Ce masina sa aleg?
#26
Scris 15 noiembrie 2011 - 03:37
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#27
Scris 15 noiembrie 2011 - 03:49
http://cc.porscheinf...hnicaldata=true
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#28
Scris 15 noiembrie 2011 - 03:49
Nici G6 GTD nu e deloc rau (am pus ceva mai multe optionala 'indispensabile'...
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 15 noiembrie 2011 - 03:57
#29
Scris 15 noiembrie 2011 - 04:18
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#30
Scris 15 noiembrie 2011 - 04:19
#31
Scris 15 noiembrie 2011 - 04:22
E92 Coupe, clar! GTI, second!
+fara numar
Avand in vedere ca Lexus cam trage cu coada ochiului la coupe-uri (Bmw gen) eu as plusa pe Scirocco. Nici G6-le GTI pus de Mecea nu e deloc rau. Ba chiar e super daca masina e cu istoricul la zi.
Nici G6 GTD nu e deloc rau (am pus ceva mai multe optionala 'indispensabile'...
de ce te uiti la G6 si nu te uiti la coupeurile alea bestiale ?
din punct de vedere al fiabilitatii eu nu as lua G6-le doar pentru ca e motor turbo si nu stii cum s-a purtat primul proprietar cu el, aspiratul pe benzina e sfant, si pe urma uita-te si tu ce bine arata
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#32
Scris 15 noiembrie 2011 - 04:30
Second hand, normal. La Revo il duci spre 211 cp.
#33
Scris 15 noiembrie 2011 - 04:41
#34
Scris 15 noiembrie 2011 - 04:44
#35
Scris 15 noiembrie 2011 - 04:55
Discutabil. Ce sa fac cu 300 cp ? Doar nu depasim viteza maxima.si nu mai bine iei un GTI de la mama lui pe benzina si care are 211cp de fabrica si il duci in 300 ? ah ?
Serios acuma, putine sanse sa gasesti un GTI neatins.
Dar daca am compara un GTD cu 211 cai si un GTI cu 211 cai, cam cum s-ar misca ?
#36
Scris 15 noiembrie 2011 - 04:59
#37
Scris 15 noiembrie 2011 - 05:02
greu de crezut ca un benzinar automat de peste 150 co conssuma sub 13% in oras.Bine v-am regasit, asa cum v-am spus si pe freezone.
Avand in vedere situatia economica si experientele trecute caut asa;
1. SH, 20-22,000 Tva inclus, deductibil
2. 2008 sau mai recent
3. CP 150+
4. Cutie automata daca se poate
5. Consum maxim 13% urban
esti dragut.ca un tractor vs o masina ?!?!
nu, din punct de vedere al performantelor.
#38
Scris 15 noiembrie 2011 - 05:06
iar un benzinar automat poate consuma sub 13% in oras. il avem pe alias printre noi sa ne zica cat lua OBK ul lui , mai greu , integral si cu motor de 2.5 !
#39
Scris 15 noiembrie 2011 - 05:11
ca un tractor vs o masina ?!?!
si pe tine te roade pizma :
http://www.youtube.com/watch?v=NFbsAF2_QeU
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#40
Scris 15 noiembrie 2011 - 05:12
glk ul 220 consuma ceva mai putin.
#41
Scris 15 noiembrie 2011 - 05:16
de ce te tragi pe cur ? nu ma refeream la insonorizare sau tremolo, ca nu suntem pe situl "portativ.ro"pai dpv al performantelor , tractor vs masina ! compari mere cu pere , compari o masina modificata cu una stock . compara daca vrei ambele modele stock ori modificate .
iar un benzinar automat poate consuma sub 13% in oras. il avem pe alias printre noi sa ne zica cat lua OBK ul lui , mai greu , integral si cu motor de 2.5 !
performante as in 0-100, reprize and stuff.
#42
Scris 15 noiembrie 2011 - 05:19
#43
Scris 15 noiembrie 2011 - 05:27
Alta varianta care mi-a venit in minte este vechiul Subaru Legacy 2.0 diesel AWD care are un motor diesel boxer foarte agreabil. Personal imi place mult mai mult vechiul Legacy decat actualul. Un astfel de Legacy ar fi la un pret mult mai mic decat bugetul tau, ti-ar ramane bani pentru cateva excursii prin Europa sau alte idei de cheltuit banii.
De o astfel de masina vorbeam.... http://www.autovit.r...-C21673644.html
#44
Scris 15 noiembrie 2011 - 05:32
Nici ASTA nu e rea, merge Oaspetele la o prima vizionare
Lexus spunea ca vrea un consum decent (sub 13 in oras), GTI-ul nu prea se incadreaza. Dar alegerea e dificila. Daca omul zicea clar ca vrea consum sub 10 atunci se mergea pe fumigena si asta era. Dar 13 ala e discutabil...
Sunt prea multe posibilitati. Trebuie facut un short-list de marci, apoi o lista de modele.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 15 noiembrie 2011 - 05:40
#45
Scris 15 noiembrie 2011 - 05:44
Dupa cum bine ai vazut, dar astazi se pare ca esti pe rosupai cauta si tu si demonstreaza-mi ca e mai bun gtd ul
puneam o intrebare.
N-am ce demonstra, ma intreb si intreb. Sa ma scuze colegu nostru de relativul offtopic.
Sustin totusi 13% in Bucuresti, benzinar si automat basca peste 150 de cai nu e usor de scos.
P.S. Nu recomand comautosport
#47
Scris 15 noiembrie 2011 - 05:49
Si totusi daca bugetul e de 22.000, daca ia o masina de 15-17.000, ii raman o gramada de bani pentru consumul extra
Iar cand banii de extra consum se termina...vinde cazanul si deschide un nou topic despre vreun Polo 1.4 TDI sau vreun 206 HDI...nu-i asa?
#48
Scris 15 noiembrie 2011 - 05:54
#49
Scris 15 noiembrie 2011 - 05:55
Iar cand banii de extra consum se termina...vinde cazanul si deschide un nou topic despre vreun Polo 1.4 TDI sau vreun 206 HDI...nu-i asa?
Ne modernizam... nu mai citeste nimeni articolele de pe garajul? A aparut noua Kia Rio.
Ne luam un 1.1 dizal si avem:
Ciclu urban / extra urban / mixt (l/100 km)
3.9 / 3.3 / 3.6 (ISG)
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#50
Scris 15 noiembrie 2011 - 05:56
Bugetul care il are o anuita persoana, de obicei este cel maxim. Si de cele mai multe ori se fac eforturi pt banii acestia. Depinde ce este prioritar pt fiecare. Daca a zis ca sa nu consume mai mult de 13 inseamna ca ... ii pasa, si merge ceva cu ea nu ca Pejte de colo dincolo.
Voi nu ati inteles un lucru din toate disputele benzina vs. diesel: oamenii nu mai sunt dispusi sa arunce banii pe fereastra. D'asta se vand bine fumigenele, d'asta s-a tot imbunatatit motorul diesel, d'asta tot pierde teren benzinarul.
Si cand cauti o masina cat de cat spatioasa (de la clasa compacta in sus) consumul unei benzinare decente este destul de mare indiferent de tehnologia inglobata. Sunt doua solutii: ori benzinara pe GPL ori diesel. Si nu toata lumea accepta ideea de GPL, deci optiunea ramasa este fumigena. Cu toate dezavantajele ei.
Cand banii aia se termina, deja masina e prea veche si se schimba
daca mergi tu cu ea clar. daca merge cu ea si in alta parte decat la piata, atunci diferenta de bani o rade in 2-3 ani.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi