Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#951
Scris 24 iulie 2012 - 09:20
Frank NU vinde masini, el doar cumpara
#952
Scris 24 iulie 2012 - 10:10
Frank, no hardfeelings, da aici ma indrept nitel catre relu.Asa ma gindesc si eu, de asta ma tem ca 20d sa nu fie prea putin, mai ales ca sunt obisnuit cu masini de peste 200 CP.... din pacate 25d nu este disponibil la X3, si daca urc la 30d, deja e impozitul f. mare si mi-e tirsa sa prapadesc banii aia asa. Eu sincer as lua 28i, dar ala fiind pe benzina probabil va fi greu de revindut...
Daca tot iti cumperi o masina noua in zilele noastre, o faci pentru ceva ani. nu o iei ca sa o dai in 3-4.
Peste 10 ani, putin iti va mai pasa cat s-a devalorizat si alte alea.
Ok, daca partea financiara va fi mereu ok, atunci se schimba situatia.
#953
Scris 24 iulie 2012 - 10:22
Pai nu ai de gand sa dai 325-u ?
Ba da, ce legatura are? Impozitul la 3.0 este 2200 RON, versus 180 RON la 2.0, mi se pare cam praduiala sa prapadesc banii pe impozit....
Si ideea e ca 325-ul va fi foarte greu de dat fiind benzina, motor mare etc. De asta zic ca pe viitor o sa ma orientez, de nevoie, spre diesel, ca deh, asta "cere piata".
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#954
Scris 24 iulie 2012 - 10:23
#955
Scris 24 iulie 2012 - 10:24
Frank, no hardfeelings, da aici ma indrept nitel catre relu.
Daca tot iti cumperi o masina noua in zilele noastre, o faci pentru ceva ani. nu o iei ca sa o dai in 3-4.
Peste 10 ani, putin iti va mai pasa cat s-a devalorizat si alte alea.
Ok, daca partea financiara va fi mereu ok, atunci se schimba situatia.
adica zici sa nu ma mai gindesc la valoarea de revinzare si usurinta de revinzare? Ba ma gindesc pt ca stiu cit de greu imi va fi sa dau 325-ul actual (benzina, motor mare etc)
Pai are legatura, ca deja esti obisnuit cu o astfel de cheltuiala de cativa ani
Pai sunt, dar ma doare in fiecare an . Gindeste-te ca la 28i 2.0 turbo care are mai multi cai, impozitul e 180 RON fata de 2200 RON la 325.... asta e situatia cu 325-ul, in viitor nu inseamna ca nu ma gindesc si la asta, in plus, chiar daca eu imi asum aceasta cheltuiala, un viitor cumparator probabil nu si-o va asuma => va fi greu de vindut...
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 24 iulie 2012 - 10:25
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#956
Scris 24 iulie 2012 - 10:34
2.0 cu dublu d n-are?
Aceasta postare a fost editata de pejte: 24 iulie 2012 - 10:34
#958
Scris 24 iulie 2012 - 12:17
In vremurile astea, a da TOT ce produci pe o gramada de fiare, e cel putin copilaresc ...
Si nu asta e in final important, ci exact cum am spus mai inainte, faptul ca ARUNCI zilnic o suma importanta de bani.
Tu ai ARUNCA zilnic 100 lei ?
Relule tu cati bani arunci/arzi pe zi daca fumezi? Sau cand bei o bere si apoi o p.... Unii aleg sa dea banii pe fiare, alegerea lor
Mai departe, intrebarea merge asa: in cat timp PRODUCI suta aia de lei pe care o arunci? Unora le ia 10 minute pe zi sa o produca, altora 60 minute, altora 6 ore. Fiecare isi calculeaza si decide.
Eu am dat pe Skoda mea 20 000 euro, acum, dupa 6 ani, valoreaza 5 000 euro chiar daca a fost intretinuta si arata ca noua. Crezi ca imi pare rau pentru diferenta de bani? Nu , am avut nevoie de ea si mi-am facut treaba cu ea si nu o voi vinde ci o voi pastra ca "backup car".
In prezent, si eu tind sa intru in "clubul manelistilor" alaturi de Mecea , Greiere si altii, sa iau un X3. De ce? Pentru ca imi place masina , cum se comporta pe sosea, costurile de intretinere sunt aproximativ cu cele pe care le am acum, motorul de 2 litri se misca f bine si impozitul e la fel cat dau acum. Masina curenta a intrat in al 7-lea an, si in curand e posibil sa am nevoie de o masina noua, pe care sa o tin minim cat pe Skoda, daca se poate chiar 10 ani. Si atunci, daca o tin 10 ani, "arunc pe geam" cam 4 000 - 4 500 euro pe an, vorbesc doar de pretul masinii. Nu iau in calcul impozit/casco/combustibil/consumabil pentru ca pe alea le ai la orice masina. Continuand ideea, eu sunt dispus sa "arunc" 4 000 euro pe an, dar sa merg cu un X3 in loc de un Duster
#959
Scris 24 iulie 2012 - 03:20
Ideea era ca subinia niste aspecte de cost.
Chiar eu, puteam sa imi Duster, si mi-am luat Forester second. De ce oare?
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#960
Scris 24 iulie 2012 - 07:08
Relule tu cati bani arunci/arzi pe zi daca fumezi? Sau cand bei o bere si apoi o p.... Unii aleg sa dea banii pe fiare, alegerea lor
Eu NU mai fumez, unul din motive fiind tocmai costul tigarilor.
Dar vad ca nu vedeti, sau mi binezis nu vreti sa cititi ce am scris. Si anume faptul ca totul se rezuma la perioada actuala, o perioada de criza deosebit de grava pe care o traversam.
Mai departe, intrebarea merge asa: in cat timp PRODUCI suta aia de lei pe care o arunci? Unora le ia 10 minute pe zi sa o produca, altora 60 minute, altora 6 ore. Fiecare isi calculeaza si decide.
Fix asta am si scris, dar cine sa citeasca ...
Eu am dat pe Skoda mea 20 000 euro, acum, dupa 6 ani, valoreaza 5 000 euro chiar daca a fost intretinuta si arata ca noua. Crezi ca imi pare rau pentru diferenta de bani? Nu , am avut nevoie de ea si mi-am facut treaba cu ea si nu o voi vinde ci o voi pastra ca "backup car".
Daca aveai behemve, ai fi luat pe el 7000 oiro !
In prezent, si eu tind sa intru in "clubul manelistilor" alaturi de Mecea , Greiere si altii, sa iau un X3. De ce? Pentru ca imi place masina , cum se comporta pe sosea, costurile de intretinere sunt aproximativ cu cele pe care le am acum, motorul de 2 litri se misca f bine si impozitul e la fel cat dau acum.
La modul cel mai sincer, daca tot dai o carca de bani, ia-ti macar o masina cu "motor", nu polizor cu mecla de masina ...
Masina curenta a intrat in al 7-lea an, si in curand e posibil sa am nevoie de o masina noua, pe care sa o tin minim cat pe Skoda, daca se poate chiar 10 ani. Si atunci, daca o tin 10 ani, "arunc pe geam" cam 4 000 - 4 500 euro pe an, vorbesc doar de pretul masinii. Nu iau in calcul impozit/casco/combustibil/consumabil pentru ca pe alea le ai la orice masina. Continuand ideea, eu sunt dispus sa "arunc" 4 000 euro pe an, dar sa merg cu un X3 in loc de un Duster
Dupa ce vei "iesi" din garantie, vei avea 2 optiuni:
1- platesti ca fraierul intretinerea infiorator de scumpa
2- o vei vinde ( ca idiotii aia de vestici ), pentru ca vei realiza ca a devenit un cotetz, care nu face altceva decat sa inghita o palarie de bani
#961
Scris 25 iulie 2012 - 09:27
Eu NU mai fumez, unul din motive fiind tocmai costul tigarilor.
Dar vad ca nu vedeti, sau mi binezis nu vreti sa cititi ce am scris. Si anume faptul ca totul se rezuma la perioada actuala, o perioada de criza deosebit de grava pe care o traversam.
Deci in ceea te priveste, politica de crestere a pretului la tigari si-a atins scopul cu tine. Vei fi mai sanatos. Prin scumpirea benzinei (generata de curs si firmele din industrie) vom ajunge sa mergem pe jos, again vom fi mai sanatosi
Ai dreptate in ceea ce priveste criza, insa la momentul la care Mecea si-a luat masina parca era mai bine , iar perspectivele nu atat de sumbre ca acum. Din acest punct de vedere , eu nu ma grabesc sa fac un nou credit/leasing si mai astept sa vad cum evolueaza lucrurile sau sa am banii sa iau masina cash. Si again, cum am mai zis, astept discounturi si nu ma duc ca fraierul sa iau la pretul de lista.
Trecand peste criza, daca as avea cash-ul si masina curenta n-ar mai face serviciu, as face achizitia
Daca aveai behemve, ai fi luat pe el 7000 oiro !
Ech, doar 2k diferenta... mare paguba
La modul cel mai sincer, daca tot dai o carca de bani, ia-ti macar o masina cu "motor", nu polizor cu mecla de masina ...
Au mai intrebat si altii, dar cred ca nu am inteles eu bine, defineste te rog masina cu "motor". Subaru? Marturisesc faptul ca nu am condus niciodata unul, dar nu cred ca are o directie la fel de precisa ca bmw-ul, sau o combinatie de motor + cutie automata ce sa se comporte la fel de bine. Stiu ca motorul de 2 litri de la bmw e cam de tractoras, o sa vreau sa il mai aud odata, sa il si compar cu tractorul meu curent.
Dupa ce vei "iesi" din garantie, vei avea 2 optiuni:
1- platesti ca fraierul intretinerea infiorator de scumpa
Asta fac si acum, cu Skoda. Imi spunea un consilier de la service sa nu imi iau Tuareg ptr ca platesc orice piesa de 5 ori mai scump ca la Skoda. Mi s-a stricat claxonul la Skoda si am cerut pret ptr claxon si la Skoda si la Tuareg. Surprinzator dar la Tuareg era mai ieftin (cu doar 7 ron, dar mai ieftin!)
2- o vei vinde ( ca idiotii aia de vestici ), pentru ca vei realiza ca a devenit un cotetz, care nu face altceva decat sa inghita o palarie de bani
Exagerezi, generalizezi Dupa X ani , orice masina devine un cotetz si inghite bani. Mai sus, iti aratam ca actualul cotetz, are preturi la unele piese, mai scumpe decat cotetze cu un pret de achizitie initial mai mare. Gandind economic, stii mai bine ca mine: se castiga la volum: cu cat vinzi mai mult, trebuie sa produci mai mult, si prin urmare ai costurile de productie ceva mai mici, lucru ce ar trebui sa se reflecte in preturi finale ceva mai mici.
Faptul ca la noi sunt dealeri care pun adaosuri mari doar ca e brandul "de lux" sau mai cu motz e alta mancare de peste.
#962
Scris 25 iulie 2012 - 12:24
zi mai bine cat costa niste amortizoare, cat este o distributie, cat face un cap de bara?
#963
Scris 25 iulie 2012 - 12:32
ai cautat mult reperul asta (claxonul) ca sa faci comparatia de preturi? cat de des se strica claxonul la o masina?!?
zi mai bine cat costa niste amortizoare, cat este o distributie, cat face un cap de bara?
N-am cautat, este o chestie care mi s-a stricat la masina acum. Cand o sa ajung la capete de bara o sa verific, distributia nu cred ca se schimba la Tuareg, fiind motor de 3 litri, si alea avand distributia pe lant din cate stiu eu.... iar daca schimbi lantul, heh, e normal sa coste mai mult, fierul e mai scump decat cauciucul de la distributia mea. O diferenta e normal sa existe, depinde insa si cat este durata de viata a acelei piese, la distributie este mai mare decat la a mea
#964
Scris 25 iulie 2012 - 12:35
cat 'te tine' masina nu prea are legatura cu cat 'a costat' masina. sunt pe strada si Loganuri cu >250k km asa ca e cum v-am mai spus: toate's bune!
#965
Scris 25 iulie 2012 - 12:58
iti dau dreptate si mai departe: e bun si Loganul, dar mie nu-mi place, si nici nu m-as simti in siguranta in el. daca altora le place si se simt ok... f bine, sa-si ia
#966
Scris 25 iulie 2012 - 01:08
#967
Scris 25 iulie 2012 - 01:25
totul tine de perceptii.....
#968
Scris 25 iulie 2012 - 01:51
#969
Scris 25 iulie 2012 - 03:00
da ia mai luati-va bah si de aia cu Peugeot 107, Chevrolet Kalos/Aveo, Hyundai Accent/i20, Suzuki Swift si multe altele care sunt aproape la fel de troace ca si Dacia.....
#970
Scris 25 iulie 2012 - 03:08
#971
Scris 25 iulie 2012 - 03:09
de fapt nici nu Logan nu cred ca ai mers (de nou!)....
n-ai inteles insa un lucru: eu nu ma laud ca a mea e buna, voi va ofticati si ziceti de ea ca-i proasta pt ca la mine cashflow-ul e vesel si al vostru trist (macar statistic vorbind)
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 iulie 2012 - 03:10
#972
Scris 25 iulie 2012 - 03:23
#973
Scris 25 iulie 2012 - 03:26
La masinile mentionate de tine , adaug de exemplu C3 care mie mi se pare o masina ok, si decenta pentru traficul IN ORAS. Mai ok decat o dacie
Apoi eu am mes cu Logan taxi cand tocmai aparuse modelul pe piata, si dupa 20-30 000 km troncaneau si faceau ca toate orataniile (da da, stiu, asa sunt taxiurile si mai ales in bucuresti, dar totusi...)
#974
Scris 25 iulie 2012 - 03:41
Si vezi ca erau emoticoane pe acolo, adica era ceva gen LA MISTO......doooohhh
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 iulie 2012 - 03:49
#975
Scris 25 iulie 2012 - 03:51
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi