Cineva e la menstruatie astazi!
Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#1476
Scris 24 ianuarie 2013 - 10:29
#1477
Scris 24 ianuarie 2013 - 11:04
In mod categoric masinile sunt diferite, chiar daca ( probabil ) directia poate avea unele piese comune. In rest: suspensie, frane, roti complete, etc ... sunt cu totul diferite !
Ce-ti mai place sa te aberezi, iar ai dat-o de gard grav insa, intre 20d si 30d stock nu exista diferente de directie, frana, suspensie sau altceva, jantele sunt pe 17", etc, singurele diferente sunt motorul si convertizorul la cutie. Daca insisti sa aberezi aicea iti dau cu catalogul de piese in cap ca sa terminam.
35d vine stock cu jante pe 18" si are intradevar franele pe spate mai mari. In rest suspensia si directia stock sunt identice ...
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1478
Scris 24 ianuarie 2013 - 11:18
parca 30d are in standard si cutia automata...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1479
Scris 24 ianuarie 2013 - 12:18
mea culpa, uitasem cu desavarsire ca exista si x3 cu cutie manuala, paradoxal se pare ca se si cumpara
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1480
Scris 24 ianuarie 2013 - 12:31
Dacă exista 3.0sd MT, atunci aș fi luat fără să mă gândesc de două ori. Acum ... not so much.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1481
Scris 24 ianuarie 2013 - 12:43
In mod categoric masinile sunt diferite, chiar daca ( probabil ) directia poate avea unele piese comune. In rest: suspensie, frane, roti complete, etc ... sunt cu totul diferite !
Cand voi merge la BMW, le cer codurile de fabricatie la piese si vedem. Astia de la VAG fac o platforma modulara ca sa aiba cat mai multe componente comune intre diverse modele (Skoda, VW, Audi). Mi-e greu sa cred ca la BMW, pentru un singur model, pot avea mai multe tipuri de piese. Costurile de productie ar fi mai mari, iar ei vor tocmai opusul.
@greiere: tot ce pot sa pun ca optionale in timp, le voi pune later, la jante cel mai probabil sa merg pe stock, orice ar fi ca masina.
#1482
Scris 24 ianuarie 2013 - 12:50
Ai dreptate, vremurile sunt cam grele pentru a da multi bani pe optionale.
#1483
Scris 24 ianuarie 2013 - 12:54
Pentru ca optionalele te omoara, nu masina de 45.000 Euro...
#1484
Scris 24 ianuarie 2013 - 01:13
Cand voi merge la BMW, le cer codurile de fabricatie la piese si vedem. Astia de la VAG fac o platforma modulara ca sa aiba cat mai multe componente comune intre diverse modele (Skoda, VW, Audi). Mi-e greu sa cred ca la BMW, pentru un singur model, pot avea mai multe tipuri de piese. Costurile de productie ar fi mai mari, iar ei vor tocmai opusul.
@greiere: tot ce pot sa pun ca optionale in timp, le voi pune later, la jante cel mai probabil sa merg pe stock, orice ar fi ca masina.
Nu faci nimic, pot fi setate diferit chiar pe același reper. E o discuție complexă asta și nu cred că cei din service pot da date corecte. Experiența mea cu ei pe acest subiect este una complet dezamăgitoare. O mașină ca a mea, fiind foarte rară, e o nebuloasă pentru mulți.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1486
Scris 24 ianuarie 2013 - 05:52
Asta e valabil pentru Mecea. Pe vremea mea erau altfel lucrurile
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1487
Scris 24 ianuarie 2013 - 06:48
Dotări:
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1489
Scris 24 ianuarie 2013 - 07:52
Dotări:
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1490
Scris 24 ianuarie 2013 - 08:29
Q5 are vânzări mai mici, prin urmare numărul de mașini cu defecte mai mici, probabilitatea de defecte mai mică, rata mai mică.
Sau poate ar trebui să îl iau din nou in calcul
#1491
Scris 24 ianuarie 2013 - 09:24
#1492
Scris 24 ianuarie 2013 - 09:40
Q5 e un Tuareg mai mic, mai bine insonorizat, cu un comfort mai bun la drum, o direcție parcă ceva mai sharp parcă iar cu motorul de 3 litri e o adevărată bestie, fiind mai ușor.
Am mers foarte puțin cu Q5, dar mi-a lăsat impresia de SUV, ceea ce X3 nu mi-a lăsat datorita caracterului său sportiv.
#1493
Scris 24 ianuarie 2013 - 11:38
suna interesant. insa nici la Q5 nu-mi place partea frontala.
insa interiorul pare mai elegant.
vad ca Santa Fe face suta in 9.6s vs. 8.8 la X3. Reprizele sunt apropiate rau, dimensiunile sunt aproape identice cu toate ca X3 pare mult mai suplu.
oare cum sta pe strada troaca asta coreeana care full cu piele costa cat X3 chel si manual?
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 ianuarie 2013 - 11:39
#1494
Scris 25 ianuarie 2013 - 12:22
Eu am vazut mai multe Santa Fe'uri noi decat m'as fi asteptat. Iar pe primul, vazut intr'o seara, chiar l'am confundat prima oara cu un ML, vazut din fata
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1495
Scris 25 ianuarie 2013 - 12:32
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1496
Scris 25 ianuarie 2013 - 12:56
tipul cu care m-am lovit duminica avea un Santa Fe prima generatie. spunea ca n-a avut absolut nicio problema cu ea, doar 3 becuri arse si consumabile in >200k km. spunea ca masina s-a dovedit extrem de solida si fiabila. o scosese la vanzare si cum o da merge intins sa ia una noua.
din cate am citit, presa auto occidentala spune ca generatia noua ar avea suspensiile prea rigide (in comparatie cu X3 chiar).... abia astept sa pun mana pe una, sa vedem cu ce se mananca.
#1497
Scris 25 ianuarie 2013 - 01:50
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1498
Scris 25 ianuarie 2013 - 06:33
Pe Passat suna foarte bine, n-am auzit pe Golf. Rau nu are cum sa sune, oricum e peste Bose.
#1499
Scris 25 ianuarie 2013 - 09:33
Arata intr-un mare fel noul SantaFe
#1500
Scris 25 ianuarie 2013 - 10:02
Santa Fe generatia anterioara inainte de facelift are socramiu. N-are multi km cu ea, vreo 40k , dar nu s-a stricat decat litrometrul de la rezervor, daca n-o fi si la ala doar un fir scos. SUV-urile de la Hyundai n-au fost proaste deloc , ca repros se putea aduce plasticelor si tinutei de drum. La modelul nou toate s-au rezolvat si deja vorbim de un SUV competent.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi