#826
Scris 11 ianuarie 2014 - 03:37
Life must be taken one disaster at a time
#827
Scris 11 ianuarie 2014 - 08:27
#828
Scris 11 ianuarie 2014 - 09:21
Ba da, dar trebuie sa o pui aproape pe minim, apoi in 5 minute va baga prea rece si trebuie sa mai ridici temperatura. Probabil programul merge pe principiul "ai setat sa fac 22 de grade in masina. Acum sunt 3. Deci bag meltdown pana ajung la 22. Eh, poate trec de 22 in viteza si ajung la 24, nu-i nimic, dup-aia bag si o portie de vifor sa temperez putin treaba".
Si ideea e ca dupa ce se incalzeste motorul, are de unde baga caldura fratica!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#829
Scris 12 ianuarie 2014 - 03:39
Asta-i problema de fapt, dupa ce se incalzeste motorul baga cald rau. Si se incalzeste al naibii de repede
Nu-mi dau seama care ar fi setarea ca sa nu abureasca geamurile .. daca opresc climatizarea nu mai vad nimic prin geamurile laterale.
Life must be taken one disaster at a time
#830
Scris 12 ianuarie 2014 - 10:05
Asta-i problema de fapt, dupa ce se incalzeste motorul baga cald rau. Si se incalzeste al naibii de repede
Nu-mi dau seama care ar fi setarea ca sa nu abureasca geamurile .. daca opresc climatizarea nu mai vad nimic prin geamurile laterale.
Excluzand problemele de pori la vreo conducta, radiator, n-ar trebui sa abureasca deranjant.
Deci, musai filtru de habitaclu curat. Setezi temperatura pe cat iti place si iarasi musai cu ac-ul in functiune(dezumidifica)cu setarea ,,parbriz'', daca o ai. Parbrizul ti-l usuca, dezgheata mai repede, iar pentru geamurile laterale(fata) poti orienta si aeratoarele, desi se duce aer la ele prin orificiile speciale.
Acum, pentru parbriz, fiecare producator gestioneaza ,,climatronicul'' cum crede. La Laguna are buton special doar pentru parbriz. Cand este apasat, cupleaza ac-ul, creste turatia ventilatorului si tot aerul pleaca doar pe parbriz. Altii au parbrizul cu picioarele, si la propriu si la figurat...
Musai cu ac in functiune cat ai probleme de abureala. Intreaba-l pe Relu, sa vezi ca-mi da dreptate...
Ideal este sa ai degivrare electrica pe parbriz.
Aceasta postare a fost editata de mol: 12 ianuarie 2014 - 10:07
#832
Scris 17 ianuarie 2014 - 10:56
...doar 6 mii de km...
La 45 de mii abia se dezmorteste, sunt irelevanti nepunand km initiali (m-ai pus sa-i caut eu )
O statistica intersanta ar fi sa ne zici cati banuti ai bagat in ea, pe ce anume, in cei 6 mii de km facuti , excluzand doar benzina, uleiul si filtrele.
Ai curaj?
#833
Scris 18 ianuarie 2014 - 12:20
a rulat extrem de putin masina asta si vad ca nici Grinch nu prea baga carbuni.....
#834
Scris 18 ianuarie 2014 - 12:24
Grinch, da-o-ncoa' ca o mai rezolv eu!
In 2 ani si o luna eu am bagat 31000 de km cu a mea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#835
Scris 18 ianuarie 2014 - 12:29
m-as sacrifica si eu sa-i bag ceva kilometrii, dar mi-e frica sa nu devin dependent
#836
Scris 18 ianuarie 2014 - 09:52
Grinch, da-o-ncoa' ca o mai rezolv eu!
15 000 km pe an, putin si tu
Aceasta postare a fost editata de kng: 18 ianuarie 2014 - 09:53
#837
Scris 18 ianuarie 2014 - 11:57
Ar mai fi de zis faptul ca kilometrii sunt facuti din martie anul trecut exceptand 3 luni in care am avut carnetul suspendat. Sent from my HTC One using Tapatalk
Life must be taken one disaster at a time
#838
Scris 18 ianuarie 2014 - 01:12
Io-s bolnav daca nu conduc 2 zile, ma arde tare de tot. Chiar si cand conduc zilnic, nu-mi ajunge, acum de ex duc dorul Accentului pe care nu l-am mai condus de vreo 2 saptamani.
E adevarat, fata de altii nu am asa multi km, dar masina merge practic zilnic. In celelalte anotimpuri are perioade de 3-4 poate chiar 5 zile cand nu masina sta deoarece merg cu bicicleta.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#839
Scris 18 ianuarie 2014 - 02:24
Pai si eu conduc aproape zilnic dar nu am distante prea lungi. Anul asta m-am dus in fiecare zi cu masina la birou, anul trecut din cauza aglomeratiei am preferat sa merg cu metroul vreo 2-3 saptamani. Daca vremea se mentine frumoasa cred ca revin la obiceiul cu metroul. Cu masina daca nu este aglomerat fac cam 25-30 de minute pana la birou, cu metroul fac 30 de minute indiferent ca este aglomerat sau nu incluzand si ceva sport (vreo doua statii de masina mers pe jos)
Life must be taken one disaster at a time
#840
Scris 20 ianuarie 2014 - 06:45
Ideal este sa ai degivrare electrica pe parbriz.
Aia nu e sa'ti dezaburesti geamurile in continuu. La mine, la Fiesta, se dezactiveaza automat dupa 5 minute. Oricum, nu o folosesc decat iarna sa dezghet mai repede parbrizul, nusht daca am folosit'o vreodata in mers dupa ce aveam parbrizul deja curat.
Asta cu aburitul geamurilor mi se pare ciudata, eu as mai verifica o data filtrul de polen. Sau daca intr'adevar compresorul de A/C cupleaza, ca practic ala ajuta la uscat aerul.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#841
Scris 24 februarie 2014 - 08:52
Dai pishuri scurte, la interval de peste o secunda! Sau stingi farurile cat speli parbrizul. Sau iti bagi picioarele si vara pui apa chioara si atunci nu conteaza (eu). Sau iti bagi picioarele si nu conteaza cat costa parbrizolul, eu trebuie sa spal gainatzul no matter what.
N'am stat sa testez daca cu farurile stinse se mai activeaza sau nu spalatoarele de faruri, dar sigur daca dai 3 pishuri scurte se activeaza
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#842
Scris 24 februarie 2014 - 09:05
Cu farurile aprinse? Normal, pentru ca daca nu ai facut pauza suficienta intre pishuri, el o ia ca si cum ai tinut apasat minim o secunda. Chiar si la 2 pishuri reusesc sa activez daca nu-s atent.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#843
Scris 24 februarie 2014 - 09:14
Da, cu farurile aprinse, doar atunci am observat. Nu's atent la asta, dar pe seara, cu farurile aprinse, se vede usor cand stropesc si alea.
Bine, la mine e mai economic, ca stropitorul de pe dreapta ori nu exista, ori nu functioneaza
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#844
Scris 24 februarie 2014 - 09:24
Si nu se poate pune un comutator care sa dezactiveze pish-uiala de far, sau va place asa ?
Asa, si cand vrei pis la far, apesi comutatorul, clic-clic-clic si agata.
#845
Scris 24 februarie 2014 - 09:47
Nu's convins ca e simplu de dezactivat pishuiala. De pus ulterior buton nu ar fi mare lucru.
Pe mine oricum nu ma deranjeaza. Desi de cand m'am intors a tot fost vreme urata si am folosit spalarea, nu mi se pare consum mare.
In schimb, ar merge un buton ptr benzina, sa consume doar din cand in cand
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#846
Scris 24 februarie 2014 - 10:17
Nu e vorba de dezactivat, desi cu ajutorul unui soft probabil ca o poti programa cum vrei.
Un intrerupator se poate lega in serie pe circuitul de pish, cu el neapasat poti spala parbrizul cat vrei, cu el apasat dupa 3 pis-clicuri pac, spala si farurile.
#847
Scris 24 februarie 2014 - 11:19
Pe mine nu ma deranjeaza mai ales ca eu am farurile pornite in permanenta. Chiar m-am obisnuit sa vad jetul de la faruri cand spal parbrizul
Life must be taken one disaster at a time
#848
Scris 24 februarie 2014 - 11:52
Da, la Forester e ok sa le tii permanent aprinse, ca in momentul in care scoti cheia, se taie orice alimentare spre faruri. In ultima vreme eu le mai sting uneori, mai ales la pornire.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#849
Scris 25 februarie 2014 - 12:28
Eu nu le mai sting deloc. Le-am aprins cand am luat masina si asa au ramas. Chestia cu stinsul farurilor cand scoti cheia e foarte utila.
Life must be taken one disaster at a time
#850
Scris 25 februarie 2014 - 08:51
Off topic,pana la urma ai dat ursul la fiare vechi?
Also tagged with one or more of these keywords: subaru, forester, xt, 2007
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi