Salt la continut


Fotografie
* * * * - 1 Voturi

Megane RS


  • Please log in to reply
1223 replies to this topic

#201 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 01 mai 2012 - 12:34

Same shit si la subaru. Doar ca imi permite modul semiauto, adica ii zic eu sa-mi bage pe la geam dar il las pe el sa bata cat crede de tare. Daca ma deranjeaza, ii scot si asta. :)
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#202 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 01 mai 2012 - 01:14

@bleu: dar clima de la golf nu stie sa seteze o anumita temperatura indiferent unde ii dai tu sa bata? La mine sunt disponibile toate combinatiile de sus jos si mijloc :)
  • 0

#203 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 01 mai 2012 - 01:33

Cel mai probabil ca si la Golf e la fel. Pana si la Fiesta e asa ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#204 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 01 mai 2012 - 01:44

In momentul in care apesi AUTO fluxul de aer se duce pe unde vrea muschiul ei cu exceptia cazului in care are control semi-automat cum zice Forester.
Climatronicul, atat cel vechi cat si cel de ultima generatie, in momentul in care i-ai dat o zona anume, AUTO se dezactiveaza si inauntru iti intra aer la temperatura setata. Or ce sens are sa am clima daca o folosesc ca pe AC, setand sa imi intre un aer la 22 grade in loc sa setez cele 22 grade dorite in habitaclu si ea sa gestioneze problema?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#205 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 01 mai 2012 - 02:01

Nusht cum o fi la modelele noi de climatronic, dar la cela mai vechi, din cate stiu eu, nu sunt prea multi senzori de temperatura astfel incat sa'ti poate regla unde si cum sa intre aer a.i. in orice zona a masinii (sus/mijloc/jos) sa ai aceeasi temperatura
Si tot nu inteleg ezac de ce, dand sa'ti bage aer doar la picioare, sa zicem (deci nu mai e pe Auto, ci pe semi'auto) e la fel cu un A/C manual. Setarea temperaturii ramane activa si cand temperatura e atinsa, fluxul de aer e diminuat corespunzator la clima. in timp ce la A/C nu se schimba automat treapta ventilatorului
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#206 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 01 mai 2012 - 09:55

Bai, ce misto de voi, ca aveti dileme din astea :). Eu la Fiat am AC manual si schimb cate o piesa pe traseul de racire (aproape) in fiecare an ca raman fara freon.

PS: Stiti vreun atelier bun de asa ceva?
  • 0

#207 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 01 mai 2012 - 10:05

Tu daca rezolvai problema cand aparuse prima data nu faceai aceeasi operatiune 3 ani consecutivi :D
  • 0

#208 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 01 mai 2012 - 10:06

Adica? :) Sa schimb masina, nu? :D

Teoretic in fiecare an am rezolvat-o, pentru ca au cedat componente diferite. Ultima oara, intr-adevar, am ales sa nu schimb radiatorul de la AC pentru ca nu mi-a permis bugetul de student o asemenea cheltuiala.
  • 0

#209 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 01 mai 2012 - 10:09

Da, dar daca schimbai de prima data radiatorul cred ca ieseai mai eftin :)
  • 0

#210 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 02 mai 2012 - 02:41

Mai bine schimbai radiatoru cu tot cu masina.
:D
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#211 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 02 mai 2012 - 08:09

Nusht cum o fi la modelele noi de climatronic, dar la cela mai vechi, din cate stiu eu, nu sunt prea multi senzori de temperatura astfel incat sa'ti poate regla unde si cum sa intre aer a.i. in orice zona a masinii (sus/mijloc/jos) sa ai aceeasi temperatura
Si tot nu inteleg ezac de ce, dand sa'ti bage aer doar la picioare, sa zicem (deci nu mai e pe Auto, ci pe semi'auto) e la fel cu un A/C manual. Setarea temperaturii ramane activa si cand temperatura e atinsa, fluxul de aer e diminuat corespunzator la clima. in timp ce la A/C nu se schimba automat treapta ventilatorului


Andrei, Climatronicul are senzorii necesari pt ce spui tu. In plus chiar aspira aer din habitaclu pt a regla temperatura optim.
Dar in momentul in care il pui sa bage aer prin alta parte, functia AUTO este dezactivata. Adica Climatronicul NU ARE SEMI-AUTO.
Si nu vorbim de schimbarea vitezei ventilatorului, pt ca se schimba si temperatura aerului introdus in habitaclu.....

Observ ca la majoritatea fluxul de aer pe AUTO vine direct in mutra!
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#212 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 mai 2012 - 08:15

....
Observ ca la majoritatea fluxul de aer pe AUTO vine direct in mutra!


Vine o LAIE in mutra ! :lol:

Bai Gonzales, climatronicu e mai destept decat lemurianu, si baga "in mutra" doar primele minute pana cand temperatura din masina ajunge la cat a fost reglata. DUPA aia, isi modifica SINGUR atat viteeza/temperatura aerului bagat, cat si LOCURILE pe unde iese !
Pe aeratoarele centrale, aerul rece sau cald ajunge sa aibe in regim normal un debit extrem de mic. Dar daca vrei sa nu mai iasa deloc pe acolo, neamtu ti-a facut o ROATA prin care poti opri iesirea aerului prin aeratorul respectiv. Valabil si la cele laterale ! :)
  • 0

#213 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 02 mai 2012 - 08:22

da JANE, asa este si la climatronicul meu de pe Golf V. dar pe astea noi mergi cu aerul in m u i e de la bucuresti la braila si la intoarcere tot pe pe acolo baga.......

si am inchis aeratoarele si nu mai baga decat pe la picioare...... muschii mei vor sa vina aerul pe la geam si pe la craci ca in G5....

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 02 mai 2012 - 08:23

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#214 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 mai 2012 - 09:05

da JANE, asa este si la climatronicul meu de pe Golf V. dar pe astea noi mergi cu aerul in m u i e de la bucuresti la braila si la intoarcere tot pe pe acolo baga.......
......

S-o crezi tu ! :lol:

Asta daca e vorba de climatronic. La altele e posibil sa nu fie asa.
  • 0

#215 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 02 mai 2012 - 09:14

ma si enervezi Relule, o data in viata mea vorbesc din experienta proprie si recenta (Passat, Jetta, Amarok, Octavia - astea cu climatronic, si Rav4 si Avensis cu clima automata) si tu o dai ca nu se poate.....

Ba in plus noul Climatronic are functie dubla la Auto: Low si High, in prima reducand fluxul de aer..... probabil ca sa nu strice coafura :lol:

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 02 mai 2012 - 09:15

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#216 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 mai 2012 - 09:29

Bah, ai rabdare doar cateva minute sa ajunga temperatura in habitaclu la cat e reglata, si vei vedea ca n-ai dreptate. Si asta in orice masina din grpul VAG care are climatronic.
Singura situatie in care ai putea avea dreptate, e aia in care ai seta ca nanaul temperatura la 18 grade si afara sa ai peste 33-35 ! Atunci e normal ca instalatia sa se chinuie foarte mult timp, pentru ca nu va reusi sa aduca temperatura la cat vrei TU !
  • 0

#217 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 02 mai 2012 - 09:42

Stai un pic ... de ce zici "cllimatronic" si "clima automata" ? Care'i diferenta intre ele? In acceptiunea mea, nu e niciuna ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#218 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 mai 2012 - 09:47

Diferentele sunt destul de mari, si s-a mai discutat pe aici destul de mult. Daca vrei e ceva in genul aerului conditionat standard de acasa, fata de invertere !
  • 0

#219 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 02 mai 2012 - 10:07

stiu ce zici tu Relu, sunt perfect deacord cu tine.
dar fenomenul intalnit de mine s-a manifestat in conditii de 25 grade afara si 22 setat in interior.... uimirea si nemultumirea mea este cu atat mai mare cu cat pe Climatronicul VECHI nu am avut niciodata problema asta.... totul functionand asa cum zici tu.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#220 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 02 mai 2012 - 10:10

Nici veveu nu mai e ce-a fost odata...
  • 0

#221 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 mai 2012 - 10:12

Mi-e greu sa cred ca noile vaguri ar fi altfel.
  • 0

#222 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 02 mai 2012 - 10:49

pusca mea, la primul am zis ca nu ma pricep si am citit cartea, la al doilea am citit din nou cartea, la al treilea m-au apucat spumele.
am incercat toate setarile posibile si imposibile...... :( :( :(
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#223 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 mai 2012 - 11:21

Mai stii, la noile modele or fi luat clima de la Ford ! :lol:
  • 0

#224 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 02 mai 2012 - 01:41

Clisma de la Ford face rece unde vrea muschiul soferului :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#225 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 mai 2012 - 03:43

Fix ca loganu ! :lol:
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi