Salt la continut


Fotografie
- - - - -

My Accord 2012


  • Please log in to reply
302 replies to this topic

#101 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 24 august 2013 - 08:43

Bine. Care sunt criteriile comparatiei ?


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#102 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 24 august 2013 - 09:12

Toate, orice vreti. Parca discutia pornise dupa ce KNG se lauda ca lasa in urma pe serpentine oricare din benzinarele lui Relu, si cumva de acolo am zis ca in zilele astea exista acum o competitie mai cinsitita, avand si benzinare turbo de cilindree similare dizelarelor. Asa ca hai sa le comparam sa vedem daca in afara de consum mai sta ceva in fata pentru diesel, la cilindree similara. Care am vazut ca inseamna si bani similari.


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#103 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 august 2013 - 03:13

Evident ca fara artificii si unele exceptii, un turbo benzinar e mai fasnet fata de un turbo dizal. La aceeasi cilndree.

Problemele apar cand activezi blanita. Nu poti compara masinile doar dpdv dinamic, ca altfel n-am avea decat benzinare de la 3 litri in sus si eu mi-as conduce RS-ul 6.


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#104 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 25 august 2013 - 06:34

Problemele de la blanita - adica te referi la consum? :)


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#105 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 25 august 2013 - 08:08

Toate, orice vreti. Parca discutia pornise dupa ce KNG se lauda ca lasa in urma pe serpentine oricare din benzinarele lui Relu, si cumva de acolo am zis ca in zilele astea exista acum o competitie mai cinsitita, avand si benzinare turbo de cilindree similare dizelarelor. Asa ca hai sa le comparam sa vedem daca in afara de consum mai sta ceva in fata pentru diesel, la cilindree similara. Care am vazut ca inseamna si bani similari.

 

Corect. Pentru că Relu afirma că la diesel cuplul este pe o plajă foarte scurtă. Prin urmare nu ar trebui să aibă mari probleme într-o liniuță pe drumul menționat. Conform celor spuse de el, avantajul meu dispare rapid....

 

Eu am avut 1.9 TDI si 1.6 MPI, ambele de la VAG, în grădina proprie, poate comparația nu e corectă, dar oricând prefer 1.9 TDI. El e normal să prefere benzinarele, abia nu sperie peștii pe baltă.


  • 0

#106 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 august 2013 - 09:05

Problemele de la blanita - adica te referi la consum? :)

Nu, ma refer la DIFERENTA de consum. :)

Si mai e un aspect. Exceptand cei cu reale skill-uri de pilotaj, nu vom reusi sa ducem masinile la limita, asadar performantele vor fi destul de apropiate la cilindree apropiate. Cu atat mai mult prin Romania.

Daca o masina e mai rapida cu 1 secunda de la 0-100km/h, nu vor sesiza multi, iar avantajul respectiv 'in teren' va tinde spre 0.


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#107 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 25 august 2013 - 09:28

nu consider corecta comparatia turbo vs turbo, dieselul ca sa mearga pe turisme are nevoie de turbo, benzina nu.

 

corect e sa compari aspirat vs single turbo, turbo vs biturbo.

 

asa cum si comparatia lui kng e stupida diesel turbo de 2 litri vs aspirate de 1.2 si 1.4 ?!?!? 

 

eu cred ca sta pe buda cand nascoceste trasnaile astea.


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#108 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 august 2013 - 09:55

Ma rog, e discutabil. Am mai spus-o de zeci de ori, cand facem o comparatie trebuie sa definim criteriile unde punctam. Nu se poate compara asa nitam nisam dizalu cu benzina.

Ideea lui Forester e de a pleca de la o baza comuna, cilindree identica si suflatoare la ambele.

Evident, benzinara va avea cai mai multi. La fel de evident, dizalu va consuma mai putin.

Comparatia exclusiva bazata doar pe performante, e superfluua, dupa parerea mea, deoarece performantele se obtin si prin consumul de combustibil, ca altfel cum spuneam am avea toti V10.

 

Dar revenind la topic, ii arunc oricand manusa d-lui matrix. Eu cu magaoaia mea, el cu superaspirata.

:)

Ok, nu are turbina, dar vorbim de o Honda cu VTEC, varful aspiratelor. Unde mai pui ca a mea are cel putin 100 daca nu 200 kg in plus.

 

 

P.S.promit ca nu-l afum, ca am DPF.



LE - vad ca masina costa pe site-ul Honda aproape 32000 euro. Probabil ca exista un discount, dar oricum ai lua-o a costat mai mult decat a mea. De noua, evident. Bine, eu n-am avut toate dotarile alea si cutia automata, sa zicem ca umblam aproximativ prin segmente identice de pret.


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#109 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 august 2013 - 10:02

cel mai bun exemplu imho este de la bmw.

320i vs 320d

2.0turbo la ambele. 184cp la ambele. aceeasi masina overall.

 

aruncati un ochi si pe fisa tehnica sa vedem cum se pi-sha una pe alta :)

 

Prima coloana este pentru 320i, a doua pentru 320d
 

Greutate    

Masa la gol (EU), în kg   1,475 [1.495]   1,495 [1,505]    

Masa maximă admisă, în kg   1,950 [1,970]   1,970 [1,980]    

Sarcina admisă, în kg   550   550    

Sarcina admisă pe puntea faţă/ spate, în kg   900 / 1,125   905 / 1,130    

 

Motor    

Cilindri/ supape   4/4   4/4    

Capacitatea în cmc   1,997   1,995    

Alezaj/ cursă în mm   90.1 / 84.0   90.0 / 84.0    

Putere maximă în kW (CP) la 1/min.   135 (184) / 5,000   135 (184) / 4,000    

Cuplu maxim în Nm la 1/min.   270 / 1,250-4,500   380 / 1,750-2,750    

Raport compresie : 1   11.0   16.5    

 

Performanţă    

Viteza maximă în km/h   235 [235]   235 [230]    

Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec.   7.3 [7.3]   7.5 [7.4]    

 

Consum de combustibil    

Consum urban în l/100 km   8.2-8.4 [7.7-7.9]   5,8 [5,4]    

Consum extraurban în l/100 km   4.9-5.0 [4.8-4.9]   3,8 [3,9]    

Consum mixt în l/100 km   6.1-6.3 [5.9-6.0]   4,5-4,6 [4,4-4,5]    

Emisii de CO2 în g/km   144-147 [138-141]   119-120 [117-118]    

Capacitate rezervor în l (aprox.)   60   57

 

singura diferenta mai "consistenta" e la preturi

320i - 34534eur

320d - 36642eur


Aceasta postare a fost editata de ska: 25 august 2013 - 10:03

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#110 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 25 august 2013 - 10:07

Asta e un exemplu prost! :lol: Pentru ca dieselul lor de 2.0 are printre cele mai mari puteri in clasa lui, in timp ce 2.0i are printre cele mai mici... :happy:


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#111 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 august 2013 - 10:26

e o comparatie fairplay pentru ca au ambele acelasi motor si aceeasi putere :)

 

deci la acelasi motor si aceeasi putere, benzinarul nu se pi-sha cu absolut nimic la performante pe diesel. pretul e altul la diesel, dar asta era deja stiut de toate lumea :)

deci ia mai taiati din ele... ;)


Aceasta postare a fost editata de ska: 25 august 2013 - 10:35

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#112 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 25 august 2013 - 10:31

Consider ca faza cu turatia inalta e o chestie de obisnuinta. E normal ca un diesel sa traga altfel de la semafor...dar dieselul e ca o ejaculare precoce...cand iti doresti mai mult sa continui s-a terminat bateria :D  ...asta ca sa fiu in spiritul sexual deschis de Mol si continuat de Relu si restul... :lol:

 

Asta e de pus in semnatura :)


  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#113 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 25 august 2013 - 10:37

Pe un diesel de cilindree mai mare (>2.0), daca ai o automata buna, ti se scoala in continuu :D


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#114 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 25 august 2013 - 10:43

Adica iti trebe tot un fel de viagra.
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#115 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 25 august 2013 - 10:45

Dacă cutia automată e considerată viagra, atunci cutia manuală e considerată .......


Aceasta postare a fost editata de kng: 25 august 2013 - 10:45

  • 0

#116 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 25 august 2013 - 10:49

Uimeste-ma! :)
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#117 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 25 august 2013 - 10:51

Îl las pe Relu să continue :)


  • 0

#118 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 august 2013 - 10:53

Hai ca sintetizez eu.

Pentru ca un dizal de cilindree medie sa se miste decent, are nevoie de o turbina.

Pentru un benzinar, e nevoie daca nu de turbina, cresterea cilindreei si dublarea consumului. Care toate costa bani.

Dar pentru cine banii nu-s o problema, nu-si ia motor sub 3 litri.

Asadar, TOTI conducem surogate.


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#119 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 25 august 2013 - 01:20

O fi dieselul ca o ejaculare precoce, dar determina orgasmul, chiar mai multe, pe cand benzinara te cam amageste ca poate are sa fie ceva mai tarziu, daca nu astazi, maine...dar te-a taxat astazi la consum :)

 

Tre' sa pacalesc pe careva sa schimb macar doua trepte la Forester, ca dealde GTI-uri, MPS-uri... m-au dezumflat , confirmandu-mi ca cilindreea, arhitectura fac muzica.


  • 0

#120 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 25 august 2013 - 01:24

Nu mere treaba asa... degeaba freci scula altuia, tu n-ai sa simti orgasmul... :lol: :lol:


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#121 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 25 august 2013 - 01:35

De parca proprietarii l-ar simti, excluzand cand ajung la casa...cand povestesc intre ei...:).

 

Cand mai vii la soacra-ta? :)

 

Promit sa fiu bland cu ea, sa n-o bruschez intr-a intaia, sa-ti platesc pentru cele 3 minute consumul instantaneu ce tinde spre suta de litri... doar de trei minute am nevoie sa ma edific...:)

Sunt alineate diferite, da?


  • 0

#122 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 august 2013 - 02:10

.....

corect e sa compari aspirat vs single turbo, turbo vs biturbo.

.....

 

:lol: :lol: :lol:

 

Asta-i culmea tupeului, si dovada suprema a frustrarii fumigenistilor !!! :lol: :lol: :lol:


  • 0

#123 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 25 august 2013 - 02:42

bashti mah 

 

auzi la asta micu "culmea tupeului"   :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  cine s-a trezit sa vorbeleasca 

 

un 2 litri aspirat benzina da cam aceasi putere ca un diesel single turbo evident de 2 litri 

 

diferentele sunt de rafinament si consum, acma depinde de fiecare ce prefera

 

cand compari suflatoare cu fumigena pica avantajul pretului, si pica si al intretinerii, suflatoarele prezinta toate dezavantajele intretinerii dieselului, si consuma cu 50% mai mult, e o comparatie cretina, plauzibila doar pentru ireal  :P



Asta e un exemplu prost! :happy:

audi scoate 184 de cai din doi litri mai nou, exact ca bmw, vw fiind o treapta mai jos doar 177 ... 


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#124 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 25 august 2013 - 02:58

Dar de ce sa comparam puterile si nu cuplurile? Abia turbata mea are cuplu precum un 2.0 tdi (320Nm), nu ar trebui sa le comparam mai bine asa? :lol: :lol:

 

Si vad ca iarasi Subaru e fruncea? 2.0T 177 de cai aveau acu vreo 15 ani, acum are 2.0 de 250 de cai sau cat are foresterul ala nou. -_-


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#125 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 25 august 2013 - 03:02

Dar de ce sa comparam puterile si nu cuplurile? Abia turbata mea are cuplu precum un 2.0 tdi (320Nm), nu ar trebui sa le comparam mai bine asa? :lol: :lol:

 

Si vad ca iarasi Subaru e fruncea? 2.0T 177 de cai aveau acu vreo 15 ani, acum are 2.0 de 250 de cai sau cat are foresterul ala nou. -_-

 

 

Bezinarul are el 240 de cai, dar dieselul de la Subaru are 140 :D


  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi