Acolo ca sa gaseasca buba s-au urcat cu laptopul in masina si au mers ca sa vada valori reale si ce se intampla.
Mare lucru, monser !
Scris 10 august 2013 - 05:37
Acolo ca sa gaseasca buba s-au urcat cu laptopul in masina si au mers ca sa vada valori reale si ce se intampla.
Mare lucru, monser !
Scris 10 august 2013 - 07:29
Ai dreptate, softuri de diagnoza dedicate subaru se gasesc la orice colt de strada, cred ca am si eu vreo 2 dvd-uri pe undeva da' nu le-am gasit ca ma grabeam...
Hai ca intelegi la ce ma refer, fiecare producator are chichitele lui care nu pot fi citite sau nu pot fi interpretate cu un soft de diagnoza general. Faptul ca ai un soft care se conecteaza pe OBDII la masina nu inseamna ca automat ti-a si varsat solutia pe ecran pentru orice misca pe lumea asta.
Scris 10 august 2013 - 07:56
Fara gluma !!
Testarea masinii in mers, mergand chiar spre limita, poate releva adevaratele probleme.
Degeaba stai cu masina la ralanti si dai click-uri, altfel se va comporta in sarcina.
Inca nu am intalnit abordarea asta la nivelul service-urilor de marca.
Scris 10 august 2013 - 08:08
Pai si eu ce-am spus! Omul nu avea sculele necesare pentru aceasta operatiune, combinat si cu faptul ca NU CRED ca un soft general poate furniza toate informatiile pe care le ofera softul dedicat de la un anumit producator, in cazul asta Subaru. De unde si necesitatea uneori de a tine aproape de un service dedicat pentru a rezolva un anumit gen de probleme.
Scris 10 august 2013 - 08:14
Forester, treaba-i simpla. Cand iti permiti, si-ar trebui, musai reprezentanta. Excluzand pretul, nu-i vad nici un minus.
Scris 10 august 2013 - 08:27
Cand am zis mare lucru, am fost serios. De multe ori "i-am luat" pe mecanicii care aveau masinarii universale cu VAG COM-ul de pe o besina de laptop, dar care era chitit pe VAG-uri. Incepand de la numarul erorilor ce pot fi decelate, pana la adaptari, imposibil de realizat cu scule universale.
Scris 10 august 2013 - 08:31
Ok, acolo am inteles eu gresit, credeam ca esti ironic!
Scris 10 august 2013 - 08:38
Forester, ai inteles bine mai sus, reiesind ironia (din exprimare), numai ca Oaspetele, fiind neamt, ,,intrebuinteaza academic'' cuvintele... si din mers si din sazut.
Faptul ca ne si explica ceea ce a vrut sa zica, este un inceput...
Scris 10 august 2013 - 08:39
alearg-o, arde-o, frige-o, baga-i dejtu in cur si bucura-te de ea.
ar trebui sa te tratezi fratiuc
Aceasta postare a fost editata de ska: 10 august 2013 - 08:39
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 10 august 2013 - 08:47
ar trebui sa te tratezi fratiuc
Dupa visin, in sens de expresie doar , i-am spus si io. Omul era alimentat de 200 de lei, cu cifra octanica mare si...si-a exprimat libertatea in briza noptii...cred.
Dejtu-i foarte important!
Bine, n-am avut masina de promenada, dar ma amuza cei care se ,,plimba'' noaptea cu 20-30 km/h, incurcand circulatia...
Cocalari , cocalari, numai ca-i vad in masini de zeci de mii de euro...
Aceasta postare a fost editata de mol: 10 august 2013 - 08:48
Scris 10 august 2013 - 08:49
Forester, ai inteles bine mai sus, reiesind ironia (din exprimare), numai ca Oaspetele, fiind neamt, ,,intrebuinteaza academic'' cuvintele... si din mers si din sazut.
Faptul ca ne si explica ceea ce a vrut sa zica, este un inceput...
Am fost bisubtil.
Scris 10 august 2013 - 09:38
Am fost bisubtil.
noi nu judecam... acuma... cum iti place si tie...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 10 august 2013 - 09:42
Ska, bi-ul provine de la doua dejte, doua turbine...?
Scris 10 august 2013 - 10:58
Scris 10 august 2013 - 12:03
Cand am zis mare lucru, am fost serios. De multe ori "i-am luat" pe mecanicii care aveau masinarii universale cu VAG COM-ul de pe o besina de laptop, dar care era chitit pe VAG-uri. Incepand de la numarul erorilor ce pot fi decelate, pana la adaptari, imposibil de realizat cu scule universale.
Este normal. Peste "mufa" de la masina circula atat protocolul comun OBD, impus ca standard de producatorii auto, dar care permite un numar mic de parametri si operatii, precum si protocolul proprietar. Acesta din urma iti permite sa faci absolut toate operatiile de diagnosticare, codare, programare prevazute de producator. Problema cu acest protocol este ca de obicei nu este disponibil decat prin aplicatii si interfete vandute si licentiate direct de producator, la costuri ce depasesc lejer pana si posibilitatile unui service normal.
Norocul posesorilor de VAG este ca un tip, Uwe Ross pe nume, s-a hotarat sa ia treaba in propriile maini si a decodat protocolul proprietar folosit de VW. Mai departe, si-a dezvoltat proiectul intr-un business si a inceput sa vanda interfete VAG-COM, restul fiind deja cunoscut.
Scris 10 august 2013 - 12:12
Pe timp de noapte xenonul de pe faza scurta mi se pare ca bate prea aproape. Faza lunga face intr'adevar lumina, dar cum nu o poti folosi tot timpul, tot cam degeaba
du-te regleaza-ti farurile, ca daca-s reglate ok, ar trebui sa bata bine
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 10 august 2013 - 06:14
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 10 august 2013 - 06:15
Scris 13 august 2013 - 04:41
Scris 13 august 2013 - 05:33
Am intrebat si eu cand am luat masina si se pare ca e alergatura cat nu merita. Prima intrebare cred ca ar fi la CNADNR sau, daca vrei pe unii mai simpatici, poti incerca la http://www.roviniete.ro/ . Aici le fac si pentru Romania si le-am facut si in anii cand am fost in Ungaria, zero probleme.
Scris 13 august 2013 - 07:49
Scris 13 august 2013 - 08:07
Daca are timp de pierdut...e o solutie buna
Scris 13 august 2013 - 08:20
Pentru 50 lei n-as completa formulare, consuma nervi + minim juma de zi din viata mea.
Scris 13 august 2013 - 08:36
Scris 13 august 2013 - 08:56
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi