Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline


  • Please log in to reply
3209 replies to this topic

#151 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 24 aprilie 2012 - 10:06

tractorul de care vorbiti la 160kmph reuseste sa te bage in scaun. nu-ti rupe cervicala dar totusi....

pneumatica eu o vad utila doar pt a COBORI masina cand ii dai pe sosea. plus cutia trecuta in S si deja vorbim alta limba.... dar si la alti bani...
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#152 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 24 aprilie 2012 - 10:14

pneumatica are foarte multe utilitati, dar cele mai de baza sa cobori masina la drum intins si sa intaresti suspensiile si sa urci masina iarna cand ninge serios si se curata ca la noi, plus ca si daca o plantezi pe burta o scoti foarte simplu > offroad lvl max, +3cm, si dai cu spatele.

evident afecteaza si confortul, etc.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#153 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 24 aprilie 2012 - 10:40

sa nu uit : cea mai tare si mai practica faza la touareg este insa reprezentata de roata de rezerva :blink: :wacko: :lol:
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#154 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 aprilie 2012 - 10:41

De ce, e pusa in spatele motorului?
  • 0

#155 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 24 aprilie 2012 - 10:43

nu pot sa-ti descriu in cuvinte, trebuie pozata si pusa de frank, merita
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#156 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 24 aprilie 2012 - 11:06

n-ai cuvinte destule? iti mai dam de la noi? :wacko: unde-i pusa roata? in portbagaj?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#157 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 24 aprilie 2012 - 11:17

cuvinte am eu destule, doar ca faza e de cascadorii rasului, trebuie vazuta
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#158 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 aprilie 2012 - 11:54

sub masina, sau cum?
in cel mai rau caz nu exista :wacko:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#159 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 24 aprilie 2012 - 12:47

Imagine amplasata

Imagine amplasataImagine amplasataImagine amplasataImagine amplasata
  • 0

#160 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 24 aprilie 2012 - 01:11

in cel mai rau caz nu exista :wacko:

exista si mai rau decat nu exista.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#161 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 aprilie 2012 - 02:05

Da, s'ar parea ca nu e gluma lui Monitor_r :wacko:

link - si cu rezerva de Q5
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#162 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 aprilie 2012 - 05:10

Bai, voi n-ati inteles inca ca masinile "premium" sunt destinate in primul rand PAPAGALILOR ?? :wacko:
  • 0

#163 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 aprilie 2012 - 06:17

Eh, nici chiar asa. Dac'ai avea un venit de 4-5k euro lunar, ai vrea sa umbli cu Duster? (nu tu personal, ca tot Subi ti'ai lua :wacko:)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#164 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 24 aprilie 2012 - 10:04

Asta cu "un tractor" e putin exagerata, asa pot sa zic si eu pe baza zgomotului ca L4 20d e tractor, dar nu zic asta pt ca inteleg ca una este L4 si alta e V6.

Deci m-am vazut cu Mecea si ne-am "dat", bineinteles, pe un circuit inchis circulatiei publice - multumesc mult pentru oportunitate. Ideea e ca X3 20d 184 CP 380 Nm (jos palaria) calcat la blana, in mod sport al cutiei, se tine fara nici un fel de probleme pina la 200 km/h dupa Touareg V6 TDI 204 CP 450 Nm, tot calcat la fund si in mod sport (bine, la fund e un fel de a spune, eu am constatat ca se misca mai bine daca esti cu pedala la 1 centimetru de podea, si nu cu pedala lipita de podea), cu diferenta in plus ca are o tinuta de drum mult mai sportiva, mult mai buna, si diferenta in minus ca motorul e mult mai zgomotos si se simte ca munceste mai mult, ca deh, este doar un L4 2.0. La viteze de autostrada consumul e cu 1-2 litri mai mic la X3 decit la Touareg, deci cistig si aici.

Referirea lui Mecea la suspensie e corecta in sensul ca Touareg-ul cu suspensie de otel (clasica) este mai barca fata de X3 mai ales, adica se inclina, se aude ca zgomotoasa suspensia la denivelari, dar reversul e ca amortizeaza mai bine. Masina am avut ocazia sa o testez azi in diverse ocazii inclusiv o manevra de evitare din care ma mir ca am scapat intreg, cind un idiot cu un papuc a vrut sa o intoarca pe turbo zone si a pus-o de-a curmezisul pe loc, la mai putin de 100 de metri in fata mea - masina tine bine soseaua, dar se inclina, are un ruliu, deh, inertia plus dorinta de a pastra un anume confort si poate ceva flexibilitate a suspensiei pentru offroad?

Dpdv spatiu interior, X3 e clar un pachet mai bun, e aproape la fel de mare, fiind mult mai usor si mai compact ca gabarit. Overall, X3 este alegerea rationala all the way. Touareg poate insemna o alegere numai pentru cineva care:

- vrea neaparat o masina mai mare, cu o senzatie mai mare de tanc
- are o problema cu sonorul unul L4 diesel si prefera vocea mai guturala a unui V6 (se aude mult mai frumos totusi)
- doreste neaparat suspensie pneumatica (o sa studiez problema, care ar fi cea mai ieftina configuratie cu suspensie pneumatica)
- doreste o resoftare care sa ii permita o putere si un cuplu mult mai mare (V6 TDI 204 CP se poate urca la 250-260 CP, in vreme ce 20d 184 CP doar la 220 CP)

In schimb trebuie sa traiasca cu un consum mediu cu intre 2-4 litri mai mare, cu suspensiile cu ruliu (daca nu ia suspensia pneumatica), cu costurile suplimentare (impozit, service).

Altfel, probabil X3 e oferta mai realista. Sper sa reusesc sa iau un X3 20d la DT macar de dimineata pina seara cit de curind (pina nu imi dispar impresiile de pe urma lui Touareg). Si pe urma poate si un GLK, sa ma reconving de clasa si eleganta lui.

Hai ca ma culc, incerc sa fac un articol in curind.

iar faza cu roata de care face caz mecea e urmatoarea: Touareg are roata Space saver, temporara si daca esti in concediu si faci pana, nu ai cum sa pui roata cu pana in spatiul respectiv, si daca ai portbagajul plin, ai o problema de spatiu. Cred ca se intimpla chestia asta la jumate din productia auto actuala.

Dupa mine, care am avut o roata run flat sectionata, cred ca solutia cea mai buna e run-flat si o roata de rezerva space saver, iar daca sectionezi roata si esti in concediu asta e, pui niste pasageri sa tina niste papornite in brate, ca sa faci loc rotii cu pana.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#165 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 aprilie 2012 - 11:19

Pe actualul Touareg oare nu se poate monta ca si pe precedentul suport ptr roata de rezerva pe portbagaj? Asta pentru a putea avea ca rezerva o roata normala
Space saver asta, la cum arata, sa inteleg ca nu e gonflata, nu? Deci in dotarea masinii exista si un compresor?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#166 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 25 aprilie 2012 - 05:41

Da e degonflata exista si compresor iar in spatiul in care este depozitata este practic imposibil sa bagi o roata normala cu pana ceea ce te pune intr-o pozitie minunata daca iei masina pentru spatiu, ai doi copii, esti in concediu incarcat la refuz cu bagaje ..

Frank a omis urmatoarele aspecte :
-directia, nu mai buna la x3, nu mai rea la touareg, dar clar mai pe gustul amandurora la x3
-cutia, cu toate ca e aceeasi cutie produsa zf, merge mult mai misto pe x3, mult mai bine optimizat softul.

Surpriza totala a fost ca x3 are aceleasi performante practic cu l4 ca si touareg cu v6 pana la 200, probabil si mai sus dar nu am mai apasat noi pedalele, sincer ma asteptam sa tina pasu pana la 130 fara probleme dar nu si peste 130-140.

Per total comparatia de ieri mi-a spulberat regretele ca nu am luat un touareg si in egala masura mi-a intarit parerea ca un touareg fara pneumatica si motorul de 245cp nu are sens.

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 25 aprilie 2012 - 12:04

  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#167 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 25 aprilie 2012 - 08:00

neata, da, am mai scapat si eu cite ceva.

Mecea, pe tine te lasa oamenii in trafic sa treci de pe o banda pe alta, iti lasa loc, sau nu?

Intreb pt ca eu am constatat cu bimmer-ul meu ca oamenii in general nu iti fac loc (au probabil o anumita aversiune legata de marca, sau anumiti posesori ai ei), pe cind cu tancul touareg toata lumea imi lasa loc, daca pun semnal si dau sa ma bag putin, omul incetineste :wacko: - ma refer la traficul de dimineata, unde stim cu totii ca sunt unii care te claxoneaza si accelereaza chiar daca tu puteai sa schimbi banda, aveai loc, fara sa ii deranjezi :blink:

Am fost surprins si eu de performantele X3-ului lui Mecea, sigur nu l-ai resoftat? :lol: cind am facut la Motor AG un drive test pe autostrada tin minte foarte clar ca mi s-a parut ca dupa 120 km/h se plafoneaza, in schimb acum nu mi s-a mai parut deloc asa, iar luni seara am fost impresionat de cum trage Touareg-ul pina spre 180 km/h.

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 25 aprilie 2012 - 12:05

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#168 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 25 aprilie 2012 - 09:27

Touaregul este foarte misto si face toti banii, dar...... doar daca chiar ai nevoie de atat de multa masina. In oras nu este greu de manevrat, dar efectiv NU ai unde sa-l parchezi pt ca nu gasesti loc sa-l infigi. Deasemenea ai sub capota ditamai V6-le, care consuma, nu mult dar oricum.

N-am apucat luni seara sa ma dau pe viraje de munte, serpentine , ci doar pe niste curbe de campie, autostrada si soft-offroad. Se aseaza foarte bine pe sosea, dar gabaritul isi spune cuvantul - legile fizicii nu prea pot fi pacalite mereu.

In continuare optiunea mea ar fi GLK. Cu toate ca n-am mers cu el, nici nu m-as mai gandi la alta varianta. Combinatia interesanta ar fi un 320CDI :wacko: dar si 220 cred ca e arhisuficient.

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 aprilie 2012 - 09:28

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#169 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 aprilie 2012 - 09:39

GLK 250CDI ar fi si mai interesant :blink:

Frank, X3 scrie pe tine! :wacko:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#170 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 25 aprilie 2012 - 10:13

Ramine de vazut, vreau sa testez si X3 pe traseul pe care am fost cu Touareg-ul, si poate si GLK-ul. Sper sa reusesc. Mai e o chestie, am un amic bun care s-ar putea sa devina dealer VW anul asta, caz in care Touareg-ul are un avantaj clar in plus...

GLK320 CDI sare din buget, GLK250 CDI are performantele unui X3 20d...

Desi se inclina, Toaureg-ul tine foarte bine soseaua, am mers pe drumul spre Barajul Paltinul cu aceleasi viteze cu care am mers si cu X1 xDrive28i.... Daca treci peste feeling-ul initial ca se inclina, o sa vezi ca nu se rastoarna, si e o baza foarte sanatoasa, safe. Si mi-e si mai draga avind in vedere ce accident am reusit sa evit...

Touaregul este foarte misto si face toti banii, dar...... doar daca chiar ai nevoie de atat de multa masina. In oras nu este greu de manevrat, dar efectiv NU ai unde sa-l parchezi pt ca nu gasesti loc sa-l infigi. Deasemenea ai sub capota ditamai V6-le, care consuma, nu mult dar oricum..


nu am avut nici o problema in oras, nici pe stradute, nici in trafic, nici in parcare la mall. E mare, dar nu e cit Q7. Senzorii parcare fata spate cu ilustrare si grafica a zonei cu obstacol ajuta foarte mult. Probabil ca sunt situatii cind iti dai seama ca e mare, dar in cele mai multe cazuri nu e o problema.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#171 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 aprilie 2012 - 12:06

te obisnuiesti cu dimensiunile.
iar pe curbe, se apleaca, da, dar nu se rastoarna. bine, asta daca nu incerci sa demonstrezi ca legile fizicii sunt niste glume proaste :wacko:
touaregul de 245cp + pneumatica ar fi de vis, daca ai putea shfortza nota cu niste reduceri babane :blink:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#172 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 aprilie 2012 - 03:08

e clar ca vinaru e tuaregu cu 245 cavallos. peste 1-2 ani cresc pe la 300.
:wacko:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#173 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 25 aprilie 2012 - 03:09

cica nu dau astia reduceri prea mari, un 6-7 % maximum.... Si oricum, nu vreau sa sar calul din bugetul gindit

Oricum cica ala de 245 CP consuma cu 1-2 litri in medie mai mult decit asta de 204 CP...

Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 25 aprilie 2012 - 03:10

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#174 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 aprilie 2012 - 03:27

cam cat bimmeru actual, izntit ???
:wacko:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#175 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 25 aprilie 2012 - 03:51

bai, deci Touareg-ul mi-a luat in afara 11 in medie (e drept ca i-am dat) si in oras 12-14. E drept ca avea 1500 km cind am luat-o, deci poate nu s-a asezat.
bimmer-ul actual imi ia 13-16 in oras, deci aici e cit Touareg-ul, dar 8.5-9 in afara. Poate se mai lasa touareg-ul in afara, eu stiu?
lui Mecea, X3-ul ii ia 9-10 in oras (folosind mereu start-stop).

nu mai e cata pe aici sa il intrebam.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi