achizitie masina - oare ce clasa?
#76
Scris 14 septembrie 2012 - 08:21
#77
Scris 14 septembrie 2012 - 08:34
#78
Scris 14 septembrie 2012 - 08:46
Ca bonus vin tractiunea integrala permanenta si garda la sol generoasa. Ca minus avem tinuta de drum, manevrabilitate si dinamica.
...as mai adauga si portbagajul ce are deschiderea cu haion cu tot (practic o deschidere mai mare permite introducerea unor obiecte mai mari)
Sunt destul de putin berline care ofera acest avantaj (cu exceptia skodei octavia nu prea imi vine alt exemplu in minte.
Confortul scaunelor este extrem de important. Cred totusi ca o berlina de clasa medie are un scaun mai bun decat un suv compact.
Scaunele cu cat sunt mai moi/mari, cu atat sunt mai obositoare !
Nu stiu daca putem generaliza. Pot confirma ca scaunele de 407 si de 508 sunt foarte confortabile si sunt si mari si moi (cu un plus pentru 407 pe care mi s-au parut mai ok!).
La fel am auzit si despre scaunele de pe Accord. Opel am auzit ca are niste scaune ergonomice (ca optional) foarte laudate. Mai confirm de cele de pe Volvo S60 care mi-au placut foarte mult. Deci toate scaune mari. Nu mi-au placut scaunele de pe A4 care erau mai tari si amorteam destul de mult.
Din punctul meu de vedere o berlina de la clasa medie in sus este mai confortabila decat un suv.
The power of dreams...now I know what Soichiro meant...
#79
Scris 14 septembrie 2012 - 08:49
Le-ai condus pe toate ?
Daca nu le-as fi condus, n-as vi vorbit. Tu oricum NU ai condus suficiente masini, si mai ales pe trasee de multe ore incat sa-ti poti da cu parerea.
Cine vrea sa inteleaga, va avea de castigat o informatie pretioasa. Cine nu, sa fie sanatos !
#80
Scris 14 septembrie 2012 - 09:02
Pot sa-mi dau cu parerea vizavi de el. Evident, nu ma refer la toate monovolumele, ci doar la asta.
Apropo, tu ai condus S MAX ??
Tot nu inteleg ce e asa de important in a conduce foarte multe masini ca sa realizezi daca e ok la drum una anume.
Daca eu ma simt ok dupa 7-8 ore de condus in viteza, in masina respectiva, mai conteaza altceva (pentru mine, evident) ??
#81
Scris 14 septembrie 2012 - 09:42
Ce o fi asa greu de priceput ?
#82
Scris 14 septembrie 2012 - 10:00
Intrebarea e : ma simt bine in scaunu din masina x ? Daca da, totul e ok.
#83
Scris 14 septembrie 2012 - 10:02
De unde palinca bah zgarcitilor ????
#84
Scris 14 septembrie 2012 - 10:24
...as mai adauga si portbagajul ce are deschiderea cu haion cu tot (practic o deschidere mai mare permite introducerea unor obiecte mai mari)
Sunt destul de putin berline care ofera acest avantaj (cu exceptia skodei octavia nu prea imi vine alt exemplu in minte.
Mai sunt si Mondeo, Superb care'mi vin acum in minte. Daca e asa important insa acest aspect, atunci e recomandabil un break, la berline buza de incarcare de multe ori e cam inalta.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#85
Scris 14 septembrie 2012 - 11:02
#86
Scris 15 septembrie 2012 - 12:56
La SUV oricum garda la sol exclude din start o margine de incarcare joasa. Insa, in mod normal, intr'un SUV incarci mai usor bagajele decat intr'un sedan obisnuit
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#87
Scris 15 septembrie 2012 - 01:51
dar sincer acuma, voi ce ati lua? o berlina medie buna sau un SUV compact?
#88
Scris 15 septembrie 2012 - 05:36
#89
Scris 15 septembrie 2012 - 07:03
mai bine mai jos si mai ingust decat mai sus si mai larg... my parere:D
dar sincer acuma, voi ce ati lua? o berlina medie buna sau un SUV compact?
Danger, mustesti de ,,inteleptaciune'' sau doar mustesti... Tare maxima, aforismul sau cum vrei sa-i zici...
Relu, a aparut tulburelul, lasa palinca pentru la iarna.
Daca as avea banii, as lua fara ezitare suv. Si una supersport, mica, joasa, ingusta. Danger, poate comentezi.
Relu, am urcat in monovolume, ma tenta o Zafira in leasing, nu le-am condus...fiindca mi s-au parut microbuze.
Legat de ,,gipane'', am condus cateva zeci de mii de km.De vrei confort (similar unei ,,limuzine''), sportivitate (similara uneia mici, inguste) nu le vei gasi, dar siguranta ceva mai mare, inducere de nesimtire, relaxare, o durere-n cot de ceilalti, da.Pentru cei din fata este excelent.
Aceasta postare a fost editata de mol: 15 septembrie 2012 - 07:05
#90
Scris 15 septembrie 2012 - 09:15
mai bine mai jos si mai ingust decat mai sus si mai larg... my parere:D
dar sincer acuma, voi ce ati lua? o berlina medie buna sau un SUV compact?
Eu as lua o Scout sau un Outback
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#91
Scris 15 septembrie 2012 - 09:40
depinde de cat esti dispus sa dai, ce alternative ai in banii respectivi, si la ce folosesti masina.dar sincer acuma, voi ce ati lua? o berlina medie buna sau un SUV compact?
eu nu de putine ori mi-as fi dorit un suv compact, in locul opelului, dar cand dai de o portiune de drum ca-n palma, si mai apar si niste curbe, deja dau uitarii orice "prostie" ce mi-a trecut prin cap
eu as merge pe o clasa medie cu tractiune integrala. si automata daca s-ar putea
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#93
Scris 15 septembrie 2012 - 09:55
Inteleg foarte bine ca se doreste o masina noua. Dar sa avem pardon, mi se pare o idiotenie sa iei, ca PF, un Scout sau o Sportage, sa bagi peste 25.000 euro in ea, doar cu multumirea sufleteasca ca ai garantie Am eu destui prieteni care s-au fript cu masini noi. De ce ai da 30k pe o Kia Sportage noua, care, fata de un A4 avant la 60k km, de ex., nu are nimic in plus (ci doar in minus)?
Ce recomand nou (in plaja asta de pret, 20-30k) e asa: Outback, Octavia, Superb, Mondeo si Accord. La restul, imediat cum dai banii cash sau semnezi contractul de leasing, pierzi din secunda 2. Un "SUV" daca nu e de la RAV/CRV in sus, e de aiurea.
#95
Scris 15 septembrie 2012 - 10:36
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#96
Scris 15 septembrie 2012 - 10:41
#97
Scris 15 septembrie 2012 - 10:48
Si chiar si cu reducere, tot sare de 30k. Iar la un buget de 20k, maxim 30k nu prea vad rostul sa fortezi un 31-32k
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 15 septembrie 2012 - 10:54
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#98
Scris 15 septembrie 2012 - 11:35
...
eu as merge pe o clasa medie cu tractiune integrala. si automata daca s-ar putea
Usoare dar bune semne ca te-ai maturiza...
Integrala, suspensie reglabila, automata, dizelache. Pentru aristocrati, benzinara turbo.
#99
Scris 15 septembrie 2012 - 11:56
La Forester era aia, cel putin asa apare pe site
Si chiar si cu reducere, tot sare de 30k. Iar la un buget de 20k, maxim 30k nu prea vad rostul sa fortezi un 31-32k
Da, asa e. Credeam ca e pentru toata gama de modele, dar am vazut pe site ca e doar pentru Forester.
In aceste conditii, sunt evident de acord ca nu are rost sa sari calul. Odata ce ai stabilit un prag maxim, e lipsit de intelepciune sa-l depasesti.
#100
Scris 15 septembrie 2012 - 12:21
Suvurile si vanurile sun OBOSITOARE la drum lung !
Eu cred ca te roade pizma ca n-ai un suv sa meri cu el la drum lung.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi