Păduraru
#26
Scris 06 ianuarie 2012 - 09:03
Am fost si iinca sunt in situatia in care ai fost tu; adica sa-mi doresc un XT, dar m-a speriat tot timpul consumul pe care l-as avea si costurile de intretinere.
Cum ti se par anvelopele de iarna? Eu am avut o iarna d'astea pe masina si au fost exceptionale; super aderente pe zapada si extrem de silentioase pe asfalt.
Felicitari inca o data pt achizitie.
#27
Scris 06 ianuarie 2012 - 09:16
Mugur, sa stii ca povestea cu intretinerea scumpa la subaru nu-i deloc adevarata. Toate cele 5 !! subaru pe care le-am avut in famile ( 3 ale mele si 2 ale lui frate-miu ) au fost cele mai "ieftine" la intretinere din tot ce am avut pana acum.
Cel mai important aspect la subaru e ala ca masina chiar nu cere piese zeci de mii de km !
In afara de consumabile ( care sunt aceleasi la orice masina ), nu-mi aduc aminte sa fi cumparat vreodata piese pentru ele.
#28
Scris 06 ianuarie 2012 - 09:24
In rest, sa avem drumuri bune si fara noroaie:
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#29
Scris 06 ianuarie 2012 - 09:31
#31
Scris 06 ianuarie 2012 - 09:53
In rest, frumoasa descrierea, pune si niste poze cu interiorul, si mai asteptam povestiri!
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#32
Scris 06 ianuarie 2012 - 09:56
Vezi, daca plec urechea la gura targului si nu la profesionisti si proprietari.Mugur, sa stii ca povestea cu intretinerea scumpa la subaru nu-i deloc adevarata. Toate cele 5 !! subaru pe care le-am avut in famile ( 3 ale mele si 2 ale lui frate-miu ) au fost cele mai "ieftine" la intretinere din tot ce am avut pana acum.
Cel mai important aspect la subaru e ala ca masina chiar nu cere piese zeci de mii de km !
In afara de consumabile ( care sunt aceleasi la orice masina ), nu-mi aduc aminte sa fi cumparat vreodata piese pentru ele.
#33
Scris 06 ianuarie 2012 - 11:14
Mai bine nu ....
Reductorul este de neinlocuit ( exceptie oarecum cele aftomate cu convertizor.. ) in situatiile in care e nevoie de ceva forta si viteza extrem de mica.
La subaru ambreiajul se poate praji foarte repede daca-l patinezi. Ma rog, nu numai la subaru, ci la orice masina cu transmisie cu adevarat integrala.
Concluzia clara e ca ce poate aspirata cu reductorul, nu poate face XT-ul.
Si invers !
Să zicem că e mai simplu cu reductor. Poate și el, dar trebuie exercițiu. Pentru că la Subaru dacă ridici ambreiajul până sus hăt hăt, nu moare. Ai timp să accelerezi ușor și poți urca liniștit. V-am spus că am făcut asta câteva ore bune cu Jaffar. Ba chiar și când am fost după Defender sau ce dracu RR era ăla, n-am avut probleme. O singură dată a fost necesar puțin control și din ambreiaj. De prăjit e foarte simplu și foarte rapid și nici nu trebuie off-road. Suficient să dai cu spatele peste o bordură ceva și dacă nu ai înțeles cum se face, îl faci praf rapid. Foarte mulți au făcut asta. Eu am fot surprins de cum poate să urce, peste așteptări.
Dacă cumva pierzi aderența pe diagonală, acolo rămâi. Prima șansă și soluție pentru a pleca singur este frâna de mână folosită ușor. Funcționează.
Treapta a 6-a nu știu cât de utilă mai era în mod normal, pentru că oricum dacă mergi regulamentar sau pe aproape, mașina e ok. Ai 3-a până la 150, 4 la 190 și a 5-a la 240 (dacă condițiile sunt prielnice). Asta pe bord. Real vitezele sunt ceva mai mici.
Pe vremea mea se putea merge incomparabil mai tare. Acum dacă țin cont și de noul cod rutier, deja distracția s-a cam terminat.
A, ce aș mai fi schimbat eu la Subaru ar fi frânele. Costă, dar poate prinzi vreun set la preț bun. Frânele erau mult sub ce poate mașina aia.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#34
Scris 06 ianuarie 2012 - 11:15
Suficient să dai cu spatele peste o bordură
#35
Scris 06 ianuarie 2012 - 11:16
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#36
Scris 06 ianuarie 2012 - 11:18
Bine, nu l-a ars, ambreiajul inca mai mergea (din cate am inteles), dar era el paranoic
Eu cand am facut praf un ambreiaj am facut-o cu simt de raspundere. A facut pac si aia a fost
Aceasta postare a fost editata de pejte: 06 ianuarie 2012 - 11:18
#37
Scris 06 ianuarie 2012 - 11:19
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#38
Scris 06 ianuarie 2012 - 11:33
Daca la aia veche aveam eroare de 9%, la asta am 10% curat, fara abatere, indiferent de viteza! Culmea, la kilometri arata destul de bine, nu fura nici pe departe atat de mult.
Legat de frane, fostul a schimbat chiar inainte sa iau eu masina cu vreo 1000 km discurile si placutele. Placutele nu stiu ce naiba sunt, n-au nici macar sant martor pe mijloc, dar de franat franeaza neasteptat de bine. E clar ca e mult peste celalalt forester si momentan sunt multumit. Deoarece oricum la drumuri lungi am fetele cu mine in masina, nu prea am cum sa merg mai sportiv deci franele sunt relativ menajate. E clar ca pana nu se duc astea, nu ma mai gandesc la vreun schimb.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#39
Scris 06 ianuarie 2012 - 12:42
#40
Scris 06 ianuarie 2012 - 01:32
#41
Scris 06 ianuarie 2012 - 01:36
#42
Scris 06 ianuarie 2012 - 04:39
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#43
Scris 06 ianuarie 2012 - 05:02
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#44
Scris 06 ianuarie 2012 - 05:19
Acum mai e o chestie... un fost coleg de serviciu si-a luat asta vara o impreza 2.0 din 2008. De curand i-a pus si el petrom 99+, si dupa cca un rezervor i s-a aprins becul si cruise, exact cum mi-a facut si mie. S-a dus la service, acolo el sustine ca i-au zis de sonda lambda aia... prima, si ca e vina lui ca a pus benzina cu cifra octanica ridicata, care arde la temperatura mai mare si d-aia i s-a dus sonda!
Evident in manualele masinilor scrie de minim 95, nu maxim 95. Exista vreo urma de adevar in ce ziceau cei de la service, sau l-au BS ca erau pusi pe gluma??
Aceasta postare a fost editata de Forester: 06 ianuarie 2012 - 05:20
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#45
Scris 06 ianuarie 2012 - 05:24
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#46
Scris 06 ianuarie 2012 - 05:25
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#47
Scris 06 ianuarie 2012 - 05:26
#48
Scris 06 ianuarie 2012 - 05:34
Au facut misto de el.
#49
Scris 06 ianuarie 2012 - 05:51
Aceasta postare a fost editata de egdf.power: 06 ianuarie 2012 - 05:51
#50
Scris 06 ianuarie 2012 - 05:54
Daca ai si "harti" pentru aia buna, masina chiar va merge MULT mai bine.
Daca ecu n-are harti, pui degeaba, ba chiar pierzi putere.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 06 ianuarie 2012 - 05:53
4 useri citesc subiectul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi