pai se duc din doua motive > primul tine de exploatare, necuratare compresor, nedepistarea la timp a scaparilor de aer
al doilea de electronica > o iau razna senzorii, de exemplu la asta care a fost in familie, nu a meu ci a unchiului meu, ma rog un fel de tata ca la mine parintii au divortat cand eram foarte mic si am crescut la cluj cu bunicii si sora maica-mii si barbasu, omu in cauza, momentul de maxim, cand a zis ca-i da foc, a fost dupa ce ii schimbase si facuse tot la suspensia pe spate, in austria la ski fiind a mers 200km cu o perna coborata, dimineata pur si simplu una nu a urcat, a doua zi insa a urcat fara probleme, evident nici o eroare ... toate boboc
referitor la fumigena, masina are motor PD care da cu fum la greu neexploatat corect, turatie, etc,
altfel insa asta care a fost la noi fiind cu reductor pot sa zic ca era extrem de smecher dus pe coclauri
mie masina mi-a placut foarte mult, dar nu as recomanda-o la nimeni, am inteles ca acuma deja au aparut si la noi meseriasi care se pricep la ea, pretul la piese a scazut, perne, senzori, dar oricum daca te gandesti la asa ceva, asigura-te inainte ca ai un meserias bun in care ai incredere si care sa-ti zica ca sa o iei ca te rezolva in caz de problema
consumul e forte decent mai ales daca e manuala, eu de tiptronic nu m-as atinge, am mers si cu dinasta si era foarte tampita cutia cum schimba plus lenta
pe final insa nu ti-as recomanda, ia un forester de 20 aspirat cu reductor si iesi mai bine
asta e parerea mea