Ce masina sa aleg?
#276
Scris 19 noiembrie 2011 - 09:36
#278
Scris 19 noiembrie 2011 - 09:43
#280
Scris 19 noiembrie 2011 - 10:30
Nu stiu cum sa explic, dar incerc: daca dau banii pe o masina scumpa, pe benzina, am pretentia ca masina aia sa se miste intrun mare mare fel. Sa ma unga la suflet, sa ud scaunul sub buci cand o conduc. De placere. Eu cred ca m-as fi apropiat de acest "target" cu un model de clasa compacta, cu motor de 140/160/180CP. As fi bagat carburant cu draga inimia intr-un TT, GTI, Scirocco, dar nu as face asta cu un aspirat BMW, care pe deasupra e motorizarea de baza a gamei respective (sau exista si 316 Coupe?!? ) Gandeste-te bine inainte de achizitie, e ca si cum ti-ai lua o nevasta frumoasa si apoi nu te intelegi cu ea.... Iti va place in continuare cum arata, dar nu vei da doi bani pe caracterul ei.
Exact cum spuneai tu suntem diferiti, avem nevoi diferite si placeri diferite. Tu vei cobora cu placere din 320 pe cand eu as fi tzopait de bucurie sa-mi vad jos un TT/GTI/Scirocco (sa nu mai vorbim de Beetle cu 2.0TFSI 210CP...care ar fi fost delir maxim pt mine...)
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 19 noiembrie 2011 - 10:34
#281
Scris 19 noiembrie 2011 - 11:20
Personal as fi ales ceva din clasa compacta, sau chiar mica cu o motorizare potenta
#282
Scris 20 noiembrie 2011 - 01:57
misto rau 320u' coupeee!!!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#283
Scris 20 noiembrie 2011 - 12:19
#284
Scris 20 noiembrie 2011 - 12:22
#285
Scris 20 noiembrie 2011 - 12:28
Aceasta postare a fost editata de pejte: 20 noiembrie 2011 - 12:28
#286
Scris 20 noiembrie 2011 - 12:29
#287
Scris 20 noiembrie 2011 - 12:32
#288
Scris 20 noiembrie 2011 - 12:33
#289
Scris 20 noiembrie 2011 - 12:58
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#290
Scris 20 noiembrie 2011 - 01:23
Eu nu incerc sa-l conving ca 320 n-ar fi buna. Doar atentionez asupra aspectelor care mie nu-mi convin, astfel el va putea pune in balanta corespunzator....
Daca a coborat de pe 102cp si dupa 2 ture cu 320i a zis ca nu l-a dat pe spate la acceleratii .....
#291
Scris 20 noiembrie 2011 - 08:23
+1
Sa isi ia TT-ul.
Eu cred si simt ca un TT l-ar unge la suflet pe Lexus. Asta am dedus-o din postarile lui de unde imi rezulta a fi un om echilibrat, pasional dar cerebral. L-a cuprins putin mirajul unui BMW, dar poate ii trece
@Lexus: in care categorie de posesori de BMW te incadrezi? atentie ca eu prin pasionati inteleg persoane pasionate de tehnica si tehnologie in domeniul auto... nu doar in condus
Nu inteleg de ce intre un coupe nemtesc de clasa medie pe o platforma confirmata si relativ exclusivisa si un coupe nemtesc micut de clasa compacta pe o platforma de volum alegerea rationala ar fi a doua... tie iti place TT-ul, lui ii place E92-ul, asta e, suntem diferiti.
Lexus, bafta sora-tii la examen!
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#292
Scris 20 noiembrie 2011 - 08:40
Ce fel de alte probleme poate intampina o persoana in ro cu bmw? Parerea generala despre posesorii de bmw? Eu pana acum am idetificat cateva categorii;
Hai sa iti spun eu ce probleme am identificat la ownership-ul de BMW Seria 3, dar berlina:
1. Specific pentru o berlina BMW, mai ales Seria 3, la 5 parca e mai bine totusi: masina e joasa, trebuie avut grija in multe momente, la borduri, la denivelari mari, la rampele unor garaje subterane. Spoiler fata jos => atentie mare la parcarea cu fata perpendicular pe bordura. De asemenea, si pragurile sunt joase.
2. Fiind un BMW, exista diverse probleme cu furturile de pe masina: se fura oglinzile, hai sa zici ca se rezolva cu inscriptionarea, desi lui cata i le-au furat/rupt cu totul chiar si inscriptionate, eu am avut mai mult noroc. Se fura mai nou emblemele, prin introducerea unui obiect ascutit intre embleme si caroserie (cu zgirietura de rigoare) - problema cred ca nu exista pe la alti premium gen Audi si Merc unde sunt lipite, la astia emblemele sunt doar introduse presat in niste gauri ale caroseriei. Si se mai fura capacelele din mijlocul rotilor, e drept mai rar (sunt mai ieftine). Pe forumul de specialitate sunt si alte povesti mai horror la care nici nu vreau sa ma gindesc. Problema e ca e destul de naspa sa iesi in oras cu amicii si sa te tot gindesti unde ai parcat masina, si daca o gasesti bine etc.
3. Imaginea pe care o vei avea in fata unora (cliseu frecvent printre altele si aici pe site): esti un smecheras de bani gata cu bemveu, care mergi ca nebunul si esti iresponsabil. De multe ori nu vei fi lasat sa intri in trafic pe chestia asta. Ce mai tare faza a mea din acest aspect: pe o alee mergea pe centru un mosulica (pieton) surd, eu veneam incet cu masina din spate, dupa ce m-am tirit vreo 50 metri dupa el sperind sa se dea la o parte ii dau un claxon usor, mentionez ca nu eram fix in spatele lui. Ala se intoarce si incepe sa vocifereze ca nebunul, facind si din baston spre masina cum sunt un smecher de bani gata cu bemveu si sa ma duc nu stiu unde si etc etc....
Altminteri masinile sunt bune si service-ul este decent, in limitele romanescului pe care il traim. Mai fiabile ca Mercedes, mai cu caracter decit Audi. My 2 cents. Daca ti-o permiti si o vrei, ia-o, dar fiind constient de chestiunile de mai sus.
Eu personal imi doresc sa schimb cindva 3ar-ul pe un X3 nou, dar probabil vor mai trece citiva ani, motivul fiind ca eu m-as simti mai sigur sa ma deplasez prin traficul asta nebun avind o pozitie mai sus la volan. Pina atunci, 3-arul meu actual este o masina foarte misto, mai ales dupa resoft
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#293
Scris 20 noiembrie 2011 - 09:09
1. Cu bara si cu pragurile nu cred ca e o problema, acum 2 ani i-am pus un un kit aero la seat iar acum bara si pragurile sunt mai joase. La bmw am vazut ca nu e lunga bara asadar nu ma astept sa ating la orice denivelare.
2. Cu furturile e o problema, in special mi-as face noaptea pentru ca la serviciu am loc de parcare. Nu vad alta solutie decat sa iti asumi de la inceput ca vei fi furat, dar sa speri ca se va intampla doar 1-2 ori. Mersul fara embleme sau ciobirea intentionata nu o vad ca pe solutie.
3. Poate fi mai rau, bmw de vl sau db. Altfel, in bucuresti oricum nu iti da multa lume prioritate. Sper sa nu fie chiar asa.
A venIt azi sora-mea la mine sa facem impreuna niste chestionare. Chiar sunt surprins, cred ca e mai pregatita decat mine. marti o duc eu la examen, o sa am pregatite o stica de bautura si o bata, dupa caz.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 20 noiembrie 2011 - 09:12
#294
Scris 20 noiembrie 2011 - 09:23
Nu inteleg de ce intre un coupe nemtesc de clasa medie pe o platforma confirmata si relativ exclusivisa si un coupe nemtesc micut de clasa compacta pe o platforma de volum alegerea rationala ar fi a doua... tie iti place TT-ul, lui ii place E92-ul, asta e, suntem diferiti.
Lexus, bafta sora-tii la examen!
Stii ca TT-ul era candva facut din aluminiu? Si ca era SINGURUL?
Ai inteles total anapoda. Era vorba de un coupe nemtesc de clasa medie cu un motor entry-level si un coupe compact motorizat brici si cu performantele de rigoare. Totul in aceeiasi bani!
Cred ca ai confundat personajele, eu chiar nu sunt dintre cei care dau cu hua la posesorii de BMW.
#295
Scris 20 noiembrie 2011 - 10:04
TT nu a fost nicicind a driver's car. Si este si nepractica pentru ca locurile din spate sunt ipotetice. Da, arata frumos.
Daca peste un an se intimpla un frumos accident si apare un copil, cu E92 se poate descurca, insa cu TT mai putin.
Iar la faza cu aluminiul... Audi a a avut doua masini cu caroserie si structura integrala din aluminiu, fostul A2 si A8. TT-ul are niste componente din aluminiu (gen aripi, componente ale suspensiei), asa cum au mai toate Audi-urile si BMW-urile moderne.
Stiu ca tu nu dai cu hua la posesorii de BMW, vroiam numai sa inteleg mai bine argumentul. Mie decit TT mi se pare oricind mai misto GTI....
Pentru Lexus: mai gindeste-te si la cum te impaci iarna si pe gheata/polei cu RWD. Stiu ca noile ESP reduc foarte mult problemele, dar totusi. 3arul meu este xDrive, nu as fi luat RWD. Aici este poate singurul domeniu unde TT-ul ar avea avantaj (FWD or quattro).
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 20 noiembrie 2011 - 10:10
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#296
Scris 20 noiembrie 2011 - 10:18
#297
Scris 20 noiembrie 2011 - 10:42
Bleu, stai nene asa, nici nu si-a luat sora-mea carnetul.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 20 noiembrie 2011 - 10:43
#298
Scris 20 noiembrie 2011 - 10:47
La mine Matiz-ul cu gume de iarna era mult mai slab decat Accentul pe care inca il am. In schimb Tico da tata... si nici n-avea gume de iarna!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#299
Scris 21 noiembrie 2011 - 10:53
#300
Scris 22 noiembrie 2011 - 07:36
Totul frumos si rapid la drpciv, altfel. Singura nemultimire e programearea pt. traseu, 10 Ianuarie. Cica daca ia pe 9 sala, ramane valabila programarea la traseu. Eu unul sunt putin contrariat la modul cum programeaza ei traseul. Adica pui omul sa dea sala si il mai tii 1-2 luni pana sa dea examenul practic; din cate stiu nu poti da sala pana nu ai facut toate orele, asa ca. Nu ramane alta varianta decat ore extra de traseu, pentru orice candidat. O colega de-a prietenei mele cica a dat sala (la pitesti) in septembrie si au programat-o in februarie la traseu.
Asadar, a lillte setback.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi