era ca un vermut foarte tare,ma rog eu nu ma pricep,as indrazni sa zic ca a stricat omul orzu pe giste...
Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#2426
Scris 08 aprilie 2013 - 10:37
#2427
Scris 30 iunie 2013 - 01:38
Sumarizind, pe lista scurta au ramas Touareg si X3.
De vreo citeva zile mi-a aparut o idee noua, si anume X1. Alex de la importatorul BMW ne-a facut propunerea de a testa un X1 xDrive20d facelift si mi-a placut foarte mult. Motorul 20d este mai rafinat si mai bine insonorizat decit la X3, si fiind cu peste 200 kg mai usoara, este arhisuficient. La echipament si motor egal, este cu 20-25 % mai ieftin decit X3 similar. In plus, este disponibil 25d la doar approx. 1000 EUR plus TVA in plus. Practic un X1 25d echipat decent, cu reducerea substantiala pe care o pot obtine de la BMW, iese cit un Tiguan 2.0TDI 177 CP...
ce parere aveti? Mecea mi-a dat un ensight util azi pe care o sa il mai aprofundez. Faza e ca la pretul respectiv, as putea duce fluierind un leasing, mult mai usor decit la un X3 sau Touareg...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2428
Scris 30 iunie 2013 - 01:46
N-am citit de la inceput topicul, dar aducand in discutia finala X1, X3 si Touareg, nici n-ar trebui sa-l citesc.
Frank, ce au astea trei in comun, excluzand volanul? ,,Tu cumperi banii'' si nu masina. Te-ai gandit ce vrei sa faci cu ea, unde vrei sa mergi, pentru a avea un punct de pornire?
#2429
Scris 30 iunie 2013 - 02:09
X1 are garda la sol mai mica decat X3 din cate stiu. Eu unul incep sa ma gandesc serios la un Mountain, pe care il poti obtine pe la 40k euro (TVA inclus). Ofera mai multe decat X3, este mai ieftin, din pacate nu se conduce la fel de bine ca un X3.
Depinde mult si pretul final al acelui X1, daca este pe la 30k euro inclusiv tva, e o afacere buna. Daca e 35k euro... nu prea mai e, depinde si ce dotari ai pus tu pe el. Fiecare are alte notiuni la capitolul dotari minime. De ex. eu includ computer de bord la minim, greierele nu
L.E. Imi este greu sa cred ca X1 este mai bine insonorizat decat X3, nu stiu de ce. @Mecea: e timpul pentru un test nou se pare
Aceasta postare a fost editata de kng: 30 iunie 2013 - 02:10
#2430
Scris 30 iunie 2013 - 02:20
x3 actual e la fel de bine insonorizat ca si x1, dar al maica-mii era mai ok ca al meu, si al greierului era mai ok, banuiesc ca au umblat la ele dupa ce mi l-am luat eu.
.... Practic un X1 25d echipat decent, cu reducerea substantiala pe care o pot obtine de la BMW, iese cit un Tiguan 2.0TDI 177 CP......
da fac!!!
cu reducerea pe care mi-ai zis-o, chel da cu automata, si tot e mai scump ca un tiguan cu ceva dotari automat.
unde mai pui ca la tiguan ai 4 ani - 120k km garantie, ca de cand au fost preluati de fabrica au bagat si la noi long service ....
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#2431
Scris 30 iunie 2013 - 02:21
Am configurat X1 cu motor 25d si cateva optiuni decente din punctul meu, am ajuns la pret de lista la 45 000 euro. In situatia asta prefer Mountain la pret de lista de 42 000 euro, oricand. Chiar daca discountul la X e mai mare ca la Mountain, mie unul mi se pare exagerat de mare pretul ala ptr X1.
Apropos, X1 cu facelift are aceeasi cutie automata ca si X3?
Stefan, tu vrei siguranta, mie X1 nu mi se pare deloc o masina sigura
#2432
Scris 30 iunie 2013 - 02:23
... @Mecea: e timpul pentru un test nou se pare
eu va zic ca treg mountain este o super mega oferta, unde mai pui ca probabil ca mai poti scoate un 3-4% discount la pretul ala.
....Apropos, X1 cu facelift are aceeasi cutie automata ca si X3?
DA
Stefan, tu vrei siguranta, mie X1 nu mi se pare deloc o masina sigura
tu vorbesti ? din cazanu de cascadorii rasului ???
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#2433
Scris 30 iunie 2013 - 02:24
Adevarul e ca trebuie sa il testez Meceo. Nu am mers cu el, nu imi dau seama daca cei 204 CP ma satisfac ori ba. Cu 245CP era o placere, mi-a placut la nebunie.
Care cazan Meceo? Din Skoda? Pai eu zic ca vreau masina mai sigura si ma uit la X3/Tuareg. Nu vreau sa iau alta skoda, chiar deloc.
Aceasta postare a fost editata de kng: 30 iunie 2013 - 02:26
#2434
Scris 30 iunie 2013 - 02:37
pentru ce ii trebuie lui Frank, X1 ar fi ideal. cu toate ca nu sunt fan BMW, masina se conduce foarte bine si pare robusta. eu am interpretat-o mai mult ca un break inaltat decat ca un SUV compact, cu toate ca garda la sol nu este tocmai mica. consolele fata-spate nu-ti permit cine-stie-ce distractie prin zapada, daaar pentru drumurile unui om normal este suficient. motorul de 184CP + cutia in 8 trepte sunt de vis, mie mi se pare cel mai misto diesel de 2 litri de pe piata!!!
personal tind tot spre Touareg. chiar si versiunea de 204 CP mi-a placut mult. daca e musai sa fie gip, macar sa fie unul dintre cele mai bune
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 30 iunie 2013 - 02:39
#2435
Scris 30 iunie 2013 - 02:42
.... mie mi se pare cel mai misto diesel de 2 litri de pe piata!!!.....
este, cel putin pana te lasa distributia
mie personal mi-e neclar insa ce om in toate mintile, stiind de buba cu distributia, ar fi dispus sa ia in calcul asa masina in conditiile in care nu pleaca de la ideea ca in 2-3 ani ii face vant ???
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#2436
Scris 30 iunie 2013 - 02:52
uite fix asta e problema la BMW-uri, ca sunt 'n' posibilitati sa pice diverse chesti importante. ceea ce transforma o masina extraordinara la condus, intr-o varianta de evitat!
#2437
Scris 30 iunie 2013 - 03:04
...la vw nu pica piesele, doar se transforma?
Pentru rafinament, cine isi permite banutii... clar BMW.
Rational, VW, spun eu.
Teoretic nici n-ar trebui sa se faca o paralela intre aste doua marci, fiind pe plaje diferite.
#2438
Scris 30 iunie 2013 - 03:09
Am verificat ce ziceai mecea ref cutia de transfer, o fi avut X1 cutie de transfer ATC 300 initial, dar acum, probabil dupa facelift, are ATC 350.
Singura chestie este ca nu stai prea sus, intr-adevar, si eu psihologic vreau sa stau mai sus. Desi parca si in X1 ma simteam destul de safe. Ref configuratii, cind am timp salvez fisierele si ti le trimit....
Oricum, daca ar fi sa mai iau un BMW nou l-as lua cu garantie extinsa 5 ani.
Acum, daca ne gindim la o masina cit mai tanc, atunci clar Touareg e solutia. Totusi ma uit si la ideea de buget, si X1 e cu 20-25% mai ieftin decit X3 20d sau Touareg Mountain...
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 30 iunie 2013 - 03:10
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2439
Scris 30 iunie 2013 - 03:21
Eu zic ca diferenta intre X1 si Mountain este sub 20%, undeva la vreo 5k euro. Acum depinde de buzunarul fiecaruia, cat timp ii ia sa produca aia 5k euro, si daca i se pare mult sau putin.
Pentru mine unul, merita cu varf si indesat diferenta de 5k intre cele 2 masini. Si eu am zis ca ajustez in jos bugetul de masina, deci vedem.
@Mecea: La 5 ani garantie, sau 100 000 km, distributia o faci pe garantie daca pica. Dupa garantie, o poti schimba preventiv si mai stai linistit o vreme. Daca ar fi doar atat ar fi bine, dar mai sunt si celelalte probleme pe care le stii la BMW: turbina, cutia de transfer parca?
#2440
Scris 30 iunie 2013 - 03:23
Psihologic pot fi ,,cititi'' toti posesorii de gipane, de statul cat mai sus...
De ce crezi ca Loganul a prins asa de bine? Tot sus se sta, tot sus se primeste de la aste masini.
Daca as avea bani, tot una mare mi-as lua, sa stau sus, desi mie imi place Allroad-ul...
Daca as mai avea ceva pe langa bani, crossover. Punct.
#2441
Scris 30 iunie 2013 - 03:27
Imi place mult de tot A6 Allroad, dar costa minim 60k euro
A4 Allroad este mai scump decat X3 si Mountain, nu are suspensie pneumatica, ptr mine e doar un A4 break iar tractiunea integrala e mai slaba ca a lui X3.
#2442
Scris 30 iunie 2013 - 03:37
Presupun ca este greu, dureros sa ai bani si sa nu te poti decide...
#2443
Scris 30 iunie 2013 - 03:42
Io de cand le tot zic ca laba nu-i buna ....
#2444
Scris 30 iunie 2013 - 04:21
Ai citit pe forumuri? Na, ca ti-am tras-o natural...
#2445
Scris 30 iunie 2013 - 04:34
#2446
Scris 30 iunie 2013 - 04:45
Presupun ca este greu, dureros sa ai bani si sa nu te poti decide...
sa stii ca este, pentru simplul motiv ca la sume dinastea o alegere gresita se poate dovedi nejustificat de costisitoare pe termen scurt
@Mecea: La 5 ani garantie, sau 100 000 km, distributia o faci pe garantie daca pica. Dupa garantie, o poti schimba preventiv si mai stai linistit o vreme. Daca ar fi doar atat ar fi bine, dar mai sunt si celelalte probleme pe care le stii la BMW: turbina, cutia de transfer parca?
garantie 5 ani daca o platesti, ca altfel e fix 2 ani , si la x3 era buba cu turbina, la x1 nu am auzit nimic, si da cutia de transfer cica ceda la x3
Am verificat ce ziceai mecea ref cutia de transfer, o fi avut X1 cutie de transfer ATC 300 initial, dar acum, probabil dupa facelift, are ATC 350.
la x1 al maica-mii e verificat cu vin-ul si e atc300
....Oricum, daca ar fi sa mai iau un BMW nou l-as lua cu garantie extinsa 5 ani.....Totusi ma uit si la ideea de buget, si X1 e cu 20-25% mai ieftin decit X3 20d sau Touareg Mountain...
cu garantie extinsa ce motor e cu 20-25% mai ieftin ? dotat decent nici macar 18d nu este la banii aia cu tot discountul ala
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#2447
Scris 30 iunie 2013 - 04:57
sa stii ca este, pentru simplul motiv ca la sume dinastea o alegere gresita se poate dovedi nejustificat de costisitoare pe termen scurt
...pai eu cand am spus ca unii cumpara bani nu masini...
Un pasionat adevarat stie exact ce vrea, macar in sens de marca. Intreaba-l pe Relu ce si-ar cumpara?
#2448
Scris 30 iunie 2013 - 05:02
nu si-ar lua un subaru nou, ca asta insinuezi de altfel, iar aicea discutia e de masini noi, iar pretul conteaza si ala, ca altfle toti si-ar lua cayenne, sau mai stiu eu ce avioane
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#2449
Scris 30 iunie 2013 - 05:45
Io mi-as lua un duster
#2450
Scris 30 iunie 2013 - 05:59
Si io mi-as lua Duster, diesel, dar la alt pret, chiar de mi-ar dona cineva banii. Cunosc foarte bine Loganul si...vazand acelasi bord, aceeasi plasticaraie...si la Duster, imi da cu virgula pretul. N-am urcat niciodata in el...
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi