Da, corect, el este:) Sunteti colegi pe vapor?
Nu chiar. Dar il stiu de pe ClubFord si mi s'a parut mare asemanarea
Scris 04 februarie 2014 - 12:56
Da, corect, el este:) Sunteti colegi pe vapor?
Nu chiar. Dar il stiu de pe ClubFord si mi s'a parut mare asemanarea
Scris 04 februarie 2014 - 10:11
ala da fan Ford!
Scris 04 februarie 2014 - 11:12
Nu chiar. Dar il stiu de pe ClubFord si mi s'a parut mare asemanarea
Aceasta postare a fost editata de kng: 04 februarie 2014 - 11:14
Scris 04 februarie 2014 - 11:26
ala da fan Ford!
Sa nu apreciezi niciodata un fan, indiferent al cui...fiindca acolo-i patologie...
Scris 04 februarie 2014 - 08:26
S-ar putea sa ai dreptate, e o chestie sa ai si un Focus RS si un Focus ST
But again, si eu am avut doua Renault-uri in acelasi timp, insa macar nu erau doua Megane-uri RS....
Scris 04 februarie 2014 - 09:38
Ala s-ar putea sa mearga de ani buni doar pe Ford, s-ar putea ca si ,,efectele'' sa-i fie imprimate cu Ford, asadar sa pastram proportiile....
Din punctul meu de vedere fanii au probleme la mansarda...
Scris 04 februarie 2014 - 10:15
Scris 04 februarie 2014 - 10:28
daca mi-as lua maine un GTI, dupa o saptamana cred ca n-as mai da mandra jos din el. deci eu il inteleg pe omul asta
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 04 februarie 2014 - 10:28
Scris 04 februarie 2014 - 10:30
Presupun ca atunci cand ai banuti esti si usor impins catre mai multe achizitii de la o anumita marca (nu fan, ca acolo-i clar patologie) obtinand de la a doua achizitie ceva discount. Nu vad nimic anormal, dar daca se incepe cu promovarea acelui brand ca fiind cel mai cel, deja-i ciudat, zic io...Vorbesc la modul general, nefacand referire la tipul cu Fordurile, despre care n-am citit. Fordul, desi-i ok, nu mi-a trezit curiozitatea. Ba da, tare demult, mi-a ramas ca un ,,flash'' din anii '90 cand nu ma puteam tine cu un un ,,butoias'' 4x4 de un Cosworth...Acel eleron nu-l voi uita in veci...
Scris 04 februarie 2014 - 10:33
daca esti multumit de un anumit brand si te satisfac produsele, nu vad de ce nu ai deveni fan.
este si o chestie care lucreaza pe psihicul clientului: dupa o perioada indelungata de utilizare a unui anumit brand, cerintele incep sa se plieze pe acel brand si orice altceva incepe sa i se para aiurea/nesatisfacator.
Scris 05 februarie 2014 - 01:28
daca mi-as lua maine un GTI, dupa o saptamana cred ca n-as mai da mandra jos din el. deci eu il inteleg pe omul asta
deci trebuie musai sa iei un R pt mindra, ca sa poti sa iei si un GTI pt tine
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 05 februarie 2014 - 01:28
Scris 05 februarie 2014 - 01:31
Scris 05 februarie 2014 - 01:54
X3?
Scris 05 februarie 2014 - 02:09
40 000 euro un R sau un GLK? Grea dilema
R20, clar !
Scris 05 februarie 2014 - 06:49
40 000 euro un R sau un GLK? Grea dilema
Desi-i de muheri, GLK.
Ti-a trecut timpul de R....
Scris 05 februarie 2014 - 10:09
40 000 euro un R sau un GLK? Grea dilema
300 CP vs. 170 CP,,,, depinde de prioritati
Scris 05 februarie 2014 - 10:23
...sa dai la lopata, mai exact iarna sa n-o poti folosi, sa-ti consume la dublu, s-o simti doar intre doua semafoare, sa simti orice denivelare versus sa te lafai in ea, sa te doara-n basca de vreme, sa pleci la orice ora unde te duce capul si buzunarul...
Depinde de prioritati....
Aceasta postare a fost editata de mol: 05 februarie 2014 - 10:24
Scris 05 februarie 2014 - 11:11
R-ul are totusi 4Motion, cred ca daca nu abuzezi prea mult, poti sa mergi iarna. Consumul probabil nu dublu dar 50 % mai mult. Daca o iei cu ACC, atunci nu simti orice denivelare. Poti sa o simiti pe un drum virajat. Exista placeri si placeri
Ideal ar fi dupa mine, sa le poti avea pe amindoua in garaj, una pt tine si una pt nevasta, dupa caz
Scris 11 februarie 2014 - 05:51
.... Daca o iei cu ACC, atunci nu simti orice denivelare.....
ce treaba are ACC(adaptive cruise control) cu denivelarile ?
Scris 11 februarie 2014 - 07:10
acc...
dcc...
il iertam.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 11 februarie 2014 - 07:28
Rai, solidari mai sunteti...
S-o fi gandit omul la altceva...la cate abrevieri diferite dar pentru acelasi lucru exista...
Scris 11 februarie 2014 - 07:45
la dcc s-a gandit. iar denumirea generica de "adaptive chassis control" l-a indus. in.
http://www.my-gti.co...gn-and-function
precum am zis, e de-al nostru.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 11 februarie 2014 - 10:52
ma gindisem ca se cheama Adaptive Chassis Control.... my bad...
http://www.volkswage...sis-control-dcc
Scris 11 februarie 2014 - 10:55
il iertam.
esti popa ? ca eu stiam ca aia se ocupa cu iertaciunile ....
Scris 11 februarie 2014 - 10:57
esti popa ? ca eu stiam ca aia se ocupa cu iertaciunile ....
doamne'ajuta si jamaica domnului.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi