Păduraru
#151
Scris 05 iunie 2012 - 06:01
#152
Scris 27 iulie 2012 - 11:58
#153
Scris 27 iulie 2012 - 07:30
Consumuri care oricum nu sunt din cale afara de mari. Din contra, la cat "ofera" o asemenea masina, consumul e chiar foarte MIC !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 27 iulie 2012 - 07:30
#154
Scris 27 iulie 2012 - 07:35
#155
Scris 27 iulie 2012 - 07:40
Insa, cine crede ca poate face off-road cu un xt/x3-5/ etc ... se inseala rau de tot !!!
Aceasta postare a fost editata de Relu: 27 iulie 2012 - 07:40
#156
Scris 28 iulie 2012 - 10:14
Este masina pe care, daca mi-as permite-o, as lua-o fara sa ,,faq pol''.
V-as intreba dupa ce parere aveti.
Da' halatu', consumul cata-i?
Nu ma intereseaza.
#157
Scris 28 iulie 2012 - 10:56
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#158
Scris 28 iulie 2012 - 10:57
#159
Scris 28 iulie 2012 - 11:12
Consumul e atat de mic, incat nu merita sa-l mai pun pe forum. Mai ales ca mi s-a atras atentia ca fac de ras gasca de XT-uri cu aceste consumuri...
Sincer, acu ma dau cu dusmanu': bah, e greu de crezut, dat fiind ca am avut si eu 5* pe mana, ca scoateti vvoi in B consumuri de sub 12%. Ce naiba, cu salvarea si abia de reusesc un 11.5-11.7. Legy-ul sub 14-15 n-a vazut.
Tot pe vremea aia, mai era unu, George parca-l chema, care zicea ca lui ii ia 2.5-ul 11% in B. Probabil circulati doar noaptea si la vale. Iar cand o lasati la vale, opriti motorul ca "meseriasii" pe vremurile lui Ceasca sa faceti economie.
#160
Scris 28 iulie 2012 - 11:49
sau o fi varu' lu' Gerhard Plattner
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#161
Scris 28 iulie 2012 - 12:12
Iar tu Ska nu ma mai face neam cu neamtul ala, ca io-s neam de latini, de la mini sau de la cini mai vrei tu, dar nu neamt, da?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#162
Scris 28 iulie 2012 - 02:30
#163
Scris 28 iulie 2012 - 02:31
..... Urban n-am avut niciodata sub 15% cu XT-ul,
Bah, in momentul in care vei scoate SUB 18% in BUCURESTI, fa-i statuie !!!!!
#164
Scris 28 iulie 2012 - 08:01
Ceea ce inseamna ca:
1. Xt-ul meu nu trage cum trebuie - de unde si consum mai mic
2. Habar n-am sa conduc asa agregat
3. Ambele de mai sus
4. Toate 3 de mai sus.
5. Toate 4 de mai sus.
6. Nici una de aici in jos.
...simt ceva anormal in postul asta. Insa azi am inhalat multi vapori de vopsea si lac, la peste treij'de grade, deci, vorba lui Adytzu, clementa pliz!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#165
Scris 03 septembrie 2012 - 12:57
In perioada asta a mers destul de mult si pe la munte, si pe drumuri forestiere (unele destul de nasoale, unde am tremurat sa nu-mi f*t anvelopele, care fiind de vara au talonul destul de mic pentru astfel de aventuri), si pe drumuri virajate etc.
Per ansamblu n-am avut nici un fel de probleme si am fost destul de multumit. Mai are momente in continuare cand are ezitari pana in jur de 3000 de ture, dar incerc sa nu le mai bag deocamdata in seama.
Cert e insa ca la faze de genul doua sensuri pe urcare pe dealul Negru (si similar si prin alte zone prin tara) e priceless sa imping din spate behemweurile pana se dau la o parte!
Doar in curbe evident ca resimt din plin pozitia de crossover, ca sa nu zic SUV ca nu-i. Dar chiar si asa, scârțul de roți in curbe face imediat loc, pe principiul "hai sa-l lasam pe cretinu' asta sa treaca"
In rest, a luat o pauza acum, ca mi-a venit dragul de a conduce polizoru', iar acum sunt pe aeroport in drum spre tara vecina si prietena finlandia.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#166
Scris 03 septembrie 2012 - 01:20
#167
Scris 03 septembrie 2012 - 03:45
ie scumpa benzina ida?In rest, a luat o pauza acum, ca mi-a venit dragul de a conduce polizoru'...
si eu de mult ma gandesc la tarile alea finlanda, suedia, etc...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#168
Scris 07 noiembrie 2012 - 02:44
You need to remove the 3 filters in the oil line banjo bolts, The 2 cel codes are due to the AVCS banjo bolt filters being clogged, and the turbo oil feed one is likely clogged as well, starving the turbos of oil.
Also if the previous turbo was damaged when it failed, debris could have been in the oil (and thus stuck in places like the oil cooler etc) or in the uppipe and could have caused issues with the new turbo.
Aici e discutia generala.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#169
Scris 07 noiembrie 2012 - 07:22
Din ce inteleg eu, aia discuta despre uleiul care ajunge insuficient de putin la turbo. Nu pricep ce legatura are asta cu avcs-ul, dar asta e alta poveste ...
Ce nu stiu majoritatea lemurienilor, e aia ca nicio turbina NU are voie sa primeasca uleiul cu presiunea din rampa. Toate turbinele primesc ulei "cu pipeta", FARA presiune ( uleiul trecand print-un orificiu capilar inainte de corpul turbinei, sau prin ceva similar ) , ci doar cu un DEBIT bine gandit, pentru ca - turbinele- se ung ( asa cum am mai spus ) prin balbotaj, si nu prin presiune.
#170
Scris 07 noiembrie 2012 - 08:06
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#171
Scris 07 noiembrie 2012 - 08:13
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#172
Scris 07 noiembrie 2012 - 10:28
Daca veti schimba uleiurile la intervalele imbecile recomandate de producatorii de automobile ( 30k km sau mai mult ), asteptati-va la ce poate fi mai rau.
#173
Scris 08 noiembrie 2012 - 04:29
Bai,
Din ce inteleg eu, aia discuta despre uleiul care ajunge insuficient de putin la turbo. Nu pricep ce legatura are asta cu avcs-ul, dar asta e alta poveste ...
Ce nu stiu majoritatea lemurienilor, e aia ca nicio turbina NU are voie sa primeasca uleiul cu presiunea din rampa. Toate turbinele primesc ulei "cu pipeta", FARA presiune ( uleiul trecand print-un orificiu capilar inainte de corpul turbinei, sau prin ceva similar ) , ci doar cu un DEBIT bine gandit, pentru ca - turbinele- se ung ( asa cum am mai spus ) prin balbotaj, si nu prin presiune.
imi place la nebunie de tine cand ii dai frumos cu explicatii ar trebui sa o faci mai des!
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 08 noiembrie 2012 - 04:29
#174
Scris 08 noiembrie 2012 - 05:15
imi place la nebunie de tine cand ii dai frumos cu explicatii ar trebui sa o faci mai des!
zi adevarat, tu vrei sa-l vezi pe relu cum se strica
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#175
Scris 29 noiembrie 2012 - 03:52
Discurile erau sub orice critica - nu din punct de vedere al cotei, ci al suprafetei de contact, care era extrem de valurita iar contactul cu placutele era redus mult. Pe fata interioara situatia era si mai naspa, daca era cca juma din suprafata discului lustruita. Placutele erau aproape pulbere (66.000km).
In rest, dupa reset masina parca merge mai greoi, chiar si volanul parca se invarte mai greu. Inca nu stiu daca am scapat de ezitarea respectiva, vedem maine pe drum dupa ce-si mai da drumul. Dar M..ecanicul era incantat de cum mergea masina. Voi vedea daca si eu.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi