Am impresia ca din ce in ce mai multi furnizori de servicii incearca sa traga tepe (nu ca mi-ar fi rusine cu aia de produse).
Anul trecut (am mai povestit) am fost cu masina la un service specializat in a/c, cu care de altfel colaborasem din punct de vedere profesional o perioada de timp, si pe al carui patron il stiam destul de bine. Dupa ce mi-au facut extraordinara favoare sa ma bage peste rand (ca nu aveam programare) in conditiile in care un Megane break tocmai iesea de la rampa si alta masina nu aveam in spate, mi-au comunicat cum ca radiatorul de a/c este spart si necesita inlocuire, ca nu se poate repara. Si la intrebarea (inevitabila din partea unui client) de unde mama naibii sa cumperi un radiator nou, stai, ca stiu ei o firma care comercializeaza radiatoare pentru mai multe marci de masina. pana sa vina ei cu "oferta", am cautat pe net (pe telefon ) si am vazut ca pretul minim se invartea in jur de 400 de lei, OEM. Saracu' ala cu Meganeu' de iesise de pe rampa, la fel - avea radiatorul "spart si necesita inlocuire, nu se putea repara" si astepta o oferta de la aia de la service. Am intrat la idei si cand, in sfarsit, au venit baetii aia cu oferta, sa-mi pice budigaii: 800 de lei, fac ei cadou manopera...E original ? Nu, da-i o firma aici pe platforma (industriala) care vinde radiatoare compatibile...
Ok, am plecat fara sa le mai zic ceva, am fost a doua zi (sambata) la un service (acum) multimarca, iar cazul "radiatorului spart" s-a rezolvat cu o completare cu freon, 90 de lei...
Evident, am pus pe "lista neagra" numele si telefonul patronului, si le fac multa reclama: Gabriel Grigoroiu, Romad SRL.