Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#151
Scris 24 aprilie 2012 - 10:06
pneumatica eu o vad utila doar pt a COBORI masina cand ii dai pe sosea. plus cutia trecuta in S si deja vorbim alta limba.... dar si la alti bani...
#152
Scris 24 aprilie 2012 - 10:14
evident afecteaza si confortul, etc.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#153
Scris 24 aprilie 2012 - 10:40
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#154
Scris 24 aprilie 2012 - 10:41
#155
Scris 24 aprilie 2012 - 10:43
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#156
Scris 24 aprilie 2012 - 11:06
#157
Scris 24 aprilie 2012 - 11:17
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#158
Scris 24 aprilie 2012 - 11:54
in cel mai rau caz nu exista
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#159
Scris 24 aprilie 2012 - 12:47
#160
Scris 24 aprilie 2012 - 01:11
exista si mai rau decat nu exista.in cel mai rau caz nu exista
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#162
Scris 24 aprilie 2012 - 05:10
#163
Scris 24 aprilie 2012 - 06:17
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#164
Scris 24 aprilie 2012 - 10:04
Deci m-am vazut cu Mecea si ne-am "dat", bineinteles, pe un circuit inchis circulatiei publice - multumesc mult pentru oportunitate. Ideea e ca X3 20d 184 CP 380 Nm (jos palaria) calcat la blana, in mod sport al cutiei, se tine fara nici un fel de probleme pina la 200 km/h dupa Touareg V6 TDI 204 CP 450 Nm, tot calcat la fund si in mod sport (bine, la fund e un fel de a spune, eu am constatat ca se misca mai bine daca esti cu pedala la 1 centimetru de podea, si nu cu pedala lipita de podea), cu diferenta in plus ca are o tinuta de drum mult mai sportiva, mult mai buna, si diferenta in minus ca motorul e mult mai zgomotos si se simte ca munceste mai mult, ca deh, este doar un L4 2.0. La viteze de autostrada consumul e cu 1-2 litri mai mic la X3 decit la Touareg, deci cistig si aici.
Referirea lui Mecea la suspensie e corecta in sensul ca Touareg-ul cu suspensie de otel (clasica) este mai barca fata de X3 mai ales, adica se inclina, se aude ca zgomotoasa suspensia la denivelari, dar reversul e ca amortizeaza mai bine. Masina am avut ocazia sa o testez azi in diverse ocazii inclusiv o manevra de evitare din care ma mir ca am scapat intreg, cind un idiot cu un papuc a vrut sa o intoarca pe turbo zone si a pus-o de-a curmezisul pe loc, la mai putin de 100 de metri in fata mea - masina tine bine soseaua, dar se inclina, are un ruliu, deh, inertia plus dorinta de a pastra un anume confort si poate ceva flexibilitate a suspensiei pentru offroad?
Dpdv spatiu interior, X3 e clar un pachet mai bun, e aproape la fel de mare, fiind mult mai usor si mai compact ca gabarit. Overall, X3 este alegerea rationala all the way. Touareg poate insemna o alegere numai pentru cineva care:
- vrea neaparat o masina mai mare, cu o senzatie mai mare de tanc
- are o problema cu sonorul unul L4 diesel si prefera vocea mai guturala a unui V6 (se aude mult mai frumos totusi)
- doreste neaparat suspensie pneumatica (o sa studiez problema, care ar fi cea mai ieftina configuratie cu suspensie pneumatica)
- doreste o resoftare care sa ii permita o putere si un cuplu mult mai mare (V6 TDI 204 CP se poate urca la 250-260 CP, in vreme ce 20d 184 CP doar la 220 CP)
In schimb trebuie sa traiasca cu un consum mediu cu intre 2-4 litri mai mare, cu suspensiile cu ruliu (daca nu ia suspensia pneumatica), cu costurile suplimentare (impozit, service).
Altfel, probabil X3 e oferta mai realista. Sper sa reusesc sa iau un X3 20d la DT macar de dimineata pina seara cit de curind (pina nu imi dispar impresiile de pe urma lui Touareg). Si pe urma poate si un GLK, sa ma reconving de clasa si eleganta lui.
Hai ca ma culc, incerc sa fac un articol in curind.
iar faza cu roata de care face caz mecea e urmatoarea: Touareg are roata Space saver, temporara si daca esti in concediu si faci pana, nu ai cum sa pui roata cu pana in spatiul respectiv, si daca ai portbagajul plin, ai o problema de spatiu. Cred ca se intimpla chestia asta la jumate din productia auto actuala.
Dupa mine, care am avut o roata run flat sectionata, cred ca solutia cea mai buna e run-flat si o roata de rezerva space saver, iar daca sectionezi roata si esti in concediu asta e, pui niste pasageri sa tina niste papornite in brate, ca sa faci loc rotii cu pana.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#165
Scris 24 aprilie 2012 - 11:19
Space saver asta, la cum arata, sa inteleg ca nu e gonflata, nu? Deci in dotarea masinii exista si un compresor?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#166
Scris 25 aprilie 2012 - 05:41
Frank a omis urmatoarele aspecte :
-directia, nu mai buna la x3, nu mai rea la touareg, dar clar mai pe gustul amandurora la x3
-cutia, cu toate ca e aceeasi cutie produsa zf, merge mult mai misto pe x3, mult mai bine optimizat softul.
Surpriza totala a fost ca x3 are aceleasi performante practic cu l4 ca si touareg cu v6 pana la 200, probabil si mai sus dar nu am mai apasat noi pedalele, sincer ma asteptam sa tina pasu pana la 130 fara probleme dar nu si peste 130-140.
Per total comparatia de ieri mi-a spulberat regretele ca nu am luat un touareg si in egala masura mi-a intarit parerea ca un touareg fara pneumatica si motorul de 245cp nu are sens.
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 25 aprilie 2012 - 12:04
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#167
Scris 25 aprilie 2012 - 08:00
Mecea, pe tine te lasa oamenii in trafic sa treci de pe o banda pe alta, iti lasa loc, sau nu?
Intreb pt ca eu am constatat cu bimmer-ul meu ca oamenii in general nu iti fac loc (au probabil o anumita aversiune legata de marca, sau anumiti posesori ai ei), pe cind cu tancul touareg toata lumea imi lasa loc, daca pun semnal si dau sa ma bag putin, omul incetineste - ma refer la traficul de dimineata, unde stim cu totii ca sunt unii care te claxoneaza si accelereaza chiar daca tu puteai sa schimbi banda, aveai loc, fara sa ii deranjezi
Am fost surprins si eu de performantele X3-ului lui Mecea, sigur nu l-ai resoftat? cind am facut la Motor AG un drive test pe autostrada tin minte foarte clar ca mi s-a parut ca dupa 120 km/h se plafoneaza, in schimb acum nu mi s-a mai parut deloc asa, iar luni seara am fost impresionat de cum trage Touareg-ul pina spre 180 km/h.
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 25 aprilie 2012 - 12:05
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#168
Scris 25 aprilie 2012 - 09:27
N-am apucat luni seara sa ma dau pe viraje de munte, serpentine , ci doar pe niste curbe de campie, autostrada si soft-offroad. Se aseaza foarte bine pe sosea, dar gabaritul isi spune cuvantul - legile fizicii nu prea pot fi pacalite mereu.
In continuare optiunea mea ar fi GLK. Cu toate ca n-am mers cu el, nici nu m-as mai gandi la alta varianta. Combinatia interesanta ar fi un 320CDI dar si 220 cred ca e arhisuficient.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 aprilie 2012 - 09:28
#169
Scris 25 aprilie 2012 - 09:39
Frank, X3 scrie pe tine!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#170
Scris 25 aprilie 2012 - 10:13
GLK320 CDI sare din buget, GLK250 CDI are performantele unui X3 20d...
Desi se inclina, Toaureg-ul tine foarte bine soseaua, am mers pe drumul spre Barajul Paltinul cu aceleasi viteze cu care am mers si cu X1 xDrive28i.... Daca treci peste feeling-ul initial ca se inclina, o sa vezi ca nu se rastoarna, si e o baza foarte sanatoasa, safe. Si mi-e si mai draga avind in vedere ce accident am reusit sa evit...
Touaregul este foarte misto si face toti banii, dar...... doar daca chiar ai nevoie de atat de multa masina. In oras nu este greu de manevrat, dar efectiv NU ai unde sa-l parchezi pt ca nu gasesti loc sa-l infigi. Deasemenea ai sub capota ditamai V6-le, care consuma, nu mult dar oricum..
nu am avut nici o problema in oras, nici pe stradute, nici in trafic, nici in parcare la mall. E mare, dar nu e cit Q7. Senzorii parcare fata spate cu ilustrare si grafica a zonei cu obstacol ajuta foarte mult. Probabil ca sunt situatii cind iti dai seama ca e mare, dar in cele mai multe cazuri nu e o problema.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#171
Scris 25 aprilie 2012 - 12:06
iar pe curbe, se apleaca, da, dar nu se rastoarna. bine, asta daca nu incerci sa demonstrezi ca legile fizicii sunt niste glume proaste
touaregul de 245cp + pneumatica ar fi de vis, daca ai putea shfortza nota cu niste reduceri babane
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#172
Scris 25 aprilie 2012 - 03:08
#173
Scris 25 aprilie 2012 - 03:09
Oricum cica ala de 245 CP consuma cu 1-2 litri in medie mai mult decit asta de 204 CP...
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 25 aprilie 2012 - 03:10
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#174
Scris 25 aprilie 2012 - 03:27
#175
Scris 25 aprilie 2012 - 03:51
bimmer-ul actual imi ia 13-16 in oras, deci aici e cit Touareg-ul, dar 8.5-9 in afara. Poate se mai lasa touareg-ul in afara, eu stiu?
lui Mecea, X3-ul ii ia 9-10 in oras (folosind mereu start-stop).
nu mai e cata pe aici sa il intrebam.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi