O avea si Dacia, bravo lor, eu la Mitsu nu aveam. Eu n-am mai avut pe nicio masina asa ceva e normal sa ma mir . Am ramas in urma cu tehnica.Oricum sa fim cinstiti, Dacia oricat am lua-o noi la bascalie a facut avansuri substantiale. O gramada de tehnica Renault s-a implementat si in marca romaneasca. Totusi nici pretul n-a stat pe loc. Un Duster full cred ca bate 20k de euro.
bmw x3
#226
Scris 28 noiembrie 2013 - 02:39
#227
Scris 28 noiembrie 2013 - 09:06
Duster full e 18k, cum a fost de la bun inceput
#228
Scris 29 noiembrie 2013 - 03:57
Ma bucur sincer pentru ei si pentru cumparatorii lor, au facut o afacere de nota 10.
#229
Scris 11 decembrie 2013 - 09:29
Greiere, daca le dai 10, de ce nu un Duster?
Vine mosul cu gipan ori ba?
#230
Scris 11 decembrie 2013 - 01:42
La ce scor ajunge un X5 configurat la limita rezonabilului chiar ca Dusterul ia nota 10. Cred ca mosul o sa vina cu o nuielusa mai degraba
#231
Scris 14 decembrie 2013 - 05:52
Greiere, se pare ca ai probleme cu airbagul pasagerului din dreapta...
Aceasta postare a fost editata de kng: 14 decembrie 2013 - 05:53
#232
Scris 15 decembrie 2013 - 10:25
Am citit si eu. Astept sa ma cheme sa rezolve problema. Din ce am citit pare sa fie ceva soft care functioneaza cateodata incorect.
#233
Scris 15 decembrie 2013 - 05:56
http://www.promotor....reapta-11766227
Greiere, se pare ca ai probleme cu airbagul pasagerului din dreapta...
Depinde pe cine plimba in dreapta...,ca sa spui ca-i o problema...
#234
Scris 27 ianuarie 2014 - 01:08
A venit si zapada mare avand ocazia pentru prima data sa vad cum se comporta masina in conditii de iarna. In combinatie cu anvelopele, Bridgestone Blizzak DM-V1 , X3-ul mi-a oferit o surpriza extrem de placuta. N-am dat o lopata macar in conditiile in care vecinii faceau fitness de zor . Am iesit din zapada pana la genunchi pe o portiune de circa 10m fara ca vreo roata sa dea in gol nici macar odata. Despre mersul pe aleile dintre blocuri nu mai vb, ala deocamdata e un mzilic, abia dupa ce o ingheta si s-or face sleauri se face diferenta. Exista si o surpriza mica , neplacuta. Pe gheata ma asteptam sa franeze mai bine, se duce cam mult. La Pajero cu aceleasi anvelope franarea era fantastic de buna, in schimb tractiunea nu era chiar atat de buna pe cat pare la BMW. Banuiesc ca e vorba de latimea anvelopei care la Pajero era mai mare si avantaja franarea in defavoarea tractiunii.
later edit: aa, sa nu uit. In timpul viscolului la o acceleratie mai puternica la viteza mica prin sleauri cutia de viteze a urcat intr-o treapta superioara schimband in acest fel parametrii de rulare si aruncandu-ma catre un copac de pe marginea aleii. Am franat si am corectat traiectoria evitand momentul neplacut dar situatia asta mi-a scos in evidenta si neajunsurile cutiei automate, cateodata are prea mult control asupra masinii ceea ce nu e neaparat bine. Probabil ca setarea manuala a cutiei ofera un control mai bun.....dar se simte lipsa ambreiajului.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 27 ianuarie 2014 - 01:17
#235
Scris 27 ianuarie 2014 - 01:17
A venit si zapada mare avand ocazia pentru prima data sa vad cum se comporta masina in conditii de iarna. In combinatie cu anvelopele, Bridgestone Blizzak DM-V1 , X3-ul mi-a oferit o surpriza extrem de placuta. N-am dat o lopata macar in conditiile in care vecinii faceau fitness de zor . Am iesit din zapada pana la genunchi pe o portiune de circa 10m fara ca vreo roata sa dea in gol nici macar odata. Despre mersul pe aleile dintre blocuri nu mai vb, ala deocamdata e un mzilic, abia dupa ce o ingheta si s-or face sleauri se face diferenta. Exista si o surpriza mica , neplacuta. Pe gheata ma asteptam sa franeze mai bine, se duce cam mult. La Pajero cu aceleasi anvelope franarea era fantastic de buna, in schimb tractiunea nu era chiar atat de buna pe cat pare la BMW. Banuiesc ca e vorba de latimea anvelopei care la Pajero era mai mare si avantaja franarea in defavoarea tractiunii.
De unde stii?
Mai, dar activi ati mai devenit acum cei cu 4x4. Evident toti se lauda in tot spatiul virtual si nu numai, presupun... Pe ulitele bucurestene orice 4x4 este bun, plusul fiind dat la franare. Presupun ca Pajero era simtitor mai greu decat x3.
Mi-s invidios, evident. Tot timpul am fost pro 4x4.
Oaspetele nu-i vede utilitatea in cazul lui.
Oaspete, tot nu regreti 4x4 sau la voi nu-i omat?
#236
Scris 27 ianuarie 2014 - 01:24
Mol se simte cand o roata da in gol. Se simte din balansul masinii stanga-dreapta, in plus se aude destul de tare. "Caraie" iar la Pajero clipea ledul rotii care dadea in gol. Chiar daca scapa un sfert de tura roata tot se simtea, pur si simplu n-ai cum sa ratezi momentul asta. Din cate mi-a zis mie Mecea si BMW-ul caraie.
De laudat nu poate fi vorba, ci mai degraba de multumirea ca acolo unde am eu nevoie de tractiune integrala masina in combinatie cu anvelopele bune isi fac treaba. BMW-ul este folosit numai pe strada dar chiar si asa n-am nevoie de surprize cand ninge abundent ca acum. Eu sunt si pasionat de 4x4 si poate gandesc sub imperiul impulsului dar n-as mai cumpara masina fara garda la sol mai mica de 20cm + 4x4 + anvelope de iarna grea. Dimineata era o Skoda Octavia noua argintie, superba, cu anvelope de iarna, la care impingeau 3 barbati sa intre pe sleaurile aleii. Mi-e groaza de asa ceva , prefer sa strang bani mai multi pt un 4x4.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 27 ianuarie 2014 - 01:26
#237
Scris 27 ianuarie 2014 - 01:25
E omat dar cu ajutorul Nokianurilor mele si bineinteles, a tehnicii mele il dovedesc.
Azi chiar am umilit pe unu cu Nissan Murano.
Trebuia luata o curba foarte din scurt pentru a intra pe o poarta. Nenea ala (fiind in fata mea) a facut-o din 3 miscari, eu am preferat sa trag frana de mana si sa ma pozitionez extrem de elegant si eficient, fara miscari in plus. Mi s-a parut ca-i vad o lacrima in coltul ochiului drept.
Ma repet a mia oara : aveam nevoie de masina pe loc. Aia a fost pe stoc, aia am luat-o. Dar sincer, nu cred ca daca aveam timp sa astept comandam 4x4. Anul acesta am avut zapada...doar acum.
#238
Scris 27 ianuarie 2014 - 01:32
Corect, dreptatea nu este doar pe partea unora sau altora, ea depinzand si din ce unghi privesti lucrurile. Daca tu te descurci foarte bine si cu 4x2 atunci e perfect. Intrebarea e daca ai frana de mana electrica asa cum am eu la BMW ce faci ?
Aceasta postare a fost editata de greierele: 27 ianuarie 2014 - 01:34
#239
Scris 27 ianuarie 2014 - 01:46
Mol se simte cand o roata da in gol. Se simte din balansul masinii stanga-dreapta, in plus se aude destul de tare. "Caraie" iar la Pajero clipea ledul rotii care dadea in gol. Chiar daca scapa un sfert de tura roata tot se simtea, pur si simplu n-ai cum sa ratezi momentul asta. Din cate mi-a zis mie Mecea si BMW-ul caraie.
De laudat nu poate fi vorba, ci mai degraba de multumirea ca acolo unde am eu nevoie de tractiune integrala masina in combinatie cu anvelopele bune isi fac treaba. BMW-ul este folosit numai pe strada dar chiar si asa n-am nevoie de surprize cand ninge abundent ca acum. Eu sunt si pasionat de 4x4 si poate gandesc sub imperiul impulsului dar n-as mai cumpara masina fara garda la sol mai mica de 20cm + 4x4 + anvelope de iarna grea. Dimineata era o Skoda Octavia noua argintie, superba, cu anvelope de iarna, la care impingeau 3 barbati sa intre pe sleaurile aleii. Mi-e groaza de asa ceva , prefer sa strang bani mai multi pt un 4x4.
Asa DA.
Legat de TDI, 4x4... nu-l supara pe oaspete, este axiomatic...
Chiar de n-ar fi avut frana de mana, ar fi reusit...
oaspete! superb oaspete!
Glumesc.
#240
Scris 27 ianuarie 2014 - 08:58
De fapt nu glumesti.
#241
Scris 27 ianuarie 2014 - 10:51
E omat dar cu ajutorul Nokianurilor mele si bineinteles, a tehnicii mele il dovedesc.
Azi chiar am umilit pe unu cu Nissan Murano.
Trebuia luata o curba foarte din scurt pentru a intra pe o poarta. Nenea ala (fiind in fata mea) a facut-o din 3 miscari, eu am preferat sa trag frana de mana si sa ma pozitionez extrem de elegant si eficient, fara miscari in plus. Mi s-a parut ca-i vad o lacrima in coltul ochiului drept.
Ma repet a mia oara : aveam nevoie de masina pe loc. Aia a fost pe stoc, aia am luat-o. Dar sincer, nu cred ca daca aveam timp sa astept comandam 4x4. Anul acesta am avut zapada...doar acum.
Oaspete, tu daca opreai, presupun ca era singura miscare, iar pana la trei trebuia numarat pentru a o impinge...
Daca-i umilesti pe omat pe astia cu 4x4...ce mai pot spune?
#242
Scris 27 ianuarie 2014 - 11:23
La 4x4 singurul mare neajuns este greutatea. Dar de multe ori tot ea te si ajuta.
#243
Scris 27 ianuarie 2014 - 11:27
Dangere, pe tine te ajuta greutatea, cred... sau nu...
Aceasta postare a fost editata de mol: 27 ianuarie 2014 - 11:28
#244
Scris 28 ianuarie 2014 - 06:18
Oaspete, tu daca opreai, presupun ca era singura miscare, iar pana la trei trebuia numarat pentru a o impinge...
Daca-i umilesti pe omat pe astia cu 4x4...ce mai pot spune?
Am oprit pana a facut ala manevrele.
#245
Scris 28 ianuarie 2014 - 10:43
Imi plac si mie manevrele astea "sportive" cu trasul franei de mana, dar ele nu sunt decat niste smecherii care tin de cateva ori si nu te poti baza pe ele mereu. In opinia mea subiectiva, toate masinile de la o anumita latitudine in sus ar trebui sa aiba 4x4 in mod obligatoriu. Daca e si decuplabil asa incat vara sa nu incurce e si mai bine. Economia si viata sociala europeana din ultimile decenii ne arata ca omenirea devine din ce in ce mai dinamica.
#246
Scris 28 ianuarie 2014 - 11:02
#247
Scris 28 ianuarie 2014 - 11:05
Greiere, s-a tot discutat despre ,,necesitatea'', mai exact utilitatea unei transmisii 4x4, atat vara cat si iarna.
O achizitie 4x4 tine de banuti, mai multi la achizitie, mai multi la consumabile, consum...la orice.
Evident ca si primesti mai multa siguranta, satisfactie, liniste psihica....de la acea transmisie integrala.
,,Se exista'' cineva care n-ar vrea 4x4, daca si-ar permite financiar o asa jucarie?
Sa va aud si ...mai ales de ce NU ?
Oaspete, poate scrijelesti nitel? A6-ul ala de 3 mii de cmc, tot cu o singura punte motoare sau nici nu exista in varianta asta?
#248
Scris 28 ianuarie 2014 - 11:15
evident e foarte bun 4x4 dar pretul e mai mare consumul e mai mare si clientii sunt destul de putini.Pe de alta parte orice 4x4 ai avea daca nu ai si un pic de judecata degeaba.ca si idee ma descurc destul de bine si cu rwd mai greu cu garda la sol.
#249
Scris 28 ianuarie 2014 - 11:24
Evident se pierde la consum, tinuta de drum, performante. Ultimele modele insa sunt destul de sportive.
As lua oricand Rav4, Glk, Ml sau Land Cruiser.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 28 ianuarie 2014 - 11:25
#250
Scris 28 ianuarie 2014 - 11:46
mai degraba o berlina/coupe cu 4x4 .Nu ma omor dupa suv-uri in mod special.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi