Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Păduraru


  • Please log in to reply
535 replies to this topic

#1 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 05 ianuarie 2012 - 10:11

Este prima oara când pornesc un topic cu subiectul "Mașina mea", deși am avut de mai multe ori intenția și cu Accentul, și cu celălalt Forester. La îndemnul câtorva de pe forum de data asta chiar mă hărnicesc. Poate voi fi plictisitor, dar cui nu-i place să nu citească, roait? :lol:

Istoria cu Păduraru este destul de veche, admiram această mașină demult, de pe vremea când aveam Tico și citeam diverse articole despre Forester (la vremea aia 2.0 turbo 177 de cai). De pe atunci ma atrăgea versatilitatea lui, capabilitățile rezonabile din afara șoselei cât si agilitatea de pe șosea.

Timpul a trecut, a apărut Accentul care mi-a plăcut si el din mai multe puncte de vedere (fâșneață pentru o mașină de serie din clasa ei, deosebită ca design - adică urâtă pentru mulți - cu o ținută de drum foarte bună. Nu că știam eu la vremea aceea prea multe despre ce înseamnă de fapt ținută de drum...) Așa că un o perioadă mi-a ieșit din minte pădurarul...

Pâna la începutul lui 2008. Când un vecin de bloc, pe care de altfel nici nu l-am cunoscut si ulterior s-a mutat, s-a umplut cu doi foresteri 2.0 NA model 2006, adusi de prin Germania, probabil unul pentru el unul pentru nevastă. Moment in care mi s-a aprins din nou flama, mai aprigă ca niciodată.
Am început din nou sa caut articole, informații și, bineînțeles, prețuri! Întâi am căutat pe mobile.de, dar sumele erau descurajante pentru 2.0 aspirat și imposibile pentru XT. Menționez că eu căutam neapărat modelul cu facelift.
De aici înainte au fost o serie de întâmplări care puteau să schimbe complet cursul evenimentelor.
Am început să caut informații pe care le-am și obținut de la cele două vedete Subaru în România/București: Rădăcini și SMT. Nu știam despre diferența dintre cele două la vremea aceea.
M-am ales practic cu oferte pentru 2.0 și 2.5 NA, de la SMT evident doar pentru 2.0! Am început să fac calcule (credite etc) și cumva cu jumate de inimă am pornit la drum.
Inițial am comparat specurile celor doua motoare. Nu puteam înțelege cum de motorul 2.0 avea demarajul 9.7 secunde față de 10.7 ale 2.5-ului, si de asemenea viteza maximă de 197km/h față de 187 ale lui 2.5! Doar privind la aceste cifre, am decis eu ca motorul 2.5 e cam învechit si deci mai bine îl iau pe cel de 2 litri. Ce găgăuță!!! :lol:
Evident, totul a fost către bine, deoarece SMT-ul avea în ofertă un 2.0 cu mai puține dotări dar și cu vreo 3000E mai ieftin, am avut norocul măcar să iau mașina de la importatorul oficial și nu de la Rădăcini.
Nu vreau să fiu înțeles greșit, motorul de 2.0 chiar e unul mișto, și faptul ca are ture multe multe compenseaza într-o oarecare măsură senzația de submotorizare pe care am început să o simt ulterior. Ăsta e și motivul pentru care are demarajul atât de bun. A rămas o enigmă de ce are si viteza maximă mai bună decat 2.5-ul, dar nu mai contează. Am vazut însă când am mers într-un Outback 2.5 aspirat că totuși, there is no replacement for displacement... d-aia am zis mai sus că am fost găgăuță.
Cam asta știa acel Forester:

Buuun! Trec peste alergături cu credite/bănci/vînzare Matiz. Mă duc la SMT cu gândul să dau comandă de un Forester echiparea cea mai slabă, dar să fie verde sau albastru. Mi se spune clar ca modelul a iesit din productie, urmând să apară noul Forester și că d-aia e reducerea de 2000E la prețul CIP, că e lichidare de stoc. Iar stocul arata așa: doi Foresteri 2.0 manual echiparea cea mai slabă, ambii gri, un 2.0 manual echiparea cea mai bună cred (era cu vreo 3000E mai scump) vișiniu, si un 2.5XT manual negru, cu vreo 9000E mai scump decât ce am luat eu. Încă mă mai gândesc dacă n-aș fi putut face totuși efortul să iau XT-ul...
Asta este îmi zic, n-am de ales, unul dintre aia doi Foresteri gri devine al meu.

A fost o perioadă frumoasă, mi-a plăcut masina, m-am bucurat de ea.
Am avut momente frumoase împreună, ultima ieșire fiind în octombrie:
P1000537.JPG IMG_1408.JPG


Ei, și nu stiu ce naiba m-a apucat în ultimele luni, ajunsesem din nou să bat autovitul si mobile.de în lung și-n lat aproape zilnic. :lol: Mă uitam după XT-uri modelul meu și WRX-uri cum a avut Relu (în sensul de generație, nu de formă).
Am început să dau și telefoane, m-am frământat în stânga și-n dreapta, iar Relu săracu știe cel mai bine... :blink: mii de sărumana încă odată!

Într-un mare final s-a întâmplat și marea realizare! Adică am găsit un nene cu un XT din 2006, cu 52.000km la bord, exact ca și a mea (că așa au apărut pozele alea de la freezone) cu care am făcut schimb și i-am mai dat 2600E. Fără schimb, nu stiu dacă aș mai fi putut face mișcarea deoarece prețurile pentru Foresterul meu erau la pământ!
A fost o perioadă foarte zbuciumată, deoarece fix in ziua în care băteam palma a apărut știrea cu adoptarea taxei de poluare în parlament! Nu vă mai povestesc ce stress a fost să înmatriculez mașina în 2011, altfel urmând să plătesc o taxă de 2500E!! Cu toate astea, în dimineața zilei de 29 decembrie am terminat cu toate alergăturile iar la ora 12 am plecat către nordul Moldovei.
În acest interval a trebuit să echipez mașina cu roți de iarnă deoarece nu avea iar cele de vara erau cele originale și evident, după 5 ani erau duse de tot, gâlme, tocite, tăiate, tot tacâmul. Apucă-te să echipezi la noi o mașină cu roți de iarnă în mijlocul lui decembrie! Mai bine te împuști! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif Căutările de second hand pentru jante au dat greș complet, n-am găsit nimic pe 16 inch. Am început să caut table noi, dar prețurile m-au dat pe spate: 390 jantă de tablă neagră! Așa că în final am ales, dacă tot dau o căruță de bani, măcar să iau niște jante de aluminiu, nu-mi pasă de criterii de genul sarea le atacă, se îndoaie mai ușor etc etc. Am luat Rial Milano de 16 inch, am reușit să găsesc și niște Firestone Winterhawk Evo2 și deci am încălțat turbăciunea de iarnă.
Like this:
P1000773.JPG

Acum despre mașină. Are probabil toate dotările din vremea ei, exceptând navigația. Spre deosebire de celălalt Forester, n-are nici plierea electrică a oglinzilor, dar cam atat are în minus. O listă a dotărilor pe care nu le aveam dincolo include: xenon, jante aliaj, proiectoare, trapă electrică, piele, scaune încălzite, cruise control, magazie 6 CD-uri, tweetere și subwoofer, cutie manuală (doh!), reglaj al intermitenței ștergătoarelor față. Evident, nu are reductor.

A trecut printr-o revizie costisitoare în care am schimbat ulei motor, ulei cutie si diferențial spate, toate filtrele, niște bucși și bielete pe față, reglat frâne etc.

Ei, și acum despre cum merge. Și lasă dacă nu merge tată! :) Mulți sunteți obișnuiți cu astfel de mașini, sau măcar v-ați dat cu Relu sau Mike cu WRX-ul (care înțeleg că e mai al dracului), dar pentru mine e prima oară când conduc așa ceva. Este foarte faină senzația când parcă cineva trage cu praștia, avându-te pe tine pe post de proiectil! :lol:
Accelereaza foarte repede, ceea ce înseamnă că trebuie să schimb repede... iar acum înteleg cel puțin teoretic cât de nașpa trebuie să fie pentru dizălari să se termine asa de repede! :P Chiar am condus acum două zile un A6 Allroad din 2003, 2.5 TDI remapat până pe la 210 cai, dar nu mi-a inspirat nimic! Outback-ul ala de 2.5 si 165 de cai se afla cam tot acolo, și măcar raspundea instant la pedală!
Să revin însă. Este foarte plăcut să o conduci, dacă faci abstracție de pedala de ambreiaj foarte dură, cu care de altfel m-am obișnuit. Mai nasol e când trec pe Accent, că parcă e rupt cablul... Culmea este, îi povesteam și lui Relu, cu asta conduc mai calm prin oraș (!) și ma surprinde placut că inclusiv la turații mici, până să intre turbina, este mai vioaie decât celălalt Forester. O fi chestia aia cu displacement-ul... :D în ciuda raportului de compresie mai mic.
La drum lung se vede bineînțeles adevărata valoare a motorului, ce demaraj are si la 150km/h e fenomenal (pentru un iuzăr obișnuit, cum sunt eu). Cred că i-ar fi mers și o a 6-a, dar nu cred că e ceva mandatory. Depășirile inclusiv (de fapt majoritatea) în treapta a 5-a sunt foarte interesante pentru mine, care trebuie să mă obișnuiesc de la a 3-a in 6000 de ture la a 5-a în regim lejer, sau cel mult a 4-a dacă vreau chestii mai strânse - nu prea a fost cazul, eu sunt foarte cuminte în privința asta.

Consumuri. Urban, mergând vioi, ocazional câte o aroganță, printr-un București cam 80% din ce știe el în materie de aglomerație, am scos între 14.9% si 15.5% până acum.
Extraurban, mergând mai tăricel (ăsta fiind stilul de mers al celui cu Outback) cu 80-90 în localități si 130-150 în afară, cu dese accelerări că era cam aglomerat drumul și nu puteam merge constant prea mult, am scos 11.5%
La întoarcere înca n-am făcut consumul, dar cred că tot pe acolo, ca am mers cam la fel dacă nu chiar mai tare.

Ceva poze, cu vechiul si noul număr:
P1000772.JPG P1000774.JPG
P1000556.JPG P1000555.JPG P1000557.JPG

Faptul că e mașină second hand mi-a fost reamintit într-n mod mai puțin plăcut, chiar pe 1 ianuarie, când am pornit motorul și mi-a rămas aprins check engine si pâlpâia cruise control-ul pe bord. Părerea unanimă a cunoscătorilor din jurul meu, dintre care unul cu Forester 2005 2.0 aspirat care a pățit și el asta, iar celălalt prietenul cu Outback-ul, a fost sonda lambda nr 1. Cel cu Foresterul mi-a zis că o să se stingă și eventual o să se reaprindă. Faza cu stinsul s-a și îmtâmplat, cea cu reaprinsul sper să mai întărzie. O să mă duc si pe la service să-mi citească codul, pentru orice eventualitate.
E posibil să fi fost o problema si cu benzina mă gândesc, deoarece ieri la plecare către București cui i se aprindea check engine și îi pâlpâia cruise control? Outback-ului! Și am alimentat cu toții de la un același OMV de la Câmpulung, că Petrom n-am gasit cale de vreo 30 de km. Deocamdată lui nu i s-a stins încă.

Cam asta e introducerea. Nu aștept păreri, dar dacă le aveti si vreți să le împărtășiți, vă rog!

Aceasta postare a fost editata de Forester: 05 ianuarie 2012 - 10:16

  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#2 alias

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.214 Mesaje:
Inregistrat: 10-decembrie 03
  • Location:prin jur
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2008
  • Motorizare:2000cc, 158 HP

Scris 05 ianuarie 2012 - 10:19

Bravos, s-a stapanesti sanatos! Sa va bucurati de ea.
  • 0
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005

#3 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 05 ianuarie 2012 - 10:28

Foarte frumoasa prezentarea, ma bucur ca te-ai decis sa o faci!

Dupa cum ti-am zis si pe freezone (parca), o masina superba si ma bucur ca ai apucat sa iti implinesti visul! La tot mai multi km fara niciun fel de probleme si sper ca in cateva luni sa intru si eu in grupul asta select (daca s-o mai gasi prin Romania ceva si pt mine). :blink:
  • 0

#4 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 05 ianuarie 2012 - 10:31

Eu n-am păreri, știu mașina cu tot ce poate și nu poate.

Benzina este importantă, pe cât posibil să pui numai din cea mai bună. Despre performanțe vorbim când ai un consum normal :blink:

Văd că-ți place și pe drum accidentat, mare atenție cu ea, nu este ca fosta mașină. Știu pentru că m-am cocoțat și eu cu ea.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#5 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 05 ianuarie 2012 - 10:39

cat ai scris... :lol:

de increderere padurarii astia :blink:

sa fiti "sanatosi" !!! :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#6 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 05 ianuarie 2012 - 10:41

Multumesc pentru urari.
Alex, go for it... :lol: Daca ai bani, tot timpul va apare una ok. Iar cu taxa lu pejte :blink: vei fi obligat sa o iei mai noua.

Cata, stiu, si probabil ca o s-o las mai moale cu offroadul. Totusi deja i-am facut un mic botez, si am urcat niste pante inzapezite destul de tzapene, cam 30% a calculat un amic.

Ce inseamna benzina buna? Primul posesor a pus numai petrom 95, eu ii pusesem petrom 99 vreo 3 plinuri, apoi omv 95 si mi s-a aprins becul ala, apoi petrom 95 - nu mai stiam daca e bine cu 99 sau nu...
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#7 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 ianuarie 2012 - 10:47

Inca o data, sa o stapanesti cu placere !
Masina e de "VIS" ! :blink:

...
Ce inseamna benzina buna? Primul posesor a pus numai petrom 95, eu ii pusesem petrom 99 vreo 3 plinuri, apoi omv 95 si mi s-a aprins becul ala, apoi petrom 95 - nu mai stiam daca e bine cu 99 sau nu...

Eu am folosit primii 2 ani OMV Carrera, dupa care ( alti 4 ani ) am trecut exclusiv pe 99 Petrom, si n-am avut nici cea mai mica problema. Nici la aspirate, nici la WRX.
Frate-miu la ambele subaru a folosit exclusiv petrom, la fel fara nicio problema.
  • 0

#8 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 05 ianuarie 2012 - 10:51

Giugiuc. Si remarc ca ai avut un "noroc de loto". Sa gasesti fix ce vrei,cum vrei, sa nu stai sa vinzi masina , ai prins si inmatriculatul fara taxa...Bulanos nene :blink:
Stapanire sanatoasa
  • 0

#9 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 05 ianuarie 2012 - 10:55

Sa stii ca mult bulanos! :blink: Mult de tot! Pe 30 dec ma uitam la stiri la TV cum se omorau pe la Pitesti sa inscrie masinile, si ii multumeam intr-una Cuiva ca eu stateam acum linistit cu numarul nou noutz agatat de padurar.
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#10 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 05 ianuarie 2012 - 10:57

Ce inseamna benzina buna? Primul posesor a pus numai petrom 95, eu ii pusesem petrom 99 vreo 3 plinuri, apoi omv 95 si mi s-a aprins becul ala, apoi petrom 95 - nu mai stiam daca e bine cu 99 sau nu...


Ce zice relu.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#11 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 05 ianuarie 2012 - 11:06

Felicitari si invidie si din partea mea :blink:

De sotie nu intreb, ca probabil a aflat, dar vecinii au observat vreo diferenta? :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#12 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 05 ianuarie 2012 - 11:08

Felicitari! Cati mai multi km. Fara probleme! :blink:
  • 0
Imagine amplasata

#13 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 05 ianuarie 2012 - 11:12

Cata, stiu, si probabil ca o s-o las mai moale cu offroadul. Totusi deja i-am facut un mic botez, si am urcat niste pante inzapezite destul de tzapene, cam 30% a calculat un amic.


Un scut e cam scump din păcate. Vezi și faptul că ai destulă putere să urci la ture puține (personal nu mi s-a oprit motorul niciodată), fără să fie nevoie să soliciți ambreiajul.

Turbina merge mereu, doar că se simte bine de la 3500 de ture. Dacă faci niște probe vei înțelege. În primele 3 trepte este rachetă și la modelul ăsta încă au fost modificate. La alea mai vechi era și mai meseriașă și cu putere mai puțină aveau timpi mai buni.

Deși nu se simte pe loc, să nu mergi tare pe drum prost. Mai târziu vei regreta.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#14 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 05 ianuarie 2012 - 11:30

Multumesc pentru ultimele urari si tie Cata pentru sfaturi. Si eu am fost impresionat cum urca cu a-ntaia la turatii mici.
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#15 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 05 ianuarie 2012 - 11:56

Eu am urcat așa câteva ore bune.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#16 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 06 ianuarie 2012 - 12:14

Sa o stapanesti sanatos nenea :D :)

Me gusta

Imagine amplasata

Aceasta postare a fost editata de pejte: 06 ianuarie 2012 - 12:16

  • 0

#17 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 06 ianuarie 2012 - 12:17

Pejte, ți-e bine?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#18 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 06 ianuarie 2012 - 12:50

Felicitari! S-o stapanesti sanatos.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#19 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 06 ianuarie 2012 - 12:54

Pejte, ți-e bine?

Ce sampanie ramasa de la revelion? :)
  • 0

#20 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 06 ianuarie 2012 - 12:57

:)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#21 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 06 ianuarie 2012 - 07:49

faina masina, s-o stapanesti fara probleme, totusi cum de n-are reductor ? astea pe benzina nu aveau toate reductor ?

petrom gaseai in gura humorului, si sus in vatra dornei ... noi am bagat motorina de la omv-ul ala, nu am avut probleme cu fumigenele, dar ala pe vremuri era o impuscatura de petrom, naiba stie cum(daca) au curatat rezervoarele cand au renovat statia

ai urcat pe 30.12 la cabana alpin sus pe rarau ? ca erau acolo un outback si un forrester si un allroad


ps:arata tare fain jantele alea pe masina
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#22 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 06 ianuarie 2012 - 07:59

Multumesc!
Dap, noi eram! Cumva tu urcai cand noi plecam? Ca sa vezi ce mic e Raraul... :)

Reductor au numai aspiratele, 2.0 sau 2.5. Mai am de facut cateva experimente sa ma conving ca asta fara reductor stie sa faca ce stia aialalta cu reductor.
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#23 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 06 ianuarie 2012 - 08:22

poti sa experimentezi cat vrei cu prima ocazie cand te nimeresti in ceva mai nasol cu anvelope usor nepotrivite ai sa te lamuresti ca nu poate, reductorul e sfant.

in offroad anvelopele sunt cel putin 60% din distractie, daca ai anvelope si un minim bun simt nu ai treaba.

referitor la rarau, v-am vazut masinile in spate cand am parcat, si parca nu mai erau acolo cand am plecat noi, eu eram cu x3-ul si mai era un amic cu un tractor(hilux preparat de teren, suspensii modificate, anvelope cu balon mare, blocant arb spate, trolii fata spate, si altele) ... la coborare am avut o surpriza, soc, cand pe panta ne-am intalnit cu o honda civic sedan :) odata oprita si pierdut momentul acolo a ramas ... pana la urma s-a tras pe o parte si noi am trecut dar trebuie sa ai o problema de inteligenta sa incerci sa urci acolo cu tractiune fata

si mai era si un a5 in parcare, tu ai fi urcat cu masina aia acolo ? este evident ca masina putea dar totusi pe drumul ala cu garda aia la sol ...

Aceasta postare a fost editata de mecea: 06 ianuarie 2012 - 08:23

  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#24 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 ianuarie 2012 - 08:37

.... Mai am de facut cateva experimente sa ma conving ca asta fara reductor stie sa faca ce stia aialalta cu reductor.

Mai bine nu ....
Reductorul este de neinlocuit ( exceptie oarecum cele aftomate cu convertizor.. ) in situatiile in care e nevoie de ceva forta si viteza extrem de mica.
La subaru ambreiajul se poate praji foarte repede daca-l patinezi. Ma rog, nu numai la subaru, ci la orice masina cu transmisie cu adevarat integrala.

Concluzia clara e ca ce poate aspirata cu reductorul, nu poate face XT-ul.
Si invers ! :)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 06 ianuarie 2012 - 08:48

  • 0

#25 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 06 ianuarie 2012 - 09:02

@Mecea: Da, cand am coborat noi urca un lot de vreo 5-6 masini cu tractiune fata :lol: si un seria 3, care nu stiu daca avea si x sau nu. Cu unii am reusit sa ne petrecem fara ca ei sa se opreasca, cu altii n-am avut ce face si s-au oprit. Doar ei stiu cum s-or mai fi pus in miscare...

@Relu: Cand zic ca vreau sa vad daca stie ce stia aialalta cu reductor, exact la asta ma refer: daca pot merge in aceleasi situatii fara sa tin din ambreiaj. Daca nu pot, e clar ca nu stie si deci o las balta. :P
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi