi-a placut mult volanul M. grip bun, cu padele suficient de mari si accesibile.

n-am observat lufturi :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#711 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 22 august 2012 - 09:59

Da, e tipic BMW. Daca ai avea masina pe termen lung, n-ai mai vedea aceste lufturi. Du-te la Mertzan si o sa ai finisari de top. De obicei la primul contact omul se uita la finisari si nu pune mare pret pe cum se conduce masina.
  • 0

#712 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 22 august 2012 - 10:40

pai tocmai ca a zis ca nu sunt lufturi, doar unele plastice mai ieftine. Asa e, BMW-urile mai noi au niste plastice poate mai ieftine pe alocuri decit Audi si MB. Dar materialele sunt rezistente pe termen lung. Si nu stiu cit de mult conteaza materialele.... Cit despre X6, intr-adevar rational masina aia nu isi are rostul, iei X5 si e la fel de dinamic si mult mai practic.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#713 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 22 august 2012 - 11:18

Partea haioasa e ca Mercedes a luat si el boala asta si vrea sa scoata MLC, un echivalent al X6. Economic o fi viabil, dar e fascinant cum se raspandeste prostia chiar si la capetele luminate. Psihologia nu va da faliment niciodata, ba cred ca are sanse mari de afirmare in anii care vin :D
  • 0

#714 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 22 august 2012 - 12:36

nu pricep cum dracu la o masina ieftina conteaza toate micile detalii de finisare si la masini de >40k euro va multumiti cu un plastic ordinar - dar care rezista in timp!!!
singurele masini la care accept un interior fad/ne-luxos sunt japonezele pt ca merg dzeieste...si au si un pret corect....europenele finisate prost si scumpe in draci mi se par un afront de proat gust catre client.....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#715 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 august 2012 - 12:44

eu doar mi-am exprimat parerea.
la unii poate li se rupe de orice plastice si iau masina pentru aspect, sau doar pentru partea "dinamica". ca despre off-road nu cred ca putem vorbi :lol:
sunt ferm convins ca se putea si mai bine din partea BMW. adica sunt detalii care chiar nu ar costa aproape deloc, daca ai da mai multa atentie. ca vorbim de chestii de plastic, nu de fibra de carbon sau aliaje nu stiu de care :)

greiere, stai linistit ca nu avea lufturi :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#716 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 22 august 2012 - 02:23

nu pricep cum dracu la o masina ieftina conteaza toate micile detalii de finisare si la masini de >40k euro va multumiti cu un plastic ordinar - dar care rezista in timp!!!
singurele masini la care accept un interior fad/ne-luxos sunt japonezele pt ca merg dzeieste...si au si un pret corect....europenele finisate prost si scumpe in draci mi se par un afront de proat gust catre client.....


Pai ti-ai raspuns singur.... BMW merge dzeieste :)
  • 0

#717 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 22 august 2012 - 09:33

Partea haioasa e ca Mercedes a luat si el boala asta si vrea sa scoata MLC, un echivalent al X6.


stai ca vine si Q6
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#718 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 01 septembrie 2012 - 11:34

ca tot ziceam mai sus de masini care merg Dzeieste, de o saptamana au venit Hilux-urile cele noi si nu ma mai satur de ele. masinile astea chiar sunt indestructibile si functioneaza impecabil.

au primit cd-player, alarma viper pe cheie, hardtop carryboy si bedliner. urmeaza colantarea si valea la facut bani :D
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#719 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 01 septembrie 2012 - 11:43

masinile astea chiar sunt indestructibile si functioneaza impecabil.

depinde de soferi :lol:
vorbim peste 4-5ani :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#720 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 01 septembrie 2012 - 11:52

in 5 ani o sa aibe peste 250k km si iti garantez ca abia se vor 'lasa' motoarele :lol: :lol: :lol:
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#721 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 02 septembrie 2012 - 12:16

Adica vor fi la al doilea set de pistoni?
  • 0

#722 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 02 septembrie 2012 - 12:56

fara misto, masinile chiar sunt extraordinar de bine lucrate si de inchegate. si in mod surprinzator ei de la Toyota (Inchape) s-au miscat foarte bine.
nu acelasi lucru se poate spune despre Unicredit Leasing, care m-au dezamagit profund.....

din pacate nu am reusit sa pun si scuturi metalice si nici cele mai bune hardtopuri de pe piata :(
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#723 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 04 septembrie 2012 - 01:20

In urma unei discutii legate de senzatia lui 2012, noul Seria 3, si BMW in general, un colaborator mi-a adus ieri un 320d SporLine la drive-test.

Exemplarul adus de la BMW Romania este undeva la 47.000 euro pret de lista TVA inclus. Este un pret ridicat, si cu greu te poti obisnui cu ideea de a da mai mult de 25-30k euro pe o masina....bine macar ca vorbesc vorbe si buzunarul e gol, ca cine stie ce ar fi iesit.

Culoare faina, un gri inchis. Mi-a facut impresie puternica tapiteria in piele Dakota Coral Red inclusa in pachetul Sportline care costa 1980 euro si aduce multe gadgeturi faine. In fine, exteriorul il stim cu totii, fie noapte fie zi farurile bixenon sunt de mare senzatie, stopurile spate sunt foarte reusite, personal consider linia spatelui mai bine desenata decat partea frontala. Fata de modelul precedent, usile se ‘aud’ altfel: un sunet gros, infundat, mult mai placut ca inainte.


La interior, in prima faza m-a cuprins o senzatie de claustrofobie, care persista si dupa 2 zile – posibil sa fie de la plafonul negru – dar am inceput sa ma obisnuiesc. Odata ce te familiarizezi cu multiplele reglaje posibile la scaun, si te obisnuiesti cu pozitia joasa sau extrem de joasa, distractia este garantata. Uneori este putin incomod urcatul/coboratul din masina, mai ales pt bizonii mai supraponderali, insa pentru astia de transpira mult exista clima automata care iti permite sa setezi intensitatea ventilatorului chiar si pe Auto. O trapa cred ca ar fi facut ca tacamul sa fie complet.
Sistemul multimedia este suficient de intuitiv tinand cont de complexitatea meniurilor, accesarea functiilor fiind oricum destul de facila. Ador controllerul rotativ si butoanele din jurul lui pt ca le poti opera in timpul mersului fara sa iti abati privirea. N-are lufturi, n-are plastice aiurea, nu zdrangane nimic si totul este cat se poate de placut la atingere – inclusiv mocheta de pe tunelul central.

Da domne, masina merge de da dracii in ea. Cutia in 8 trepte este un vis frumos, te poti juca cu ea in mai multe moduri dupa chef si toane. Directia cred ca este electrica, habar n-am, dar in oras pe Confort este usoara si lina iar pe Sport se intareste si raportul este mult mai scurt. Fata de generatia precedenta, masina se misca mai bine, e mai inchegata, e mai confortabila pe denivelari mici/medii si interiorul este mai de calitate.

Mi-a placut in draci modul DS al cutiei, combinatia Confort + DS in oras fiind perfecta, iar pentru dat in goarna Sport+DS este din nou un vis umed. N-are rost sa vorbesc despre reprize si alte senzatii frumoase, masina trage ca nesimtita fara niciun efort, pana in jur de 190km/h si mai cere dar nu mai ai unde sa-i dai. Lejeritatea cu care poti accelera in tromba de la 140-150 este uimitoare. Poti sustine viteze de croaziera de peste 170km/h fara niciun fel de probleme, asfalt bun sa ai si.... loc :D
Stabilitatea este exemplara, electronica isi face datoria mereu si masina sta lipita de asfalt, traiectoria in viraje este corecta – se simte ca este propulsie si nu tractiune, insa la limita o duci doar in Sport+ unde controlul stabilitatii este dezactivat si poti sa o arunci de fund fara prea mult efort fiind totodata destul de predictibila.

Ca tot veni vorba de asfalt bun, un singur lucru am de reprosat: zgomotul si rigiditatea suspensiilor. La fel ca si la generatia precedenta, la o gropitza ai impresia ca ti-au sarit basculele pe trotuar. La modelul vechi se si simtea, se si auzea. La modelul nou insa, daca denivelarile sunt mici spre acceptabile, doar se aude. Au zis ca o fac mai confortabila si au reusit. Insa denivelarile mici si dese de pe A1 te batzaie continuu. Din pacate nu stiu daca as putea trai cu zgomotul acesta continuu, un oras pur si simplu ai impresia ca la fiecare gropitza se rupe cate o bancnota de 100 de euro....Pentru mai mult confort m-as duce spre Audi A4, insa la dinamica acesta sigur este inferior si pretul unui exemplar echivalent la dotari este la fel de infam de mare...

Am uitat sa va spun de consum, este absolut infim! La drum intins mers normal consuma cat un Logan deceii – 5-5.6, daca o calci cum trebuie pe coada extraurbanul se poate duce in 7-8 dar cu multa autostrada facuta in blana si DN-uri in bataie de joc. In oras la trafic mizerabil, 8-9 in functie de cat te mananca talpa.

Am retineri in legatura cu tractiunea spate, insa versiunile xDrive sunt al dracu de scumpe.

Concluzia finala, si nu ma asteptam sa spun/scriu asta vreodata : este foarte greu sa ti-o permiti si sa nu o cumperi! Este o masina premium, un produs finit extrem de performant si de bine pus la punct, este o reteta de succes, un mix fantastic ce iti ia ochii si iti tulbura mintea. Nu este neaparat o masina de imagine (cum spunea Frank), nu este nici macar o alegere rationala, ci este o masina pe care o cumperi in primul rand pt ca ti-o permiti si pentru cat de bine alearga. Un alt motiv foarte serios de a o cumpara este ca japoneze sportive nu prea mai sunt.....

Merita achizitionata doar de noua, sau de la vreun prieten apropiat, apoi tinuta pana cand cade prima bieleta – si o dai repede ca se vand ca painea calda :lol: :lol: :lol:

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 04 septembrie 2012 - 01:21

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#724 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 04 septembrie 2012 - 02:00

Mai bleu, cand ma vezi online pe mess adu-mi aminte sa-ti fac cont pe blog ca sa postezi si acolo "review-urile". Mie unul imi place cum scrii.
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#725 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 04 septembrie 2012 - 02:14

Danger, cat ti-au dat astia de la bmw?
Te-ai urcat din Logan in aia? Sunt rautacios.
Ai devenit patimas rau, si macar de era o tipa nu ,,o bmw'' .
Daca-ti pica un benzinar mai mare, un M, nu-mi pot inchipui ce vei scrie. :)
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi