Daca au ce le trebuie, nu-i deloc complicata.
Intreaba-l pe Marian daca are ce-i trebe pentru subaru.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 21 februarie 2013 - 03:57
Scris 21 februarie 2013 - 03:56
Daca au ce le trebuie, nu-i deloc complicata.
Intreaba-l pe Marian daca are ce-i trebe pentru subaru.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 21 februarie 2013 - 03:57
Scris 21 februarie 2013 - 03:59
Ba, da subaristii nu au un soft gen VAG COM cu care sa faci niste loguri IN MERS ???
Scris 21 februarie 2013 - 04:00
Normal ca exista
Dar la ce-ti ajuta ?
Scris 21 februarie 2013 - 04:01
poi si nu mai bine vezi acolo pesiunea in turbina ? una e cand o ambalezi pe loc si alta cand tre sa accelereze in sarcina.
Scris 21 februarie 2013 - 04:01
Habar n-am. Subaristii sunt ocupati sa mearga, nu sa se uite la loguri in mers!
Scris 21 februarie 2013 - 04:03
poi si nu mai bine vezi acolo pesiunea in turbina ? una e cand o ambalezi pe loc si alta cand tre sa accelereze in sarcina.
Si tu crezi ca ce zice acolo e corect dpdv presiune ?
Cat de idiot sa fii sa verifici presiunea pe loc ?
Scris 21 februarie 2013 - 04:07
iar esti eliptic.
ziceai ceva de conectarea unui manometru. sau tu alergi cu el in mana dupa masina ?
Scris 21 februarie 2013 - 04:09
Nuuuu, sta unu sub capota si se uita la el !
Baaaaa, s-au inventat furtunele !
Scris 21 februarie 2013 - 04:11
Ma gandeam eu.
Tu zici ca ce arata pe VAG COM n-are legatura cu realitatea ?
Scris 21 februarie 2013 - 04:14
Nu intotdeauna. Asta e si motivul pentru care tunerii ( aia care fac resoftari adevarate, nu copy/paste ) isi monteaza sondele lor pentru monitorizare.
Scris 21 februarie 2013 - 04:33
Cel mai recent consum, numai urban, 15.4%
Intre timp mi-am dat seama si de ce nu am consumuri mai mari. Pentru ca nu am unde sa alerg. Cand merg in coloane apas cu blandete acceleratia, iar in momentele cand am o portiune libera o calc. Daca as avea drumuri libere, de duminica dimineata as avea cu siguranta consumuri mai mari!
Scris 21 februarie 2013 - 04:54
Nu intotdeauna. Asta e si motivul pentru care tunerii ( aia care fac resoftari adevarate, nu copy/paste ) isi monteaza sondele lor pentru monitorizare.
De ce n-ar arata presiunea reala ? Evident, povestim de o masina in stare ok de functionare.
Scris 21 februarie 2013 - 04:59
Abateri exista uneori, si din cauza asta e mai corect sa verifici direct.
Basca e la indemana oricui sa traga un furtun de 6mm pana in masina. Mai greu e sa faca rost de un manometru bun !
Scris 21 februarie 2013 - 05:06
eu zic sa aveti de grija cum/ce vorbiti cu torquemada, e un om rau, reputatia il da de gol
Scris 21 februarie 2013 - 05:09
Asta-i parerea unui zembeist, ce pana mea ...
Aceasta postare a fost editata de Relu: 21 februarie 2013 - 05:09
Scris 21 februarie 2013 - 05:12
...reputatia il da de gol ...
Asta-i parerea unui zembeist, ce pana mea ...
bad relu > http://www.garajul.r...user/2103-relu/
Scris 21 februarie 2013 - 05:12
Basca e la indemana oricui sa traga un furtun de 6mm pana in masina. Mai greu e sa faca rost de un manometru bun !
deci tot un kaka.
Scris 21 februarie 2013 - 05:20
Scris 12 martie 2013 - 02:45
Mare mizerie de oras in care traim!
Am fost la o mica revizie, schimbat consumabile. Printre care filtrul de habitaclu:
Stau si ma gandesc plamanii nostri ce zice? Ca p-aia nu-i schimba nimeni.
Aproape 10.000km si 8 luni de zile (din august).
Si da, hartia filtrului era alba cand era noua...
Scris 12 martie 2013 - 04:04
Si mai ziceai sa ma las de fumat ...
Scris 12 martie 2013 - 04:28
nu cumva daca fumezi sau respiri aerul de capitala e tot pe-acolo?
Scris 12 martie 2013 - 04:29
Pai io ce zic ...
Scris 12 martie 2013 - 04:44
Eu ma intreb daca le faci pe-amandoua ce se intampla...
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi