Despre ce bara de torsiune vorbesti?
#1001
Scris 08 decembrie 2015 - 12:05
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1002
Scris 08 decembrie 2015 - 12:26
Pardon. De cardan era vorba.
Life must be taken one disaster at a time
#1003
Scris 08 decembrie 2015 - 12:34
Aha!
Stiu un tip cu un wrx 2003 care a schimbat pe la cutia de viteza acesti rulmenti, cica ar fi vreo 3 de fapt, sa vezi daca l-au bunghit care e cu buba.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1004
Scris 09 decembrie 2015 - 01:13
Daca zici de wrx'ul break de pe forumul dedicat, schimbase ceva si la diferentia, la Neortic, din cate retin.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1005
Scris 09 decembrie 2015 - 08:56
Yeap, de Mihai zic.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1006
Scris 09 decembrie 2015 - 01:25
Am luat masina din service. Plata initiala includea si manopera dar a trebuit sa mai platesc 150 RON pentru o piesa care uitasera sa o puna in factura. S-a rezolvat si cu zgomotul care aparea dimineata cand trageam de volan. A ramas doar problema cu rulmentul de la cardan la care astept sa vina piesele.
Daca am inteles eu bine nu e rulmentul din cutia de viteze ci un rulment aflat in interiorul cardanului.
Life must be taken one disaster at a time
#1007
Scris 09 decembrie 2015 - 03:55
Zgomotul era de la cureaua intinsa insuficient, sau ce?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1008
Scris 14 decembrie 2015 - 11:16
Da. De la cureaua care nu era intinsa era. De fapt a fost intinsa dar probabil cu vremea rece au aparut diferente.
Cu rulmentul de la cardan nu am rezolvat. Am luat masina si din al doilea service unde i-au schimbat ceva bielete si rulmenti. Acum nu mai troncane prin gropi dar in continuare am zgomotul de la cardan. Nu e sesizabil decat uneori si doar daca asculti atent. Se pare ca rulmentul nu poate fi dar jos cu mijloacele normale si va trebui sa caut o firma specializata in asa ceva. Daca aveti cunostinta de astfel de service-uri ...
Life must be taken one disaster at a time
#1010
Scris 14 decembrie 2015 - 04:29
I-am sunat si am facut o programare la ei pentru joi.
Life must be taken one disaster at a time
#1011
Scris 14 decembrie 2015 - 05:40
Chiar sunt curios care e de fapt problema, masina ta avand totusi putini km
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1012
Scris 14 decembrie 2015 - 08:18
Si totusi, poti sa descrii problema de la cardan, cum se aude?
Ma intreb daca nu o am si eu - la viteze mai mari parca se aude un fel de uruit ciclic, de parca periodic intra ceva in rezonanta.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1013
Scris 15 decembrie 2015 - 11:59
Un uruit care se aude de obicei la viteza mai mare dar cu motorul in relanti si in special daca am o usoara deviere a drumului spre dreapta. Daca va aduceti aminte de uruit-ul de la planetara de Dacia dar mult mai infundat.
Cei de la Marsil au pus stetoscopul pe cardan cu masina urcata sus si pornita si mi-au zis ca se aude chiar bine de tot.
Life must be taken one disaster at a time
#1014
Scris 15 decembrie 2015 - 07:07
Cam asa ceva am avut eu anul trecut, dar era doar uneori si intre timp s'a linistit, dar sigur nu scap fara inlocuire. Eu suspectam rulment roata atunci
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1015
Scris 17 decembrie 2015 - 07:52
M-am dus la Neortic (care e de fapt Citroen citit invers) si am lasat masina acolo. Au zis ca nu pot sa inlocuiasca rulmentul dar ca pot sa scoata cardanul si sa-l trimita la o firma care poate sa-l inlocuiasca. Costul ar fi de 800 RON doar inlocuirea + manopera lor. Mi se pare cam scump dar am zis ca deja m-am plimbat prea mult sa rezolv asta. Teoretic, cel tarziu luni ar trebui sa iau masina. Remarc inca odata ca service-urile cu "nume" sunt scumpe si incete. Daca ma duceam la Marsil probabil ca aveam masina in aceeasi zi.
Life must be taken one disaster at a time
#1016
Scris 17 decembrie 2015 - 09:44
George, poti te rog sa le ceri celor de la service codul rulmentului care se inlocuieste?
In poza de mai jos sunt rulmentii inlocuiti de Mihai, de care ziceam cu Forester, de pe forumul mono-marca.
rulmentii de diferential central, garnitura etansare cardan si garnitura conica de evacuare necesare reparatie
480 lei toate piesele de mai jos
Si preturile ptr operatiunile de la Neortic
Pe scurt, am vorbit si i-am rugat sincer sa imi spuna daca au pe cineva care sa nu experimenteze scimbarea rulmentilor pe masina mea. Au zis ca nu au dar au chemat pe cineva specializat pe Subaru si garanteaza ca se rezolva problema, isi asuma raspunderea pentru eventualele neplaceri. Factura mai sus (592 lei totalul). Si asta s-a rezolvat de pe o zi pe alta cu programarea. Masina a stat la ei o zi jumate.
Bine de stiut pentru altii:
- cica doar rulmentii conici pica (2 la numar) dar eu i-am schimbat pe toti 4
- nu mi-a mai inlocuit conul de evacuare pentru ca a desfacut-o mai din spate
- ce am cumparat eu avand codurile de mai sus imi zicea mecanicul ca pare a fi un upgrade kit, fiindca rulmentii au camasile mai groase si cica ar trebui sa nu mai aiba moarte astia
- rulmentii din diff-ul central ar pica pe la 100-120k dar semnele apar mai tarziu. E bine sa fie schimbati preventiv
- uleiul MotylGear cica ar fi si nu prea GL5, era foarte murdar pentru cum ar trebui sa fie un ulei de cutie si de la Motul nenea asta spunea ca doar Gear300 merita pus in Subaru
- nu mi-a schimbat uleiul in diff-ul spate spunand ca mai bine iau un ulei dedicat de diff de la Castrol, in locul celui pe care l-am pus acum in cutie (sau Gear300 de la Motul)
- stiu ca ma repet dar obligatoriu standardul GL5 sa puneti in Subaru
Ptr cutie/diferential cic'ar fi bun Castrol Syntrax, eu o sa'l incerc la urmatorul schimb, in primavara (daca nu cumva o sa inlocuiesc si eu rulmentii astia, mai mult sau mai putin preventiv )
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1017
Scris 17 decembrie 2015 - 10:17
PS: codurile de mai sus sunt ptr o Impreza WRX bug eye, posibil sa difere fata de Forester, o sa verific codurile
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1018
Scris 17 decembrie 2015 - 11:43
O sa-i fac o poza la rulment maine cand ma duc la service sa iau bradul ca l-am uitat in masina
L-am intrebat pe tipul ala cam care ar fi un cost aproximativ si el mi-a zis ca doar schimbarea rulmentului facuta de terta firma ma costa aproximativ 800 RON. Nu vad in factura pusa de tine daca 592 era manopera sau piesele plus manopera. Oricum la mine nu este diferentialul ci doar rulmentul din cardan. Din ce am gasit pe net pare sa fie asta de aici:
http://i55.tinypic.com/nxq4p3.jpg
http://c.shld.net/rp...harpen=1&qlt=85
http://i56.tinypic.com/fn7hbc.jpg
N-am inteles de ce nu s-a putut schimba/scoate. Daca vrei pot sa sun maine pe cel care a incercat sa-l scoata sa-l intreb explicit daca e vorba de rulmentul de pe suportul care tine cardanul.
Am uitat sa zic ca la al doilea "service" unde mi-a schimbat ceva bielete si cred ca si un rulment pe fata (o sa vad cand primesc factura exact ce piese sunt) m-a costat 650 RON din care vreo 4-500 au fost piesele.
Life must be taken one disaster at a time
#1019
Scris 18 decembrie 2015 - 12:08
Daca e acela, clar e cu totul altceva, dar daca e vreun cod pe ambalaj, fa'i o poza sa ramana aici, informatiile sunt totusi putine la noi pe net, iar chiar si p'afara e mult de cautat pana gasesti ceva concret
Manopera eu zic c'a fost 462, Inlocuit + D/M alea
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1020
Scris 22 decembrie 2015 - 11:10
Any news? Ca totusi, "no news is good news" nu se aplica in cazul de fata
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1021
Scris 24 decembrie 2015 - 12:09
pana la urma cati km are masina?am vaga impresie ca si la astia e ca la BMW nu conteaza nr km piesa cedeaza dupa un anumit timp din cauza "imbatranirii" .
cazane toate mai pe scurt.
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 24 decembrie 2015 - 12:10
#1022
Scris 24 decembrie 2015 - 02:24
Clar nu conteaza km, la celelalte 3 de pe forum care au dublu sau mai multi km nu au aparut probleme d'astea. Ba chiar nici pe alte forumuri de la noi nu am vazut de rulmentul de la cardan. Interesant e totusi ca pe olx mai apare din cand in cand cate un cardan nou de vanzare si apoi dispare, probabil ca totusi mai pica
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1023
Scris 04 ianuarie 2016 - 06:00
N-au rezolvat nimic. Nu-mi dau seama cine are dreptate. Cei de la Neortic sau cel care mi-a vandut rulmentul. Cei de la Neortic sustin ca au dat cardanul jos, l-au trimis la firma care ar putea sa-l inlocuiasca iar cei de acolo au zis ca nu e rulmentul bun (desi nu l-au scos pe cel vechi). Cel care mi-a dat rulmentul lucreaza la SMT si a verificat in software-ul lor piesa dar nu poate pune mana in foc ca ala e.
Am ramas si cu rulmentul (o sa-i fac si o poza) si cu zgomotul.
Masina are 60.000 km si ceva maruntis.
Life must be taken one disaster at a time
#1024
Scris 04 ianuarie 2016 - 06:42
Poate reusim sa ne vedem intr-o zi sa ascult si eu, sunt foarte curios cum suna.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1025
Scris 04 ianuarie 2016 - 11:16
Mi'e ca si'au dat seama tarziu ca si'ar prinde urechile incercand sa il schimbe si n'au vrut sa recunoasca, altfel nu vad de ce nu au ti'a vrut banii.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
Also tagged with one or more of these keywords: subaru, forester, xt, 2007
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi