Salt la continut


Fotografie
- - - - -

My Accord 2012


  • Please log in to reply
302 replies to this topic

#26 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 22 august 2013 - 09:57

Motorul aspirat ar fi un avantaj daca ar fi ceva deosebit de marea majoritate a motoarelor. Iar la 2.0 chiar nu vad care'ar fi avantajul, nu vorbim totusi de vreo masina din clasa mica


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#27 matrix100008

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 Mesaje:
Inregistrat: 09-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:Accord
  • Motorizare:2.0 156 CP

Scris 22 august 2013 - 10:02

Mă refeream la faptul ca nu mă mai doare capul cu eventuale probleme de turbina si periferice...din acest punct de vedere ziceam...
  • 0

The power of dreams...now I know what Soichiro meant...


#28 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 22 august 2013 - 10:04

@andrei

De unde stii ca nu e deosebit ?

Tu compari 2 motoare NUMAI prin prisma puterii ??

Un motor aspirat "ingroapa" cel putin 2 turbate la fiabilitate.

In opinia mea, benzinaru de 2 litri aspirat e motorul IDEAL pentru masina de famile.


  • 0

#29 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 22 august 2013 - 10:48

Poate asta o fi mai cu motz. 2.0 am condus doar pe Fluence, motorul de 140 Cp si nu mi'a dat deloc impresia c'ar avea peste 100 CP. Poate la Accord s'o tura motorul mai mult sau mai cu spor ... dar pana nu conduc asa ceva, nu ma conving :)

 

Acum, ca un aspirat intretinut corespunzator nu prea are de ce sa'ti dea batai de cap, asta sunt constient ...


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#30 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 august 2013 - 11:08

honda stie sa faca motoare...

cel de 2.0 de pe type-r (civic) e cel putin demential...


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#31 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 22 august 2013 - 11:22

Pai da, dar nu de ala e vorba. Asa si Renault are 2.0 pe Clio RS, iar 2.0 de 140 CP e cam praf, dupa cum l'am simtit eu


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#32 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 august 2013 - 11:41

m-am dat cu accord modelul anterior a lui matrix, tot de 2.0 dar manual.

se misca bine, dar sunt motoare de turatie. trebuie sa le dai sanatos sa simti ca fug :)


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#33 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 22 august 2013 - 11:45

Inseamna ca de aici vine diferenta ... fiind motoare de turatie

 

Mie'mi place cum arata Accordul asta, atat la exterior, cat si la interior, (am 2 destul de des in fata blocului) insa mi se pare o masina destul de joasa


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#34 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 august 2013 - 12:03

sunt masini foarte ok, dar pentru frecat prin oras, e greu de condus un v-tec. greu, adica "neplacut". si e si pacat de motor, sa nu te bucuri de ce poate sa-ti ofere peste 4-5000rpm cand incepe sa "respire" :)

consumul e iarasi unul dintre punctele bune.

nu ia 5%, dar oricum :lol:


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#35 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 23 august 2013 - 12:07

Trebea sa incepi cu sfarsitul, am citit degeaba si restul :P


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#36 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 23 august 2013 - 05:19

Poate asta o fi mai cu motz. 2.0 am condus doar pe Fluence, motorul de 140 Cp si nu mi'a dat deloc impresia c'ar avea peste 100 CP.


vesnica problema. se pare ca nu mi se pare mie.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#37 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 august 2013 - 06:49

Daca ai avut o experienta trista ( in pat ) cu o gagica de 30 ani ( sa zicem ), nu inseamna ca toate femeile la 30 ani stau ca vacile si ca nu-s bune de maciuca !  :) 

 

In plus de asta, cine spune ca benzinarele aspirate nu trag, e in mod categoric destul de "paralel" cu volanul .... :D  


  • 0

#38 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 23 august 2013 - 07:23

Mah, da' stiu ca ai niste comparatii...:lol: :lol:

Pai gagicile abia peste 30 de ani stiu ce au de facut. ;)

Pana atunci, sunt in rodaj.


  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#39 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 23 august 2013 - 08:09

.... :)In plus de asta, cine spune ca benzinarele aspirate nu trag, e in mod categoric destul de "paralel" cu volanul .... :D  

uimeste-ne, cum trage forashu tau ? mai ceva ca un plug pe camp cand ara ????  :lol:  :lol:  :lol:

 

asta cand nu dai drumu la aeru conditionat, si meri cu el in panta sanatoasa, evident si pornirea motorului in aceasta situatie este cat se poate de optionala


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#40 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 august 2013 - 08:20

Daca ai avut o experienta trista ( in pat ) cu o gagica de 30 ani ( sa zicem ), nu inseamna ca toate femeile la 30 ani stau ca vacile si ca nu-s bune de maciuca !  :)

 

In plus de asta, cine spune ca benzinarele aspirate nu trag, e in mod categoric destul de "paralel" cu volanul .... :D  

 

nu toate benzinarele aspirate trag la fel, precum cele de 30 de ani ;) :lol:

unele trag, altele nu prea... :lol:

si oricum, aspirata care sa traga de "jos", cel putin la cilindree de sticla de coca-cola, nu prea vezi tu in graba :)


Aceasta postare a fost editata de ska: 23 august 2013 - 08:20

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#41 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 august 2013 - 08:36

Bai ciumpalacilor, motorul IDEAL e ala cu cuplu CONSTANT.

In "real life" nu exista asa ceva, dar sunt destule motoare la care curba de cuplu se apropie destul de mult de o linie dreapta.

Daca masina NU-TI poate oferi progresivitate ( indiferent de puterea maxima a motorului), va fi pe de-o parte greu de condus, si pe de alta confortul va tinde catre zero, pentru ca nu vei putea sa-ti adaptezi condusul la nevoile din trafic. Nevoi care oscileaza intre mersul bara la bara sau foarte incet, pana la depasiri cand ai nevoie. Faptul ca o masina iti da acele SUTURI in KUR sunt extrem de neplacute ( de multe ori chiar periculoase !!! ), si n-am inteles niciodata cum poate cineva sa se bucure de brutalitate, cand confortul si nevoile reale reprezinta fix opusul brutalitatii !


  • 0

#42 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 august 2013 - 08:41

bai ciumpalacule, si noi ce tot spunem?!?! iar nu citesti??? :lol:


Aceasta postare a fost editata de ska: 23 august 2013 - 08:41

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#43 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 23 august 2013 - 08:43

Bai ciumpalacilor, motorul IDEAL e ala cu cuplu CONSTANT.

In "real life" nu exista asa ceva, dar sunt destule motoare la care curba de cuplu se apropie destul de mult de o linie dreapta.

...

vw treg mountain > cuplu 450 de la 1200rpm pana la 3250rpm, asta in combinatie cu cutia automata cu 8 trepte iti asigura aproape de la relanti cuplul CONSTANT de care zici ....

 

deci care e motorul ideal ????



.... iar nu citesti??? :lol:

rade ciob de oala sparta, de cateori ti-am explicat ???? iReAlu nu citeste, iReAlu SE citeste


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#44 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 august 2013 - 08:47

vw treg mountain > cuplu 450 de la 1200rpm pana la 3250rpm, asta in combinatie cu cutia automata cu 8 trepte iti asigura aproape de la relanti cuplul CONSTANT de care zici ....

.....

 

Ca sa intelegi ( cu toate ca ma cam indoiesc la capu tau de smoala ... ) degeaba ai cuplu constant, daca PLAJA de turatie utila e MICA.

La diesel, plaja utila nu e mica, ci RIDICOL de mica, motiv pentru care IN CIUDA CUPLULUI MARE, orice fumigena are nevoie de MULTE TREPTE si cutie automata !

Situatie de MEGA KAKAT, care nu-ti ofera decat acele SUTURI in KUR, de care de bucuri FIX ca lemurianu !


  • 0

#45 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 23 august 2013 - 08:50

2050 rpm e plaja mica ???? ca sa nu mai repet ca in combinatie cu 8 trepte de la plecarea de pe loc pana pe la 140-150 la ora e doar in cuplu maxim ...


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#46 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 august 2013 - 08:50

decat un 2.0 aspirat si cuplu de 200nm care deabia ii simti de la 4000rpm pana la 6000rpm, mai bine un 2.0 diesel si cuplu de 300nm de la 1700 la 3000rpm.


  • 1

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#47 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 23 august 2013 - 08:53

da 450 de la 1200 la 3250 ? asta cum suna ? intrebarea nu e pentru relu ca la el nu suna, da cu rezonanta 


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#48 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 august 2013 - 08:57

decat un 2.0 aspirat si cuplu de 200nm care deabia ii simti de la 4000rpm pana la 6000rpm, mai bine un 2.0 diesel si cuplu de 300nm de la 1700 la 3000rpm.

 

Pai vezi ca am dreptate ? D-aia ziceam ca sunteti paraleli cu volanu ! :D


  • 0

#49 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 23 august 2013 - 08:57

Dar de la 2500 la 7000 cum suna? :P

Aia 200Nm asa chinuiti cum sunt ei...dar sunt peste tot.


  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#50 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 august 2013 - 08:58

da 450 de la 1200 la 3250 ? asta cum suna ? intrebarea nu e pentru relu ca la el nu suna, da cu rezonanta 

 

Autobuz/tractor/macara, numa masina nu !



Dar de la 2500 la 7000 cum suna? :P

Aia 200Nm asa chinuiti cum sunt ei...dar sunt peste tot.

 

Nu te obosi ca astia n-au nicio tangenta cu condusul ...


  • 1




3 useri citesc subiectul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi