Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Subaru Forester 2.5 XT 2007

subaru forester xt 2007

  • Please log in to reply
1030 replies to this topic

#776 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 22 octombrie 2013 - 05:43

Rulment H17005BTA - 191.94 RON

Discuri frana ADC0814V 2 buc - 127.82 RON (bucata)

Placute frana 2386501 - 162.10 RON

Pufer amortizor AK-735144 - 99.19 RON

Bucsa brat 11-01-1033 - 45.53 RON

TOTAL: 754.4

 

Preturile sunt fara TVA. Cu TVA ar fi un total de 935.45 diferenta pana la 1400 fiind manopera.

 

Azi mi-au venit cauciucurile comandate de la anvelonet.ro, Toyo - 215/55R17 V S953 Snowprox XL: 2.056 RON pe care le-am si montat la Autosoft. Montajul, indreptarea jentilor, echilibrarea aprox 400 RON (nu mai tin minte pentru ca nici nu m-am uitat pe bon si am platit cu cardul).

 

In principiu am cam terminat cu cheltuielile pe anul asta cu masina. Ramane pe anul viitor folia pentru geamuri, resoftarea si schimbarea distributiei (sau revizia de 7 ani).

Excluzand ,,Montajul, indreptarea jentilor, echilibrarea aprox 400 RON'', enervant de ieftin restul...Ma asteptam la preturi mai mari decat la masinile ,,normale''...

Jante...jantelor, da? Ca-s a masinii nu a femeii? :)


  • 0

#777 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 octombrie 2013 - 05:48

Ce e "Pufer amortizor AK-735144 - 99.19 RON"? Pentru montarea amortizoarelor a mai fost nevoie de piese sau kitul era complet?

 

Discurile de frana erau uzate sau nu mai aratau ok de le'ai schimbat? Ca totusi km nu ai prea multi ...

 

Manopera mi se pare ok. Mie pentru uleiuri, filtre, bujii, placute de frana fata/spate, bielete fata/spate si bucsi bara stabilizatoare spate imi cerusera vreo 600 ron, daca retin bine

 

Pentru folie primisem doua oferte: ~650 ron pentru Solar Zone, parca si ~850 pentru Llumar (spate/fata si trapa). Cel mai probabil o sa merg pe Llumar, in aceeasi combinatie de transparenta ca si pe Fiesta (76% fata si 50% spate, daca retin bine)


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#778 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 octombrie 2013 - 07:43

Cam asa ar arata cu folie (mai putin jantele de Outback :D)

Thumbnail atasat

  • XT - jante Outback3.jpg

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#779 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 24 octombrie 2013 - 07:47

Naspa, dupa gustul meu. Prea il transforma in dric. Ma rog, stiu ca arata dinainte asa, dar acum e prea vizibil. :)


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#780 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 octombrie 2013 - 08:31

Cu o folie si pe fata diferenta intre astea si cele de pe spate ar fi mai mica.

Si, probabil, foliile alea de pe spate sunt cu 5% transparenta. O combinatie cum am zis eu ar fi mai eleganta si ar atenua din senzatia aia

 

Eu asa vreau sa pun p'al meu.

 

Pe gri probabil ar arata si mai aiurea, totusi


Aceasta postare a fost editata de andrei041: 24 octombrie 2013 - 08:33

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#781 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 25 octombrie 2013 - 12:00

Ce e "Pufer amortizor AK-735144 - 99.19 RON"? Pentru montarea amortizoarelor a mai fost nevoie de piese sau kitul era complet?

 

Discurile de frana erau uzate sau nu mai aratau ok de le'ai schimbat? Ca totusi km nu ai prea multi ...

 

Manopera mi se pare ok. Mie pentru uleiuri, filtre, bujii, placute de frana fata/spate, bielete fata/spate si bucsi bara stabilizatoare spate imi cerusera vreo 600 ron, daca retin bine

 

Pentru folie primisem doua oferte: ~650 ron pentru Solar Zone, parca si ~850 pentru Llumar (spate/fata si trapa). Cel mai probabil o sa merg pe Llumar, in aceeasi combinatie de transparenta ca si pe Fiesta (76% fata si 50% spate, daca retin bine)

 

Daca dai search pe net dupa codul ala o sa observi ca e de fapt o protectie de cauciuc care se pune deasupra amortizorului. Banuiesc ca nu a venit cu ele.

Discurile de frana erau cam uzate, le-am schimbat mai mult ca aveam un scartait cand apasam frana. Oricum am inteles ca se schimba pana in 50.000km iar a mea are deja 44.000.

 

Mai avem si un sunet ciudat care se pare ca nu s-a rezolvat si pentru care o sa fac o vizita la service cand e tipul care se pricepe la Subaru pe acolo (era plecat la Cluj pentru o urgenta cand am dus masina ultima oara).

 

Pentru folie ma gandeam la ceva mai putin inchis pe spate decat ai pus tu si ceva in limita legala pentru fata. Ma interesa si o folie pentru protectie termica pentru parbriz (Aditzu stie mai multe despre ea).

 

Manopera a fost ok. Stiam de la inceput cat ma costa (cu aproximatie de 10%) si m-au sunat pentru fiecare reper sau operatie care nu era prevazuta (puferele de cauciuc, gepmetria etc). S-au miscat si foarte repede, dimineata am dus-o si seara am luat-o incluzand si achizita de piese.

 

Mi-au dat si vechile amortizoare si inca nu stiu daca merita sa le reconditionez (doar unul cred) si sa le pastrez ca piese de schimb sau chiar sa le vand second hand si din banii respectivi sa mai fac ceva la masina.


  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#782 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 25 octombrie 2013 - 12:40

nu cred ca o sa-ti gasesti timpul necesar sa vinzi amortizoarele alea. mai bine arunca-le intr-o debara, in caz de urgenta sa le poti folosi.

 

pentru tot ce s-a facut la masina, preturile mi se par rezonabile, mai mult decat ok.

 

tinand cont de cat ai dat tu pe masina, eu i-as pune instant un PRINS pe ea. costa destul de mult, dar ar fi de vis.


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#783 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 25 octombrie 2013 - 08:23

Legat de folie, pe fata nu cred ca ai cum sa-ti pui. Din ce stiu eu, legea nu interzice in mod expres, numai ca zice ca pe fata sa ai transparenta minim 70%. Ia ghiciti cat are geamul din fabrica...


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#784 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 25 octombrie 2013 - 09:24

Pai tocmai pentru ca nu vreau sa mai ocup spatiul in debara (ca nu o am) ma gandeam sa le reconditionez si ulterior sa le vand. :)

PRINS ala e un sistem pe gaz? Nu-mi place gazul si in plus ar insemna sa reduc capacitatea portbagajului. Tinand cont ca am luat masina si in situatia ca apare un bebe, spatiul in portbagaj e necesar. Daca la un moment dat o sa mi se para consumul chiar atat de mare mai bine achizitionez un diesel pentru daily drive si pastrez forester-ul pentru weekend-uri.

 

@Forester

Cum masori diferenta dintre 70% si 60% de exemplu? Si mai ales cum o faci la un control de rutina :) Oricum mie nu mi se pare ca cel din fabrica are 70%, ai ceva link-uri care sa sustina asta?


  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#785 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 25 octombrie 2013 - 09:31

Nu am un link, asa mi-au spus unii de la o firma de detailing cand m-am interesat pentru Accent. Un 10% deja se vede daca chiar se uita la asa ceva, aia incercau sa-mi dea un 5% parca, cu scopul de a avea un plus de confor din punct de vedere termic doar. Asta si cautam de altfel, ca handeiu' ala are geamuri chioare, ca la borcanele de muraturi.


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#786 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 25 octombrie 2013 - 11:31

Grinch, exista rezervor toroidal care se pune in locul rotii de rezerva. Forester are roata de rezerva?


  • 0

#787 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 25 octombrie 2013 - 12:07

Foresterul are roata de rezerva de dimensiuni normale. A pune insa gaz inseamna sa cam renunti la roata de rezerva si, personal, mi se pare un compromis greu de acceptat

 

Vorbind de folii, da, cica din fabrica ar veni cu transparenta 73%, deci teoretic orice folie cu opacitate ar duce geamurile in ilegalitate. Eu la Fiesta am pus cele mai deschise pe fata (24% opacitate pe fata si 80% opacitate pe spate) si abia se observa. Am insa si hartie la mana, iar atelierul unde s'a facut montarea e autorizat Rar, ca si folia (Llumar), deci, din nou - teoretic, nu ar trebui sa am probleme.

 

M'am lamurit si cu pufferul ala, cel mai probabil o sa'mi trebuiasca si mie. Nu e totusi prea scump si din cate vad, vine set st/dr

 

@bleu: da mai multe detalii despre Prins ala. E vb doar de un sistem GPL sau e ceva mai deosebit? Si cat ar costa, de fapt?

 

LE: pe site'ul lor, selectand Forester 2.5, la Engine specification apare Turbo: no, deci posibil ca ei sa nu ofere sistem compatibil ptr motorizarea turbo, ci doar ptr 2.5 aspirat


Aceasta postare a fost editata de andrei041: 25 octombrie 2013 - 12:33

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#788 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 25 octombrie 2013 - 01:09

PRINS e crema cremelor cand vine vorba de GPL si este singura instalatie 100% compatibila cu Subaru.


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#789 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 25 octombrie 2013 - 04:37

GPL se pune si pe turbo ( eu am avut). Trebuie instalatie conforma calutilor.

 

Avand rezervor toroidal(in locul rotii de rezerva), am cumparat o roata ,, ingusta'' cu husa plus spray.  Imi luasem si roata avand copii, altfel se poate risca doar cu spray(excluzand drumurile lungi).


Aceasta postare a fost editata de mol: 25 octombrie 2013 - 04:42

  • 0

#790 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 25 octombrie 2013 - 04:54

Sunt cazuri in care un spray nu te ajuta. Sunt cazuri in care nici macar o roata de rezerva nu te ajuta dar mai rare decat cele in care un spray nu te ajuta :)
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#791 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 25 octombrie 2013 - 05:56

Roata ingusta s'ar potrivi, aproape sigur, ceva de la grupul VAG.

Sunt convins ca se poate pune GPL si pe turbo, de pe site'ul celor de la PRINS insa nu reiesea ca ar oferiun model ptr 2.5 turbo'ul de la Subaru

 

@bleu: ai vreun link cu articol sau discutii despre Prins pe 2.5 XT? Ca pe goagal, la o cautare rapida, nu am gasit prea multe informatii la obiect

 

PS (desi fara Mihnea, nu cred ca mai are rost): nu, nu ma intereseaza sa'mi pun GPL pe XT :P


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#792 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 25 octombrie 2013 - 11:41

Pimp my Subaru!
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#793 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 25 octombrie 2013 - 11:56

Da, neaparat :P

 

Eu chiar ma uitam ca am sigla de pe fata cam cojita si as fi vrut sa o schimb, dar la 35 de euro cat e una originala ... o las asa

 

LE: mai degraba d'asta :D


Aceasta postare a fost editata de andrei041: 25 octombrie 2013 - 11:57

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#794 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 26 octombrie 2013 - 10:24

PS (desi fara Mihnea, nu cred ca mai are rost): nu, nu ma intereseaza sa'mi pun GPL pe XT :P

 

atunci ce te mai roade grija de Prins pt XT?


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#795 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 26 octombrie 2013 - 10:43

Dangere, astia cu Forestere au sange albastru, cum sa-l dilueze cu GPL...:)


  • 0

#796 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 26 octombrie 2013 - 10:52

Doar de curiozitate intrebam. Pe mine m'ar deranja sa renunt sau sa tin rezerva in portbagaj, in primul rand. Si poate un pic de sange albastru, cum zice mol :P
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#797 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 26 octombrie 2013 - 11:09

Bre, poti tine un spray, o rezerva mai ingusta...

Probabilitatea de a face pana este infima, daca ai cauciucuri in regula.

 

N-am facut nici o pana cu Octavia cat am avut gaz. Acum, cu Laguna (este benzinara 1.6,16valve) intr-un an si ceva, nici o pana, desi am mers si pe drumuri pietruite, pe unde circula carute...


  • 0

#798 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 27 octombrie 2013 - 01:59

o rezerva ingusta la drumurile lungi este solutia cea mai buna. pentru mine argumentele de acest gen sunt un fel de masturbare. recent am intalnit o persoana cu X5 prima generatie, 3litri benzinara, ce a spus ca nu vrea GPL ca nu mai are spatiu de bagaje.....


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#799 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 27 octombrie 2013 - 07:27

Dangere, ,,astia'' sunt cu sange albastru. Ei si-ar pune instant, dar ce-ar zice vecinii, prietenii? :)

Rezervor din ala cilindric, nici io nu mi-as pune. La un ,,break'' arata hidos tare. La berline, ascuns in portbagaj ar merge si cilindric.

 

Rezervor toroidal plus rezerva ingusta la drumurile extra, rezolva piticii de pe creier, la unii...:).Costurile per km scad la cca.60%. Faceti o socoteala la mia de km cam ce inseamna. O groaza de saorme cu de toate...:)

 

Intrebare simpla pentru cei cu Forestere: de ce n-ati pune gpl? Excluzand pretul achizitiei, eu nu vad nici un dezavantaj.


  • 0

#800 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 27 octombrie 2013 - 10:33

Eu nu exclud pretul achizitiei. Asta in primul rand. In al doilea rand, cu cat imi scade costul cu combustibilul, cu 30%? Asta inseamna ca as amortiza=o in cca un an jumate - ar merge din punctul asta de vedere.

Insa motivul principal este ca nu vreau sa introduc o instalatie destul de complexa in plus, nu am incredere ca are cine sa o puna cum trebuie, nu vreau sa am griji suplimentare. Nu dau nici cel mai mic ban pe ce crede lulică și sulică, deci nu d-asta nu-mi pun instant. Asa mic gandesc aia in treling pentru care dieselul e mama lu tata lu motoarele lui Otto si care adorm fericiti ca niste copii cand jubileaza ca a lui a luat 5% in oras la blana in timp ce eu ma perpelesc albastru de suparare (dar si din cauza culorii sangelui) ca mi-a mancat troaca dooj' de litri pana la servici in cartierul vecin, desi am mers la consum.

 

A, si mai era ceva: eu am buba la cap si vreau roata normala. All the time. Chiar daca de cand am masini personale nu am folosit niciodata rezerva, cu o exceptie cand asteptam sa-mi schimbe asigurarile o roata si dadusera cu retinere piesa "avariata" (era julita putin janta si ciupit cauciul, fara sa fie spart). Atunci am mers vreo 2 luni fara rezerva la mine, pana mi-a venit roata noua de la Subaru.


Aceasta postare a fost editata de Forester: 27 octombrie 2013 - 10:37

  • 1
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.





Also tagged with one or more of these keywords: subaru, forester, xt, 2007

2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi