Salt la continut


Fotografie
- - - - -

alt diavol cu umflatura pe capota. XT.


  • Topic inchis Acest topic e inchis
531 replies to this topic

#101 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 martie 2012 - 12:23

Eu am sapat/invatat cand eram mic si nepriceput ca tine. Acu e randul tau. Evident, daca vrei sa inveti ceva :D
  • 0

#102 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 24 martie 2012 - 12:41

multa literatura in domeniu nu am citit, dar de cateva ori mi-am pus singur anvelopele pe janta si mi le-am echilibrat singur (intr-un atelier, evident) si chiar nu stiu cum as fi putut pune pneul pe janta ca sa nu mai fie nevoie de plumbi.....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#103 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 24 martie 2012 - 01:03

mi le-am echilibrat singur (intr-un atelier, evident)

Tu ce faceai ... citeai indicatia pe display sau lipeai plumbu' ???
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#104 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 martie 2012 - 01:06

Asa cum e greu sa faci o janta echilibrata perfect, la fel si anvelopele au abateri de greutate. N-am intalnit pana acum roata care sa nu aibe nevoie de plumbi. In schimb am vazut si anvelope care au nevoie de foarte putini plumbi.
Oricum e nevoie de echilibrare din cand in cand datorita uzurii neuniforme a anvelopelor.
  • 0

#105 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 24 martie 2012 - 01:12

Asa mi-a aratat si mie un vulcanizator. Punea cauciucul in 2 pozitii diferite pe janta si masina dadea 2 rezultate diferite, pentru ca in final sa caute pozitia care are nevoie de cei mai putini plumbi. Toata miscarea fiind evident in dezavantajul lui pentru ca taxa mai putini plumbi, dar ii lua de 2 ori mai mult timp.
  • 0

#106 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 24 martie 2012 - 01:38

Mai exista si astfel de oameni, slava cerului! Cand am montat gumele de vara pentru Forester acu 2 saptamani, la una din roti a iesit un plumb foarte mare, vreo 80g intr-un singur loc. Omul a rotit anvelopa pe janta si a obtinut un 50 parca si inca un 20 prin alta parte.
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#107 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 martie 2012 - 02:28

De unde ati scos ma prostiile astea? N-auziti ce-a zis Relu?
  • 0

#108 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 martie 2012 - 02:57

Mai bine citeste TU ce am zis eu !
Serios, tu chiar ai o problema ... :D
  • 0

#109 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 martie 2012 - 03:03

Depinde mult si de 'montator' sau 'vulcanizor'. In functie de cum e pusa anvelopa pe janta poate sa necesite mai mult sau mai putin plumb :)


Unde ai mai auzit si prostia asta ? :D



:D
  • 0

#110 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 martie 2012 - 03:23

Asa cum e greu sa faci o janta echilibrata perfect, la fel si anvelopele au abateri de greutate. N-am intalnit pana acum roata care sa nu aibe nevoie de plumbi. In schimb am vazut si anvelope care au nevoie de foarte putini plumbi.
Oricum e nevoie de echilibrare din cand in cand datorita uzurii neuniforme a anvelopelor.


  • 0

#111 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 martie 2012 - 03:25

Ce zic eu, ce zici tu, ce i s-a intamplat lui ska :) :D
  • 0

#112 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 03 aprilie 2012 - 06:21

no, nu a durat mult sa stea intreaga. :lol:
azi i-am dat botezul.
da, eu i l-am dat. ca noah... cand e sa se intample, se intampla.

o parte din vina mi-o insusesc, ca-s asa, mai teribilist din fire, dar consider ca putea fi evitat daca "atentia" in trafic si nu "somnul" la volan era cel care primeaza.

circulam pe soseaua de centura intre iesirea spre Deva si iesirea spre Arad.
drum initial cu 1+1 benzi pe sens.
dar de anul trecut, "teoretic" sunt tot 1+1, dar practic sunt 2+2. adica l-au mai latit, si e asfaltata si portinea din dreapta. 99% din soferi circula pe 2+2 pentru a usura traficul, desi nu exista marcaje sau semne de circulatie, cum ca ar fi interzisa circulatia pe banda din dreapta.

eu, in fata mea un a6 de mures, si in fata noastra 4 TIR-uri.
se baga a6-le prin dreapta ( TIR-urile se taraiau cu 50-60kmh ) si ma bag si eu dupa el.
protiunea de drum era dreapta, si se termina cu o curba destul de larga spre dreapta.
dupa 2 TIR-uri A6-le se baga la loc pe banda de langa ax, intre TIR-uri, eu stiind ca mai e suficient de mult pana la curba de dreapta, unde teoretic exista o portiune unde se ingusteaza drumul, am continuat depasirea mai in forta, ca nu dorm la depasiri.
mai ales cu posedata, care efectiv zboara.

deci, eu veneam pe banda din dreapta de cateva sute de m bune, initial dupa A6, ulterior singur.
faruri aprinse. sa ne intelegem, sa fiu VAZUT.
cand ajung in dreptul celui de-al 4-lea TIR, trecut fiind de rotile remorcii, vad pe capul tractor ca franeaza si semnalizeaza dreapta...

deci, TIR in stanga, mai aveam un pic de praf pe marginea dreapta + ceva pietris ( e vorba de cativa cm ) si in dreapta sant de vreo 1-1,5m, ca inca nu e gata drumul...
am tras pana la limita dreapta, am bagat piciorul in frana ( trebuie sa recunosc ca aveam oaresce viteza. bine, nu va ganditi la 200kmh... ) a inceput masina sa danseze un pic, si m-a agatat TIR-ul cu bara unde are nr de inm, si semnalizarea, rezultand aripa indoita, bara fata smulsa pe jumate, si rez de lichid parbriz crapat.
farul si janta+anvelopa au scapat nevatamate.
TIR-ul of cors, nu avea nimic.

oprim, injuram amandoi :wacko: ca nah, asta-i viata, dar tot nu imi era in clar cine, ce si cum a gresit.

ajungem la politie, se uita ala, analizeaza, face sedinta cu colegii, ca erau dubioase circumstantele, si rezultatul fost ca daca dam declaratii, luam amandoi amenda, sau ne intelegem amiabil si ne vedem de drum.
eu amenda ca nu aveam ce sa caut pe banda din dreapta, el ca nu s-a asigurat la schimbarea "benzii". ulterior am aflat ca el vroia sa intre in dreapta la nu stiu ce spalatorie...
am ales calea amiabila, si rezolvare pe casco.

de la ora 1 pana la aproape 6 am tot umblat pe la politie, asigurare, service, etc...

nu-i nu stiu ce de lovita masina, dar e factorul psihic ca nu-i a mea, si asta ma enerveaza mai tare...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#113 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 03 aprilie 2012 - 07:08

Dao-n pulka de masina, bine ca tu esti ok. Masina va fi ca inainte in cateva zile !
  • 0

#114 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 03 aprilie 2012 - 09:19

sorry to hear that, bine ca nu e mai rau, o sa o rezolvi tu. Ceva ceva ai invatat? :wacko:
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#115 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 03 aprilie 2012 - 09:24

Normal ca a invatat. Cand e sa ai ghinion, il ai !
  • 0

#116 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 03 aprilie 2012 - 09:47

A gasit cuie-n 3,14zda? :lol: :lol:
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#117 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 03 aprilie 2012 - 09:53

Mai rau, pioneze !! :lol:
  • 0

#118 alias

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.214 Mesaje:
Inregistrat: 10-decembrie 03
  • Location:prin jur
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2008
  • Motorizare:2000cc, 158 HP

Scris 03 aprilie 2012 - 10:22

Tu sa fii sanatos, bine ca n-a dat cu tine in sant. Fierul se repara. Dureaza mai mult vopsitoria decat montajul :lol:
  • 0
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005

#119 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 03 aprilie 2012 - 11:23

eu nu inteleg de ce nu aveai tu voie sa mergi pe partea dreapta? nu cumva e scris ca trebuie sa circulam cat mai aproape de marginea din dreapta a carosabilului? mai ales cand nu sunt marcaje, asta mi se pare regula de aur.... cum au motivat cei de la rutiera?

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 03 aprilie 2012 - 11:23

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#120 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 03 aprilie 2012 - 11:56

Probabil are legătură cu depășirea interzisă prin dreapta...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#121 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 04 aprilie 2012 - 12:15

mda, aici probabil de lovim de a depasi vs. a devansa.
a doua parca era permisa pe autostrada si in cazul masinilor care vireaza la stanga... cam asa parca :lol: dar chiar si in cazul asta ce puska mea cauta o masina MARE langa axul drumului?!?

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 04 aprilie 2012 - 12:16

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#122 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 04 aprilie 2012 - 04:56

drum initial cu 1+1 benzi pe sens.
dar de anul trecut, "teoretic" sunt tot 1+1, dar practic sunt 2+2. adica l-au mai latit, si e asfaltata si portinea din dreapta. 99% din soferi circula pe 2+2 pentru a usura traficul, desi nu exista marcaje sau semne de circulatie, cum ca ar fi interzisa circulatia pe banda din dreapta.

nu-i bai ska, tu sa fii intreg prin mai. :lol:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#123 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 aprilie 2012 - 07:48

bah, ideea e ca eu eram pe banda din dreapta de 6-700m bune, poate chiar mai mult, si cu farurile aprinse.
ideea e ca nu am "sarit" in depasire din curul TIR-ului "sa-l iau prin surprindere" ca sa-l "fac" prin dreapta. eu circulam de mult pe banda din dreapta.
cand asta a dat sa faca dreapta, eu ERAM DEJA TRECUT DE ROTILE LUI DIN SPATE.
deci, daca belea ochii in oglinda dreapta, putea sa ma vada DIN DEPARTARE. dar nah, pentru ce pana mea sa ne mai asiguram. noi suntem cu TIR-ul.
lucrul pe care i l-a specificat si nenea militianu. cum pana mea schimba banda, sau vireaza la dreapta ( ce am inteles ca intentiona sa faca ) fara sa se asigure.

sa ne intelegem, nu este niciun marcaj, si nici un semn de circulatie, care interzice circulatia pe ambele benzi. tocmai de aia 99% dintre soferi, circula pe 2+2 benzi.
ca moral, am oaresce vina, da, mi-o asum, dar daca in locul meu ( cand eram deja in dreptul TIR-ului ) era un motociclist sau un biciclist?
ce se intampla atunci?
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#124 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 04 aprilie 2012 - 08:15

exista doua benzi demarcate clar ? sau exista o banda si un spatiu de urgenta asimilat ca fiind banda ?

la genul asta de intalniri statiile ajuta mult, poti vorbi cu tiristii si va zic din experienta ca o abordare civilizata a lor da rezultate spectaculoase.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#125 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 04 aprilie 2012 - 08:34

Ce anume sa vorbești cu tiristii? Vezi ca te depășesc, nu vira dreapta?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




3 useri citesc subiectul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi