Megane RS
#176
Scris 14 aprilie 2012 - 07:11
Megane RS si Seria 3 sunt masinutele dupa care salivez si eu deci gandim la fel se pare.
Poate ne si vedem intr-o zi.
Enjoy!
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#177
Scris 15 aprilie 2012 - 06:40
Tocmai ce am revenit la bucuresti, dupa un drum campulung-bucuresti via targoviste. Am mers si mai repede, si mai incet, mai suparat sau mai bine dispus. Viteza medie a fost aproape 70km/h iar consumul pana acasa a fost de 6,7. N-am mers subturat
Asadar cu plinul asta (60 l) am circulat pana acum putin peste 500 de km, dintre care 100 prin bucuresti si cred ca mai am de 50-70 de km prin bucuresti. Surprinzator!
Pareri mai exacte dupa 960 km cu masina;
Treaba e ca daca mergi cu cruise control 70-100 intr-a 6-a masina nu sta subturata si ia intre 5 si 7. In bucuresti daca nu te dai la ea deloc nu stiu cat ia. Daca te infigi putin pare sa consume in jur de 14, iar daca te dai bine la ea intre 17-20. Acum poate cifrele astea sunt putin relative, eu am calculat o aglomeratie medie dar la stilul meu de condus. Adica daca vad semafor rosu o las pe frana de motor 2-300 de metri, ca oricum probabil am 50-60 can vad semaforul.
Masina sta extraordinar de bine in curbe, m-am convins definitiv ca am facut un traseu pana la dambovicioara. Si pe ploaie si pe uscat. Nu am reusit si nu vreau sa vad pana unde poate sta lipita de sosea dar am testat-o cat de cat sa vad cat ma bazez pe ea.
Relu are dreptate cu franele, aparent raspund foarte bine dar se comporta diferit fata de ce am mai avut pana acum.
Cu usa si cu centura mi-am mai revenit, nu mai sunt deranjante. Am avut pasageri in spate si totusi se pare ca nu se sta asa de aiurea, pentru ca i-am intrebat in mod repetat cum se sta.
In schimb, cu toate ca a desumflat Relu cauciucurile, cand dai de gropi s-a terminat treaba. Efectiv iti vine sa lasi masina unde e si sa continui perpedes. E oarecum frustrant ca nu poti circula cu ea decat pe unde e drumul ok. Daca e drum pietruit sau gropane e clar: 10 la ora, la relanti. Tare mi-e frica ca o sa-mi scape vreun gropan la o viteza mai mare.
#178
Scris 15 aprilie 2012 - 07:02
Sper sa nu ia neplaceri cu gropile, insa, mai ales unde nu stii drumul sau nu'ti inspira incredere, clar trebuie sa fii precaut.
Eu am pneurile de 14" ... si am galme la 2 cauciucuri http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#179
Scris 15 aprilie 2012 - 10:55
Ex-FN2 owner
#181
Scris 16 aprilie 2012 - 09:46
Anul asta am trecut pe 235/35.
Eu cred ca nu ar trebui sa-ti faci asa mari griji, doar, pe cat posibil, sa mergi cu grija
Ex-FN2 owner
#182
Scris 16 aprilie 2012 - 11:03
Si da, trebuie mers cu grija. Insa, de multe ori chiar n-ai cum sa vezi anumite gropi, sau ce mai poate beli roatele ...
#183
Scris 16 aprilie 2012 - 11:38
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#184
Scris 17 aprilie 2012 - 06:53
Acum e clar pentru mine ca modurile astea nu sunt puse aiurea si ca e o diferenta mare intre ele. La momentul asta, as spune ca pe liniar masina e destul de greu de condus in bucuresti pentru ca pedala raspunde instant si parca si ambreiajul lucreaza altfel. (nu cred ca e in capul meu)
Pe modul extreme (5/5) am incercat-i saptamana trecuta si e aproape imposibil de condus in bucuresti. Voi continua diversele teste si voi reveni pe masura ce ma mai lamuresc.
Am refacut media la consum (restart de mai multe ori) si se pare la ca stilul meu de condus ia undeva la 14-15 in oras. Dimineata merg destul de accelerat iar seara normal.
In alta ordine de idei ma bate gandul la un dash cam. Nu sa ma filmez facand drifturi, ca n-am
50 de milioane pentru cauciucuri si oricum nu stiu in ce masura pot stapanii masina. La cum am vazut in curbe deocamdata mi-e mie frica sa ma bag mai tare decat m-am bagat pana acum. Masina de lipit e lipita de sosea, dar nu stiu de e dincolo de curba.
In orice caz n-am vrut niciodata masina atat de puternica, cum am mentionat si in celalat opic 150 de cai ar fi fost suficienti petru ca 90% din timp conduc in limitele legale.
Vreau o camera in principal pentru a ma proteja in caz de evenimente nefericite.
In legatura cu dash cam-ul asta, am vazut ca go pro hero 2 filmeaza foarte hd dar si costa 15 milioane. Oare include card sd? In orice caz, sa luam un card sd de 4 giga; care ore hd incap pe el?
Exista vreo alta varianta similare ca performante lanu pret mai redus, sau mai astept si ma orientez catre go pro?
Aceasta postare a fost editata de lexus: 17 aprilie 2012 - 06:56
#186
Scris 17 aprilie 2012 - 08:12
#187
Scris 23 aprilie 2012 - 10:05
1. Am ajuns la faza "s-au pierdut niste cai pe drum, masina nu mai trage". Pe modul snow deja masina e mega lenesa. Pe modul extreme e ok, dar nu prea poti pleca in conditii de la semafor fara sa zapacesti ambreiajul.
2. Am mai gasit niste setari la sistemul audio, tip bass si inalte dar oricum o dau, tot nasol se aude. Urmatorul pas e asa cum a sugerat Relu, schimbarea difuzoarelor.
3. Consumul: azi am mers cam 10 km in trafic intens, multe semafoare, etc. Ac pornit. Am combinat modul snow cu extreme si altele, practic niste teste. Mers normal (ma rog, pe extreme nu poti accelera normal) iar consumul pana acasa a fost de 17%. In zile linistite, a luat 9 la mers normal, pe modul snow exclusiv. Altfel, se pare ca mediu ia cam 13%, in trafic normal - semi aglomerat, pe o setare intermediara (linear).
#188
Scris 23 aprilie 2012 - 10:13
spunemi cum e pedala de ambreiaj in comparatie cu VAG si cu Renault in general.
#189
Scris 23 aprilie 2012 - 10:31
Aceasta postare a fost editata de Forester: 23 aprilie 2012 - 10:31
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#190
Scris 23 aprilie 2012 - 11:36
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#191
Scris 30 aprilie 2012 - 07:44
Revin cu pareri; Saptamana trecuta a fost mai aglomerat iar spre sfarsit cald. Am mers cu AC; consum in oras 17-18.
Am impresia ca pana se incalzeste motorul suge de rupe.
Am facut Sambata traseul Bucuresti-Targoviste-Campulung mers repejor insa nu tare. Ac pornit, consum mediu 9,5.
Ieri am venit inapot pe acelasi traseu insa am mers foarte usor (adica in ritm cu toata lumea) fara Ac, ca era seara. Consum 6,1. Daca ma lipseam de 3-4 depasiri cred ca scoteam 5,9.
Treaba e ca mi se pare ca masina haleste mai mult daca e setata pe modul snow decat pe un mod intermediar. Oricum si asa e destul de greu sa ii scoti un consum decent pentru ca efectiv trebuie doar sa pisti putin acceleratia si sa anticipezi. Daca ai linie dreapta si trafic constant, te scoti cu cruise.
Altfel, azi m-am dat si cu alta masina, adica cu un caddy diesel de 70 Cp. Acum inteleg expresia voastra "coaja". Masina aia efectiv nu accelreaza, nu franeaza si se balangane in toate partile. Avantajul e doar la gropi. Ciudat e ca am condus caddy-ul respectiv peste 10,000 km in ultimii 3 ani si pana acum nu m-am plans de el.
#192
Scris 30 aprilie 2012 - 07:51
normal, te-ai spurcat deja.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#193
Scris 30 aprilie 2012 - 09:31
bucura-te de ea, e pacat sa mergi cu ea la 'consum'.....
#194
Scris 30 aprilie 2012 - 09:35
#195
Scris 30 aprilie 2012 - 10:06
#196
Scris 30 aprilie 2012 - 10:39
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#197
Scris 30 aprilie 2012 - 10:48
Dealtfel clima e bine sa fie pornita oricand pentru a putea avea o temperatura cat se poate de constanta in masina.
Nu mai vorbim de faptul ca nefunctionand in permanenta ventilatia ( si daca stai cu geamul deschis ) iei in nari tot praful si fumul.
Eu si la kakatu asta de faras las ventilatia sa mearga orice ar fi.
#198
Scris 30 aprilie 2012 - 10:54
Nu-mi place sa merg cu geamul deschis, o fac foarte rar ca sa-mi vantur pletele .
Insa, maniac fiind cu high rpm, m-am gandit eu ca daca chiar nu e nevoie sa nu mai handralesc degeaba compresorul. Stiu ca au protectie de la ECU si peste nu stiu ce turatie (4000-5000?) compresorul este decuplat automat, dar nu cred ca ii este bine nici pana atunci.
Aici avantaj clar dieselari, ca nu prea au cum/de ce sa ajunga la turatiile astea!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#199
Scris 30 aprilie 2012 - 11:00
#200
Scris 01 mai 2012 - 12:26
AC-ul din Logan sau orice alta masina fara clima il deschid cand e cald, ploua sau e foarte frig/umed. Nu il pot tine mereu pornit pt ca nu reusesc sa reglez corespunzator temperatura in masina.... dar ventilatia merge non-stop.
Am observat o chestie deranjanta la multe instalatii de CLIMA pe masinile noi: pe AUTO cam toate baga aerul direct in mutra . Inclusiv pe noile VAG-uri am gasit sistemul asta, cu toate ca la mine la Golf pe AUTO baga mai mereu pe la geam si picioare, niciodata in mecla. Chestia este deosebit de deranjanta intrucat aerul rece direct in figura nu-mi place nici macar mie care transpir ca un cal....Am incercat sa inchid din gurile de aer, dar nu se intampla nimic decat se redirectioneaza aerul spre celelalte. Si daca le inchid pe toate vine doar pe la craci....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 01 mai 2012 - 12:29
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi