Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#1
Scris 17 aprilie 2012 - 11:21
oricum, eu sunt interesat de un SUV nu doar pt garda la sol ci si pentru siguranta oferita de pozitia la volan mai ridicata.
Am facut un fel de lista scurta pe care ar fi asa: BMW X3, Range Rover Evoque 5 usi, VW Tiguan, VW Touareg, Mazda CX-5, si pina mai deunazi era si Mercedes GLK, dar parca ma atrage tot mai putin...
Your thoughts are much welcomed.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2
Scris 17 aprilie 2012 - 01:12
Parerea mea.
Idee nebuna : Nu te-ar coafa un Grand Cherokee nou?
Sau daca te intereseaza doar pozitia inalta, Q7 4.2 TDI ?
Aceasta postare a fost editata de Kenny: 17 aprilie 2012 - 01:13
#3
Scris 17 aprilie 2012 - 01:21
Din cate vad, doar Touareg'ul ar fi mai maricel.
CX-5 am vazut'o de aproape zilele trecute si m'a surprins prin dimensiuni. Pare mai mare decat aveam eu impresia dupa ce o vazusem in trafic, mai de la distanta. Si pretul din parbriz parea atractiv, insa fara a specifica pentru ce versiune. Insa ar merita studiat
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#4
Scris 17 aprilie 2012 - 01:43
Oricum din lista ai sarit Audi, cu Q5, Suzuki cu Vitara. Nu mai discut de Toyota cu LC. Nici Tribeca nu-i de dat incolo. Dar fiind o lista scurta probabil le-ai analizat deja.
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#5
Scris 17 aprilie 2012 - 01:49
Eu as merge pe un GLK 220CDI 4M cu transmisie automata. Standard este la 43.276 euro pret de lista. Am mai pus optionale de 2623 euro si am ajuns la 46.419euro, repet - pret de lista. Nu inteleg de ce nu te mai atrage masinutza asta, mie mi se pare compromisul ideal, un SUV reusit, cu un design aparte si cu o anumita prestanta.
Daca nu si nu atunci un Tiguan cu motorizare de top si DSG.... dar parca e prea banala pentru tine...
#6
Scris 17 aprilie 2012 - 01:50
Depinde ce vrei de la masina, dar eu as merge cu x3, touaregul e misto, dar costa intretinerea cam mult fara sa primesti mare lucru inapoi, plus ca motorul de 245 nu poate fi configurat decat cu piele la interior.
evoque e mic rau si scump cu clabuci
tiguan e doar mic plus ca are o pozitie la volan ciudata rau
mazda cx5, vorbim de masini aicea ?, cutia automata, nu am mers cu ea, dar sunt dispus sa fac pariu ca in ciuda faptului ca e noua si ultramoderna, mazda abia a terminat de proiectat la ea, va fi total depasita de concurenta, adica zf in 8 trepte de pe x3 si touareg.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#7
Scris 17 aprilie 2012 - 02:38
#8
Scris 17 aprilie 2012 - 02:46
si pina mai deunazi era si Mercedes GLK, dar parca ma atrage tot mai putin...
Revenind la subiect, la prima vedere as spune Touareg.
#9
Scris 17 aprilie 2012 - 03:03
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#10
Scris 17 aprilie 2012 - 03:36
Bag si eu in discutie Grand Cherokee-ul care este misto si mai ieftin decat Touareg-ul la echipare similara. Oricum la ambele trebuie sa ai pregatiti undeva la 45k euro.
#11
Scris 17 aprilie 2012 - 03:42
#12
Scris 17 aprilie 2012 - 03:51
2) Jeep GC. si mie imi place foarte mult masina. dar am auzit ca-i cam barca si cutia e praf (conceptie veche). ( cel putin din teste ) dar cine o va conduce ca pe circuit ?!?
3) BMW X3. tu ziceai ca te uiti si la 20i/28i, dar eu as inclina catre 20d. despre 25d nu anunta astia nimic?
4) M-as uita totusi si la un X5 30d... poate au ceva pe stoc, promotii, etc...
Tiguan, CX-5 & co mi se par un pic mici pentru ce zici tu...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#13
Scris 17 aprilie 2012 - 04:10
dpdv al sigurantei in trafic, atata timp cat impactul este cu o alta masina atunci ai ff mari sanse sa nimeresti o masina mai mica si atunci esti "safe". insa un impact la viteza mare cu ceva 'static' cred ca iese foarte naspa cu asemenea mastodont.
merita aruncata o privire si pe Rav4 chiar daca nu mai e un model prea fresh.
#14
Scris 17 aprilie 2012 - 04:16
Din cate vad, cei 15700* se duc undeva la 22190 cat ar fi pretul de lista pentru CX-5 2.0i Emotion.
Iar la niste masini d'astea parca e pacat sa le iei fara 4x4
Daca pretul de achizitie nu ar fi o mare problema (pana in 47k sunt destule cu livrare imediata), Touareg pare'a fi best buy'ul. X3 pe stoc sare de 43k cu 2.0d
BMW Service Inclusive ala pe 5 ani/100k km nu'l vad ca pe un avantaj major, ptr ca nu acopera decat reviziile standard (Schimbarea uleiului de motor şi a filtrului de ulei; Service/înlocuire filtre de aer, microfiltre şi filtre de combustibil; Service/înlocuire bujii; Service/înlocuire lichid de frână; Verificarea autovehiculului şi servicii standard, conform celor stabilite în Carnetul de Service BMW). Mai mult de 1000euro nu cred sa fie valoarea acestui pachet
LE: @ska, X5 pe stoc e unu la 40k+TVA, iar dup'aia sunt de la 45k+TVA in sus. Daca e musai ceva mai mare, Touareg'ul cred ca ar fi alegerea ideala
La 45k(TVA inclus) sunt 2 pe autovit cu 6k km, iar la 50k(TVA inclus) e unul de 3.0d 306CP, dar cu 32k km
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 17 aprilie 2012 - 04:28
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#15
Scris 17 aprilie 2012 - 04:29
Rav4 in viata lui n-a aratat atat de bine ca dupa ultimul facelift. Ce intelegi tu prin fresh?merita aruncata o privire si pe Rav4 chiar daca nu mai e un model prea fresh.
Eu va zic de pe acum ca Frank isi va lua X3.
#16
Scris 17 aprilie 2012 - 04:58
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#17
Scris 17 aprilie 2012 - 05:51
Foarte probabil, pentru ca-i evident ca vrea bmw......
Eu va zic de pe acum ca Frank isi va lua X3.
Dar e pacat, pentru ca in afara de emblema, spatiu mic, interior anost, si suspensie dura ( si toate astea la bani multi ), nu vad ce alte plusuri i-ar oferi ...
#18
Scris 17 aprilie 2012 - 06:04
#19
Scris 17 aprilie 2012 - 06:06
Aceasta postare a fost editata de Relu: 17 aprilie 2012 - 06:13
#20
Scris 17 aprilie 2012 - 06:29
2. Cine va conduce masina in mod obisnuit?
3. Cat de importanta e devalorizarea?
4. Cat de important e consumul?
Eu din start de aici as exclude Tiguan, pentru ca vorbim de o masina cu spatiu interior mic si calitate a interiorului mai mica fata de alternative. Avantajul clar e pretul.
La ce s-a discutat pana acum aici, eu probabil as alege un X3 sau Touareg, dpdv estetic si al minimelor cunostiinte despre ambele modele.
Era sa uit, vorbim de masini noi?
Aceasta postare a fost editata de lexus: 17 aprilie 2012 - 06:35
#21
Scris 17 aprilie 2012 - 06:57
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#22
Scris 17 aprilie 2012 - 07:11
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#23
Scris 17 aprilie 2012 - 07:28
Dar e JALEEEE cu un camion din asta prin Bucuresti !!!!
X3-ul ( dupa parerea mea ) e o masina super misto pentru un "holtei" ( sau gagica ) ! Dar la Frank nu e cazul ...
Aceasta postare a fost editata de Relu: 17 aprilie 2012 - 07:31
#24
Scris 17 aprilie 2012 - 07:40
Buget ar fi in jur de EUR 35,000 + TVA.
Mie Tiguan nu mi s-a parut asa mic, ma rog, trebuie probabil sa il studiez mai bine.
Nu vreau neaparat BMW, dar nu sunt asa multe alternative pentru ce vreau eu. Spatiul in X3 nu e mic deloc, e foarte aproape dpdv spatiu util de X5 si sincer mi se pare ca un X5 nu are prea mult sens, decit poate asa, ca sa ma pot lauda ca am X5... Iar dpdv suspensii, ultimele modele BMW inclusiv X3 ofera un compromis bun intre sportivitate si confort, am condus, am probat si nu mi se pare ca suspensia e dura. Interiorul nu mi se pare anost, am mai discutat chestia asta, de gustibus, oricum X3 nu e X1. 25d nu o sa fie oferit prea curind, dar am condus 525d si nu m-a dat deloc pe spate, fata de 20d pe de-o parte, si fata de 20i/28i pe de alta parte. Mie nu imi place motorina, dar m-as gindi la 20d doar din perspectiva usurintei la revinzare pe piata asta care vrea numai diesel-uri.
GLK mi-a placut, si imi mai place, desi facelift-ul mi se pare mai urit decit versiunea initiala, si sunt reduceri interesante la GLK220 CDI 4Matic. Dar:
- E mai mica la interior, si in special la portbagaj
- Mercedes a stat destul de prost in ultima vreme la fiabilitate si service-urile Mercedes nu au o reputatie prea buna
- Cilindreea minima e 2.2, nu au nimic la 2.0 => taxe mai mari
- nu au nici o oferta pe benzina mai spre baza gamei (gen L4 turbo)
Toyota RAV-4 nu prea ma atrage, mi se pare scumputa si nu are o tinuta de drum prea sportiva.
Toyota LC - nu imi trebuie o masina de off-road, e foarte mare si greoaie pe sosea, ca sa nu mai zic ca e scumpa.
CX-5 nu e mica deloc, am vazut-o static si mi-a placut, lui the1 i-a placut cum se conduce, o sa ma duc si la un drive test.
Jeep GC imi place, doar ca e la pret cam ca un Touareg, si mi se pare ca Touareg il bate clar... plus ca nu am auzit lucruri prea magulitoare despre service-urile Autoitalia.
Forester, balena aia de Veracruz cu 10.4 demaraj declarat si gabaritul ala nu intra in definitia mea de dinamism pe sosea, poate viitorul ix45 (Santa Fe) sa intre in calcul, desi nu imi plac coreenele astea prea mult, mi se pare ca nu sunt inca la nivel de top dpdv tinuta de drum pe sosea (au progresat mult dar mai au un pic).
Audi Q5 - nu prea ma atrage marca Audi mai deloc, inclusiv din perspectiva service, la VW e altceva ca mi se pare ca ofera ceva in plus, better value for money. Nu sunt fan al transmisiei quattro, stiu ca nu e rea dar are limitele ei in situatiile unei aderente zero (si da, stiu ca noul Touareg are practic o transmisie quattro).
Suzuki Grand Vitara - destul de rudimentara, motoare limitate, 2.4 benzina 170 CP, 1.9 diesel 120 CP de origine Renault de vreo 2 generatii.
Subaru Tibeca - cu cilindrea de 3.6, iese din calcul, in plus nu mai e importat oficial.
Kenny, ce problema nasoala are xDrive?
Nu vreau cilindree peste 3.0. Un Q7 este prea pare dupa gustul meu (pe linga consideratiile despre Audi de mai sus).
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi