ba relu, fara suparare, dar tu ai ramas in urma cu stirile.
Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#1701
Scris 31 ianuarie 2013 - 05:40
#1702
Scris 31 ianuarie 2013 - 07:40
Stirile de pe forumuri recunosc ca nu le urmaresc. In schimb traiesc in lumea service-urilor auto si a importatorilor de automobile, unde se face clasamentul adevarului !
#1703
Scris 31 ianuarie 2013 - 08:02
Cata, chiar daca am avut, mai am, si poate imi voi mai lua si alte VW-uri, nu sunt fanboy, si nu am fost niciodata INDIFERENT de marca masinii !
Dar a NU recunoaste ca nemtii de la vw au MARI probleme cu aproape TOATE motoarele turbo, e cel putin o copilarie.
E de rasul KURULI sa umbli cu bidonul de ulei dupa tine daca ai un tedei !!
aia a fost la primele TDI cu PD,dupa 2007 parca "problema" nu mai exista,bine si la alea care haleau schema asta se intampla in primi 60-70k dupa aia mergeau,sa vad ca in curand o sa pun laba si eu pe un 2 tedei din asta si zic mai multe,de halit stiu ca halea undeva la 1 L la 2-3k ,vedem acum ca a trecut te pragul magic de 60k.
in alta ordine de idei nu exista masina suprema japoneza coreeana nemteasca sau franceza.
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 31 ianuarie 2013 - 08:05
#1704
Scris 31 ianuarie 2013 - 08:05
Habar n-ai. Asa ca ciocu mic si joc de glezne !
Vezi-ti de zembeurile tale, ca alea nu halesc. Doar rup distributiile !
#1705
Scris 31 ianuarie 2013 - 08:08
Dap, nemții au cele mai nasoale mașini. Cayenne turbo papă 1l de ulei la 3k km. Sunt trist. Ciudat totuși că nici unul dintre voi nu are și nu a avut Hyundai și cel mai probabil nici nu va avea. Unii dintre noi au vrut, au avut și poate vor mai avea.
L-aș întreba pe Relu dacă mai știe vreo mașină în afară de STI cu mai multe motoare schimbate, dar nu mai e fan Subaru, așa că nu ar avea sens.
parca a fost la un moment dat prin 2008-2009 o problema cu motoarele de STI ceva legat de pistoane.
@Relu -asa e fiecare cu ale lui,si tu ai intotdeauna dreptate
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 31 ianuarie 2013 - 08:08
#1706
Scris 31 ianuarie 2013 - 08:27
Lasati bai netu, si daca vreti sa invatati ce-s alea masini, munciti prin service-uri !
De specialisti atotcunoscatori care nu-s capabili sa-si schimbe singuri un bec la masina, sunt pline forumurile.
#1707
Scris 31 ianuarie 2013 - 08:41
Eu nu vorbesc din service-uri, ca n-am prea umblat pe acolo.
Dar cel putin la generatia asta de CR, papatul de ulei in stil vechi nu prea se mai intalneste.
Eu cred ca si cu golfeta veche, aia de aur, am avut noroc. Completam 500 ml intre schimburi, cam la 10 000 km.
Si aia vedea scorbaciul, nu gluma.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 31 ianuarie 2013 - 08:42
#1708
Scris 31 ianuarie 2013 - 08:46
Cristi,
Problema cea mai mare cu consumul de ulei e la motoarele 2.0 tdi. Tu poate ai avut noroc sau nu-i dai in gura ca n-ai unde.
La fel si la turbatele benzinare, mai ales cel de 270 cai ( sau cat pana mea o avea ), care-l intalnesti si pe A4 quattro.
Cata se ataca ca are si el d-asta, si nu MAI recunoaste ca tedeiul ii halea ulei in draci ....
Aceasta postare a fost editata de Relu: 31 ianuarie 2013 - 08:55
#1709
Scris 31 ianuarie 2013 - 08:52
Nu cred ca d-l cata nu recunoaste ca TDI-ul ii papa ulei.
Dar CR-urile de acum nu mai sunt asa.
Cat despre dat in gura, poate ca m-am mai linistit si eu. Dar totusi, imi scociorasc memoria si nu tin minte sa ma fi depasit cineva pe drumul de la Cluj and back, pe care il fac cel putin odata pe luna.
#1710
Scris 31 ianuarie 2013 - 08:55
@Relu Eu ce am scris mai sus!?2.0 tdi 2005-2007 parca haleste in rest nu am auzit sa fie problema,mai ales la CR
oricum daca ma gandesc bine banuiesc ca in manual zice ca e normal 1 Litru la 1000 sau 5000? km consum de ulei,cam toti producatorii au mentiunea asta.
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 31 ianuarie 2013 - 09:06
#1711
Scris 31 ianuarie 2013 - 09:03
Eh kaka. E normal sa completezi intre schimburi, dar mai mult de 1 litru mi se pare nefiresc.
Acuma daca motorul vede redline la greu...
#1712
Scris 31 ianuarie 2013 - 09:06
nu mai tin minte exact dar la cazan zice in manual 1 litru la 5000 km parca sau la 10000?tre sa ma uit,cam toti producatorii scriu ceva de genu asta.
#1713
Scris 31 ianuarie 2013 - 09:20
eu in 105.000km la conserva mea n-am completat niciodata oloi, si sigur a vazut redline la greu
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1714
Scris 31 ianuarie 2013 - 09:26
Esti varza, nimic nu stii...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1715
Scris 31 ianuarie 2013 - 09:29
nici eu la dCi nu completez decat maxim 100-200ml intre revizii.
#1716
Scris 31 ianuarie 2013 - 09:41
Esti varza, nimic nu stii...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1717
Scris 31 ianuarie 2013 - 09:47
Dar CR-urile de acum nu mai sunt asa.
Sistemul de injectie n-are nicio legatura cu halitul uleiului.
#1718
Scris 31 ianuarie 2013 - 09:50
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1719
Scris 31 ianuarie 2013 - 10:21
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1720
Scris 31 ianuarie 2013 - 10:22
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1721
Scris 31 ianuarie 2013 - 10:56
E normal sa completezi intre schimburi, dar mai mult de 1 litru mi se pare nefiresc.
La a mea am avut si 0.8l completat intre schimburi, de obicei la 14-15k km, dar acum pare sa se mai fi potolit, nu i'am bagat decat 0.2l in ~6k km. Asta ca tot e vorba de SUV'uri
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1722
Scris 31 ianuarie 2013 - 11:03
Sistemul de injectie n-are nicio legatura cu halitul uleiului.
Sunt convins ca la noile motoare s-au schimbat mai multe, nu numai injectia.
#1723
Scris 31 ianuarie 2013 - 11:14
Stirile de pe forumuri recunosc ca nu le urmaresc. In schimb traiesc in lumea service-urilor auto si a importatorilor de automobile, unde se face clasamentul adevarului !
si adevarul asta vine in diverse versiuni, depinde care o asculti/vezi/citesti, exista "adevarul" evenimentul zilei si "adevarul" marca jurnalul, exista b1tv si exista antena3 ... as putea continua
acuma daca e sa fim sinceri tu ai ramas ancorat in clasamentul adevarului anului 2000, care clasament nu ti-l contrazice nimeni, doar ca noi traim in 2012 ...
Cristi,
Problema cea mai mare cu consumul de ulei e la motoarele 2.0 tdi. Tu poate ai avut noroc sau nu-i dai in gura ca n-ai unde.
La fel si la turbatele benzinare, mai ales cel de 270 cai ( sau cat pana mea o avea ), care-l intalnesti si pe A4 quattro.
Cata se ataca ca are si el d-asta, si nu MAI recunoaste ca tedeiul ii halea ulei in draci ....
foarte corect la 2.0 tdi PD, motoarele actuale cu CRD nu mai sunt cu problema asta, si da la benzinare daca au turbina K03, iarasi cele cu turbina K04 nu mai halesc, uita-te la golful lui fusco
eu in 105.000km la conserva mea n-am completat niciodata oloi, si sigur a vazut redline la greu
nici eu la dCi nu completez decat maxim 100-200ml intre revizii.
praf, varza, muci, incredibil cat de habarnisti puteti sa fiti ... vai vai vai, vedeti ce se intampla daca nu veniti la intalniri sa va explice relu cat de defecte va sunt motoarele, ca de fapt papa ulei dar suplinesc cu motorina ... vai de capu vostru
PS:parca era vorba de SUV-uri aicea ? nu ?
...nu de alta dar sa nu gresesc/pacatuiesc sa postez ontopic
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1724
Scris 31 ianuarie 2013 - 11:27
Sunt convins ca la noile motoare s-au schimbat mai multe, nu numai injectia.
Acum sunt pe seringă.
#1725
Scris 31 ianuarie 2013 - 11:30
Meceo, sunteti cativa pe care va compatimesc .....
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi