Motorul aspirat ar fi un avantaj daca ar fi ceva deosebit de marea majoritate a motoarelor. Iar la 2.0 chiar nu vad care'ar fi avantajul, nu vorbim totusi de vreo masina din clasa mica
My Accord 2012
#26
Scris 22 august 2013 - 09:57
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#27
Scris 22 august 2013 - 10:02
The power of dreams...now I know what Soichiro meant...
#28
Scris 22 august 2013 - 10:04
@andrei
De unde stii ca nu e deosebit ?
Tu compari 2 motoare NUMAI prin prisma puterii ??
Un motor aspirat "ingroapa" cel putin 2 turbate la fiabilitate.
In opinia mea, benzinaru de 2 litri aspirat e motorul IDEAL pentru masina de famile.
#29
Scris 22 august 2013 - 10:48
Poate asta o fi mai cu motz. 2.0 am condus doar pe Fluence, motorul de 140 Cp si nu mi'a dat deloc impresia c'ar avea peste 100 CP. Poate la Accord s'o tura motorul mai mult sau mai cu spor ... dar pana nu conduc asa ceva, nu ma conving
Acum, ca un aspirat intretinut corespunzator nu prea are de ce sa'ti dea batai de cap, asta sunt constient ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#30
Scris 22 august 2013 - 11:08
honda stie sa faca motoare...
cel de 2.0 de pe type-r (civic) e cel putin demential...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#31
Scris 22 august 2013 - 11:22
Pai da, dar nu de ala e vorba. Asa si Renault are 2.0 pe Clio RS, iar 2.0 de 140 CP e cam praf, dupa cum l'am simtit eu
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#32
Scris 22 august 2013 - 11:41
m-am dat cu accord modelul anterior a lui matrix, tot de 2.0 dar manual.
se misca bine, dar sunt motoare de turatie. trebuie sa le dai sanatos sa simti ca fug
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#33
Scris 22 august 2013 - 11:45
Inseamna ca de aici vine diferenta ... fiind motoare de turatie
Mie'mi place cum arata Accordul asta, atat la exterior, cat si la interior, (am 2 destul de des in fata blocului) insa mi se pare o masina destul de joasa
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#34
Scris 23 august 2013 - 12:03
sunt masini foarte ok, dar pentru frecat prin oras, e greu de condus un v-tec. greu, adica "neplacut". si e si pacat de motor, sa nu te bucuri de ce poate sa-ti ofere peste 4-5000rpm cand incepe sa "respire"
consumul e iarasi unul dintre punctele bune.
nu ia 5%, dar oricum
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#35
Scris 23 august 2013 - 12:07
Trebea sa incepi cu sfarsitul, am citit degeaba si restul
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#36
Scris 23 august 2013 - 05:19
Poate asta o fi mai cu motz. 2.0 am condus doar pe Fluence, motorul de 140 Cp si nu mi'a dat deloc impresia c'ar avea peste 100 CP.
vesnica problema. se pare ca nu mi se pare mie.
#37
Scris 23 august 2013 - 06:49
Daca ai avut o experienta trista ( in pat ) cu o gagica de 30 ani ( sa zicem ), nu inseamna ca toate femeile la 30 ani stau ca vacile si ca nu-s bune de maciuca !
In plus de asta, cine spune ca benzinarele aspirate nu trag, e in mod categoric destul de "paralel" cu volanul ....
#38
Scris 23 august 2013 - 07:23
Mah, da' stiu ca ai niste comparatii...
Pai gagicile abia peste 30 de ani stiu ce au de facut.
Pana atunci, sunt in rodaj.
#39
Scris 23 august 2013 - 08:09
.... :)In plus de asta, cine spune ca benzinarele aspirate nu trag, e in mod categoric destul de "paralel" cu volanul ....
uimeste-ne, cum trage forashu tau ? mai ceva ca un plug pe camp cand ara ????
asta cand nu dai drumu la aeru conditionat, si meri cu el in panta sanatoasa, evident si pornirea motorului in aceasta situatie este cat se poate de optionala
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#40
Scris 23 august 2013 - 08:20
Daca ai avut o experienta trista ( in pat ) cu o gagica de 30 ani ( sa zicem ), nu inseamna ca toate femeile la 30 ani stau ca vacile si ca nu-s bune de maciuca !
In plus de asta, cine spune ca benzinarele aspirate nu trag, e in mod categoric destul de "paralel" cu volanul ....
nu toate benzinarele aspirate trag la fel, precum cele de 30 de ani
unele trag, altele nu prea...
si oricum, aspirata care sa traga de "jos", cel putin la cilindree de sticla de coca-cola, nu prea vezi tu in graba
Aceasta postare a fost editata de ska: 23 august 2013 - 08:20
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#41
Scris 23 august 2013 - 08:36
Bai ciumpalacilor, motorul IDEAL e ala cu cuplu CONSTANT.
In "real life" nu exista asa ceva, dar sunt destule motoare la care curba de cuplu se apropie destul de mult de o linie dreapta.
Daca masina NU-TI poate oferi progresivitate ( indiferent de puterea maxima a motorului), va fi pe de-o parte greu de condus, si pe de alta confortul va tinde catre zero, pentru ca nu vei putea sa-ti adaptezi condusul la nevoile din trafic. Nevoi care oscileaza intre mersul bara la bara sau foarte incet, pana la depasiri cand ai nevoie. Faptul ca o masina iti da acele SUTURI in KUR sunt extrem de neplacute ( de multe ori chiar periculoase !!! ), si n-am inteles niciodata cum poate cineva sa se bucure de brutalitate, cand confortul si nevoile reale reprezinta fix opusul brutalitatii !
#42
Scris 23 august 2013 - 08:41
bai ciumpalacule, si noi ce tot spunem?!?! iar nu citesti???
Aceasta postare a fost editata de ska: 23 august 2013 - 08:41
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#43
Scris 23 august 2013 - 08:43
Bai ciumpalacilor, motorul IDEAL e ala cu cuplu CONSTANT.
In "real life" nu exista asa ceva, dar sunt destule motoare la care curba de cuplu se apropie destul de mult de o linie dreapta.
...
vw treg mountain > cuplu 450 de la 1200rpm pana la 3250rpm, asta in combinatie cu cutia automata cu 8 trepte iti asigura aproape de la relanti cuplul CONSTANT de care zici ....
deci care e motorul ideal ????
.... iar nu citesti???
rade ciob de oala sparta, de cateori ti-am explicat ???? iReAlu nu citeste, iReAlu SE citeste
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#44
Scris 23 august 2013 - 08:47
vw treg mountain > cuplu 450 de la 1200rpm pana la 3250rpm, asta in combinatie cu cutia automata cu 8 trepte iti asigura aproape de la relanti cuplul CONSTANT de care zici ....
.....
Ca sa intelegi ( cu toate ca ma cam indoiesc la capu tau de smoala ... ) degeaba ai cuplu constant, daca PLAJA de turatie utila e MICA.
La diesel, plaja utila nu e mica, ci RIDICOL de mica, motiv pentru care IN CIUDA CUPLULUI MARE, orice fumigena are nevoie de MULTE TREPTE si cutie automata !
Situatie de MEGA KAKAT, care nu-ti ofera decat acele SUTURI in KUR, de care de bucuri FIX ca lemurianu !
#45
Scris 23 august 2013 - 08:50
2050 rpm e plaja mica ???? ca sa nu mai repet ca in combinatie cu 8 trepte de la plecarea de pe loc pana pe la 140-150 la ora e doar in cuplu maxim ...
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#46
Scris 23 august 2013 - 08:50
decat un 2.0 aspirat si cuplu de 200nm care deabia ii simti de la 4000rpm pana la 6000rpm, mai bine un 2.0 diesel si cuplu de 300nm de la 1700 la 3000rpm.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#47
Scris 23 august 2013 - 08:53
da 450 de la 1200 la 3250 ? asta cum suna ? intrebarea nu e pentru relu ca la el nu suna, da cu rezonanta
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#48
Scris 23 august 2013 - 08:57
decat un 2.0 aspirat si cuplu de 200nm care deabia ii simti de la 4000rpm pana la 6000rpm, mai bine un 2.0 diesel si cuplu de 300nm de la 1700 la 3000rpm.
Pai vezi ca am dreptate ? D-aia ziceam ca sunteti paraleli cu volanu !
#49
Scris 23 august 2013 - 08:57
Dar de la 2500 la 7000 cum suna?
Aia 200Nm asa chinuiti cum sunt ei...dar sunt peste tot.
#50
Scris 23 august 2013 - 08:58
da 450 de la 1200 la 3250 ? asta cum suna ? intrebarea nu e pentru relu ca la el nu suna, da cu rezonanta
Autobuz/tractor/macara, numa masina nu !
Dar de la 2500 la 7000 cum suna?
Aia 200Nm asa chinuiti cum sunt ei...dar sunt peste tot.
Nu te obosi ca astia n-au nicio tangenta cu condusul ...
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi