alt diavol cu umflatura pe capota. XT.
#101
Scris 24 martie 2012 - 12:23
#102
Scris 24 martie 2012 - 12:41
#103
Scris 24 martie 2012 - 01:03
Tu ce faceai ... citeai indicatia pe display sau lipeai plumbu' ???mi le-am echilibrat singur (intr-un atelier, evident)
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#104
Scris 24 martie 2012 - 01:06
Oricum e nevoie de echilibrare din cand in cand datorita uzurii neuniforme a anvelopelor.
#105
Scris 24 martie 2012 - 01:12
#106
Scris 24 martie 2012 - 01:38
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#107
Scris 24 martie 2012 - 02:28
#108
Scris 24 martie 2012 - 02:57
Serios, tu chiar ai o problema ...
#109
Scris 24 martie 2012 - 03:03
Depinde mult si de 'montator' sau 'vulcanizor'. In functie de cum e pusa anvelopa pe janta poate sa necesite mai mult sau mai putin plumb
Unde ai mai auzit si prostia asta ?
#110
Scris 24 martie 2012 - 03:23
Asa cum e greu sa faci o janta echilibrata perfect, la fel si anvelopele au abateri de greutate. N-am intalnit pana acum roata care sa nu aibe nevoie de plumbi. In schimb am vazut si anvelope care au nevoie de foarte putini plumbi.
Oricum e nevoie de echilibrare din cand in cand datorita uzurii neuniforme a anvelopelor.
#111
Scris 24 martie 2012 - 03:25
#112
Scris 03 aprilie 2012 - 06:21
azi i-am dat botezul.
da, eu i l-am dat. ca noah... cand e sa se intample, se intampla.
o parte din vina mi-o insusesc, ca-s asa, mai teribilist din fire, dar consider ca putea fi evitat daca "atentia" in trafic si nu "somnul" la volan era cel care primeaza.
circulam pe soseaua de centura intre iesirea spre Deva si iesirea spre Arad.
drum initial cu 1+1 benzi pe sens.
dar de anul trecut, "teoretic" sunt tot 1+1, dar practic sunt 2+2. adica l-au mai latit, si e asfaltata si portinea din dreapta. 99% din soferi circula pe 2+2 pentru a usura traficul, desi nu exista marcaje sau semne de circulatie, cum ca ar fi interzisa circulatia pe banda din dreapta.
eu, in fata mea un a6 de mures, si in fata noastra 4 TIR-uri.
se baga a6-le prin dreapta ( TIR-urile se taraiau cu 50-60kmh ) si ma bag si eu dupa el.
protiunea de drum era dreapta, si se termina cu o curba destul de larga spre dreapta.
dupa 2 TIR-uri A6-le se baga la loc pe banda de langa ax, intre TIR-uri, eu stiind ca mai e suficient de mult pana la curba de dreapta, unde teoretic exista o portiune unde se ingusteaza drumul, am continuat depasirea mai in forta, ca nu dorm la depasiri.
mai ales cu posedata, care efectiv zboara.
deci, eu veneam pe banda din dreapta de cateva sute de m bune, initial dupa A6, ulterior singur.
faruri aprinse. sa ne intelegem, sa fiu VAZUT.
cand ajung in dreptul celui de-al 4-lea TIR, trecut fiind de rotile remorcii, vad pe capul tractor ca franeaza si semnalizeaza dreapta...
deci, TIR in stanga, mai aveam un pic de praf pe marginea dreapta + ceva pietris ( e vorba de cativa cm ) si in dreapta sant de vreo 1-1,5m, ca inca nu e gata drumul...
am tras pana la limita dreapta, am bagat piciorul in frana ( trebuie sa recunosc ca aveam oaresce viteza. bine, nu va ganditi la 200kmh... ) a inceput masina sa danseze un pic, si m-a agatat TIR-ul cu bara unde are nr de inm, si semnalizarea, rezultand aripa indoita, bara fata smulsa pe jumate, si rez de lichid parbriz crapat.
farul si janta+anvelopa au scapat nevatamate.
TIR-ul of cors, nu avea nimic.
oprim, injuram amandoi ca nah, asta-i viata, dar tot nu imi era in clar cine, ce si cum a gresit.
ajungem la politie, se uita ala, analizeaza, face sedinta cu colegii, ca erau dubioase circumstantele, si rezultatul fost ca daca dam declaratii, luam amandoi amenda, sau ne intelegem amiabil si ne vedem de drum.
eu amenda ca nu aveam ce sa caut pe banda din dreapta, el ca nu s-a asigurat la schimbarea "benzii". ulterior am aflat ca el vroia sa intre in dreapta la nu stiu ce spalatorie...
am ales calea amiabila, si rezolvare pe casco.
de la ora 1 pana la aproape 6 am tot umblat pe la politie, asigurare, service, etc...
nu-i nu stiu ce de lovita masina, dar e factorul psihic ca nu-i a mea, si asta ma enerveaza mai tare...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#113
Scris 03 aprilie 2012 - 07:08
#114
Scris 03 aprilie 2012 - 09:19
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#115
Scris 03 aprilie 2012 - 09:24
#116
Scris 03 aprilie 2012 - 09:47
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#117
Scris 03 aprilie 2012 - 09:53
#118
Scris 03 aprilie 2012 - 10:22
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#119
Scris 03 aprilie 2012 - 11:23
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 03 aprilie 2012 - 11:23
#120
Scris 03 aprilie 2012 - 11:56
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#121
Scris 04 aprilie 2012 - 12:15
a doua parca era permisa pe autostrada si in cazul masinilor care vireaza la stanga... cam asa parca dar chiar si in cazul asta ce puska mea cauta o masina MARE langa axul drumului?!?
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 04 aprilie 2012 - 12:16
#122
Scris 04 aprilie 2012 - 04:56
nu-i bai ska, tu sa fii intreg prin mai.drum initial cu 1+1 benzi pe sens.
dar de anul trecut, "teoretic" sunt tot 1+1, dar practic sunt 2+2. adica l-au mai latit, si e asfaltata si portinea din dreapta. 99% din soferi circula pe 2+2 pentru a usura traficul, desi nu exista marcaje sau semne de circulatie, cum ca ar fi interzisa circulatia pe banda din dreapta.
#123
Scris 04 aprilie 2012 - 07:48
ideea e ca nu am "sarit" in depasire din curul TIR-ului "sa-l iau prin surprindere" ca sa-l "fac" prin dreapta. eu circulam de mult pe banda din dreapta.
cand asta a dat sa faca dreapta, eu ERAM DEJA TRECUT DE ROTILE LUI DIN SPATE.
deci, daca belea ochii in oglinda dreapta, putea sa ma vada DIN DEPARTARE. dar nah, pentru ce pana mea sa ne mai asiguram. noi suntem cu TIR-ul.
lucrul pe care i l-a specificat si nenea militianu. cum pana mea schimba banda, sau vireaza la dreapta ( ce am inteles ca intentiona sa faca ) fara sa se asigure.
sa ne intelegem, nu este niciun marcaj, si nici un semn de circulatie, care interzice circulatia pe ambele benzi. tocmai de aia 99% dintre soferi, circula pe 2+2 benzi.
ca moral, am oaresce vina, da, mi-o asum, dar daca in locul meu ( cand eram deja in dreptul TIR-ului ) era un motociclist sau un biciclist?
ce se intampla atunci?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#124
Scris 04 aprilie 2012 - 08:15
la genul asta de intalniri statiile ajuta mult, poti vorbi cu tiristii si va zic din experienta ca o abordare civilizata a lor da rezultate spectaculoase.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#125
Scris 04 aprilie 2012 - 08:34
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi