Nu, logica...dar cum ai inteles cca....
#926
Scris 24 martie 2014 - 10:38
#927
Scris 06 octombrie 2014 - 03:48
Masina merge in continuare ok. Intr-o zi m-am trezit cu o infundatura pe stanga spate care insa nu a afectat vopseaua si in aceeasi parcare mi-a disparut si stergatorul din spate. Cred ca a vrut sa-l ia si pe cel din fata dar n-a reusit sa-l scoata din brat sau a fost intrerupt de cineva in timp ce o facea, masina fiind parcata pe strada langa birou, pentru ca am gasit stergatorul ridicat de pe geam si abia peste doua zile am observat ca lipsea cel de pe spate.
Singurele cheltuieli au mai fost:
- schimbul de ulei si filtre - 355 RON
- asigurarea RCA pe un an de zile - aprox 750 RON
- benzina, consumabile si spalatoria (am reusit sa o spal dupa mai bine de 6 luni de zile)
Intre timp am vandut pe olx radio-cd-ul unui nene din Iasi (200 RON) care a incercat sa-l schimbe pe al lui si s-a blocat in celebra mufa (sa traiasca Relu) asa ca a fost nevoit sa cumpere unul identic. Am pus la vanzare si amortizoarele cu SLS dar deocamdata doar o singura persoana s-a interesat de ele.
Life must be taken one disaster at a time
#928
Scris 06 octombrie 2014 - 03:58
- asigurarea RCA pe un an de zile - aprox 750 RON
Sunt invidios
#929
Scris 06 octombrie 2014 - 05:35
- schimbul de ulei si filtre - 355 RON
wait... what?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#930
Scris 06 octombrie 2014 - 07:42
Sunt invidios
Nu ai de ce. O sa vina si timpul tau
Life must be taken one disaster at a time
#931
Scris 23 octombrie 2014 - 10:44
Am pus la vanzare si amortizoarele cu SLS dar deocamdata doar o singura persoana s-a interesat de ele.
Deci al tau e anuntul ala? Eu p'ale mele le'am aruncat, slabe sperante sa le fi vandut sau in nici un caz cu mai mult de cateva sute de lei.
La ce companie ai facut RCA? Intelesesem ca au crescut asigurarile in ultima vreme, inca e ok 750
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#932
Scris 26 ianuarie 2015 - 10:33
Acum am vazut ce m-ai intrebat. N-am idee la ce firma e ca mi-o face un cumnat si actele sunt in masina acum. Oricum nu iau chiar ce e mai ieftin dar nici ce e mai scump, diferentele fiind si de 7-900 RON intre oferte.
Intre timp masina a facut 53.000+ km (cred ca am depasit 5.000 de cand am luat-o), infundatura de pe partea stanga n-am rezolvat-o inca, am inteles ca se poate indrepta destul de usor. Stergatorul de pe spate l-am completat la un moment dat cu cea mai mica masura pe care am gasit-o la Carrefour pentru ca eram in drum spre munte si ningea dar dupa vreo 10 zile mi-a sarit pur si simplu din suport si nu m-am mai intors dupa el (oricum era varza).
In timpul zilei ma duc la serviciu cu un Golf Polo si de obicei in weekend mai apuc sa mai merg cu Forester-ul asa ca avand drept comparatie si Golf-ul Polo zic sa fac o lista cu pro/contra la Subaru.
- Autonomia: cel mai mare minus pe care il vad la Forester este autonomia. Nu neaparat consumul cat faptul ca pe langa consumul destul de mare rezervorul nu este dimensionat corespunzator. In principiu cu un plin as avea o autonomie de 400-420km la condus cuminte. La un drum pana la Fagaras cu Forester-ul a trebuit sa bag benzina de doua ori in timp ce cu Golf-ul Polo am pus benzina o singura data si am mai mers cu masina o saptamana pe rezerva ramasa.
- Franele: dupa ce trec de pe Golf Polo pe Forester mereu ma trezesc ca apas frana si parca nu se opreste masina. Daca fac miscarea inversa la Golf Polo ma trezesc ca se urca ala din spate peste mine. Pur si simplu franez si franele parca patineaza.
- Dezaburirea interioara lasa de dorit, instalatia baga caldura dar daca e frig afara de multe ori ma trezesc cu toate geamurile aburite. Probabil nu stiu nici eu cum sa o setez.
- Suspensia: la mers prin oras este un plus ca nu prea se simt speed bump-urile. Desi nu se simte la drum lung (probabil ma obisnuiesc cu ea) cand trec de pe Forester pe Golf Polo realizez cat de barca e Forester-ul. Posibil sa fie si din cauza cauciucurilor de iarna. O sa vad in vara mai clar.
- Lipsa semnalizari cu impuls. Pe Golf Polo exista si de multe ori ma trezesc pe Forester ca nu semnalizez pentru ca am dat doar putin de semnal.
- Lipsa deschiderii geamului din dreapta si spate pe impuls. Nu folosesc prea des dar uneori e util.
+ Senzatia aia cand apesi pedala si vezi ca se duce. Frustrant de fiecare data cand trec inapoi pe Golf Polo
+ Faptul ca nu se mai trezesc toti tampitii sa-ti taie fata. Mergand alternativ cu ambele masini am observat un tipar, la Forester nu se baga nimeni sa-ti taie fata sau sa traga de volan in fata ta.
+ Senzatia de siguranta pe care ti-o da atat motorul cat si tractiunea. Am petrecut revelionul la Brasov si Poiana Brasov si masina s-a comportat exemplar indiferent de starea drumului pe care am mers.
+ Incalzirea in scaune.
+ Spatiul din portbagaj si masina. Am mers 8 ore pe drum cu copilul si mami atat in Golf Polo cat si in Forester. In cazul Forester-ului aveam inca o persoana, bagajele, sania si un carucior pliabil. La Golf Polo pentru ca am plecat dimineata si ne-am intors seara nu am avut bagaje dar spatiul in masina a fost clar in favoarea Forester-ului.
+ Vizibilitatea mai mare atat din cauza pozitiei mai inalte cat si datorita oglinzilor laterale mult mai mari.
+ Car-kit-ul si suportul pentru telefon. Cred ca o sa instalez unul si pe Golf Polo. Foarte util la drumuri lungi mai ales de cand am descoperit Waze.
Sa nu uit. Unde pot reconditiona amortizoarele cu SLS? Ma tot intreaba unul de ele si ma gandeam sa le aranjez inainte sa le dau.
Life must be taken one disaster at a time
#933
Scris 27 ianuarie 2015 - 12:51
Daca ai depasit 53k inseamna c'ai facut 15k cu ea, c'o ai de pe la 38k
Daca e doar infundatura (mai pune o poza, ca nu retin despre ce e vorba), de poate rezolva elegant (si rapid, si mai ieftin fata de vopsire) cu PDR (paintless dent removal), chiar sunt persoane in Buc care fac asta
Stergatorul de pe spate cum il fixasei, ca astea au altfel de adaptor, nu poti direct pune un stergator luat din supermarket? Poate n'ai dat mare atentie si nu a fost fixat corect, d'aia a si zburat. Eu pana acum am inlocuit doar lamela, ultima oara acum vreo luna, insa nu imi mai apasa egal la capatul superior si deci nu mai sterge perfect, dar e inca ok, data viitoare o sa dau comanda de un stergator potrivit.
Chestia cu suspensia am simtit'o si eu, comparativ cu Fiesta, dar 90% e din cauza garzii la sol. La fel si cu franarea, la Fiesta se simte imediat cum apas pedala, dar la Forester, per total, forta de franare e mai mare, verificata la standul ITP, numai ca nu e distribuita egal pe cursa pedalei. Eu maine ma duc sa schimb lichidul de frana, sper sa mai castig la fermitatea pedalei, altfel iau in calcul un upgrade ptr pe fata - etrieri/ discuri/ placute ~2100 ron, fara montaj
Pentru umiditatea in habitaclu, schimba filtrul de polen anual si mergi numai cu compresorul de clima pornit, astea 2 ar trebui sa fie de ajuns, eu nu am avut probleme.
De autonomie si eu ma plangeam initial, dar la un 350-400km, oriunde'ai merge, tot trebui sa mai si opresti, vorba lui Relu, deci eu am trecut peste acest aspect
Pentru reconditionare amortizoare, nu am aflat decat de AutoKino din Bv, dar nu am aflat si pret, zici ca'i secret de stat. Cu cat dai pe reconditionare, pe transport (asta daca nu se nimereste vren drum la munte si se imbina astfel si utilul si placutul) si tinand cont ca nu ai garantie ca mai tin cat unele noi, nu prea renteaza
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#934
Scris 27 ianuarie 2015 - 11:32
Hmm. Atunci or fi 43k. Ma uit diseara
Stergatorul era un jaf (cred ca cel mai mic si ieftin pe care l-am gasit) stiam ca nu o sa tina dar aveam nevoie atunci de el. Faza e ca nu gasesc un stergator bun pentru spate si n-am idee nici care ar trebui sa fie marimea lui.
Cum tin compresorul de clima pornit?
Am transportul gratuit (am castigat o promotie la un curier si am trei transporturi gratuite in tara). O sa iau legatura cu cei din Brasov sa vad cat costa reconditionarea.
Ai idee la ce foloseste butonul cu P aflat pe volan? La mine nu pare sa faca nimic.
Mai am o problema cu inchiderea centralizata care uneori nu prea merge. Banuiesc ca e bateria din cheie dar n-am avut timp sa trec sa o inlocuiesc.
Incerc sa gasesc o solutie sa inlocuiesc scrumiera si bricheta cu un modul care sa ofere prize USB. Daca aveti idee de asa ceva.
Life must be taken one disaster at a time
#935
Scris 27 ianuarie 2015 - 12:07
La Brasov am reusit eu sa vorbesc acu vreo 2 ani, si erau la vreo 1000-1200 de lei reconditionarea unei perechi de SLS-uri (deci doua bucati).
P este pentru parking noaptea, iti aprinde doar pozitiile si atat, nici o alta lumina in toata masina. E cu intentia sa o poti lasa mult timp doar pe baterie, avand un consum foarte scazut.
Cu inchiderea am observat si eu la mine la una din chei - cand e rece ea, cheia, nu-mi merge. O tin peste zi in buzunar la cald, seara merge bine merci. Si reversul, plec dimineata din casa unde e cald, merge inchiderea de pe cheie, dar pe drum 15 minute apuca sa se raceasca atarnand in contact si la serviciu nu mai merge.
Clima - apesi pe buton sa se aprinda ledul si gata. Dar vezi sa nu fie pus pe recirculare si da, schimba filtrul de polen daca e demult.
Aceasta postare a fost editata de Forester: 27 ianuarie 2015 - 12:08
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#936
Scris 27 ianuarie 2015 - 12:19
daca nu fumezi ia un mic penis Belkin ce sta infipt acolo si iti da usb....eu asa fac,ca nu fumez....Copii-bateriile din cheie sunt ca bateriile masinilor,la variatii de temperatura dau coltul...daca nu sunt in parametri....
#937
Scris 27 ianuarie 2015 - 01:03
in ultima vreme din varii motive am alternat si eu destul de mult intre opel si subaru.
subscriu si eu idee generale de + si -.
cel mai mare atu pe care-l vad la subaru este ca se incalzeste al dracu de repede si tine bine caldura.
am inlocuit si eu bateriile la ambele chei, si cand merg cand nu prea merg ( adica merg f greu )
in rest, benzina si gata.
acum de cat si cu Range Rover-ul... km s-au mai domolit.
vreo 118.000 momentan.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#938
Scris 27 ianuarie 2015 - 02:16
Pentru stergatorul spate ai nevoie de 350mm lungime, insa nu vei gasi in supermarket unul pe care sa'l poti monta direct, difera sistemul de prindere, indiferent ce adaptoare ofera ei in cutie, trebuie asa ceva
Bateria la cheie am inlocuit'o si eu de 2 ori pana acum, ultima oara acum vreo 3 saptamani. Functioneaza un pic mai bine decat inainte, dar uneori tot nu bate la distanta prea mare (peste 5 metri) decat daca tin apasat butonul 2-3 secunde
Eu am un priza de bricheta cu iesire USB, cand am nevoie o bag la priza de 12v din cotiera, celei de bricheta (apropos, la mine practic si priza aia e tot ptr accesorii, bricheta nu se "armeaza", difera designul la cele concepute ptr bricheta) ii tin capacul inchis tot timpul
Cu cei de la BV iti recomand sa vorbesti la telefon, mie la mail nu mi'au raspuns cand i'am contactat in ideea de a reconditiona amortizoarele de la a mea. Oricum, sa dai 1200 pe reconditionare (degeaba reconditionezi doar unul, masina va topai aiurea cu celalalt uzat, chiar daca nu curs), transport (ca nu toata lumea are gratis ) cand un kit de la Pedders l'am luat cu ~1650 ron cu transport inclus nu'si are rostul
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#939
Scris 27 ianuarie 2015 - 05:02
Credeam ca pretul pentru reconditionarea amortizoarelor este mai mic (maxim 500). La 1000-1200 nu merita sa le reconditionez doar ca le vrea unul la 1600 RON. O sa sun totusi maine sa pun o intrebare.
Am deja bricheta cu iesire USB (chiar doua) pe are o tin in cotiera, in cea de langa scrumiera fiind montat car-kit-ul dar ideea era ca eu nu folosesc deloc priza de bricheta (nu fumez) si mi-ar fi mult mai comod sa bag alimentarea car-kit-ului undeva in spatele bordului iar in locul brichetei sa montez un dispozitiv (ceva de-a gata) care sa aibe iesiri de USB (mai mult de 2 de preferat). Astfel imi ramane bricheta din cotiera de rezerva si pot sa alimentezi si 1-2 dispozitive din bricheta din fata fara adaptor.
O sa schimb bateria de la cheie sa vad daca merge mai bine. O smecherie invatata de la cineva de pe forum (alex) e ca daca distanta e mare intre tine si masina sa pui cheia cu varful metalic sub barbie si sa apesi butonul. Am inteles ca in acest caz corpul actioneaza ca o antenta si merge telecomanda si la distante mai lungi (eu am testat de cateva ori si a functionat).
Life must be taken one disaster at a time
#940
Scris 27 ianuarie 2015 - 05:54
Asta cu pusul sub barbie e tare, imi si imaginez vazand pe cineva sa faca asta E utila cand, sa zicem, ai uitat sa incui si iesi la balcon, dar masina e mai departe, altfel poti face cativa pasi spre masina
Bateria e un CR1620, costa 15-17 ron la centrele de multiplicari. In supermarketuri n'am gasit, iar in alta parte n'am mai umblat, dar sigur se gaseste si la jumatate de pret, de ex
Modul cu iesiri USB n'o sa gasesti, mai ales sa se potriveasca la fix in locul ala, majoritarea care's pentru masina ori sunt adaptoare priza bricheta/ iesiri USB, ori priza bricheta/ 2-3 prize bricheta + mufa USB. Solutia cea mai simpla ar fi sa pui in bricheta din cotiera o priza cu 2-3 iesiri USB si din cotiera sa scoti 2 cabluri USB mai lungi (parca's si pe sistem retractabil, ca la mouse'uri), capetele le fixezi sub frana de mana, mai lejer, incat sa le poti trage pana unde ai nevoie sa incarci telefonul
Oricum, nu prea inteleg ce e asa complicat.
Cand mergi prin oras, daca ai un drum de 10 min, oricum nu apuca sa'ti incarce mare lucru.
Daca traversezi orasul si ai de mers macar jumatate de ora, nu se intampla nimic daca intarzii 30 de sec sa conectezi telefonul din cotiera, mai ales tu avand hands'free, deci nu e neaparat sa ai telefonul in cel mai accesibil loc.
Cand iesi din oras deja nu se mai pune problema, mai ales daca ai si pasager
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#941
Scris 27 ianuarie 2015 - 10:17
Suportul de telefon are si incarcator deci pentru telefonul meu treaba e rezolvata. Dar ma gandesc ca o sa creasca cea mica si pe langa telefonul maica-si va trebui sa alimentez si vreo tableta ceva. Deocamdata e mica si doarme imediat ce am plecat de pe loc dar mai incolo .. nu se stie.
Life must be taken one disaster at a time
#942
Scris 27 ianuarie 2015 - 11:02
Pai si tableta vrei s'o alimentezi din bricheta de la sofer?
Daca tot tragi cablu lung, mai degraba il tragi de la priza din portbagaj.
Oricum, un telefon/tableta incarcate full tin macar 4-5 ore la utilizare continua, nu rezista un copil sa se joace atata in continuu, in masina. Fii'miu in masina n'are nevoie de nimic. Ii ajunge ca l'am scapat la tableta cat sta prin casa ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#943
Scris 28 ianuarie 2015 - 01:42
Am mers in seara asta cu Forester-ul si are 53.000 km deci am facut cam 15.000 km in doi ani de zile.
Am uitat un alt minus: faptul ca nu are 6 viteze. Viteza a V-a asa cum este acum e prea lunga.
Life must be taken one disaster at a time
#944
Scris 28 ianuarie 2015 - 10:17
Aia e doar ptr consum, minus care se stia de dinainte de achizitie ...
Despre ce Golf vorbeai in comparatie?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#945
Scris 28 ianuarie 2015 - 10:43
o fi vrut sa zica Polo?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#946
Scris 28 ianuarie 2015 - 11:25
A mers omu cu Foresteru, e putin high, e ok!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#947
Scris 28 ianuarie 2015 - 12:46
Polo nu Golf Desi nu cred ca ar fi diferente semnificative intre cele doua.
Life must be taken one disaster at a time
#948
Scris 28 ianuarie 2015 - 01:35
Daca Polo are frane mai bune decat Subaru....
#949
Scris 28 ianuarie 2015 - 01:38
Si Forester'ul are frane ok, am aflat si eu ieri Cu Golf nu am mers, dar nu cred sa fie mai bune
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#950
Scris 28 ianuarie 2015 - 05:37
Golful (cel putin 6) are frane foarte bune! Ok. 1,6 nu e grea.
Also tagged with one or more of these keywords: subaru, forester, xt, 2007
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi