Forester, incearca sa ma ajuti...
Concret, de ce Forester xt si nu altceva, de pe aceeasi plaja sau nu?
Fiecare avem fixurile noastre raportate la varsta, bani, utilitate, poate.
In tinerete io am avut fixul cu coupe-urile (de la DaciaSport(scaune Recaro , pana la Audi coupe).
Acum am fixul cu 4x4, diesel, in principiu mare-,,incapatoare'' (LC120, Pajero, Patrol)... garda generoasa, automata (cam riscant la sh). Nu mai enumar reductor, blocabile, bla, bla...,,ca cam exista'' pe astea...O astfel de masina iti induce starea de relaxare, ,,de nesimtire'', nemaitrebuind sa fii cu ochii cat cepele la fauna de pe strazi (gropi, soferi...). Aceste masini exceleaza iarna.
Varianta de ,,lux'', in functie de terenul pe care se ruleaza ar fi Audi allroad. Io ma refer la sh-uri, ca de noi iti da cu virgula.
Sa presupunem ca ma doare-n cot de banuti, alegand un 4x4 benzinar. Pentru offroad iti trebuie un aspirat mare, fie un turbo, garda generoasa, reductor, blocabile...
Forester nu intra alaturi de cele de mai sus, deci nu avem ce compara. Presupun ca-i incadrat suv, desi io il vad ca un crossover. Pentru comportament, performante stradale, strict ca suv, exceleaza fata de un x3 ?
Presupun ca la acei banuti, cautandu-se suv cu ceva aspiratii sportive, nu exista alternativa.
Suv cu inclinatii sportive mi se pare un non sens, intrand intr-un cerc vicios. Concret, io il vad ca pe un mutant (vorba lui DMihnea ) , hibrid, neexceland in nimic, un nonsens, dar acoperind nisa pentru Subaru.
Poate vad io ceva mai mult alb/negru, adica fie te duci catre sport accesibil (sti, evo), fie catre offroad, Calea de mijloc la Subaru o vad prin Outback-ul turbo, cum a avut Relu...Ce aduce Forester in plus fata de outback? Cu sti, clar, n-are nici o treaba.
Poate gresesc ca lojica...