Cat despre conversia la amortizoare fara SLS, sunt destui care au facut'o si nu s'au plans. Personal insa nu stiu pe nimeni, d'aia zic ca sunt curios ce va face Grinch
De ce razi, Relule?

Scris 08 august 2013 - 09:40
Scris 08 august 2013 - 09:50
daca sunt Kayaba,sunt modeste rau....si ambreiajul e Valeo?ca imi rezulta ca Sachs si Luk nu fac pentru Forester...
vad ca il fac alte firme,si Exedy...
Scris 08 august 2013 - 09:54
Ambreiajul pare sa fie from exedy dupa cate imi dau eu seama din cautari.
Scris 08 august 2013 - 10:02
Kayaba echipeaza de fabrica Subaru, si nu sunt rele deloc. Buba e ca nu sunt deloc ieftine cele cu autoleveling.
Cele de fata sunt chiar ieftine
Iar ambreiajul complet ( fara montaj ) nu depaseste 1500 lei, pe original.
Scris 08 august 2013 - 10:20
Scris 08 august 2013 - 10:23
Iti sugerez sa iei ambreiaj original.
Scris 08 august 2013 - 10:26
Scris 08 august 2013 - 10:30
Da? Kitul de ambreiaj Valeo am vazut ca e 4000 ron, ba chiar 4500 la unii, deci tot acolo cat niste amortizoare originale. Exedy ar fi in jur de 2000, dar numele nu'mi suna deloc cunoscut.
Tu ce marca si ce pret stii pentru ambreiaj de zici ca'i eftin?
E vorba de cele de pe spate, care's cu SLS (Self Leveling System) si nu se gasesc decat pe original, cam 1800-1900 bucata. Exista varianta asta de a renunta la SLS, la un pret mult mai decent, insa inca nu's hotarat pe care sa o aleg.
Grinch zicea ca are de gand acum, in august, sa puna amortizoare d'astea ... astept impresiile lui
@ska, Forester ... voi ati schimbat amortizoarele spate? Si daca da, cu ce?
Am dat comanda la alea pe care le-ai dat link mai sus si le-am platit deja (in jur de 1900 RON cu TVA). Astept sa-mi vina dar nu sunt sigur ca o sa le montez imediat cum vin.
Life must be taken one disaster at a time
Scris 08 august 2013 - 10:38
@ska, Forester ... voi ati schimbat amortizoarele spate? Si daca da, cu ce?
noi inca nu
se pare ca mai tin ceva...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 08 august 2013 - 11:02
Scris 08 august 2013 - 11:19
Aveau foame-n gat !
Scris 09 august 2013 - 12:03
Scris 09 august 2013 - 11:20
Scris 09 august 2013 - 11:26
Daca te vei kaka in continuare pe tine pentru cel mai bun pret la piese, pe care le vei duce tu la atelier sa le monteze, vei avea 2 surprize:
- tariful va fi MARE pentru montaj
- garantie PIULA la piese !
Vezi ca asta nu-i logan ....
Scris 09 august 2013 - 11:35
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 09 august 2013 - 11:38
Scris 09 august 2013 - 11:55
Tariful e acelasi pentru manopera, cat despre garantie nu vad de ce sa nu mai fie atata timp cat montajul se face in service autorizat.
Ah, ca ptr asta mi'ar trebui si factura si m'ar mai taxa inca vreo 25% la manopera, asta e altceva ...
......
Asa zic toti care se zgarcesc, si gresesc grav. Nu spun mai mult, pentru ca inevitabil vei gasi argumente ireale ( adica asa cum ai crede tu ), si n-are rost sa-mi pierd timpul.
Ce-ti doresc sincer, e sa nu ai probleme de garantie la piesele pe care le duci tu in sacosa la atelier, cu toate facturile tale, si la toate atelierele autorizate.
Studiaza putin legile romane ( si nu numai ) la conditiile de acordare a garantiei la piesele montate, si vei intelege. Asta daca vrei evident.
Scris 09 august 2013 - 11:57
Daca te vei kaka in continuare pe tine pentru cel mai bun pret la piese, pe care le vei duce tu la atelier sa le monteze, vei avea 2 surprize:
- tariful va fi MARE pentru montaj
- garantie PIULA la piese !
Vezi ca asta nu-i logan ....
...o fi naveta spatiala...
...este turbo, 4x4...
Ce are in plus fata de vw/audi turbo, 4x4?
N-o lua in sens de bolta, personal, dar prea exotic il faci, nu crezi?
Scris 10 august 2013 - 12:04
Subaru nu difera cu nimic fata de alea de care zici tu. Problema la subaru e ca scrie in chinezeste unde umbla mecanicii, si n-au toti dictionar.
Scris 10 august 2013 - 12:11
Cam sunt de acord cu Relu aici. Cand am avut problema cu debitmetru (care inca nu se stricase de tot si nu dadea nici un cod de eroare), omul la care ma duc, desi stie subaru bine, la un moment dat mi-a recomandat sa ma duc la SMT pentru chestii de finete, el neavand toata aparatura necesara pentru diagnostic on-the-fly, cum au facut cei de la SMT. Acolo ca sa gaseasca buba s-au urcat cu laptopul in masina si au mers ca sa vada valori reale si ce se intampla.
Scris 10 august 2013 - 12:21
Forester, raspunsul lui Relu este cu talc...
Este negru in ,,cerul gurii'', nu-l schimbi asa usor, nu uita...marci, modele...
Aceasta postare a fost editata de mol: 10 august 2013 - 12:21
Scris 10 august 2013 - 12:27
Scris 10 august 2013 - 12:30
Andrei, n-am idee cat i-a tinut febra pe ailalti posesori, dar pari un client promitator...
Scris 10 august 2013 - 12:57
Pe de alta parte, poate ca are dreptate si bleu cu amanatul. O sa vad, in fct de cati km voi mai face cu masina. Deocamdata, de cand am adus'o acasa, am mai facut vreo 500 doar
in loc sa bagi search pe net, si sa faci cereri de oferta la care nu vei avea niciodata raspuns bun, baga benzina de 200 lei si arde-o pana iti/ii sar capacele. n-ai de ce sa pierzi vremea cautand repere avantajoase, nu oricine stie sa faca asta si in plus nu ai de ce - ai suficient knowhow aici pe forum la omuletzii nostrii.
pentru asemenea masina as iesi in puterea noptii afara, as baga 200 lei carburant si as arde-o aiurea doar de dragul animalului, ma crezi?!?
alearg-o, arde-o, frige-o, baga-i dejtu in cur si bucura-te de ea.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 10 august 2013 - 01:00
Scris 10 august 2013 - 01:07
Danger, esti pervers rau...
Ceva paralela cu Loganul?
Scris 10 august 2013 - 02:12
bre Mol, la Logan, dejtu sa ti-l bagi tu in cuur, ca vad ca inregistrezi prurit de asocieri nepotrivite
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 10 august 2013 - 02:12
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi