Bine. Care sunt criteriile comparatiei ?
My Accord 2012
#101
Scris 24 august 2013 - 08:43
#102
Scris 24 august 2013 - 09:12
Toate, orice vreti. Parca discutia pornise dupa ce KNG se lauda ca lasa in urma pe serpentine oricare din benzinarele lui Relu, si cumva de acolo am zis ca in zilele astea exista acum o competitie mai cinsitita, avand si benzinare turbo de cilindree similare dizelarelor. Asa ca hai sa le comparam sa vedem daca in afara de consum mai sta ceva in fata pentru diesel, la cilindree similara. Care am vazut ca inseamna si bani similari.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#103
Scris 25 august 2013 - 03:13
Evident ca fara artificii si unele exceptii, un turbo benzinar e mai fasnet fata de un turbo dizal. La aceeasi cilndree.
Problemele apar cand activezi blanita. Nu poti compara masinile doar dpdv dinamic, ca altfel n-am avea decat benzinare de la 3 litri in sus si eu mi-as conduce RS-ul 6.
#104
Scris 25 august 2013 - 06:34
Problemele de la blanita - adica te referi la consum?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#105
Scris 25 august 2013 - 08:08
Toate, orice vreti. Parca discutia pornise dupa ce KNG se lauda ca lasa in urma pe serpentine oricare din benzinarele lui Relu, si cumva de acolo am zis ca in zilele astea exista acum o competitie mai cinsitita, avand si benzinare turbo de cilindree similare dizelarelor. Asa ca hai sa le comparam sa vedem daca in afara de consum mai sta ceva in fata pentru diesel, la cilindree similara. Care am vazut ca inseamna si bani similari.
Corect. Pentru că Relu afirma că la diesel cuplul este pe o plajă foarte scurtă. Prin urmare nu ar trebui să aibă mari probleme într-o liniuță pe drumul menționat. Conform celor spuse de el, avantajul meu dispare rapid....
Eu am avut 1.9 TDI si 1.6 MPI, ambele de la VAG, în grădina proprie, poate comparația nu e corectă, dar oricând prefer 1.9 TDI. El e normal să prefere benzinarele, abia nu sperie peștii pe baltă.
#106
Scris 25 august 2013 - 09:05
Problemele de la blanita - adica te referi la consum?
Nu, ma refer la DIFERENTA de consum.
Si mai e un aspect. Exceptand cei cu reale skill-uri de pilotaj, nu vom reusi sa ducem masinile la limita, asadar performantele vor fi destul de apropiate la cilindree apropiate. Cu atat mai mult prin Romania.
Daca o masina e mai rapida cu 1 secunda de la 0-100km/h, nu vor sesiza multi, iar avantajul respectiv 'in teren' va tinde spre 0.
#107
Scris 25 august 2013 - 09:28
nu consider corecta comparatia turbo vs turbo, dieselul ca sa mearga pe turisme are nevoie de turbo, benzina nu.
corect e sa compari aspirat vs single turbo, turbo vs biturbo.
asa cum si comparatia lui kng e stupida diesel turbo de 2 litri vs aspirate de 1.2 si 1.4 ?!?!?
eu cred ca sta pe buda cand nascoceste trasnaile astea.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#108
Scris 25 august 2013 - 09:55
Ma rog, e discutabil. Am mai spus-o de zeci de ori, cand facem o comparatie trebuie sa definim criteriile unde punctam. Nu se poate compara asa nitam nisam dizalu cu benzina.
Ideea lui Forester e de a pleca de la o baza comuna, cilindree identica si suflatoare la ambele.
Evident, benzinara va avea cai mai multi. La fel de evident, dizalu va consuma mai putin.
Comparatia exclusiva bazata doar pe performante, e superfluua, dupa parerea mea, deoarece performantele se obtin si prin consumul de combustibil, ca altfel cum spuneam am avea toti V10.
Dar revenind la topic, ii arunc oricand manusa d-lui matrix. Eu cu magaoaia mea, el cu superaspirata.
Ok, nu are turbina, dar vorbim de o Honda cu VTEC, varful aspiratelor. Unde mai pui ca a mea are cel putin 100 daca nu 200 kg in plus.
P.S.promit ca nu-l afum, ca am DPF.
LE - vad ca masina costa pe site-ul Honda aproape 32000 euro. Probabil ca exista un discount, dar oricum ai lua-o a costat mai mult decat a mea. De noua, evident. Bine, eu n-am avut toate dotarile alea si cutia automata, sa zicem ca umblam aproximativ prin segmente identice de pret.
#109
Scris 25 august 2013 - 10:02
cel mai bun exemplu imho este de la bmw.
320i vs 320d
2.0turbo la ambele. 184cp la ambele. aceeasi masina overall.
aruncati un ochi si pe fisa tehnica sa vedem cum se pi-sha una pe alta
Prima coloana este pentru 320i, a doua pentru 320d
Greutate
Masa la gol (EU), în kg 1,475 [1.495] 1,495 [1,505]
Masa maximă admisă, în kg 1,950 [1,970] 1,970 [1,980]
Sarcina admisă, în kg 550 550
Sarcina admisă pe puntea faţă/ spate, în kg 900 / 1,125 905 / 1,130
Motor
Cilindri/ supape 4/4 4/4
Capacitatea în cmc 1,997 1,995
Alezaj/ cursă în mm 90.1 / 84.0 90.0 / 84.0
Putere maximă în kW (CP) la 1/min. 135 (184) / 5,000 135 (184) / 4,000
Cuplu maxim în Nm la 1/min. 270 / 1,250-4,500 380 / 1,750-2,750
Raport compresie : 1 11.0 16.5
Performanţă
Viteza maximă în km/h 235 [235] 235 [230]
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec. 7.3 [7.3] 7.5 [7.4]
Consum de combustibil
Consum urban în l/100 km 8.2-8.4 [7.7-7.9] 5,8 [5,4]
Consum extraurban în l/100 km 4.9-5.0 [4.8-4.9] 3,8 [3,9]
Consum mixt în l/100 km 6.1-6.3 [5.9-6.0] 4,5-4,6 [4,4-4,5]
Emisii de CO2 în g/km 144-147 [138-141] 119-120 [117-118]
Capacitate rezervor în l (aprox.) 60 57
singura diferenta mai "consistenta" e la preturi
320i - 34534eur
320d - 36642eur
Aceasta postare a fost editata de ska: 25 august 2013 - 10:03
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#110
Scris 25 august 2013 - 10:07
Asta e un exemplu prost! Pentru ca dieselul lor de 2.0 are printre cele mai mari puteri in clasa lui, in timp ce 2.0i are printre cele mai mici...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#111
Scris 25 august 2013 - 10:26
e o comparatie fairplay pentru ca au ambele acelasi motor si aceeasi putere
deci la acelasi motor si aceeasi putere, benzinarul nu se pi-sha cu absolut nimic la performante pe diesel. pretul e altul la diesel, dar asta era deja stiut de toate lumea
deci ia mai taiati din ele...
Aceasta postare a fost editata de ska: 25 august 2013 - 10:35
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#112
Scris 25 august 2013 - 10:31
Consider ca faza cu turatia inalta e o chestie de obisnuinta. E normal ca un diesel sa traga altfel de la semafor...dar dieselul e ca o ejaculare precoce...cand iti doresti mai mult sa continui s-a terminat bateria ...asta ca sa fiu in spiritul sexual deschis de Mol si continuat de Relu si restul...
Asta e de pus in semnatura
Life must be taken one disaster at a time
#113
Scris 25 august 2013 - 10:37
Pe un diesel de cilindree mai mare (>2.0), daca ai o automata buna, ti se scoala in continuu
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#114
Scris 25 august 2013 - 10:43
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#115
Scris 25 august 2013 - 10:45
Dacă cutia automată e considerată viagra, atunci cutia manuală e considerată .......
Aceasta postare a fost editata de kng: 25 august 2013 - 10:45
#116
Scris 25 august 2013 - 10:49
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#117
Scris 25 august 2013 - 10:51
Îl las pe Relu să continue
#118
Scris 25 august 2013 - 10:53
Hai ca sintetizez eu.
Pentru ca un dizal de cilindree medie sa se miste decent, are nevoie de o turbina.
Pentru un benzinar, e nevoie daca nu de turbina, cresterea cilindreei si dublarea consumului. Care toate costa bani.
Dar pentru cine banii nu-s o problema, nu-si ia motor sub 3 litri.
Asadar, TOTI conducem surogate.
#119
Scris 25 august 2013 - 01:20
O fi dieselul ca o ejaculare precoce, dar determina orgasmul, chiar mai multe, pe cand benzinara te cam amageste ca poate are sa fie ceva mai tarziu, daca nu astazi, maine...dar te-a taxat astazi la consum
Tre' sa pacalesc pe careva sa schimb macar doua trepte la Forester, ca dealde GTI-uri, MPS-uri... m-au dezumflat , confirmandu-mi ca cilindreea, arhitectura fac muzica.
#120
Scris 25 august 2013 - 01:24
Nu mere treaba asa... degeaba freci scula altuia, tu n-ai sa simti orgasmul...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#121
Scris 25 august 2013 - 01:35
De parca proprietarii l-ar simti, excluzand cand ajung la casa...cand povestesc intre ei....
Cand mai vii la soacra-ta?
Promit sa fiu bland cu ea, sa n-o bruschez intr-a intaia, sa-ti platesc pentru cele 3 minute consumul instantaneu ce tinde spre suta de litri... doar de trei minute am nevoie sa ma edific...
Sunt alineate diferite, da?
#122
Scris 25 august 2013 - 02:10
.....corect e sa compari aspirat vs single turbo, turbo vs biturbo.
.....
Asta-i culmea tupeului, si dovada suprema a frustrarii fumigenistilor !!!
#123
Scris 25 august 2013 - 02:42
bashti mah
auzi la asta micu "culmea tupeului" cine s-a trezit sa vorbeleasca
un 2 litri aspirat benzina da cam aceasi putere ca un diesel single turbo evident de 2 litri
diferentele sunt de rafinament si consum, acma depinde de fiecare ce prefera
cand compari suflatoare cu fumigena pica avantajul pretului, si pica si al intretinerii, suflatoarele prezinta toate dezavantajele intretinerii dieselului, si consuma cu 50% mai mult, e o comparatie cretina, plauzibila doar pentru ireal
Asta e un exemplu prost!
audi scoate 184 de cai din doi litri mai nou, exact ca bmw, vw fiind o treapta mai jos doar 177 ...
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#124
Scris 25 august 2013 - 02:58
Dar de ce sa comparam puterile si nu cuplurile? Abia turbata mea are cuplu precum un 2.0 tdi (320Nm), nu ar trebui sa le comparam mai bine asa?
Si vad ca iarasi Subaru e fruncea? 2.0T 177 de cai aveau acu vreo 15 ani, acum are 2.0 de 250 de cai sau cat are foresterul ala nou.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#125
Scris 25 august 2013 - 03:02
Dar de ce sa comparam puterile si nu cuplurile? Abia turbata mea are cuplu precum un 2.0 tdi (320Nm), nu ar trebui sa le comparam mai bine asa?
Si vad ca iarasi Subaru e fruncea? 2.0T 177 de cai aveau acu vreo 15 ani, acum are 2.0 de 250 de cai sau cat are foresterul ala nou.
Bezinarul are el 240 de cai, dar dieselul de la Subaru are 140
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi