Nu e diferenta cam mare de pret intre ele? as zice 440ix sa scapi si de probleme iarna .M3/M4 sunt si ele ok dar cred ca te duci sus rau cu banii.
Jurnal de Bord: Mercedes-AMG C43 4Matic
#26
Scris 10 ianuarie 2017 - 06:08
#27
Scris 11 ianuarie 2017 - 09:55
Fiind leasing, depinde f mult de cat va fi rata lunara. E vorba ca la 440i va fi o devalorizare crancena si nici performanta nu are vreo legatura cu un M-car. S-ar putea ca, in final, cifrele sa fie f apropiate daca se tine cont si de devalorizare.
#28
Scris 11 ianuarie 2017 - 10:20
scoate tu M-ul acum prin bucuresti...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#29
Scris 11 ianuarie 2017 - 11:57
Sa pledez pentru M.Ieri,mergind sa iau o cafea la un anume bar,linga e o casa de amanet...Vine un transexual brazilian cu un M3,motor de 8V.Tirfa,haina de nurca,iese din casa de amanet,suparat,ia masina si fiind coada de masini,pleaca pe linga coada,face giratoriul din banda doi pe linga coada de masini,CU M3 DE-A LATUL,DIN ACCELERATIE,SUPERB,apoi isi vede de drum...Am omis sa precizez,dar la cretini,adica aici,fac oamenii coada si in giratoriu,in loc sa lase liber partea circulara...Am ramas privind drift-ul superb,si sa savurez zgomotul motorului...
#30
Scris 11 ianuarie 2017 - 12:37
Cu cauciucuri bune si casco, de ce nu? E la fel de greu de condus pe vremea asta ca orice tractiune spate, ba chiar poate un pic mai usor datorita diferentialului spate
#31
Scris 11 ianuarie 2017 - 02:29
nu poate,sigur,avind autoblocant...
#32
Scris 11 ianuarie 2017 - 03:54
blocantul ala transforma cazanul din RWD in ceva intre FWD si 4x4 .Sigur ramane problema cu garda la sol
#33
Scris 13 ianuarie 2017 - 10:43
SI cu faptul ca ar fi un plug de zapada EXTREM de scump Anyway, maine testez un 420xD cu ceva optiuni pe el pentru a-mi face o idee despre seria 4 si daca ma incanta xdrive-ul. Pe seria 4 normal se poate pune un LSD, habar n-am cat de departe e de cel de pe M3/M4.
#34
Scris 13 ianuarie 2017 - 12:04
Sau ar mai fi M2. La aproximativ acelasi pret cu 440i, dar unul din cele mai bune M-cars facute vreodata, daca poti trece peste interiorul un pic low-quality si spatiul redus.
#35
Scris 13 ianuarie 2017 - 01:19
diferenta intre M2 si M3 o faci pe un circuit. ca daily use, cred ca un M3/M4 se preteaza mai bine, avand in vedere si spatiul interior oferit. in plus, nu vei da in ea ca surdu-n clopot in fiecare zi...
daca buzunarul permite, si crezi ca poti merge lejer cu un RWD prin Romania, tinand cont si de conditiile meteo si drumurile pe care le faci, atunci clar M3 ( fata de 440i - cu sau fara xDrive ). e totusi altceva decat un seria 3/4, fie el si 40i.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#36
Scris 13 ianuarie 2017 - 07:28
SI cu faptul ca ar fi un plug de zapada EXTREM de scump Anyway, maine testez un 420xD cu ceva optiuni pe el pentru a-mi face o idee despre seria 4 si daca ma incanta xdrive-ul. Pe seria 4 normal se poate pune un LSD, habar n-am cat de departe e de cel de pe M3/M4.
LSD doar aftermarket,de pe la E36 nu au mai avut optiune LSD pentru masinile normale.
#37
Scris 13 ianuarie 2017 - 07:39
Alex, niste lectii de pilotaj ai luat, sau ai de gand sa iei?
Ca altfel, un om obisnuit nici un 320i nu poate conduce cat stie masina...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#38
Scris 13 ianuarie 2017 - 07:56
Deja dupa ce intentioneaza sa dea o galagie de bani,mai vrea sa si modifice ceea ce cumpara....Era de inteles sa ii pui folie,lumini de zi,si alte mizerii dar lsd e prea de tot..
#39
Scris 16 ianuarie 2017 - 10:00
Au disponibil LSD OEM pentru seria 4, nu e vorba ca iei de la vreo firma dubioasa
http://f30.bimmerpos...ad.php?t=866546
Am avut sambata un 420xd coupe pe mana cateva ore (poza e luata de pe net). O sa incerc un mic review:
Masina arata f bine cam din orice unghi. Mai ales cu pachetul M-sport care ii da un aspect mult mai agresiv si potrivit pentru liniile sportive pe care le are. Si, apropo de exterior, obisnuit cu lipsa de atentie pe care o primeam in Golf-ul meu argintiu, m-am trezit sambata cu un minoritar de vreo 5 anisori la geam-ul BMW-ului: "Sefuuuuu, da-mi si mie 500 de euro...."
Motor si cutie:
Motorul f misto pentru scopurile sale. Foarte placut de condus in oras, trage f bine de jos, nu cel mai silentios din lume, dar nu m-a deranjat. Cutia era ZF8-ul, dar nu varianta sport, oarecum dezamagitoare, mai ales dupa cum e laudata in review-uri. Senzatia e de mers cu troleibuzul, foarte foarte comfortabila si mult mai lina in miscari decat DSG-ul meu, dar complet nepotrivita pentru o masina sport. Nu avea padele pe volan, iar ce e mai ciudat e ca nici din configurator nu e optiunea. Alta chestie f ciudata e ca schimbatorul, in modul secvential, are directia de schimbare a treptelor inversata. Cand dai in sus, retrogradeaza, iar cand dai in jos, schimba in treapta superioara. Ciudat.
Sasiu, suspensie, directie:
Sasiul si suspensia au fost f misto. Fara sa spun ca am deslusit tot ce poate masina in 3h, am reusit sa o duc si pe un drum un pic mai liber cu niste viraje interesante, cu diferente de nivel, tocmai bune pentru a vedea cum sasiul si suspensia lucreaza impreuna. Sta f bine pe drum, rotile urmaresc perfect conturul drumului si nu ai in niciun moment senzatia ca nu stii cum urmeaza sa reactioneze.
Directia a fost un pic dezamagitoare. Fff putin feedback care sa iti spuna ce se intampla cu rotile fata, probabil ca la mers f sportiv lucrurile ar fi si mai rele. Dar era un lucru la care ma asteptam din review-urile pe care le-am citit. "Greutatea" volanului e ok, desi parca nu ma pot obisnuit cu o directie atat de usoara la viteze mici, chiar daca e poate un pic mai comoda pentru drumuri prin oras. Coloana de directie cu raport variabil ajuta un pic manevrele in spatii stramte (reduce numarul de rotatii ale volanului), dar nu mi se pare ca merita cei 300 de euro pe care-i cer pe ea. Adica beneficiile sunt minime, cel putin pentru mine.
Interior:
Aici lucrurile nu mai sunt chiar asa de roz cu totul. Pielea mi s-a parut de o calitate destul de proasta, f dura si nu prea placuta la atingere. Ca plusuri, parea totusi mai rezistenta decat varianta mai scumpa. Design-ul e asa cum il stiti cu totii, conservator, dar sunt dispus sa trec peste. Ce m-a dezamagit oarecum este alegerea materialelor. Pe acolo pe unde atingi de obicei cu mana, sunt f bune, par premium, dar plasticul din jurul gurilor de ventilatie (aka "aluminiu") mi s-a parut oribil. Chiar si Golf-ul meu din 1900 toamna are aluminiu adevarat acolo, si nu vreo porcarie de plastic facuta sa semene. In rest, totul e legat cum trebuie, da senzatia de premium, nu sunt lufturi sau alte defecte care nu ar avea totusi ce sa caute in zona asta de pret. Avand doar 5k km, e greu de spus cum va rezista in timp.
Tot la interior as mai mentiona si semnalizatoarele, facute, iarasi, dupa o logica complet diferita de cea a altor producatori. M-am trezit de cateva ori cu ele ramase active pe o anumita pozitie din cauza ca maneta nu ramane blocata ca la celelalte masini cu care am mers. Nu stiu daca e ceva specific BMW din toate timpurile sau l-au adaugat pe generatiile astea noi, dar nu mi se pare deloc o idee buna. Si se mai mira lumea ca posesorii de BMW nu semnalizeaza
iDrive-ul merita si el laudat. Exceptional de usor de folosit si rapid in reactii. Comparativ cu Audi-ul A1 pe care l-am avut inchiriat in Italia si al carui sistem mi-a scos peri albi de fiecare data cand incercam sa imi contectez telefonul la el, cel de pe BMW s-a miscat impecabil si nu mi-a creat nici o problema.
O dotare pe care nu m-as fi gandit niciodata ca o voi gasi utila este Heads Up Display, mai ales atunci cand activezi navigatia. Afisajul e extrem de intuitiv si mult mai usor de urmarit decat ecranul din bord, mai ales in intersectiile mai complicate.
Fix invers este trapa. Daca inainte aproape ca ma gandeam sa o iau in considerare, vazand varianta implementata de BMW (tip 1990, 20-30 cm latime), voi spune 'pas'. Poate m-as fi gandit daca aveau si o varianta panoramica, dar pentru mine nu merita 1k de euro asa cum e acum.
#40
Scris 16 ianuarie 2017 - 10:17
@Forester: da, oricum voiam sa fac un curs de pilotaj pentru inca nu am renuntat la ideea de mx5 pt circuit. O sa caut ceva la vara, mai ales ca timpii de livrare sunt de ~3 luni, deci am timp suficient. Am mers destul de mult cu MX5 turbo (1t, 250cp), cauciucuri de vara la ~3-4* C, pe drumuri uscate, dar f sinuoase. Nu au fost probleme dar, ce-i drept, nici nu am scos untul din ea.
Dpdv al performantei, ff rar merg la limitele masinii pe drumuri publice. Mai ales pentru ca "shit happens" si pentru ca nu pot sa stiu daca in urmatorul ac de par nu cumva o sa urce un TIR care o sa imi stranga f mult virajul sau poate e nisip lasat de vreun camion ce a trecut pe acolo de curand. Nu, motivul pentru care ma uit la M este in principal unul de senzatii oferite, raportat la cat poate de fapt masina. Pastrand proportiile, acelasi drum pe care l-am facut cu 420xd-ul de mai sus, l-am facut si cu MX5-ul. Daca cu BMW-ul aveam 120km/h si parea ca mergem pe jos, cu MX5-ul la 80km/h era aventura vietii. Urmaresc intr-un fel o masina care poate fi atat 420xd cand vrei sa mergi linistit undeva, dar iti poate oferi si senzatii deosebite atunci cand mergi sportiv. Ma refer aici la zgomotele transmise in habitaclu, la suspensia care sa nu absoarba chiar toate denivelarile, la motorul ar carui principal scop ar trebui sa fie sa iti puna un zambet pe mecla nu sa salveze gheata de la Polul Nord.
Cat despre alegere, am primit ofertele. Diferenta intre cele doua, cu absolut toata intretinerea, taxele, asigurarile incluse este de ~20%. Iar M4 cred ca este cu mult mai mult de 20% peste 440i. Cel putin pentru ceea ce caut eu. Cred ca voi face alegerea finala intre 430i si M3. Macar daca "fac economie" sa o si simt. Oricum, mai am cam o luna pana plasez comanda, mai e timp de gandire.
diferenta intre M2 si M3 o faci pe un circuit. ca daily use, cred ca un M3/M4 se preteaza mai bine, avand in vedere si spatiul interior oferit. in plus, nu vei da in ea ca surdu-n clopot in fiecare zi...
daca buzunarul permite, si crezi ca poti merge lejer cu un RWD prin Romania, tinand cont si de conditiile meteo si drumurile pe care le faci, atunci clar M3 ( fata de 440i - cu sau fara xDrive ). e totusi altceva decat un seria 3/4, fie el si 40i.
Da, cam asta e chestia. Sunt sigur ca M2 ar fi absolut suficient dpdv sportiv, dar nu cred ca as fi multumit de el ca daily driver. Portbagaj mic, locuri mici in spate, pare gandit mai mult ca o masina de weekend decat ca un daily driver. Fix asta gandesc si eu, mai ales dupa ce am condus 420-ul. Cutia, suspensia sunt orientate mult mai mult spre comfort si cred ca motorul ala (40i-ul) ar fi aproape irosit in configuratia respectiva.
#41
Scris 16 ianuarie 2017 - 10:48
Legat de sensul manetei la secvențial, mie mi se pare logic, fizic, intuitiv asa cum este aici.
#42
Scris 16 ianuarie 2017 - 02:13
Nebunie! Se pare ca la M3/M4 radiatorul de ulei este montat orizontal, cu vedere la sosea, chiar in spatele barii fata. Destul de multi de pe forumurile din afara le-au facut praf mergand normal, din cauza unei pietre neobservate pe autostrada, nu mai zic de iarna si sloiurile care sunt la noi. Socul cel mare e ca uleiul se contamineaza si distruge tot motorul, damage-ul fiind undeva la cateva zeci de mii de $. Nu imi vine sa cred ca astia de la BMW nu s-au gandit...
http://f80.bimmerpos...=1094424&page=2
#43
Scris 16 ianuarie 2017 - 02:45
Si nu exista solutie? Ceva clasic, gen un scut perforat ca sa permita si racirea, eventual cu evazari, nu stiu cum sa descriu... cam cum erau unele calorifere vechi de pe vremea lui ceausescu, adica avea niste perforatii care apoi erau evazate putin spre exterior.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#44
Scris 16 ianuarie 2017 - 05:18
Da, stiu exact la ce te referi! Se pare ca inginerii de la BMW M au zis ca nu e nevoie si ca un scutulet de plastic e ok . Ma rog, se pare ca cei care au distrus si motorul au patit chestia asta pe autostrada sau pe drumuri mai circulate din SUA, nu au putut opri imediat si de aici a aparut si distrugerea, ei pastrand motorul in functiune. Mai mult, daca e vorba de cutia automata, unii dintre ei au fost nevoiti sa-l si porneasca fara ulei pentru a putea trece masina in N si a o urca pe platforma.
Au scos unii o tabla, cica scut protector, de fapt le-a fost frica sa nu afecteze capacitatea de racire, asa ca nici nu protejeaza mare lucru.
#45
Scris 16 ianuarie 2017 - 05:44
am frunzarit si eu linkurile tale. nasol
solutia a fost gandita probabil pt centrul de greutate cat mai scazut, dar cred ca puteau raci radiatorul prin alte metode decat lasarea lui expusa la obsolut orice trece pe sub masina.
mi-e groaza sa ma gandesc cat si cum va rezista un M3/4 prin Romania
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#46
Scris 16 ianuarie 2017 - 07:34
va bese mintea orice prostie,dar o tabla de alu perforata in anumit sens si asezata la distanta de radiator nu puteti......Cit despre lsd,fa ceva ucenicie pe orice bmw cu lsd si apoi vei stii ce sa faci cu el......Parerea mea ca daca nu stii sa il folosesti degeaba il ai....Vei raspunde ca o viata ai,si nu ai timp sa inveti sa folosesti tot....Altfel spus,nu iei bimmer-ul in chestiune din pricina pozitionarii defectuoase a radiatorului de ulei...... Solutia,pune pe ska sa iti caute pe youtube filme cu altii ce au.... cu mina stinga o scoti,o scoli si o freci pe cap..... Cit despre senzatii,senzatia ce ti-o da un 420xd,e cam ce are femeia mea cind se da pe gheata cu castravetele din dotare,adica stai pe strada la un consum mic,in timp ce altii ies in decor din motive de carosabil inghetat....
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 16 ianuarie 2017 - 07:44
#47
Scris 16 ianuarie 2017 - 11:37
Nu poti sa-i faci nimic, asta-i de rahat. Orice ai pune dedesubt scazi garda la sol a masinii, nu mai spun ca daca pui aluminiu, ala se indoaie si tot la aceeasi problema ajungi daca lovesti ceva mai mare. Macar, ce-i drept, nu incepi sa plangi de la orice pietricica. Stiu ce zici cu totul, stai calm, tot timpul am fost cumpatat. Ca dovada ca, in afara de vreo 2-3 julituri prin parcari, nu am atins niciuna din masini pana acum. Si nu merg deloc domol.
Sincer, nu l-as lua fix pentru asta. Imagineaza-ti hartie la casco in Romania cu daune de 40k de euro pentru ca ai luat un bolovan intre roti si ai distrus motorul. Pai papagalii aia de la Uniqa m-au tinut 3 luni pentru 2 anvelope si o janta, iti dai seama ce scadal ar fi aici pentru o asemenea dauna? Chiar e un motiv valid de ingrijorare. Poate sa iau alta masina, ceva mai inaltut pentru iarna. Un Logan ar merge la fix...
#48
Scris 17 ianuarie 2017 - 07:46
Eu propun o solutie,resemnati-va,adica cumparati masini pentru strazile ce aveti....
#49
Scris 19 ianuarie 2017 - 05:46
Am facut vreo 2k km prin Italia asta-toamna. Autostrazile sunt ceva de vis, trebuie sa recunosc, dar calitate drumurilor de "o banda pe sens" e cam ca la noi. Chiar nu imi aduc aminte ultima oara cand am mers pe un drum la noi si m-am gandit ca e prost. Singura problema e iarna, dar zilele cu adevarat problematice sunt putine si se rezolva cu Golf-ul.
#50
Scris 19 ianuarie 2017 - 08:03
Ai perfecta dreptate,cu mentiunea ca si autostazile aici sunt multe niste mizerii...Eu spun strazi ok si sosele in tarile civilizate,nu aici sau la voi....Acolo la voi trebuie masina inalta awd,cu intretinere cit mai ieftina...
4 useri citesc subiectul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi