daca nu tremura sau nu simti pierdere de putere e o problema legata de noxe probabil.
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 11 ianuarie 2013 - 09:40
Scris 11 ianuarie 2013 - 09:39
daca nu tremura sau nu simti pierdere de putere e o problema legata de noxe probabil.
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 11 ianuarie 2013 - 09:40
Scris 11 ianuarie 2013 - 01:45
Gasit codul:
DTC P1410 SECONDARY AIR INJECTION SYSTEM SWITCHING VALVE STUCK OPEN
Este o pompa de aer care baga aerul in evacuare nu stiu cum pentru a reduce noxele pulcii. Pe undeva are si vreo doo valve dintre care una dimineata s-a blocat.
Teoretic sistemul functioneaza putin doar cand e motorul rece.
Nu stim daca inca este blocata sau nu, o sa vad la urmatoarea pornire. Am sters codul, deocamdata nu a reaparut.
Daca reapare, incercam o curatare, daca nu se rezolva ar exista doua solutii: ma bip pe el de sistem dar trebuie sa scot codul ca sa pot folosi cruise-ul (la subaru la un engine fault clipeste si cruise control si nu-l mai poti angaja) sau il fac pe bune, dar de pe site-uri din alte parti pare o chestie costisitoare, sute poate chiar peste mie de parai.
Scris 11 ianuarie 2013 - 02:51
Credeam ca doar pe cazane au pus cacatul ala de pompa suplimentara,ala iti face masina E4 sau E3 nu mai stiu exact,Daca e ca la cazane ar trebui sa existe soft pentru motoare fara pompa scrii softul ala si bye bye check engine.Piesele cel putin la BMW sunt extrem de scumpe. Oricum bine ca nu a fost ceva mai grav.
Scris 11 ianuarie 2013 - 03:07
Pentru E3.
S-ar parea sa existe o legatura cu vremea rece si umeda din ce am cautat pe net. Mai problematic este ca daca valva e blocata pe deschis, unu' a zis ca trebuit sa inlocuiasca si pompa lu peste. Ma gandesc ca tocmai asta e rolul valvei, sa nu permita gazelor fierbinti de esapament sa "refuleze" pe acolo catre pompa.
Scris 11 ianuarie 2013 - 03:09
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 11 ianuarie 2013 - 03:09
Mda,pai cum am zis anulare si soft pt E2,la cazane asta era solutia ,din ce zici se aplica si la tine.
Scris 11 ianuarie 2013 - 03:23
Dacă și astea se strică...
De fapt se pare ca e o problema relativ comuna la Forester. Nu si la alte modele Subaru!
Scris 06 februarie 2013 - 07:52
Scris 06 februarie 2013 - 07:55
Cati km ai de la schimb ?
Si ce ulei ai bagat ?
Scris 06 februarie 2013 - 09:31
Scris 06 februarie 2013 - 09:53
O sa intre ceva peste 1L. Nu-i deloc anormal.
Scris 06 februarie 2013 - 11:59
Schimba'i sigla cu VW, macar stii sa verifici mai des
Scris 07 februarie 2013 - 09:09
Deh, daca n-am avut decat aspirate mici pana acum, la care n-a trebuit sa completez ever, ce sa-i faci. Bineinteles ca in dimineata asta am fugit glontz si la Accent, dar ala e in parametri, of cors.
Scris 07 februarie 2013 - 06:30
In sfarsit am rezolvat problema. Am pus 1L de ulei care a adus nivelul in baie ceva mai sus de jumate intre min si max. Peste 1000km oricum o sa-l schimb, dar acum am bidon de rezerva in masina.
Cu alte cuvinte, probabil ca mai avea cca 3l de ulei, sper ca nu a fost chiar asa de dezastru.
Scris 07 februarie 2013 - 06:32
E ok, stai linistit.
Scris 07 februarie 2013 - 06:57
In sfarsit am rezolvat problema. Am pus 1L de ulei care a adus nivelul in baie ceva mai sus de jumate intre min si max. Peste 1000km oricum o sa-l schimb, dar acum am bidon de rezerva in masina.
Cu alte cuvinte, probabil ca mai avea cca 3l de ulei, sper ca nu a fost chiar asa de dezastru.
nu e 1 litru intre min si max?inseamna ca a fost sub minim destul de binisor nivelul,bine daca motorul nu a batut sau nu ai avut becul de presiune ulei aprins nu cred ca e problema.
Scris 07 februarie 2013 - 07:49
Da, am mai spus, era sub minim. Nu stiu cat e intre min si max, cum ziceam, cu un litru nu a ajuns la max.
Scris 07 februarie 2013 - 08:02
Stai man calm, se mai întâmplă. Vezi dacă poți lega consumul de vreun regim de funcționare. La ce am avut eu nu au fost probleme, dar erau și noi ambele.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 20 februarie 2013 - 11:21
Azi am mai bagat niste banuti in aia mica (dar scriu la padurar ca tot a mea e ). Pentru ca un etrier nu culisa cum trebuie, una din placute apasa pe disc (lucru pe care l-am remarcat acum ceva vreme, ca daca lasam masina sa curga la viteza mica, se oprea cam brusc pentru un agregat cu roti). Drept urmare, doar o singura placuta din 4 s-a dus pana la fier, deci a trebuit sa le schimb pe toate.
De asemenea am schimbat al 3-lea set de curele de accesorii, la doi ani doar. Ce mama dracului sa cumpar sa nu se mai duca asa de repede??? Setul original, din fabrica a tinut 4 ani, restul cate 2 ani. Al doilea set a fost schimbat la reprezentanta, teoretic cu produse genuine. My ass. Al doilea set l-am cumparat eu, parca erau nu stiu ce Jackoparts. Same shit. Am uitat sa intreb ce au pus azi...
Scris 20 februarie 2013 - 11:39
cind vindeam piese auto,erau de evitat Dayco.Bune erau Gates si Contitech........
Scris 20 februarie 2013 - 11:51
Ah, corect, curelele erau Contitech, Jackoparts au fost nu stiu ce role cand am schimbat distributia. Deci teoretic n-am luat cele mai naspa, si totusi...
Scris 21 februarie 2013 - 12:00
de obicei cauciucul curelei imbatrineste,se intind sau se crapa.Nu spala motorul prea des(eu niciodata).In rest mai da si tu vreo Eugenie unuia fara picioare,citeodata ajuta sa-ti ramina banii in buzunare,nu detaliez...
Scris 21 februarie 2013 - 03:47
Inca o mai rumeg p-aia cu eugenia. Am schimbat curelele pentru ca una din ele mi-au spus ca arata foarte foarte rau, si am zis ca n-are rost sa schimb doar 1 din 3. Motorul nu l-am spalat niciodata la masinile actuale. Am spalat odata la Tico (si dup-aia am scurs apa din capacul de la delcou ) si odata la foresterul aspirat pentru ca la livrare nu mi-au curatat ceara de pe motor si mirosea ca dracu dupa ce se incalzea motorul.
Revenind la turbata, exista vreun test relativ simplu de facut care sa spuna cum sta turbina, daca face presiune corect etc? Iar daca ma hotarasc la un moment dat s-o resoftez, mai sunt altfel de teste care ar trebui facute inainte de operatiunea propriu-zisa?
Scris 21 februarie 2013 - 03:52
Singurul test corect e ala in care conectam provizoriu un manometru si vedem cat se umfla. E relativ simplu, eu am facut la ale mele si inainte si dupa resoftare.
Poate si o verificare a compresiei ar fi buna, in rest nimic.
Scris 21 februarie 2013 - 03:55
Dar aia cu compresia este alambicata si dureaza, mai ales considerand unde are boxerul bujiile, nu?
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi