L-am dat la ADP Sector 3
#851
Scris 25 februarie 2014 - 02:41
Life must be taken one disaster at a time
#852
Scris 25 februarie 2014 - 03:10
well asta e ,probabil ca o sa ia careva motorul de pe el daca stie despre ce e vorba.
#853
Scris 04 martie 2014 - 05:04
Pentru montare s'a folosit vreo rama adaptoare sau nu a fost nevoie?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#854
Scris 04 martie 2014 - 06:45
II fac acum o poza si o pun cand ajung acasa. Legat de rama nu mai tin minte, parca a venit ea cu ceva, stiu sigur insa ca a fost nevoie de un conector special. Mai bine il intrebi direct pe Relu.
Life must be taken one disaster at a time
#855
Scris 04 martie 2014 - 07:14
Sunt curios de cum arata unitatea acum. Din ce'am cautat pe net, verzi pareau a fi doar butoanele, nu si display'ul
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#857
Scris 05 martie 2014 - 10:35
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#858
Scris 06 martie 2014 - 06:01
@Grinch: cum poti sa stai cu ventilatia inchisa?!?
#859
Scris 06 martie 2014 - 07:42
Eu nici sa vreau nu am cum, pe vremea asta mi se aburesc geamurile in cel mult un minut.
Da nici pe Auto nu pot sa'l tin, prea baga ca disperatu ... prea ca de la tara
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#860
Scris 07 martie 2014 - 11:43
Tocmai ma urcasem in masina si nu era pornita.
Legat de masina, ieri am avut un deja-vu. Exact in acelasi loc ca anul trecut dar pe sensul opus am ramas fara pedala de ambreiaj. Am sunat la service, au venit si mi-au tractat masina si la o prima constatare se pare ca s-a rupt exact aceeasi piesa ca anul trecut. Dupa ce au urcat-o pe elevator si au desfacut radiatorul si pompa se pare ca problema e mai grava in sensul ca piesa respectiva iese din pompa si se propteste intr-un levier care iese din cutia de viteze. Levierul in cauza era acum la 1 cm sub pozitia in care ar fi trebuit sa fie (cu ocazia asta ne-am dat seama si de ce se rupea piesa, ea trebuind sa lucreze intr-o pozitie si din cauza deplasarii levierului fiind fortata sa se indoaie si implicit sa se rupa). Asa ca acum astept sa dea jos cutia de viteze si in functie de ce gasesc acolo sa vedem ce e de facut.
Momentan astept pozele cu ce au gasit, devizul cu piesele si concluzia. Revin
PS. cu ocazia tractarii am observat ca masina are frana ajutatoare pentru panta. Daca ai ambreiajul apasat in panta si masina in treapta I de viteze roata din stanga fata este infranata pentru a permite o usoara plecare din panta. Pentru ca ramasese pedala apasata (nu putea fi ridicata decat daca trageai de ea) roata din stanga fata a ramas infranata si abia cand am ajuns la service au realizat de ce mergea masina asa de greu tractata.
Life must be taken one disaster at a time
#861
Scris 07 martie 2014 - 11:53
Tare ciudat ce zici, cu pozitia aia. Sa ne tii la curent cu problema. Despre ce radiator si ce pompa e vorba? IC si pompa de ambreiaj?
Si da, Forester'ul are Hill Hold. Unii de p'afara l'au dezactivat (se face mecanic, am procedura prin calc), insa nu inteleg ce'i deranja
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#862
Scris 07 martie 2014 - 11:56
Probabil la unii nu era reglata prea bine - pot sa fac comparatie cu aspirata unde era mult mai agresiv, in sesnul ca nu ma lasa sa plec de pe loc decat daca fortam putin, not good pentru ambreiaj. Cu XT-ul nici nu simt, si nu e de la diferenta de putere. Ideea e ca se poate regla.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#863
Scris 07 martie 2014 - 12:38
Ii deranja in sensul ca a ramas activa in timp ce ne tracta si masina tragea intr-o parte din cauza franei. Faza e ca nici unul nu si-a dat seama care e cauza pana am ajuns la service si a trebuit sa desfaca placutele manual. De disc nu mai vorbesc ca era atat de incins ca simteai caldura de la 10 cm distanta.
Se pare ca vor trebui schimbate: placa, rulmentul de presiune si o furca sau ceva de genul asta. Problema e ca se pare ca nu sunt toate pe stoc si la SMT nu au timp de livrare (ceea ce inseamna ca pot sa le livreze si in 30 de zile) iar la alti furnizori au timp de livrare de minim 5-7 zile dar pretul e cu 150 RON in plus. Astept devizul pe mail si pozele.
Life must be taken one disaster at a time
#864
Scris 07 martie 2014 - 01:24
Aha, deci de acum in colo, cateva zile bune nu o sa mai vad cazanul in parcare.
#865
Scris 07 martie 2014 - 02:17
Cred ca-i cea mai urata ,,experienta'' atunci cand te lasa masina in strada ,,brusc si deodata''. Sa-ti mai pui intrebari de genul, daca eram in... Olanda, plin cu bagaje, copii...
O masina trebuie apreciata si prin ,,inca nu m-a lasat in strada''.
Au patit-o unii cu masini noi, de pana intr-un an(Passat)...Atunci chiar ca-i frustrant...
#866
Scris 07 martie 2014 - 03:50
La SMT piesele's mai ieftine cu 150 ron, per total, fata de alti distribuitori? Nu schimbi ambreiajul complet, data tot schimbi placa si rulmentul de presiune?
La cat te duc piesele si la cat manopera pentru reparatie?
Intr'adevar, nasol moment, sa te trezesti deodata ca nu mai poti folosi masina. Pozitia incorecta a furcii nu ar fi putut fi observata cand ai refacut pin'ul acela anul trecut?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 07 martie 2014 - 03:51
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#867
Scris 07 martie 2014 - 05:00
Aha, deci de acum in colo, cateva zile bune nu o sa mai vad cazanul in parcare.
Momentan este o masina inchiriata (nu de mine) acolo Sunt sanse ca peste o saptamana sa am masina gata.
Cred ca-i cea mai urata ,,experienta'' atunci cand te lasa masina in strada ,,brusc si deodata''. Sa-ti mai pui intrebari de genul, daca eram in... Olanda, plin cu bagaje, copii...
O masina trebuie apreciata si prin ,,inca nu m-a lasat in strada''.
Au patit-o unii cu masini noi, de pana intr-un an(Passat)...Atunci chiar ca-i frustrant...
Pentru mine a fost cu atat mai frustrant cu cat la 5 dimineata trebuia sa plec pentru 4 zile din Bucuresti avand concediu si azi si luni plus weekend-ul. In plus aveam o groaza de umblat (ma duceam spre o expozitie cu vanzare) tinand cont ca se apropie 8 martie.
Intr'adevar, nasol moment, sa te trezesti deodata ca nu mai poti folosi masina. Pozitia incorecta a furcii nu ar fi putut fi observata cand ai refacut pin'ul acela anul trecut?
Furca nu parea deplasata cand a desfacut masina anterior. Posibil sa fi fost putin deplasata dar nu vizibil daca nu ai vreo indicatie pe masina. Zic asta in conditiile in care m-am uitat personal la furca in acel moment.
La SMT piesele's mai ieftine cu 150 ron, per total, fata de alti distribuitori? Nu schimbi ambreiajul complet, data tot schimbi placa si rulmentul de presiune?
La cat te duc piesele si la cat manopera pentru reparatie?
Da. Am trecut mai jos costul pentru alt furnizor vs SMT. Dupa cum vezi schimba tot. Ai si costul de manopera.
D/R KIT AMBREIAJ 550.00 (manopera)
PLACA AMBREIAJ 1 532.26
DISC AMBREIAJ 1 566.13
RULMENT AMBREIAJ 1 201.61
CILINDRU AMBREIAJ 1 296.77
SMT:
PLACA AMBREIAJ 1 491.94
DISC AMBREIAJ 1 449.19
Sa nu uit de poze
Life must be taken one disaster at a time
#868
Scris 07 martie 2014 - 05:28
Deci 6000 ron costa sa schimbi ce e nevoie la ambreiaj?
Stiu ca ma interesasem cand am luat masina si un Kit de ambreiaj de la Valeo era ~3100. De la Exedy insa era un pic peste 2000 ron atunci, ca am ramas un pic mirat de diferenta de pret. Cata stiu ca recomanda Exedy si, din ce intelesesem, asta ar fi si dotarea de fabrica.
Atat acum, cat si data trecuta cand s'a rup axul ala, ai simtit ceva ciudat la ambreiaj in exploatare?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#869
Scris 07 martie 2014 - 06:33
Ochiometric, tinde catre 2 mii de euro reparatia?
Cat a costat de noua, pana in 30 de mii?
Tot raul spre bine...gandeste-te ca plecai si te lasa pe vreun deal la n km de Bucuresti...
Nasol moment. Concluzii, cam greu de tras...Sa zici ca la o masina noua sunt mai mici sansele sa te lase in strada in primii 5 ani...desi sunt care au patit-o...
Mi se par foarte scumpe piesele. Pentru Subaru nu exista producatori europeni de piese?
#870
Scris 07 martie 2014 - 07:53
D/R KIT AMBREIAJ 550.00 (manopera)
PLACA AMBREIAJ 1 532.26
DISC AMBREIAJ 1 566.13
RULMENT AMBREIAJ 1 201.61
CILINDRU AMBREIAJ 1 296.77
SMT:
PLACA AMBREIAJ 1 491.94
DISC AMBREIAJ 1 449.19
bah nu stiu ce sa zic.
noi am avem kit-ul de ambreiaj luat de la subaru cluj, si preturile au fost :
d/r kit ambreiaj ( manopera ) - 365 lei + tva ( informativ, ca inca nu s-au schimbat )
disc ambreiaj - 635 lei + tva
placa de presiune - 590 lei + tva
rulment de presiune - 180 lei + tva
piesele sunt inca la noi, in cutii, pentru ca nu a fost nevoie sa le schimbam, dar am zis ca daca pica ambreiaju asa, spontan, sa fie totul pregatit.
cilindru ambreiaj ala ... nu stiu cat o fi, dar sigur nu poate fi 1300 lei
Aceasta postare a fost editata de ska: 07 martie 2014 - 07:54
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#871
Scris 07 martie 2014 - 08:07
Discul, placa si rulmentul, cu tot cu tva, ies sub 2000 ron. Un pret mai normal.
@mol: initial un XT ajungea la 31-35k. La oferta fusese la ceva peste 28-31k (teoretic ar fi 3 nivele de dotare, practic eu nu prea am vazut diferente intre cele produse in acelasi an - cel mult am mai gasit o navigatie, un scaun sofer cu reglaj electric)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#872
Scris 07 martie 2014 - 08:26
George, eu zic sa ceri preturi si in alta parte, ca mi se par exagerate cele gasite la firma aia si la SMT
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#873
Scris 07 martie 2014 - 08:32
preturile alea sunt enorme,eu cu 3000 lei am schimbat la E46 disc placa rulment volanta bimasa,curele si ceva semering la cutie.tin minte ca din astea volanta m-a dus cel mai mult 1800 lei .
#874
Scris 07 martie 2014 - 08:42
Atata timp cat la reprez din Cluj au fost preturile puse de ska, e clar ca se poate
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#875
Scris 07 martie 2014 - 08:55
Eu cred ca cititi incorect ce a pus George cu copy-paste din deviz: disc ambreiaj, buc. 1, pret 566.13
etc
Also tagged with one or more of these keywords: subaru, forester, xt, 2007
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi