Str. Estacadei nr. 9, sector 6
auto100
intrebi de Lori 0723.357.711
Scris 05 decembrie 2012 - 09:27
Str. Estacadei nr. 9, sector 6
auto100
intrebi de Lori 0723.357.711
Scris 05 decembrie 2012 - 09:38
Multam frumos!
Scris 05 decembrie 2012 - 04:35
Referitor la carburanti, parca tin minte de povestea de groaza cu benzina....
Anyway Mol se aprovizioneaza de la Petromidia deci are fix pix acelasi carburant.
Eu la Rompetrol am sesizat si alte cateva aspecte, pe langa carburant: toaletele sunt in general curate si dotate (sapun, hartie etc), magazinele sunt mai curate si mai ingrijite, pompele sunt mai curate, exista intotdeauna lichid de parbriz in galetile acelea, nu doar apa calda ca la Petrom. Si chiar si angajatii par mai rasariti sau macar mai serviabili si mai bine imbracati.
Plus ca au si sistemul destept cu cardurile business cu care achiti direct la POMPA, fara deranj suplimentar. Pentru flote mari [nu cred ca va pasa, dar asa ca idee] exista niste ring-uri ce se pun pe gura rezervorului si atunci alimentarea e floare la ureche...
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 05 decembrie 2012 - 04:35
Scris 05 decembrie 2012 - 05:20
noi din 2006 avem contract cu MOL, pentru absolut toate masinile si utilajele, de la dacia papuc, la excavatoare la autobasculante 8x4, si cu nicio masina nu am avut probleme. fie motorina, fie benzina.
tot la MOL am avut contract si la firma de transport, unde am avut peste 100 microbuze Mercedes Sprinter, in aproape toata tara, vreo 3/4ani, din noua nicio masina cu probleme. vorbim de rulaje de 100-150k km.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 08 ianuarie 2013 - 08:46
Mda, se pare ca anul asta va fi greu din cauza unor consumabile scumpe care vor trebui schimbate. Odata va fi distributia, conform manualului la 7 ani /100k, masina are doar 68k acum dar in octombrie face 7 ani.
Si discul de ambreiaj. In dimineata asta m-a enervat unul si am tasnit pe langa el, dar pentru ca eram cu viteza mica, nici oprit pe loc dar nici cu viteza suficient de mare, fiind in treapta a 2-a am calcat ambreiajul, am turat motorulpe la vreo 3-4000 de ture si am plecat... din parti! Desi am dat drumul la ambreiaj, motorul a ramas turat si masina accelera foarte lent. Am luat repede piciorul de pe gaz si in timp ce scadea turatia "a prins" si ambreiajul. Bineinteles in 2 minute s-a umplut masina de mirosul specific. In rest, la mers normal nu a mai facut fite, chiar si accelerand ceva mai vioi.
Ma intreb cat/daca ma mai duce...
Scris 08 ianuarie 2013 - 08:49
hmmm nu e bine ,la mine a tinut inca vreo 3 ani dupa vreo 3 scheme de genul asta si nu am cuplul tau.sper sa nu ai volanta dubla masa.in alta ordine de idei in cat timp ti se incalzeste tie motorul?
Scris 08 ianuarie 2013 - 08:52
in alta ordine de idei in cat timp ti se incalzeste tie motorul?
foresterul xt cred ca e cea mai rapida masina la incalzit.
serios, it;s mindblowing... indiferent de cat de frig e afara...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 08 ianuarie 2013 - 09:05
Corect, mindblowing este cuvantul!
In dimineata asta imi arata -3 grade, pornit motorul, dupa 10-15 secunde plecat de pe loc, in 2 km (mers cursiv, stat doar la un singur semafor sub 1 minut) acul a ajuns pe la jumate. Dup-aia cred ca dureaza sub 1 minut pana ajunge la temperatura de regim.
Interesant este ca pana ajunge la temperatura normala si un timp de cateva minute dup-aia baga caldura ca orice masina, dupa cateva minute dupa ce a ajuns la temperatura de regim baga de-a dreptul aer fierbinte, incredibil cat de fierbinte.
Scris 08 ianuarie 2013 - 09:13
in conditiile date de tine ajunge cam la sfert apa la mine .ce-i drept eu stau cam 1 min pe loc cand e frig afara ca acum apoi plec.Am un termostat nou dar mai studiez problema,teoretic daca am problema cu termostatul ar aprinde check engine in bord la mine e termostat controlat de DME si nu stiu ce algoritmi are pentru a da eroare.
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 08 ianuarie 2013 - 09:15
Scris 08 ianuarie 2013 - 09:18
Dar de ce crezi ca ai vreo problema la termostat?
Scris 08 ianuarie 2013 - 09:22
nu imi dau seama exact dar parca aproape de jumate face o fluctuatie-scade si creste un pic,si parca iarnile trecute se incalzea o ideee mai repede.Pe de alta parte am 6.5 litri de ulei si vreo 9 litri de antigel + apa care au nevoie de caldura . Am amici care au zis ca dupa schimbarea termostatului motorul se incalzea vizibil mai rapid desi termostatul nu dadea erori.
Scris 08 ianuarie 2013 - 09:29
Fluctuatia aia o aveam constant la Tico, pentru ca era motorul mic, nu ma asteptam si la tine la doi jumate!
Mai exact, probabil se ridica temperatura la motor, dar in momentul in care se deschidea termostatul si crestea semnificativ traseul, motorul sa racea din nou!
Dup-aia crestea iar si gata. Si baga si cascarabeta aia o caldura, nu stiu de unde o scotea...
Scris 08 ianuarie 2013 - 11:05
Scris 08 ianuarie 2013 - 06:41
Merci bocu!
Seara cand am venit am mai "testat" sa zicem ambreiajul, adica i-am mai dat niste WOT in treptele 2 si 3, dar n-a facut figuri. Insa acasa am parcat urcandu-ma pe o bordurica, miscare pe care am facut de n-spe mii de ori, nici macar nu e inalta si a durat sub 10 secunde, dar ca niciodata iar a mirosit a ambreiaj.
Scris 08 ianuarie 2013 - 06:47
fiind in treapta a 2-a am calcat ambreiajul, am turat motorulpe la vreo 3-4000 de ture si am plecat... din parti! Desi am dat drumul la ambreiaj, motorul a ramas turat si masina accelera foarte lent. Am luat repede piciorul de pe gaz si in timp ce scadea turatia "a prins" si ambreiajul. Bineinteles in 2 minute s-a umplut masina de mirosul specific.
Scris 08 ianuarie 2013 - 06:48
În principiu n-ar trebui să strunești mașina din ambreiaj decât în mod cu totul excepțional.
N-am mai mers de mult, dar poate ne vedem cândva. De pe loc cum pleci? Clasic ca la dacie?
Manevra de mai sus n-am înțeles cum ai făcut-o și mai precis cu ce scop. Ai vrut să faci o plecare în forță din mers cu a doua și cu piciorul pe ambreiaj? Apeși, dar 2, ridici și accelerezi. În ordinea asta foare repede. Te dai cu capul de tetieră, simți adrenalina și zâmbești satisfăcut.
Bă, tu citești gânduri?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 08 ianuarie 2013 - 06:55
Sunteti tari!
Nu fac des asa ceva, de fapt nu fac aproape niciodata, acum pur si simplu s-a nimerit, voiam sa plec repede din spatele unui moscait. Problema era ca practic eram cred ca sub 2000 de ture in treapta a doua, dar la viteza pe care o stiu ca e prea mare ca sa intre in treapta 1. Combinat si cu obisnuinta de la aspirata lesinata si unde n-am greturi legate de ambreiaj (am de cca 6 ani un kit de ambreiaj de rezerva pt Accent pe care de altfel eu nu-l menajez de nicio coloare) a rezultat prostia descrisa mai devreme.
Apropo, nu stiu care e plecarea clasica, ca la Dacie!
Scris 08 ianuarie 2013 - 06:59
Apropo, nu stiu care e plecarea clasica, ca la Dacie!
Probabil turat pana ii sar pistoanele prin capota si luat gentil piciorul din ambreiaj
Scris 08 ianuarie 2013 - 06:59
Eu sunt blocat la partea cu cele 10 secunde pentru a urca bordura. E bordura sau scara de mausoleu?
Scris 08 ianuarie 2013 - 07:15
Cand ai de parcat lateral, de urcat bordura, trotuarul lat cat masina + 10 cm, marginit de un gard de sarma iar spatiul de parcare este lungimea masinii + cca 40 cm, masina avand 4.624m, tu cat crezi ca dureaza?
A, uitasem sa mentionez ca locul respectiv e practic unde incepe un colt de strada, astfel incat latimea aia o am doar in spatele masinii, in fata deja se ingusteaza si doar cativa cm peste latimea foresterului.
Scris 08 ianuarie 2013 - 07:24
poi parcheaza si tu mai in spate, de ce trebuie sa te chinuiesti asa ?
Scris 08 ianuarie 2013 - 07:27
La noi e asa. Pe la Bistrita cum e?
Limitele specificate mai sus nu mi le-am pus eu, ci o masina in fata, una in spate si un gard in dreapta.
Scris 08 ianuarie 2013 - 07:31
Regula e clara, NU patinezi ambreiajul ( aproape ) NICIODATA. In cazul tau dai un mic soc la urcarea bordurii.
Daca ai fi fost motoretist ai fi stiut exact despre ce vorbesc
Si la plecarea de pe loc cu Subaru, cuplarea ambreiajului trebuie facuta extrem de rapid !
Scris 08 ianuarie 2013 - 07:36
Pai asta stiu de la precedentul, ala daca ramanea pe mana mea il duceam la 150k!
La parcarea despre care ziceam nu prea am de ales, iar alea 10 secunde e toata parcarea, nu am stat 10 sec cu ambreiajul patinat.
In fine, daca ma lasa asta e, grija mea e doar sa nu ma lase brusc, sa trebuiasca sa-l tractez sau ceva de genul.
Scris 08 ianuarie 2013 - 07:38
La noi e asa. Pe la Bistrita cum e?
Limitele specificate mai sus nu mi le-am pus eu, ci o masina in fata, una in spate si un gard in dreapta.
de aia ti-ai pierdut simtul umorului ?
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi