nu stiu cat ajuta, da de iertat se pare ca iarta !!!
cu atat mai mult nu mai e nevoie sa-i mai iert si eu.
Scris 11 februarie 2014 - 11:01
nu stiu cat ajuta, da de iertat se pare ca iarta !!!
cu atat mai mult nu mai e nevoie sa-i mai iert si eu.
Scris 11 februarie 2014 - 11:05
it's karma billy. you do bad things... bad things happen to you.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 11 februarie 2014 - 11:38
what goes around comes around ... bla bla bla
probabil de aia se strica atata icstreiu, da acuma stau linistita ca am bagat grupa mare avans atuncea, acuma am credit garla
Scris 11 februarie 2014 - 11:54
Da, cel mai important e sa stai linistita!
Scris 14 februarie 2014 - 08:05
E uite ca se poate, mai sunt si pe la noi tineri care isi fac treaba bine la job. Cum se fac vanzarile? Uite asa:
Acum o luna am fost la Mach1 cu problema cu haionul, au zis ca trebuie schimbat un amortizor.
I-am rugat sa verifice si pe sub & da, mi-au recomandat sa schimb placutele de frana pe fata, care sunt aproape duse. Le-am zis ca plec din tara si sa ma sune peste 3 saptamani, ca om schimba atunci amortizorul pe garantie & placutele cand ma intorc.
Alaltaieri ma suna de la Mach1. Amortizorul & placutele au ajuns, sa vin cand vreau cu masina sa le punem. WTF? Da eu nu le-am comandat, am zis ca "ne-om auzi la un telefon cand vin". In plus placutele alta sunt ale naibii de scumpe. Ne naiba fac eu cu Megane-ul pe sosea iarna? Nici nu stiu daca porneste, e statut de o luna. In plus acum am alte preocupari si cheltuieli; Cum pun cada in loc de dus, cum ii fac pat de BCA....
Dar la un telefon de genul asta, in care angajatul isi aminteste, noteaza in carnetel si te suna ce sa mai zici decat da, hai sa stabilim o zi.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 14 februarie 2014 - 08:07
Scris 14 februarie 2014 - 09:12
...esti ,,fraierul'' model, el fiind vanzatorul desavarsit, nesimtit...
Du-te cand vrei tu, cand ai disponibili acei bani, nu te lasa luat de fraier.
Nu tine de bun simt, ca-s mitocani astia, ti-ar schimba si pantalonii, bani sa iasa.
Scris 14 februarie 2014 - 09:22
Nu pot sa nu-i dau dreptate lui mol...
Scris 14 februarie 2014 - 09:31
Scris 14 februarie 2014 - 10:27
Lexus, daca vrei se poate vorbi cu George.
Scris 16 februarie 2014 - 10:01
Referitor la cada?
Scris 17 februarie 2014 - 09:59
E ceva in neregula. Placutele fatza de Megane RS ar trebui sa tina mult mai mult. Eu am 23500 km la bord si nu sunt tocite nici jumatate, nici fatza nici spatele...
Altii le-au tinut 70000 km...
Scris 17 februarie 2014 - 10:17
Pai...din cate stiu eu, placutele de frana tin in functie de stilul de condus al soferului...
Pe vremuri se spunea ca un sofer bun este cel care apasa rar frana...
Scris 17 februarie 2014 - 10:41
Referitor la cada?
Bwhahahaha !
Buna !
Eu ziceam de George cu Renoul.
Scris 17 februarie 2014 - 10:43
70000k km la o masina de genul asta mi se pare mult. Oricum, nici ale lui nu erau complet tocite, dar l'au facut aia din vorbe
Asa, de curiozitate, cat a fost setul de placute?
Scris 17 februarie 2014 - 10:46
70k?? Cel mai mult le-am tinut la Tico, ~60k (pana au ajuns fier pe fier), la Accent intre 20k si 40k, Forester 50k. Pe RS 70k doar daca face inconjurul lumii pe autostrazi si foloseste doar frana de motor!
Scris 17 februarie 2014 - 10:58
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 17 februarie 2014 - 11:04
Eu la Ford le'am schimbat in toamna la ~66k si, daca as fi mers eu in continuare cu masina, mai faceam vreo 20k (noi au 13mm grosime, cele date jos aveau 5.5-6mm ramas)
Normal ca depinde f mult de stilul si conditiile de condus, dar si de discuri si placute
Scris 18 februarie 2014 - 07:09
Eu le-am schimbat la alte masini "normale" intre 40-60k km. Asta are 19,5k iar dintre astia mai mult de 10,000 cred ca sunt facuti in oras. Pe la 12-13k au inceput sa scartaia (la jumatate). In general stiu ca placutele daca le schimbi la orice masina inainte de 40k, se poate considera "devreme".
In Ianuarie m-am bagat si eu sub masina si le-am vazut clar ca-s tocite.
Eu unu' nu ma consider pacalit si mi-e greu sa cred ca Mach1 face bani pe spinarea mea, avand in vedere ca vorbim doar de niste placute. Din contra, chiar mi-a placut abordarea lor.
Legat de cost, in dimineata asta le schimb, asa ca revin mai spre seara cu mai multe informatii.
Mol, poate prin alte zone o calci fara sa franezi franezi (mai putin la zidul mortii, daca-l observi) dar in general in Bucuresti e alt stil de condus. Iar daca circuli cu o masina din asta prin oras si ii dai blanita intentionat, e clar ca vei si frana in mod repetat.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 18 februarie 2014 - 07:09
Scris 18 februarie 2014 - 09:18
E ceva in neregula. Placutele fatza de Megane RS ar trebui sa tina mult mai mult. Eu am 23500 km la bord si nu sunt tocite nici jumatate, nici fatza nici spatele...
Altii le-au tinut 70000 km...
70000 km niste placute este imposibil.
La Laguna, eu am schimbat placutele prima data la 17.000 km (cele fata). La Megane RS care e sport si probabil condusa altfel, mi se pare normal sa se manince repede....
Scris 18 februarie 2014 - 09:18
Personal nu ma bucur cand placutele tin exagerat de mult, pentru ca asta inseamna ca se duc si discurile. Prefer placute mai moi care sa franeze bine fara fite si sa tin discurile mai mult. Asa, ce folos am avut la Forester ca la 50k am schimbat si discurile odata cu placutele?
Scris 18 februarie 2014 - 10:02
70000 km niste placute este imposibil.
La Laguna, eu am schimbat placutele prima data la 17.000 km (cele fata). La Megane RS care e sport si probabil condusa altfel, mi se pare normal sa se manince repede....
Nu e deloc imposibil, mai ales daca se fac si km extraurban.
Cu un RS folosit preponderent in Buc e normal ca nu ajungi la prea multi km fara a schimba placutele
Scris 18 februarie 2014 - 10:31
Citez de pe alt forum unde se mai schimba impresii intre cei care au Megane 3 RS:
"Ca parte de jurnal de bord eu am 74000km...
In vreo 2 saptamani trebuie sa ma duc sa schimb placutele de frane pe fata pt prima data."
Dovada: http://www.reno.ro/i...c=163089&st=630
Daca e vreo problema cu postarea link-ului, rog pe cineva sa il stearga.
Garantez pentru veridicitatea postului pentru ca il cunosc personal pe tipul respectiv.
Precizare: franele de RS Cup sunt frane speciale cu performante ridicate iar placutele se tocesc mult mai greu decat cele obisnuite.
Nu spun ca e imposibil sa le tocesti in 17k km dar spun ca este ceva putin ciudat, chiar si in Bucuresti.
Scris 18 februarie 2014 - 10:55
74.000 cu un singur set? A facut 80% din ei pe dyno, sau cum? A fost condus de vreo babuta doar de acasa pana la piata si inapoi? Wtf? Mi se pare SF
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi