alcantara este un material composit, o microfibra.
porsche cayenne are optional volan imbracat in alcantara, de fabrica evident, si este absolut bestial.
Scris 05 septembrie 2013 - 10:00
alcantara este un material composit, o microfibra.
porsche cayenne are optional volan imbracat in alcantara, de fabrica evident, si este absolut bestial.
Scris 06 septembrie 2013 - 07:43
Scris 06 septembrie 2013 - 08:42
Banuiesc ca fara o intretinere adecvata, alcantara pe volan estetic de va deteriora destul de repede
Scris 06 septembrie 2013 - 08:47
alcantara pe volan e pentru piloti, pentru un grip mai bun.
"adevaratii" stie
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 06 septembrie 2013 - 09:29
Banuiesc ca fara o intretinere adecvata, alcantara pe volan estetic de va deteriora destul de repede
banuiesti foarte gresit
Scris 07 septembrie 2013 - 09:28
Adica rezista la transpiratie combinata cu mizerie, cu razele soarelui si mai stiu eu ce, foarte bine?
Scris 07 septembrie 2013 - 09:55
yup, si nu se toceste, ma rog in timp evident ca apare uzura, dar nu ca la piele, sau piele intoarsa.
evident ca asta in conditiile in care materialul este curatat corespunzator la intervale regulate.
Scris 07 septembrie 2013 - 12:21
evident ca asta in conditiile in care materialul este curatat corespunzator la intervale regulate.
Adica fix ce spuneam eu! Dar suna adevarat doar daca o spui tu ...
Scris 07 septembrie 2013 - 01:45
diferenta fata de alcantara e ca pielea arata uzura cu sau fara intretinere/curatare, evident fara mult mai repede, eu la asta ma refer.
Scris 08 septembrie 2013 - 07:33
mie mi-a placut la nebunie volanul in alcantara de la Juke.
Scris 08 septembrie 2013 - 08:55
WTF? Bleu, tu n-ai altceva de facut in dimineata asta?
Scris 08 septembrie 2013 - 09:39
Se "plictisea" la nunta )
Life must be taken one disaster at a time
Scris 08 septembrie 2013 - 10:14
Sotia numara banii, iar el posta pe forum
Scris 08 septembrie 2013 - 10:44
El trebuia sa faca nani dar si-a luat zmardvonul sub patura.
Scris 25 septembrie 2013 - 11:29
M-am intors din concediu si am gasit una din roti aproape pe janta. Se pare ca s-a fisurat cauciucul la una din galme si nu merita sau nu se putea repara. Am pus rezerva care spre surprinderea mea arata ca noua si ma gandesc sa-i iau cauciucuri noi dar cum iarna este inca departe parca as mai astepta putin, riscand sa merg fara rezerva. Anii trecuti in preajma schimbarii cauciucurilor apareau ceva oferte sau cresteau preturile?
Life must be taken one disaster at a time
Scris 25 septembrie 2013 - 11:45
cresc preturile si cozile la montare, iar daca ai o anvelopa cu o dimensiune mai ciudata(atipica) creste si sansa sa nu mai gasesti
Scris 26 septembrie 2013 - 02:04
Deci mai bine le cumpar acum?
Ceva recomandari (accept si pe PM)? Dimensiunile cred ca sunt 215/55/R17 din ce zicea Cata (in noul talon nu mai apar dimensiunile la jenti - asta inseamna ca nu te mai verifica?).
Eu am gasit astea la preturi mai decente: Toyo si Falken
Life must be taken one disaster at a time
Scris 26 septembrie 2013 - 06:55
falken este marca de buget detinuta de dunlop, dar inafara ca e de buget si arata bine la bani putini nu prea e nimic de capu lor.
daca totusi le vrei le gasesti la 498 la astia > www.cauciucuridirect.ro
eu as merge pe toyo ca sa fiu sincer
mai gasesti semperit speedgrip 2 la 578 la astia www.anvelopejantepromotii.ro, astea sunt facute de continental, eu am avut speedgrip 1 si au fost ok, dar nu cred ca merita banu in lus fata de toyo
daca vrei sa-ti iei o adevaraciune tot la aia de mai sus gasesti gasesti goodyear ultra grip la 732, am pe golf si-s belea si am luat acuma si pt tractor.
Scris 07 octombrie 2013 - 11:59
De amortizoarele spate nu ai avut timp ptr inlocuit? Eram curios sa stiu cat costa manopera si cat dureaza operatiunea
Scris 08 octombrie 2013 - 09:17
2-3 milioane parca dar inca nu am apucat sa-i schimb. Vorbesc pentru saptamana asta sau urmatoarea sa trec pe acolo, ocazie cu care o sa incerc sa rezolv mai multe. Dupa care, trec direct la cauciucurile de iarna.
Life must be taken one disaster at a time
Scris 18 octombrie 2013 - 09:53
Am schimbat acum doua zile amortizoarele, rulmentul fata dreapta, placutele de frana si discurile pe fata. Cost total 1400 RON manopera plus piese (placute/discuri, rulment si ceva chestii de cauciuc pentru amortizoare). In plus au facut si geometria.
Urmeaza cauciucurile de iarna care or sa fie ori Toyo ori Falken (link-urile sunt intr-un post mai vechi).
Life must be taken one disaster at a time
Scris 18 octombrie 2013 - 11:03
Cand ai chef poate postezi preturile pieselor, sa putem face comparatie cu o masina ,,normala''...
Scris 22 octombrie 2013 - 02:45
Rulment H17005BTA - 191.94 RON
Discuri frana ADC0814V 2 buc - 127.82 RON (bucata)
Placute frana 2386501 - 162.10 RON
Pufer amortizor AK-735144 - 99.19 RON
Bucsa brat 11-01-1033 - 45.53 RON
TOTAL: 754.4
Preturile sunt fara TVA. Cu TVA ar fi un total de 935.45 diferenta pana la 1400 fiind manopera.
Azi mi-au venit cauciucurile comandate de la anvelonet.ro, Toyo - 215/55R17 V S953 Snowprox XL: 2.056 RON pe care le-am si montat la Autosoft. Montajul, indreptarea jentilor, echilibrarea aprox 400 RON (nu mai tin minte pentru ca nici nu m-am uitat pe bon si am platit cu cardul).
In principiu am cam terminat cu cheltuielile pe anul asta cu masina. Ramane pe anul viitor folia pentru geamuri, resoftarea si schimbarea distributiei (sau revizia de 7 ani).
Life must be taken one disaster at a time
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi