...Acolo la voi trebuie masina inalta awd,cu intretinere cit mai ieftina...
Pe primele doua le-am bifat, la ultima am dat-o cu oistea-n gard
Scris 20 ianuarie 2017 - 08:30
...Acolo la voi trebuie masina inalta awd,cu intretinere cit mai ieftina...
Pe primele doua le-am bifat, la ultima am dat-o cu oistea-n gard
Scris 20 ianuarie 2017 - 11:52
Esti tinar,ai timp sa te mai destepti....si cind vei fi mai destept si le vei stii pe toate,ori nu vei mai avea bani sa cumperi masina ori nu iti va mai trebui,pe lumea cealalta...ca asa e in tenis,cum zicea Caragiu...
Scris 10 februarie 2017 - 11:43
Incerc acum sa aflu de la cei care au facut teste pentru diverse reviste/Youtube, cat de ok a fost M4 pentru mers in Bucuresti. Daca totul se bifeaza, cam asta e alegerea (M3/M4). Pe principiul "traiesti o singura data". Diferenta de plata lunar, cu absolut totul inclus (placute, discuri, revizii, impozite, asigurari) este de ~30% (comparativ cu un 440i).
Azi/maine vreau sa ajung si la Mercedes pentru o discutie despre C43.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 10 februarie 2017 - 11:43
Scris 10 februarie 2017 - 02:28
Drept e ca traiesti o singura data, dar apuci si vei putea sa te bucuri oare de tot ce poate oferi acel M3/M4 prin Bucuresti sau prin imprejurimi?
In Oradea sunt 2 sau 3 M4-uri d-astea noi, si in afara de plimbat la "impresie" ( ceea ce poti face si cu un 420d ) nu fac nimic altceva cu masinile alea...
Intrebarea e... merita in plus cei 30%, cu care poti face absolut orice altceva in fiecare luna? ( de ex poti baga mai multa benzina de banii aia se te plimbi mai mult - just a thought )
Mai aveam un prieten care voia sa-si dea 535xd-ul ( resoftat corespunzator ) pe un M4, sau chiar un M6... dar discutand si analizand... a renuntat la idee.
N-avem drumuri, n-avem autostrazi, n-avem circuite unde sa te bucuri de asa bijuterii.
Eu raman la ideea ca un 440i + ( xDrive ), ramane o jucarie suficient de distractiva, si un allrounder mult mai complet. Sa nu mai zic, ca daca o si resoftezi...
Sa nu intelegi gresit, ca as vrea sa te descurajez
Chiar ar fi misto sa avem impresii de la un coleg posesor de un cotet de M4
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 13 februarie 2017 - 03:14
O dilema asemanatoare am si eu. Buget de la 50k euro in jos, masina noua cu 4wd si peste 250 cp, achizitie undeva in a doua parte a anului.
La momentul asta sunt setat pe Giulia Veloce cu de toate pe ea. Din ce am sapat pana acum la un 330xi sau C300 4matic ma incadrez doar daca iau niste masini cu dotari standard, BMW si Merc avand niste preturi la optionale care pot dubla pretul standard. Ar mai fi S60 T6 insa la ala inca nu stiu nimic de pret si XE insa asta din poze mi se pare chinezarie.
Scris 13 februarie 2017 - 05:01
Ce forma de finantare ai ales? Daca mergi pe leasing, in bugetul respectiv intra ok un 330xi cu destul de multe optionale. La ce am configurat eu, mai pusesem cam 10k in optionale peste pretul de lista si nu lasasem in afara decat tapiteria individual si cateva sisteme de asistenta.
Jaguar XE pare insa f misto din ce teste s-au mai facut. Chiar au bagat bani multi in dinamica si se pare ca ar fi cel mai bun din clasa la acest capitol. Calitatea la interior ar fi si ea f buna, chiar daca nu e un interior atat de "exuberant" ca cel de la Mercedes sau Audi.
@ska: Stiu perfect la ce te referi. Mai e si chestia cu pastrarea valorii, un 440i va pierde enorm de mult, spre deosebire de M care se va tine destul de bine. Daca e sa fiu sincer, nici nu as cumpara 440-ul dupa ce se termina leasingul, dar M-ul, in masura in care nu am avut probleme tehnice si am banii, chiar l-as lua. E genul de masina de care merita sa ai grija si sa o pastrezi pe o perioada indelungata.
Mie imi e mila doar de drumurile prin oras care sunt cam 50% din km pe care ii fac. In rest, prefer Ro chiar si cu drumurile un pic mai rele, fata de majoritatea tarilor din vest unde politia e mult mai prezenta si mai stricta. Macar aici poti face un drum pana la munte, te poti bucura linistit de masina pe serpentine, fara sa te trezesti ca ramai fara masina, copii, permis, jumatate din avere etc
Mai am vreo 2 saptamani sa ma decid. Am fost si la Mercedes, ma asteptam la mai mult de la interior. Pare mult mai calitativ in poze, in realitate materialele sunt cam la acelasi nivel cu cele din BMW, difera doar design-ul. Pe de alta parte, senzatia e de masina batraneasca, pozitia destul de inalta in sedan, asa ca, in afara cazului in care vin ei cu o oferta bomba, voi spune "pas".
Scris 13 februarie 2017 - 08:37
Scris 13 februarie 2017 - 10:57
Eu iau operational. De ce nu ti se pare ok o astfel de varianta pt masini de genul asta?
Am decis sa imbinam utilul cu placutul si o sa facem un city break la inceputul lui martie in Munchen. Cu ocazia asta o sa inchiriez si un M3 o zi (chiar BMW se ocupa) si o sa ma decid.
Scris 14 februarie 2017 - 08:06
Scris 14 februarie 2017 - 04:54
La final de leasing operational NU poti cumpara masina.
Scris 15 februarie 2017 - 12:08
Scris 15 februarie 2017 - 08:23
Pe firma este ok.
Scris 15 februarie 2017 - 09:19
si daca o iei pe firma, in leasing operational, poti sa o cumperi la final pe persoana fizica, sau pe alta firma, sa o vinzi inapoi la firma ta. sunt solutii, daca vrei intr-adevar sa tii masina o perioada mai lunga decat leasingul
Aceasta postare a fost editata de ska: 15 februarie 2017 - 09:19
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 15 februarie 2017 - 09:57
Pe aici e la moda sa platesti o rata un timp apoi poti sa restitui fierul si atit.
Scris 15 februarie 2017 - 11:36
asta e leasingul operational. incet incet prinde si in Romania.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 15 februarie 2017 - 12:24
adica leasing de criza..............si se face fara sa ai firma...
Scris 16 februarie 2017 - 08:51
... poti sa o cumperi la final pe persoana fizica, sau pe alta firma, sa o vinzi inapoi la firma ta...
Daca iti convine pretul masinii la final de contract. Daca faci leasing-ul la o companie din Top 5 clauzele contractuale sunt clar in avantajul lor. Din 2001 ma invart "prin zona" asa ca vorbesc in cunostinta de cauza, dar, chiar si in prezent sunt uimit cum de unele companii foarte mari nu citesc cu atentie contractele, nu le negociaza si cad in diferite capcane contractuale.
Scris 16 februarie 2017 - 09:31
cine cumpara 1-2 masini, nu cred ca sta sa "negocieze" prea mult clauzele contractuale.
la o "flota" de la 5-10 masini in sus, deja lumea incepe sa puna intrebari si sa negocieze mai serios
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 16 februarie 2017 - 01:35
Ai sa ramai uimit: companii cu multe sute de masini care NU si-au negociat contractele cu leasorii. Si plang in pumni cand returneaza masinile.
Scris 16 februarie 2017 - 05:13
Atunci merita sa planga
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 18 februarie 2017 - 08:19
Daca iti convine pretul masinii la final de contract. Daca faci leasing-ul la o companie din Top 5 clauzele contractuale sunt clar in avantajul lor. Din 2001 ma invart "prin zona" asa ca vorbesc in cunostinta de cauza, dar, chiar si in prezent sunt uimit cum de unele companii foarte mari nu citesc cu atentie contractele, nu le negociaza si cad in diferite capcane contractuale.
Poti sa dai niste exemple de lucruri la care sa fiu atent?
Scris 25 februarie 2017 - 01:08
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 februarie 2017 - 01:11
Scris 25 februarie 2017 - 03:09
Nu mai intrasem de mult pe aici, ce discutii si ce masini isi ia lumea
candva visam si eu la bombe din astea Mi-aduc aminte cand am dat avansul pentru GT-R la Serus...
Ferice de cei care au venituri pe firma care sa le permita sa duca un leasing din asta
Interiorul la Merc e mai calitativ decat BMW, dar important e si cum merge masina.
La BMW M3/M4, atentie mare la configurare, se pare ca e musai suspensia adaptiva si Performance Pack-ul. Review-urile in presa auto au fost mixed despre generatia asta de M3. Se pare ca e o masina care are nevoie de o ferestra destul de ingusta de conditii ca sa staluceasca, nu e chiar un allrounder. In schimb, pe C63 AMG l-a laudat toata lumea, insa problema acolo e cu motorul cu cilindree peste 3 litri, este impozitul vreo 6000 lei cred. V8-ul de la Merc se aude intr-un mare fel, L6 de la M3/M4 se pare ca nu e foarte inspirational dpdv sound.
Eu cred ca un 340i/440i xDrive M-Pack cu adaptiva ar fi arhisuficient. E si eleganta, poate fi si de familie (GranCoupe), poti fi si huligan daca vrei, poti sa mergi si iarna daca vrei (recent cu un M140i RWD a fost foarte hilar pe zapada mare... e fun pana nu vrei neaparat sa ajungi undeva si mai ai si pasageri, dadea sa fuga spatele una-doua). Atentie ca un M3/M4 fata de un 440i este mult mai costisitor la intretinere. Chiar nu stiu unde ai putea fugi cu un AMG sau M, radare peste tot, trafic, apoi cu varsta toti devenim mai cumpatati si avem mai multa aversiune la risc... Pe circuit? Pe circuit te distrezi si cu un Clio RS.
On another note, s-ar putea ca firmele de leasing sa nu coteze un contract pe operational pentru o singura masina M sau AMG... pentru ei astea sunt chestii exotice, pe care le evita, asa ca le inghit daca de exemplu esti patron de firma mare si ai zeci de masini in flota la ei etc.
Sau ar mai fi M2. La aproximativ acelasi pret cu 440i, dar unul din cele mai bune M-cars facute vreodata, daca poti trece peste interiorul un pic low-quality si spatiul redus.
toti zic ca e mai bun ca M3/M4. mie mi se pare ca quality la interior e la fel la Seria 1/Seria 2 ca la Seria 3/Seria 4.
Un M2 configurat ok este vreo 70k EUR, un M3 se duce in 90-95k EUR.
"Alta chestie f ciudata e ca schimbatorul, in modul secvential, are directia de schimbare a treptelor inversata. Cand dai in sus, retrogradeaza, iar cand dai in jos, schimba in treapta superioara. Ciudat."
unii zic ca asa ar fi corect, asa merg si secventialele pe masinile de cursa, e considerat mai intuitiv, adica invers decat la DSG.
Scris 26 februarie 2017 - 01:17
Eu am luat pe operational masinile la firma plus Aurisul meu. I-am ofertat pe toti si pana la urma am semnat cu Autonom, sunt foarte multumit de ei. La final se pot cumpara masinile fara probleme.
Ca sa nu cer 100 de oferte eu estimez rata lunara la 2.7% din valoarea masinii - functioneaza formula asta la aproape orice masina de la 12k la 60k, pt contracte pe 4 ani si 120.000km. Overall operationalul costa cu 15% mai mult decat financiar+regie proprie dar operationalul iti acopera orice risc, orice fluctuatie de preturi plus deranjul logistic - mi se pare deci rezonabil acest cost suplimentar.
La contract cel mai mare pericol este "verificarea" de la finalul cintractului: unii fac o verificare cu un evaluator si apoi te trezesti cu factura de mii de euro ca iti socoteste fiecare zgarietura... Autonom nu taxeaza nimic la restituirea masinii. Mai trebe atentie si la tariful pe km suplimentari.... eu de exemplu am facut 32k km in 11 luni... contractul este pe 30/an. Autonom face socoteala la final de contract, altii cica fac anual, deci iarasi atentie. Leaseplan au avut cele mai bune preturi dar au niste clauze de trebe sa tii masina tzipla ca altfel platesti la final de lesini. Pana la urma si Autonom mi-a dat pret aproximativ la fel.
Mai este importanta si penalizarea cand vrei sa inchizi contractul mai repede. Eu am negociat la 10% din valoarea ratelor restante, uzual este 15-20%.
Alex, felicitari pt upgrade, la ce modele ai tu in shortlist esti la 1k euro/luna la operational.... ai potential nu gluma
Nu am vazut clar contractul final, dar din ce am inteles se accepta uzura normala. Firma de leasing e Unicredit. Bineinteles, voi verifica si contractul la momentul semnarii. Nu cred ca mai am "gloante" si pentru penalizarea de inchidere a contractului, dar o sa incerc . Mersi de sfaturi.
Nu mai intrasem de mult pe aici, ce discutii si ce masini isi ia lumea
candva visam si eu la bombe din astea Mi-aduc aminte cand am dat avansul pentru GT-R la Serus...
Ferice de cei care au venituri pe firma care sa le permita sa duca un leasing din asta
Interiorul la Merc e mai calitativ decat BMW, dar important e si cum merge masina.
La BMW M3/M4, atentie mare la configurare, se pare ca e musai suspensia adaptiva si Performance Pack-ul. Review-urile in presa auto au fost mixed despre generatia asta de M3. Se pare ca e o masina care are nevoie de o ferestra destul de ingusta de conditii ca sa staluceasca, nu e chiar un allrounder. In schimb, pe C63 AMG l-a laudat toata lumea, insa problema acolo e cu motorul cu cilindree peste 3 litri, este impozitul vreo 6000 lei cred. V8-ul de la Merc se aude intr-un mare fel, L6 de la M3/M4 se pare ca nu e foarte inspirational dpdv sound.
Eu cred ca un 340i/440i xDrive M-Pack cu adaptiva ar fi arhisuficient. E si eleganta, poate fi si de familie (GranCoupe), poti fi si huligan daca vrei, poti sa mergi si iarna daca vrei (recent cu un M140i RWD a fost foarte hilar pe zapada mare... e fun pana nu vrei neaparat sa ajungi undeva si mai ai si pasageri, dadea sa fuga spatele una-doua). Atentie ca un M3/M4 fata de un 440i este mult mai costisitor la intretinere. Chiar nu stiu unde ai putea fugi cu un AMG sau M, radare peste tot, trafic, apoi cu varsta toti devenim mai cumpatati si avem mai multa aversiune la risc... Pe circuit? Pe circuit te distrezi si cu un Clio RS.
On another note, s-ar putea ca firmele de leasing sa nu coteze un contract pe operational pentru o singura masina M sau AMG... pentru ei astea sunt chestii exotice, pe care le evita, asa ca le inghit daca de exemplu esti patron de firma mare si ai zeci de masini in flota la ei etc.
toti zic ca e mai bun ca M3/M4. mie mi se pare ca quality la interior e la fel la Seria 1/Seria 2 ca la Seria 3/Seria 4.
Un M2 configurat ok este vreo 70k EUR, un M3 se duce in 90-95k EUR.
"Alta chestie f ciudata e ca schimbatorul, in modul secvential, are directia de schimbare a treptelor inversata. Cand dai in sus, retrogradeaza, iar cand dai in jos, schimba in treapta superioara. Ciudat."
unii zic ca asa ar fi corect, asa merg si secventialele pe masinile de cursa, e considerat mai intuitiv, adica invers decat la DSG.
Doar avansul? Ce s-a intamplat?
Competition Pack-ul schimba multe lucruri in bine. Setarea suspensiei, evacuarea, asa am citit si eu ca ar fi un best buy. Din ce scriu oamenii pe forumurile din afara, M3-ul nou e un daily driver mult mai bun decat cel vechi, mai ales datorita motorului turbo si suspensiei adaptive (must have, exact). Despre sunet se plang destui, intr-adevar, mai ales cei care au avut masini sport adevarate, pline de V8-uri pana de curand. Masina pare sa fie f zgomotoasa, dar fara sa aiba neaparat un timbru placut. Ce m-a mai dezamagit e ca, din cauza rigiditatii suspensiei, enorm de multi se plang de greierasi si de troncanituri la masini destul de noi. C63 e misto, dar e semnificativ mai scump pe ce am reusit eu sa negociez.
Sunt de acord cu punctul de vedere referitor la 3/440i. Eu nu iau M-ul pentru ca franeaza mai bine sau pentru ca are mai multa aderenta in viraje sau pentru ca are mai multa putere. Nu ma intereseaza chestiile astea in valoare absoluta, ci as lua M fix pentru ca se simte ca o masina de curse, pentru ca poate fi si confortabila, dar si animalica si sa iti trezeasca toate simturile pe un drum interesant, asa cum avem destule in tara asta. Sau cel putin asta sper eu sa gasesc la test drive-ul de peste 2 saptamani. Vreau fix opusul unei masini cu o fereastra ingusta de operare, as vrea una care sa poata fi si cruiser confortabil prin oras daca e nevoie, dar pe care sa o poti transforma si intr-o bestie in cazul in care esti pe drumul potrivit, vremea e buna si ai chef sa te joci un pic.
Partea buna e ca am reusit sa aranjez test-drive-uri cu 2 din cele 3 variante. Am sansa sa conduc un M3 pentru o zi peste 2 saptamani, la Munchen si se pare ca si VW Romania va inmatricula un S5 nou si voi putea face un test drive si cu acela. Deci macar nu va mai trebui sa aleg masina pe baza review-urilor din afara si a parerilor de posesorilor de pe forumuri.
PS: Am dat un mail si la AutoItalia cu privire la Alfa Romeo QV. Niciun raspuns. Probabil vand prea mult Fiat si Alfa in Romania si nu au timp si de mine. Oh well...
Pe circuit? Pe circuit nu as alege nimic altceva decat un MX5. Are masinuta aia o fereastra atat de larga si atat de multe posibilitati de imbunatatire, incat cu greu vad o varianta mai buna pentru distractie pe circuit cu un buget (cat de cat) rezonabil.
Scris 27 februarie 2017 - 06:11
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 27 februarie 2017 - 09:17
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi