Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Păduraru


  • Please log in to reply
535 replies to this topic

#151 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 05 iunie 2012 - 06:01

bravo lor celor ce isi permit consumuri mari..........eu stau pe 10 diesel cu balenoiul si 10 gpl cu masina femeii......o alta .diferenta ar fi ca eu macin mult mai multi km cu ambele masini....
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#152 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 27 iulie 2012 - 11:58

Am citit toata povestioara.Deduc ca e o masina utila pe offroad,si nu doar acceptabila ca prestatii per total.Consumul ma preocupa,dar doar prin prisma a multi km de parcurs.Altfel felicitari.....
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#153 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 iulie 2012 - 07:30

Dupa ce vei "conduce" o asemenea masina vei intelege cu adevarat de ce li se rupe tuturor de consumuri.
Consumuri care oricum nu sunt din cale afara de mari. Din contra, la cat "ofera" o asemenea masina, consumul e chiar foarte MIC ! :)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 27 iulie 2012 - 07:30

  • 0

#154 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 27 iulie 2012 - 07:35

2.5xt sta permanent pe 11 litri,la combinat....la acest consum sunt multe masini cu aptitudini si de offroad,e adevarat mai scumpe....
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#155 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 iulie 2012 - 07:40

Performantele unui xt sau wrx le poti avea la preturi de MINIM 2 ori mai mari. Mai degraba 3 !

Insa, cine crede ca poate face off-road cu un xt/x3-5/ etc ... se inseala rau de tot !!! :D

Aceasta postare a fost editata de Relu: 27 iulie 2012 - 07:40

  • 0

#156 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 28 iulie 2012 - 10:14

Padurare, ai ocrotit o fiara.Felicitari!
Este masina pe care, daca mi-as permite-o, as lua-o fara sa ,,faq pol''.
V-as intreba dupa ce parere aveti. :)

Da' halatu', consumul cata-i? :)
Nu ma intereseaza.
  • 0

#157 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 28 iulie 2012 - 10:56

Consumul e atat de mic, incat nu merita sa-l mai pun pe forum. Mai ales ca mi s-a atras atentia ca fac de ras gasca de XT-uri cu aceste consumuri... :D :D
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#158 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 28 iulie 2012 - 10:57

Poi ai grija sa nu intinezi nobile idealuri ale...
:)
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#159 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 28 iulie 2012 - 11:12

Consumul e atat de mic, incat nu merita sa-l mai pun pe forum. Mai ales ca mi s-a atras atentia ca fac de ras gasca de XT-uri cu aceste consumuri... :D :D


Sincer, acu ma dau cu dusmanu': bah, e greu de crezut, dat fiind ca am avut si eu 5* pe mana, ca scoateti vvoi in B consumuri de sub 12%. Ce naiba, cu salvarea si abia de reusesc un 11.5-11.7. Legy-ul sub 14-15 n-a vazut.
Tot pe vremea aia, mai era unu, George parca-l chema, care zicea ca lui ii ia 2.5-ul 11% in B. Probabil circulati doar noaptea si la vale. Iar cand o lasati la vale, opriti motorul ca "meseriasii" pe vremurile lui Ceasca sa faceti economie.
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#160 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 28 iulie 2012 - 11:49

si io cred ca Forester mintzeste la consum :lol:
sau o fi varu' lu' Gerhard Plattner :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#161 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 28 iulie 2012 - 12:12

Buaaaah, voi ce si pe unde cititi?? Ca io dadui pagina inapoi si am zis de 12 si 14 in afara. Urban n-am avut niciodata sub 15% cu XT-ul, deci Adi eu zic sa stai linistit!
Iar tu Ska nu ma mai face neam cu neamtul ala, ca io-s neam de latini, de la mini sau de la cini mai vrei tu, dar nu neamt, da? :lol: :lol:
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#162 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 28 iulie 2012 - 02:30

Io inca sunt in transa dupa concediu, asa ca, clementa, please! :D
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#163 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 iulie 2012 - 02:31

..... Urban n-am avut niciodata sub 15% cu XT-ul,


Bah, in momentul in care vei scoate SUB 18% in BUCURESTI, fa-i statuie !!!!!
  • 0

#164 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 28 iulie 2012 - 08:01

Ok, deci tre sa mai fac un credit ca am de facut multe statui! :lol: :lol: Doar asta iarna am scos la doua plinuri peste 18%!
Ceea ce inseamna ca:
1. Xt-ul meu nu trage cum trebuie - de unde si consum mai mic
2. Habar n-am sa conduc asa agregat
3. Ambele de mai sus
4. Toate 3 de mai sus.
5. Toate 4 de mai sus.
6. Nici una de aici in jos.











...simt ceva anormal in postul asta. Insa azi am inhalat multi vapori de vopsea si lac, la peste treij'de grade, deci, vorba lui Adytzu, clementa pliz!
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#165 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 03 septembrie 2012 - 12:57

Domnul Paduraru a trecut cu bine printr-un concediu de putin peste 2 saptamani si cca 2900 km. La un asemenea kilometraj evident ca a halit si o bucata buna din buget, adica 1800 de lei. Consum mediu 10 si un pic.
In perioada asta a mers destul de mult si pe la munte, si pe drumuri forestiere (unele destul de nasoale, unde am tremurat sa nu-mi f*t anvelopele, care fiind de vara au talonul destul de mic pentru astfel de aventuri), si pe drumuri virajate etc.
Per ansamblu n-am avut nici un fel de probleme si am fost destul de multumit. Mai are momente in continuare cand are ezitari pana in jur de 3000 de ture, dar incerc sa nu le mai bag deocamdata in seama.
Cert e insa ca la faze de genul doua sensuri pe urcare pe dealul Negru (si similar si prin alte zone prin tara) e priceless sa imping din spate behemweurile pana se dau la o parte! :lol: :D
Doar in curbe evident ca resimt din plin pozitia de crossover, ca sa nu zic SUV ca nu-i. Dar chiar si asa, scârțul de roți in curbe face imediat loc, pe principiul "hai sa-l lasam pe cretinu' asta sa treaca"
In rest, a luat o pauza acum, ca mi-a venit dragul de a conduce polizoru', iar acum sunt pe aeroport in drum spre tara vecina si prietena finlandia.
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#166 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 03 septembrie 2012 - 01:20

Mda...Cand mai treci granita in Moldova, Iasi, poate ma tragi si pe mine un 0-60 km/h... :)
  • 0

#167 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 03 septembrie 2012 - 03:45

In rest, a luat o pauza acum, ca mi-a venit dragul de a conduce polizoru'...

ie scumpa benzina ida? :lol:

si eu de mult ma gandesc la tarile alea finlanda, suedia, etc...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#168 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 07 noiembrie 2012 - 02:44

Care stie despre ce se vorbeste in acest quote:

You need to remove the 3 filters in the oil line banjo bolts, The 2 cel codes are due to the AVCS banjo bolt filters being clogged, and the turbo oil feed one is likely clogged as well, starving the turbos of oil.

Also if the previous turbo was damaged when it failed, debris could have been in the oil (and thus stuck in places like the oil cooler etc) or in the uppipe and could have caused issues with the new turbo.


Aici e discutia generala.
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#169 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 07 noiembrie 2012 - 07:22

Bai,

Din ce inteleg eu, aia discuta despre uleiul care ajunge insuficient de putin la turbo. Nu pricep ce legatura are asta cu avcs-ul, dar asta e alta poveste ...
Ce nu stiu majoritatea lemurienilor, e aia ca nicio turbina NU are voie sa primeasca uleiul cu presiunea din rampa. Toate turbinele primesc ulei "cu pipeta", FARA presiune ( uleiul trecand print-un orificiu capilar inainte de corpul turbinei, sau prin ceva similar ) , ci doar cu un DEBIT bine gandit, pentru ca - turbinele- se ung ( asa cum am mai spus ) prin balbotaj, si nu prin presiune.
  • 0

#170 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 07 noiembrie 2012 - 08:06

Ok, in final se pune intrebarea daca e nevoie in general de vreo operatie de curatare sa intretinere la admisia uleiului prin acele capilare.
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#171 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 07 noiembrie 2012 - 08:13

Atata timp cat uleiul e schimbat la timp, n'ar trebui sa fie nevoie de altceva. Cel mult (la 2-3 ani, sa zicem) curatata baia de ulei, dupa parerea mea. Insa mai nou am inteles ca baile de ulei nu au garnituri, deci demontarea lor nu se face chiar usor
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#172 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 07 noiembrie 2012 - 10:28

Atata timp cat uleiul se schimba la timp, cenusa ( gomele ) nu au timp sa se depuna din cauza detergentului din ulei inca activ.
Daca veti schimba uleiurile la intervalele imbecile recomandate de producatorii de automobile ( 30k km sau mai mult ), asteptati-va la ce poate fi mai rau.
  • 0

#173 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 08 noiembrie 2012 - 04:29

Bai,

Din ce inteleg eu, aia discuta despre uleiul care ajunge insuficient de putin la turbo. Nu pricep ce legatura are asta cu avcs-ul, dar asta e alta poveste ...
Ce nu stiu majoritatea lemurienilor, e aia ca nicio turbina NU are voie sa primeasca uleiul cu presiunea din rampa. Toate turbinele primesc ulei "cu pipeta", FARA presiune ( uleiul trecand print-un orificiu capilar inainte de corpul turbinei, sau prin ceva similar ) , ci doar cu un DEBIT bine gandit, pentru ca - turbinele- se ung ( asa cum am mai spus ) prin balbotaj, si nu prin presiune.


imi place la nebunie de tine cand ii dai frumos cu explicatii :wub: :wub: :wub: ar trebui sa o faci mai des!

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 08 noiembrie 2012 - 04:29

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#174 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 08 noiembrie 2012 - 05:15

imi place la nebunie de tine cand ii dai frumos cu explicatii :wub: :wub: :wub: ar trebui sa o faci mai des!


zi adevarat, tu vrei sa-l vezi pe relu cum se strica :lol:
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#175 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 29 noiembrie 2012 - 03:52

Maine ma astern la un drum lung iar azi am fost de am schimbat discuri si placute pe spate + o curatare MAF si un reset.
Discurile erau sub orice critica - nu din punct de vedere al cotei, ci al suprafetei de contact, care era extrem de valurita iar contactul cu placutele era redus mult. Pe fata interioara situatia era si mai naspa, daca era cca juma din suprafata discului lustruita. Placutele erau aproape pulbere (66.000km).
In rest, dupa reset masina parca merge mai greoi, chiar si volanul parca se invarte mai greu. Inca nu stiu daca am scapat de ezitarea respectiva, vedem maine pe drum dupa ce-si mai da drumul. Dar M..ecanicul era incantat de cum mergea masina. Voi vedea daca si eu. :)
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi