Cica e revizia de 90.000 sau 7 ani, depinde care e prima. iar cei de la SMT mi-au zis ca ar fi bine sa o fac. Nu ca le-as da lor dreptate, asa ca am trecut-o la categoria "cand avem bani de aruncat"
#476
Scris 09 august 2013 - 04:51
Life must be taken one disaster at a time
#477
Scris 09 august 2013 - 06:15
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#478
Scris 09 august 2013 - 09:07
daca calculeaza Grinchul vechimea masini dupa cum a calculat zilele de suspendare la permis, luni ar fi de dus la Remat
#479
Scris 09 august 2013 - 09:08
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#480
Scris 09 august 2013 - 09:30
[...]
urme de rugina la unul dintre sistemele de prindere a scaunului, lipsa ceva elemente de cauciuc de pe aripa,
Deocamdata am comandat suspensiile spate, inca nu stiu sigur daca o sa le montez acum sau mai incolo, eu nu prea simt sa fie probleme cu cea actuala dar mi s-a facut o oferta de montaj destul de buna (300 RON), sa vad daca profit de ea si poate cu ocazia asta fac si o revizie (ulei, filtre, lichide, curele etc).
Ar urma in ordine:
- cauciucurile dar cum vara a trecut, peste cateva saptamani plec in concediu cred ca o sa sar peste cele de vara si o sa iau direct pentru la iarna;
- folie pe geamuri;
- geamurile de la proiectoare;
- rulmentul dreapta fata (cred ca il schimb odata cu schimbarea amortizoarelor, doar sa ma dumiresc ce sa cumpar);
- aparatoarea de noroi;
- detector radar;
si chestii care nu sunt chiar asa urgente si pe care cred ca o sa le las pe anul viitor:
- cheia de rezerva;
- jante + cauciucuri de vara noi;
- resoftare;
- kit distributie + pompa de apa (revizia de 90.000);
- placute frana si discuri;
Ai cerut oferta ptr folie?
Eu am intrebat unde'am pus si la Fiesta si era vreo 650 fata/spate Llumar, dac'am retinut bine, cu bonus folie pe trapa (sunt obisnuit de la Fiesta, care n'are jaluzea, ci geam fumuriu)
Cu rulmentul n'ar trebui sa amani prea mult daca deja face zgomot, mai ales daca vrei sa pleci in concediu ...
Ai verificat macar filtrul de aer? Ca daca ala e imbacsit, cu siguranta la fel sunt si celelalte si posibil nici uleiul sa nu fi fost schimbat recent.
Cu cheia de rezerva ai gasit vreo solutie mai ieftina sau sper degeaba? Eu oricum as vrea sa'i fac Casco dupa ce termin cu inmatricularea si tare's curios ce or sa spuna de doar o singura cheie, ca din cate stiu la furt una din conditiile de despagubire e sa ai ambele chei si talonul
Pentru jante ai ceva variante in vedere? Eu ma tot uit dupa unele originale de 17, dar greu de gasit. Si inca nu's convins daca alea de la grupul Vag sunt compatibile, alea avand diamentrul gaurii centrale cu 1 mm mai mare
Discurile trebuiesc si ele schimbate? Eu o sa inlocuiesc doar placutele, deocamdata
O resoftare mi'as dori si eu, mi se pare ca nu trage liniar, insa poate la anu'
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 09 august 2013 - 09:35
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#481
Scris 09 august 2013 - 09:39
cum dracu sa traga liniar daca-i turbo?!?
#482
Scris 09 august 2013 - 09:54
Sunt curios daca dupa schimbarea bujiilor se va schimba. D'aia mi'ar fi placut daca ska ar fi putut da o tura cu a mea, ca el putea compara mersul, mie poate doar mi se pare
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#483
Scris 09 august 2013 - 09:58
vi la bucuflesti sa faci revizia si se uita Forester la Forester
#484
Scris 09 august 2013 - 11:09
George, la tine rugina a aparut doar la unul din picioarele unui scaun? Sau e ca la mine?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#485
Scris 09 august 2013 - 11:13
Adica cum n-ai cum sa vii ? N-ai 2 ore de mers pe drum ?
Sau te gandesti la costul benzinei mai degraba ...
Sfatul pe care ti-l dau e sa nu confunzi subaru cu ford. Masina asta daca nu e intretinuta ca mecanici care stiu bine masina, se poate beli foarte usor.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 09 august 2013 - 11:15
#486
Scris 09 august 2013 - 11:26
Daca loc as avea, timp chiar nu am si nici nu pot spune sigur ca voi avea saptamana viitoare sau peste doua saptamani sau nu.
Fordul oricum l'am servisat doar la reprez, insa pe viitor ptr ala oricum sunt sanse mai mari sa gasesc un mecanic decat ptr Subaru, clar
Persoana indicata de tine (multumesc, oricum, ptr recomandare, omul a fost f amabil) intre timp nu mai are Subaru si mi'a recomandat un mecanic care'i face lui Skoda, n'am primit recomandare ptr mecanic care sa ii fi umblat la Subaru si am preferat sa nu merg pe varianta asta
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#487
Scris 09 august 2013 - 11:29
Masina ta, banii tai, faci cum crezi ca-i mai bine.
#488
Scris 09 august 2013 - 11:37
Dupa cum am zis, sunt constient c'ar fi mai bine sa fi facut la Buc revizia asta la baietii care fac bine la Subaru, insa nu prea am cum.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#489
Scris 09 august 2013 - 11:41
...
Sfatul pe care ti-l dau e sa nu confunzi subaru cu ford. Masina asta daca nu e intretinuta ca mecanici care stiu bine masina, se poate beli foarte usor.
Masina exotica, ce mai....
Ce-i asa deosebit la motorul asta de 2,5 l turbo? Ce scot altii din cca. 2,5 litri turbo? Plusul este dat de cutie plus o greutate de sedan mediocru?
Io, de m-ar tenta Subaru, m-as duce catre ce-ai avut tu. De eram faclau, aveam banii, STI, desi rational ar fi fost Evo sau altceva...
Ce aduce in plus Foresterul fata de Outback-ul de 2,5 l turbo?
#490
Scris 09 august 2013 - 11:46
Aici problema in primul rand timpul, chiar nu pot pleca de'acasa acum!
Dupa cum am zis, sunt constient c'ar fi mai bine sa fi facut la Buc revizia asta la baietii care fac bine la Subaru, insa nu prea am cum.
atunci las-o asa, ca nu moare nimeni inca cateva mii de km pana te intorci din voiaj. sau iti trimit eu om la constanta sa ia masina si ti-o aduce inapoi..... mai mult de atat nu se poate face....
#491
Scris 09 august 2013 - 11:51
atunci las-o asa, ca nu moare nimeni inca cateva mii de km pana te intorci din voiaj. sau iti trimit eu om la constanta sa ia masina si ti-o aduce inapoi..... mai mult de atat nu se poate face....
...,,iti trimit eu om''...
Doar patroni, doar sclavi...
Mai stiu expresia altcuiva de aici : ,,te trimit la cineva"...
#492
Scris 09 august 2013 - 11:57
@mol: Outbak 2.5 turbo pe la noi era doar unu, varianta asta nici nu s'a vandut in Europa, din cate stiu. Ptr Outback aici este un review obiectiv. Ce nu stiam e ca pe Outback'ul XT cutia automata e in 5 trepte, spre deosebire de cea in 4 de pe Forester XT
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#493
Scris 10 august 2013 - 10:26
Pai si tu ai 5 ani si 50k. Eu macar fac 7 ani in toamna.
peste 6 ani (2007 feb) si 40k. Cei de la SMT au zis ca ar fi bine sa-i fac revizia de 90k sau 7 ani.
Ai cerut oferta ptr folie?
Eu am intrebat unde'am pus si la Fiesta si era vreo 650 fata/spate Llumar, dac'am retinut bine, cu bonus folie pe trapa (sunt obisnuit de la Fiesta, care n'are jaluzea, ci geam fumuriu)
Cu rulmentul n'ar trebui sa amani prea mult daca deja face zgomot, mai ales daca vrei sa pleci in concediu ...
Ai verificat macar filtrul de aer? Ca daca ala e imbacsit, cu siguranta la fel sunt si celelalte si posibil nici uleiul sa nu fi fost schimbat recent.
Cu cheia de rezerva ai gasit vreo solutie mai ieftina sau sper degeaba? Eu oricum as vrea sa'i fac Casco dupa ce termin cu inmatricularea si tare's curios ce or sa spuna de doar o singura cheie, ca din cate stiu la furt una din conditiile de despagubire e sa ai ambele chei si talonul
Pentru jante ai ceva variante in vedere? Eu ma tot uit dupa unele originale de 17, dar greu de gasit. Si inca nu's convins daca alea de la grupul Vag sunt compatibile, alea avand diamentrul gaurii centrale cu 1 mm mai mare
Discurile trebuiesc si ele schimbate? Eu o sa inlocuiesc doar placutele, deocamdata
O resoftare mi'as dori si eu, mi se pare ca nu trage liniar, insa poate la anu'
La folie n-am cerut. M-am interesat doar de cateva locuri unde s-ar putea face. De obicei intai strang informatiile si apoi ma decid
La rulment trebuie sa ma dumiresc care e reperul si apoi sa-l cumpar. Probabil ca o sa-l pun cand montez si suspensiile spate ca sa nu o las de doua ori in service.
La filtre n-am verificat nimic si din cate imi aduc aminte nici un devizul SMT nu erau trecute (probabil se gandeau ca o sa fac revizia de 90k)
Cu cheia inca nu ma grabesc. Am gasit pe cineva langa biroul meu care face chei si care mi-a zis ca poate sa faca rost de cheie de Subaru cu tot cu electronica. Trebuia doar sa-i aduc cheia mea ca sa vada exact ce vreau. Am uitat eu sa mai trec pe acolo. Cred ca ii fac o vizita luni.
La jante inca nu m-am uitat. A ramas la stadiu de intentie din cauza costului mare si inutilitatii schimbarii in acest moment.
Discurile si placutele erau trecute in devizul SMT (vezi primul meu post din topic).
Cu resoftarea vorbeste cu Relu. Am inteles ca merita facuta din mai multe motive (inclusiv consum).
N'am cum sa vin la Bucuflesti, d'aia m'am chinuit sa aflu de'un service p'aici, la tara, unde sa mai fi auzit de Subaru
George, la tine rugina a aparut doar la unul din picioarele unui scaun? Sau e ca la mine?
Arata ca la tine (rugina) dar e la bancheta din spate, clema aia care prinde bancheta de podea (e vizibila daca te uiti sub bancheta).
Life must be taken one disaster at a time
#494
Scris 10 august 2013 - 10:54
Discurile mi se pare cam ciudat sa necesite schimbare, cel putin nu de la uzura
Jante pe 16", cele originale, in stare buna - f buna, le gasisem la 330 euro, un pret bun, dar cum eu am deja pneuri de iarna pe 17", nu prea ma ajuta
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#495
Scris 10 august 2013 - 11:56
Originalele de pe XT sunt de 17", de 16" sunt cele de pe haspirate.
La ambele foresteruri s-au schimbat discurile fata la 50k.
Grinch - sorry de confuzie, cred ca XT-ul luat de prin Ska era din 2008, asa-i Ska?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#496
Scris 10 august 2013 - 12:18
al nostru e din 2006.
luni ma duc cu el la cluj la revizia de 90.000km
si eu recomand cu caldura resoftarea. nu neaparat din prisma cresterii puterii si a cuplului, ci din prisma "relaxarii" motorului. merge altfel. mult mai degajat si mai uniform.
stie relu...
lucru de altfel sesizat si de prietenul meu din TM care are tot un XT si pe care tot incerc sa-l imbarlig de-o resoftare
de asemenea, recomand sa mergeti dupa o revizie ( ulei, filtre, bujii, etc ) cand motorul "merge si respira" mai bine
Aceasta postare a fost editata de ska: 10 august 2013 - 12:19
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#497
Scris 10 august 2013 - 12:26
De-a lungul timpului am pus la cateva zeci - spre suta- de masini la Radu. Calitate ireprosabila.
#498
Scris 10 august 2013 - 12:58
Originalele de pe XT sunt de 17", de 16" sunt cele de pe haspirate.
La ambele foresteruri s-au schimbat discurile fata la 50k.
Stiu, eu gasisem aliajele originale de aspirata si ma gandeam c'ar fi ok ptr iarna
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#499
Scris 10 august 2013 - 01:11
Ar fi foarte OK pentru iarna, si eu incercasem sa-l conving pe cel cu care am facut schimbul de Forester sa-mi lase originalele de 16 de pe aspirata pe 400E, dar n-a acceptat... Asa ca am luat Rial-urile cu 1500 de lei.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
Also tagged with one or more of these keywords: subaru, forester, xt, 2007
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi