dar nu cred ca un SUV premium este mai stabil decat o limuzina de la aceeasi firma.
Alex zice bine si tind sa ii dau dreptate.
Scris 30 ianuarie 2014 - 04:48
dar nu cred ca un SUV premium este mai stabil decat o limuzina de la aceeasi firma.
Alex zice bine si tind sa ii dau dreptate.
Scris 30 ianuarie 2014 - 04:58
Ce zice Alex e vax-albina. Doar n-or fi cretini aia la Mercedes sa faca ML-ul mai bun decat S-Klasse, asta e evident pt oricine. Modelele nu se canibalizeaza intre ele.
Scris 30 ianuarie 2014 - 05:06
Totul e relativ, trebuie comparate specificatii similare. Un X5 (precedentul) cu suspensiile sport inclusiv barele stabilizatoare active este putin mai dinamic pe curbe decit un Seria 5 cu suspensia stoc (nu sport, nu adaptiva).
Scris 30 ianuarie 2014 - 05:11
@bleu: pai si atunci despre ce discutam? Ca un SUV de 50k de euro cu bucati de caroserie din aluminiu si in ale carui suspensii s-a investit probabil cat in toata dezvoltarea de la C'eed este mai stabil decat o compacta al carei singur scop este sa coste putin si sa aiba garantie?
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 30 ianuarie 2014 - 05:11
Scris 30 ianuarie 2014 - 05:11
Ce zice Alex e vax-albina
Pai si atunci cum e daca compari un X5 cu suspensia sport de top (nu stiu care o fi aia) cu un Logan, un i30, un Megane sau ceva de genu...
Scris 30 ianuarie 2014 - 05:24
Aceasta postare a fost editata de kng: 30 ianuarie 2014 - 05:26
Scris 30 ianuarie 2014 - 05:30
ok, hai atunci sa vedem la masini comparabile:
mercedes GLK cu suspensiile sport (AMG pack) tine soseaua mai bine decit Mercedes C-Class precedentul (nu asta recent, mini S-Class) cu suspensia stock.
Sau, ca sa avansez o idee si mai tare, si legata de masini comparabile si ca pret si ca setari: un BMW X3 cu suspensia stock tine soseaua pe curbe cel putin la fel de bine ca un BMW Seria 3 nou cu suspensia stock.
SUV-urile au progresat foarte mult. imi amintesc un test facut de o revista din strainatate unde pe un traseu virajat aia declarasera ca un Cayenne turbo fusese mai fun de condus decit un Panamera turbo.
@pejte: rasucesti acum subiectul in stilul caracteristic. tu ai zis ca suspensia inalta e naspa, mainly pt ca masina nu se poate conduce sportiv pe un drum virajat. Eu am spus ca exista SUV-uri care se conduc cel putin la fel de bine ca multe berline.
Scris 30 ianuarie 2014 - 05:32
Scris 30 ianuarie 2014 - 05:33
exact, deci garda la sol nu mai este neaparat un neajuns, iar avantajele se vad zilele asta...
Scris 30 ianuarie 2014 - 05:37
Scris 30 ianuarie 2014 - 06:05
ooofff ce amintiri placute am cu GLK mi-a placut maxim.
atentie ca garda la sol la SUV_urile compacte ce stau bine pe sosea nu e chiar asa de mare. insa e suficienta pentru zapada de afara, mers la peste si urcat pe borduri.
Scris 30 ianuarie 2014 - 06:17
@kng: si miine m-as baga, daca as sta financiar mai confortabil si as fi mai optimist privind viitorul in general.
@bleu: exact, nici nu imi trebuie garda mai mare, nu pretind sa ma duc in offroad extrem cu SUV-ul/SAV-ul...
Scris 30 ianuarie 2014 - 06:22
SUV-urile noi sunt niste masini aproape ideale daca ti le permiti. La X3 am consum mic, garda la sol mare,tractiune, stabilitate in curbe,vizibilitate, manevrabilitate, aproape tot ce iti doresti. Singura care ma deranjeaza acum iarna este cutia de viteze. In conditii de iarna este exact ce nu trebuie sa fie. Daca merg cu ea pe automat stau numai in modul sport ca sa am cat de cat frana de motor, in rest trebuie sa ma chinuiesc cu surogatul de manuala fara ambreaj. Iarna cutia manuala face cat o transmisie buna sau cat o anvelopa buna de iarna.
Scris 30 ianuarie 2014 - 06:30
Da chiar, ce faci cu o automata daca ramai putin intepenit in zapada si trebuie sa faci balans ca sa iesi ?
Scris 30 ianuarie 2014 - 06:40
La DSG, daca te misti suficient de repede, poti trece direct din D in R (si invers)
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 30 ianuarie 2014 - 06:40
Scris 30 ianuarie 2014 - 06:53
Nu stiu, deocamdata n-am ramas intepenit, combinatia dintre anvelopele DM-V1 si X-drive este nesperat de buna, mai buna decat aceleasi anvelope cu Pajero in modul 4x4-automat. Ma rog, la Pajero distractia incepea odata cu blocarea a cate unui diferential, dar aia era doar o joaca sau pentru situatiile grave in care n-am intrat niciodata iarna. Dar modul automat al tractiunii de la BMW pare sa fie mai bun decat 4x4 automat de la Pajero. In rest daca trebuie sa faci balans cu o automata banuiesc ca iti cumperi o inghetata si o lingi ca altceva ce sa mai faci ?
Scris 30 ianuarie 2014 - 08:24
SUV-urile noi sunt niste masini aproape ideale daca ti le permiti. La X3 am consum mic, garda la sol mare,tractiune, stabilitate in curbe,vizibilitate, manevrabilitate, aproape tot ce iti doresti. Singura care ma deranjeaza acum iarna este cutia de viteze. In conditii de iarna este exact ce nu trebuie sa fie. Daca merg cu ea pe automat stau numai in modul sport ca sa am cat de cat frana de motor, in rest trebuie sa ma chinuiesc cu surogatul de manuala fara ambreaj. Iarna cutia manuala face cat o transmisie buna sau cat o anvelopa buna de iarna.
Care-i garda, de o lauzi ?
Scris 30 ianuarie 2014 - 08:27
La DSG, daca te misti suficient de repede, poti trece direct din D in R (si invers)
Vrei sa zici neutru-drive, nu reverse-drive probabil. Ca ala nu e balans.
Scris 30 ianuarie 2014 - 08:44
Forestere, ai si tu dreptate, asa-i si se poate...
Scris 30 ianuarie 2014 - 09:31
@Forester: Da, evident. Se vede ca nu am condus pe zapada sezonul asta, nu?
Scris 30 ianuarie 2014 - 10:05
La DSG, daca te misti suficient de repede, poti trece direct din D in R (si invers)
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 30 ianuarie 2014 - 10:06
Scris 30 ianuarie 2014 - 10:36
Aceasta postare a fost editata de kng: 30 ianuarie 2014 - 10:39
Scris 30 ianuarie 2014 - 11:04
Kng n-am condus o cutie automata de la Mercedes cu setare offroad, deci nu pot sa ma pronunt nici de bine nici de rau. Pot sa conduc si in modul manual desigur, am si facut-o zilele astea de cateva ori, dar nu ai ambreiaj si asta conteaza, altfel te joci cu masina cand ai o cutie manuala. Ma rog, pana la urma te descurci si cu automata nu-i bai, oricum n-ai incotro, doar ca trebuie sa te adaptezi la aspecte noi care nu te sacaie pe o manuala.
Mol garda la sol la SUV-urile BMW e mare contrar logicii care iti spune ca ar trebui sa fie mica daca te uiti la sportivitatea masinilor..... Putine masini au 220mm....de ex, Volvo XC60 sau Freelander. Noul X5 are aproape 210mm iar X3 212..
Aceasta postare a fost editata de greierele: 30 ianuarie 2014 - 11:16
Scris 31 ianuarie 2014 - 11:28
Scris 31 ianuarie 2014 - 12:21
Da, s-ar putea sa fie interesant..... macar nu te mai arunca ca la astalalta cand schimba treapta.
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi