Eu cred ca era vorba de 74,000 de mile
le- oamenii din service spun ca la RS-uri placutele s-au schimbat in general pe la 25-30,000 km, unele mai puteau fi rulate aproximativ 5,000.
Scris 18 februarie 2014 - 11:48
Eu cred ca era vorba de 74,000 de mile
le- oamenii din service spun ca la RS-uri placutele s-au schimbat in general pe la 25-30,000 km, unele mai puteau fi rulate aproximativ 5,000.
Scris 20 februarie 2014 - 07:42
Franele de RS Cup sunt diferite fata de cele de RS normal.
Oricum 17000 este clar suspect.
Scris 20 februarie 2014 - 08:50
Azi am avut parte de una dintre cele mai placute surprize din ultima perioada; am fost la Top Lac sa vad masina. Aripa dreapta spate a fost revopsita si acum e impecabila. Bara fata & bara spate au fost si ele refinisate si se prezinta si ele impecabil. Se lucreaza la ornamente si la portiera + aripa fata (momentan sunt matuite). Interiorul portierei a fost ei el revopsit complet pana la chedere. Maine voi afla daca ajunge manerul pana Vineri, respectiv daca beneficiez de masina in weekend.
Cristi impreuna cu colegii au fost foarte amabili cu mine. Uite ca exista si surprize placute, nu ma asteptam sa lucreze cu asa atentie si simt de raspundere.
Sa vedem cu iese lucrarea finala.
Salut,cum se mai prezinta elementele vopsite la TopLac?am si eu ursul de vopsit si au ajuns pe short list-ul meu
Pana acum am auzit si de bine si de rau despre ei.
Scris 20 februarie 2014 - 09:44
Nici o problema, trebuie sa admit ca dupa ce le-am facut capul calendar au iesit ca din fabrica. (stii ca sunt pretentios)
Lucrarea, in faza 2, a fost exceptional de bine lucrata, nu-ti dai seama ca a fost revopsit nimic. Poate i-am prins intr-o pasa proasta.
Totusi, nu stiu daca m-as mai duce la ei (de frica). Niste dube de la serviciu le-am tot vopsit cate o aripa, cate o usa, cate un lateral la DAB Hyundai. Si aia lucreaza foarte bine.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 20 februarie 2014 - 09:45
Scris 20 februarie 2014 - 10:05
la mine e de facut integral masina interior+exterior,iar la culoare o sa las albul de fabrica nemetalizat,teoretic nu e ceva greu masina mergand dezechipata la ei,ar mai fi de dat cu ceara pe toata caroseria,dar cum ziceam am auzit si vazut si lucrari bune si lucrari sa zicem mai slabe.sa vad ce cotatie primesc .
Scris 21 februarie 2014 - 06:54
Scris 21 februarie 2014 - 07:07
daca pun ei motor si cutie la masina poate le tocesc )
Scris 21 februarie 2014 - 10:21
Macar de'ar fi asa )
Scris 21 februarie 2014 - 10:40
aia cu 70-75000km un set de placute ( fata ) e din lumea povestilor...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 21 februarie 2014 - 10:52
De cati ani ma invart in jurul domeniului auto, am auzit de multe ori ca "la mine, domne, anvelopele tin 80,000 de km", in majoritatea cazurilor insemnand "la mine la firma masinile merg cate 80,000 de km cu un set de anvelorpe". Ceea ce nu contest, dar intotdeauna m-a macinat curiozitatea sa vad cum arata un asemenea set de anvelope.
Asta cu placutele intr-adevar, este o premiera.
Scris 21 februarie 2014 - 11:11
da, cu anvelopele e aceeasi poveste de adormit kinderi.
cand mi s-au pus anvelopele pe opel, eu nu eram in zona. dar s-a mers pe michelin pentru "tin cam 70-80.000km". si nah, s-a pus botu probabil.
estimativ, cam la 45000km cred ca sunt slickuri.
cele mai longevive anvelope pe care le-am testat personal au fost niste GY NCT5 care au tinut aproape 60.000km, dar la km astia erau mai mult decat slickuri.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 21 februarie 2014 - 11:15
Daca vrei, are taica'miu un NCT5 aproape nou ... DOT 2001
Scris 21 februarie 2014 - 11:21
pastreaza-l. o sa valoreze o avere in cativa ani...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 21 februarie 2014 - 11:45
Aia cu anvelopele o cred mai degraba. La Accent am aruncat niste goodyear hydragrip ca aveau peste 6 ani, aveau undeva la 40-45k dar cu mana pe inima spun ca avea profilul pe la jumate (fata de marker-ul de uzura!!, nu fata de "fundul" desenului, sa ne intelegem).
E adevarat ca in decursul anilor le-am tot rotit fata-spate, in fiecare primavara, ochiometric le puneam p-alea mai bune pe fata.
Scris 21 februarie 2014 - 12:31
Sigur exista exceptii si la cauciucuri, si la placute. Dar, din auzite, exceptiile astea mai degraba ar fi reguli
Normal, putini or sa se laude c'au topit placute sau cauciucuri in 10k km
Scris 21 februarie 2014 - 12:35
singura masina care toaca placute la 15k si discuri la 30k ( precum un ceas elvetian ) e toyota lc200. v8u ala mare.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 21 februarie 2014 - 12:48
Daca ar avea un regim de exploatare de pensionar, n'ar fi cazul nici la aia asa des.
XT'ul sta deci bine comparat cu dulapu'?
Scris 21 februarie 2014 - 01:06
XTu... daca prinde 20k cu un set ( fata ) e lucs. alea spate deobicei tin spre 30k.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 07 decembrie 2014 - 10:57
Nu'ti merge kilometrajul de inregistreaza asa putin?
Scris 08 decembrie 2014 - 12:45
Pe timp de iarna am inteles de ce nu mergi cu ea. Din feb pana acum insa doar 1000km?
Scris 17 decembrie 2014 - 11:31
S-a ajuns Lexus, doar cu avionul, elicopterul...
Este foarte fiabil Meganul, mai ca nu se prea strica nimic la ea, ba are si-un consum pe an de crapa dieselistii...
Scris 18 decembrie 2014 - 09:38
Lexus tradatorul, merge cu tractorul.
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi