N-ar strica sa-i schimbi si uleiul de servo, ba chiar si antigelul.
Schimba si lichidul de frana, sa stii tu ca ai pornit de la zero.
Scris 04 august 2013 - 11:10
N-ar strica sa-i schimbi si uleiul de servo, ba chiar si antigelul.
Schimba si lichidul de frana, sa stii tu ca ai pornit de la zero.
Scris 04 august 2013 - 11:37
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 04 august 2013 - 11:38
Scris 05 august 2013 - 10:47
Salutare, si felicitari pentru masina.
Daca nu te-ai lamurit cu scaunele de copii pot sa-ti spun asa: un scaun bun are ambele sisteme de fixare, si cu centuri si cu ISOFIX. Prinderea in 5 puncte se refera la centurile copilului. O sa-ti pun maine ceva poze din masina.
Scris 05 august 2013 - 10:50
Scris 05 august 2013 - 03:41
Degeaba...NU E SUBARU!!!
Scris 06 august 2013 - 09:49
la cluj, inlocuirea capacului si a stropitorului au costat astfel:
( capacul vine direct in culoarea caroseriei, deci s-ar putea sa difere codul pentru culoarea ta )
Capact Stropitor Far Dreapta - 119lei + TVA
Stropitor Far Dreapta - 291lei + TVA
astea cred ca-s preturi cu ceva reducere primita de noi
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 06 august 2013 - 10:09
cam atata bag eu motorina o luna INTREAGA
Scris 06 august 2013 - 10:50
la cluj, inlocuirea capacului si a stropitorului au costat astfel:
( capacul vine direct in culoarea caroseriei, deci s-ar putea sa difere codul pentru culoarea ta )
Capact Stropitor Far Dreapta - 119lei + TVA
Stropitor Far Dreapta - 291lei + TVA
astea cred ca-s preturi cu ceva reducere primita de noi
Scris 06 august 2013 - 11:34
eu cu toate masinile puternice merg URBAN mai incet decat cu Loganul, nu stiu de ce. tine probabil de obisnuita cu masina respectiva.
Scris 06 august 2013 - 11:48
Scris 07 august 2013 - 06:50
mergi linistit pentru ca stii ca poate.
si mie tot asa mi s-a intamplat de fiecare data.
cu cat e mai puternica masina, cu atat am mers mai lejer, relaxat.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 07 august 2013 - 08:46
Exact.
Scris 07 august 2013 - 02:05
Pot sa fac nota discordanta? Eu de cate ori prind un loc mai liber, o mai ard un pic. Tocmai faptul ca stiu ca poate, ma face sa o incerc. Nu am ce sa demonstrez nimanui, cand mergeam cu Dacia lui taica-miu mergeam linistit, tocmai pentru ca stiam ca, indiferent cat as fi tras de ea, nu obtineam mare lucru in plus.
Scris 07 august 2013 - 04:23
Scris 07 august 2013 - 04:48
Scris 07 august 2013 - 05:00
Scris 08 august 2013 - 05:14
Scris 08 august 2013 - 08:19
Ambreiajul e joaca de copii ( ca si cheltuiala ) pe langa amortizoare !
Scris 08 august 2013 - 08:45
ce amortizoare sunt de costa asa de scump?
Scris 08 august 2013 - 08:50
ce amortizoare sunt de costa asa de scump?
Scris 08 august 2013 - 09:05
Da? Kitul de ambreiaj Valeo am vazut ca e 4000 ron, ba chiar 4500 la unii ....
Scris 08 august 2013 - 09:26
daca sunt cu Niveauregulierung au un circuit hidraulic actionat de o pompa antrenata de axa cu came.Daca pui normale e ca si cum pui folie in loc de geamuri atermice,o tziganie...Ce scrie pe cele originale,cine le fabrica?
Scris 08 august 2013 - 09:36
Parca sunt vreo 2 producatori, unul Kayaba si unul nu mai stiu care.
Eu am pus tot d-alea cu care a venit masina. Si da, costa mai mult decat ambreiajul, pentru care parca am primit un pret de cca 2200 de lei, si 2900 pentru distributie. Doar daca nu era invers, dar nu cred
Aceasta postare a fost editata de Forester: 08 august 2013 - 09:37
Scris 08 august 2013 - 09:37
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi