ca tot ziceai de rugina, azi dim m-am uitat si eu la scaune.
doar cel al pasagerului are ceva urme intr-un loc.
Scris 13 august 2013 - 09:14
ca tot ziceai de rugina, azi dim m-am uitat si eu la scaune.
doar cel al pasagerului are ceva urme intr-un loc.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 13 august 2013 - 09:19
Andrei, rezolvi rugina, vopsesti jantele (who cares how they look) pui folie, o scarpini pe dorsala... dar de calarit cand o omori omule??
Scris 13 august 2013 - 09:21
dupa ce-i face casco
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 13 august 2013 - 09:22
Andrei, rezolvi rugina, vopsesti jantele (who cares how they look) pui folie, o scarpini pe dorsala... dar de calarit cand o omori omule??
la cat consuma mai vrei sa o si calareasca?!? cand a vazut cat costa revizia s-a potolit.
mai e unul pe aici care trage de un RS nou
Scris 13 august 2013 - 10:15
Scris 14 august 2013 - 12:06
ai reusit sa convingi sotia sa dea o tura cu ea?
Scris 14 august 2013 - 12:56
Scris 14 august 2013 - 02:31
Fa-i intai casco !
Scris 14 august 2013 - 05:02
Scris 14 august 2013 - 08:53
Nevasta-mea mergea cu vereicsu fara nicio problema. Culmea, ii mai si placea RAU !
Scris 14 august 2013 - 08:57
Scris 14 august 2013 - 09:01
Va evita xt-ul dintr-un singur motiv ( daca banu de benzina nu conteaza ), si anume ambreiajul care e mult prea tare pentru o femeie.
Ocazional e ok, dar dupa o perioada ar da-o pe un polo fara discutii !
Scris 14 august 2013 - 09:16
Scris 14 august 2013 - 09:19
14 daca o duci cu platforma ...
Sa fii fericit daca reusesti sa scoti un 16 ...
Scris 14 august 2013 - 09:42
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 14 august 2013 - 09:43
Scris 14 august 2013 - 09:46
Scris 14 august 2013 - 09:47
@Relu: CT nu e Bucuresti...
@Andrei: ai putea sa-i explici si ca XT-ul e mult mai safe decat Fiesta, si chestia asta conteaza destul de mult cand ai copii mici....
Scris 14 august 2013 - 10:01
Scris 14 august 2013 - 10:07
sincer, 14% mi se pare chiar mult pt CT, chiar si cu XT.
da chiar, XT cu CVT nu exista, nu?
Scris 14 august 2013 - 10:29
Mai nou, da. Si costa 4x.000E...
De fapt daca retin bine, doar cu CVT exista XT-ul acum.
Scris 14 august 2013 - 10:29
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 14 august 2013 - 10:29
Scris 14 august 2013 - 10:59
si pe aftomata intra limitarea, daca esti pe manual. ) Nu stiu cum e la tine dar la mine facea piu.piu.
Uite ca p-asta noua (ca sa zic asa) nu am incercat-o, sa vad ce zice cand treci de 7000 RPM .
Dar cui ii pasa cand ai aftomata
Scris 14 august 2013 - 11:29
Scris 14 august 2013 - 11:45
Consumuri. Urban, mergând vioi, ocazional câte o aroganță, printr-un București cam 80% din ce știe el în materie de aglomerație, am scos între 14.9% si 15.5% până acum.
Extraurban, mergând mai tăricel (ăsta fiind stilul de mers al celui cu Outback) cu 80-90 în localități si 130-150 în afară, cu dese accelerări că era cam aglomerat drumul și nu puteam merge constant prea mult, am scos 11.5%
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 14 august 2013 - 11:46
Scris 15 august 2013 - 12:07
pai, daca erai brav si curajos ca aia care zic "nu dom'le, manuala e de baza, sa schimb io, ca sunt mai rapid si destept decat ea, (ProDrive-a), dar uitai maneta in treapta II, normal ca face scandal. Tu, ca obisnuit cu aftomata o tineai sus in ture. repet 7500 rpm. (n-am emoticon pentru 7500 rpm, propun sa se inventeze unul )
Ea saraca, zicea ok, ai vrut pe manual, ca esti tu dastept, dar mai schimba si treapta. Facea piu piu si gata, nu mai mergea pedala
Cat despre suturi,nu se punea problema. Outback-ul, doar nu mai accelera pana nesimtitul din tine nu binevoia ori sa schimbe treapta ori sa o treaca pe automat.
NB. Nu abea butoane sau altceva de apasat cand treceai din drive in manual sau sport. Doar mutai maneta si cutia stia ce are de facut.
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi