se simte pizma din rautatea vorbelor tale
My Accord 2012
#52
Scris 23 august 2013 - 09:04
se simte pizma din rautatea vorbelor tale
Nici vorba de pizma, ci doar o mare parere de rau pentru voi ...
Si nu glumesc absolut deloc !
#53
Scris 23 august 2013 - 09:06
Pai vezi ca am dreptate ? D-aia ziceam ca sunteti paraleli cu volanu !
om fi mah ce sa zic
sincer, decat sa rup in doua un 2.0 si sa o tin numa la 5-6000rpm sa mearga ( unde si consumul e pe masura ) prefer o BENZINARA TURBO chiar daca e de o cilindree mai mica, sau un diesel de aceeasi cilindree...
ca exista si exceptii la motoare de 2.0, care sunt chiar reusite, e altceva.
daca vorbim de benzinare de 4-5L cilindree deja e altceva
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#54
Scris 23 august 2013 - 09:09
Baciule, care a fost ultima haspirata condusa de tine de a trebuit s-o tii numa la 5-6000 sa mearga?!?!
Te itreb ca eu nu prea trec de 4000-4500 cu a mea si sunt arhimultumit cum merge acolo.
#55
Scris 23 august 2013 - 09:14
pai da, da acolo nu esti in zona aclamata de cuplu constant ... fii mai atent la conditiile problemei daca nu vrei sa fii facut iar papagal
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#56
Scris 23 august 2013 - 09:19
Oare? Stii tu cum arata curba de cuplu la a mea?
#58
Scris 23 august 2013 - 09:27
Cu siguranta. Sub 200 de obicei e oprita. )
#59
Scris 23 august 2013 - 09:31
3250rpm
#60
Scris 23 august 2013 - 10:36
...depinde la ce folosesti masina, altfel orice plaja poate fi placuta. Excluzand masinile sport(n-are nimeni de pe aici) unde sa se tot duca rpm-urile, ca masina de familie iti trebuie cuplu de cat mai jos, intins dupa posibilitati...
Decat un aspirat de pana in 2000cmc, mai bine un turbo chiar mai mic, iar diesel-ul clar se detaseaza ca optiune prin prisma consumului.
Singurul aspirat care mi-a placut a fost cel de 3500cmc de pe Legend.
#61
Scris 23 august 2013 - 10:54
Da mah, doar cu consumul asta ce aveti si voi dizalistii un argument, m-ati omorat. Iote io-s nabab si am sonda in curte!
Uite ca ieri nevasta a facut din nou un drum la C-ta cu hyundaiu, iar a scos pe la 10% , masina tot plina, a/c si vant chiar mai puternic decat duminica.
Frate, dar se duce bine, cate e ea de troaca, a venit nevasta super incantata. Daca ea a spus ca fara sa vrea o scapa pe la 160...
Banuiesc ca cam la fel ar trebui sa fie o compacta cu un 2.0 aspirat - suficient pentru mine. De altfel doar stiu de la Foresterul aspirat cum mergea, numai ca la ala ma penaliza forma de caramida la viteza mare, cand schimbam treapta la 150 zici ca puneam frana!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#62
Scris 23 august 2013 - 07:36
Uau ce s-a incins forumul...
Pentru mine un lucru e clar si mi s-a dovedit inca o data...de parca mai era nevoie...
Extrem de rar gasesti un iubitor de diesel care sa inteleaga un benzinar (cu atat mai mult un benzinar cu aspirata).
Eu am norocul, asa cum am mai spus, sa conduc zi de zi un diesel de 2.0 l, 140 cp si 320 Nm si in acelasi timp sa ma pot delecta si cu o benzina de 2.0 aspirata. Este foarte ok masina diesel, trage bine dar nu ma simt ca la volanul Accordului...chiar daca Accordul e un pic mai lent...nu e acelasi lucru...
Cand merg cu Accord-ul, fata de 508, simt ca sunt cu adevarat la volan...sunetul, faptul ca atunci cand la diesel se termina distractia, la benzina mai continua cel putin inca pe atat si la alta intensitate de "sunete si lumini" ma face sa imi doresc mai mult sa merg cu benzina.
Consider ca faza cu turatia inalta e o chestie de obisnuinta. E normal ca un diesel sa traga altfel de la semafor...dar dieselul e ca o ejaculare precoce...cand iti doresti mai mult sa continui s-a terminat bateria ...asta ca sa fiu in spiritul sexual deschis de Mol si continuat de Relu si restul...
The power of dreams...now I know what Soichiro meant...
#63
Scris 23 august 2013 - 07:46
Uau ce s-a incins forumul...
Pentru mine un lucru e clar si mi s-a dovedit inca o data...de parca mai era nevoie...
Extrem de rar gasesti un iubitor de diesel care sa inteleaga un benzinar (cu atat mai mult un benzinar cu aspirata).
poi reciproca nu e valabila ?
#64
Scris 23 august 2013 - 07:53
Asa, daca e sa discutam discutii, the dream masina 1 e un offroader diesel cu ceva caluti, multi nm si 4x4 selectabil de la 4x2 pana la 4x4 low cu 2-3 diferentiale blocabile, iar the masina 2 e un S cu V8 si evacuare sport. Am avut ocazia sa coabitez cu urletul unui AMG, dar ragetul S-ului il consider mult peste.
#65
Scris 23 august 2013 - 07:55
poi reciproca nu e valabila ?
este si reciproca...asa ca ascultati-ma pe mine care inteleg ambele tabere...iubiti-va masinile daca sunt cele dorite de voi...
si nu negati plusurile celeilalte categorii (diesel/benzina)...hai ca o dau in filosofeala
Aceasta postare a fost editata de matrix100008: 23 august 2013 - 07:56
The power of dreams...now I know what Soichiro meant...
#66
Scris 23 august 2013 - 08:16
Ca sa intelegi ( cu toate ca ma cam indoiesc la capu tau de smoala ... ) degeaba ai cuplu constant, daca PLAJA de turatie utila e MICA.
La diesel, plaja utila nu e mica, ci RIDICOL de mica, motiv pentru care IN CIUDA CUPLULUI MARE, orice fumigena are nevoie de MULTE TREPTE si cutie automata !
Situatie de MEGA KAKAT, care nu-ti ofera decat acele SUTURI in KUR, de care de bucuri FIX ca lemurianu !
Relule, ai curaj sa facem o liniuta la munte? Eu cu Skoda mea cu un cuplu constant pe o plaja ridicola si tu cu orice conserva benzinara din cele 2 pe care le ai si vedem care merge mai bine.
#67
Scris 23 august 2013 - 08:22
simt nevoia din nou sa intervin...
De ce s-ar gandi cineva la liniute intre un diesel si o benzina...nici Relu nu cred ca a spus asta vreodata...
O benzina aspirata nu o cumperi ca sa faci liniute...am explicat mai sus...cred ca si Relu a spus ca este masina aproape perfecta pentru familie...
The power of dreams...now I know what Soichiro meant...
#68
Scris 23 august 2013 - 08:24
simt nevoia din nou sa intervin...
De ce s-ar gandi cineva la liniute intre un diesel si o benzina...nici Relu nu cred ca a spus asta vreodata...
O benzina aspirata nu o cumperi ca sa faci liniute...am explicat mai sus...cred ca si Relu a spus ca este masina aproape perfecta pentru familie...
Cand zici ca te caci pe fumigene, eu ii arat ca pe un drum de munte il depasesc si ii dau numai fum la bot, sa-l afum pe mosh cat 10 pachete de tigari.
#69
Scris 23 august 2013 - 08:35
Cand zici ca te caci pe fumigene, eu ii arat ca pe un drum de munte il depasesc si ii dau numai fum la bot, sa-l afum pe mosh cat 10 pachete de tigari.
esti chiar funny...niciodata nu am spus ca ma c.c pe fumigene...am si eu una repet...dar iti garantez eu ca nu il faci pe niciun munte,,,doar ca a lui va suna mai tare ca o va tine in turatie inalta in timp ce tu vei mesteca in cutie sus jos/ sus jos...
Sa nu mai vorbim de sistemul de tractiune pe care il are el fata de tine...
The power of dreams...now I know what Soichiro meant...
#70
Scris 23 august 2013 - 08:39
Nu am zis că te caci tu, aia o zice iRealu mereu. Am condus zilnic un benzinar ca al lui Relu, de fapt aveam 1.6 motorul, oricât ar tura benzinarele sale îi dau cu boltă.
Și ca să fie tacâmul complet îl chemăm și pe tractoristul șef să ajute puțin la afumat.
#71
Scris 23 august 2013 - 08:44
Pe mine de ce nu ma chemi?
Vin cu Accentul, sa stii...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#72
Scris 23 august 2013 - 08:47
Hai, dacă nu l-ai tunat, n-am probleme. Motorul meu e ca din fabrică, nici un fel de tunning
#73
Scris 23 august 2013 - 08:51
... e lupta mare intre diesel si benzina...
Fiecare cu avantajele si dezavantajele lui...hai ca mai avem un pic si facem analize swot
DIn punctul meu de vedere(asa pe scurt):
Diesel: avantaje : - cuplu mare / trage de jos / consum mai mic / durata de viata mai mare
dezavantaje: - zgomotos / mult mai pretentios la intretinere / mai scump la intretinere/ pret de achizitie mai mare / se incalzeste mai greu / pierzi din feelingul de a conduce
Benzina: avantaje: -silentios/ mai putin pretentios la exploatere/ intretinere mai ieftina/ constructie mai simpla ca la diesel/ mai ieftin la achizitie/ feelingul de a conduce/ se incalzeste repede/ trage constant/ sunet superb la turatie inalta
dezavantaje: cuplu mai mic/ consuma mai mult/ durata de viata mai mica decat la diesel
Nu stiu cum e iarna pe zapada benzina...mai ales la mine la cutie automata si tractiune fata...voi vedea
Aceasta postare a fost editata de matrix100008: 23 august 2013 - 08:54
The power of dreams...now I know what Soichiro meant...
#74
Scris 23 august 2013 - 08:53
esti chiar funny...niciodata nu am spus ca ma c.c pe fumigene...
Eu DA, si imi mentin BOLTELE peste fumigene !
#75
Scris 23 august 2013 - 08:55
Te caci cu bolta?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
4 useri citesc subiectul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi