@ska: Cred ca voi fi fericit orice as lua, cam asta e ideea. Ma astept ca diferenta sa fie f mare fata de GTI, mai ales dpdv al confortului, al dinamicii etc.
Hai sa vorbim mai mult de chestia asta cu infrastructura, mie nu mi se pare ca e asa. Evident, vorbesc din perspectiva mea, 90% din drumurile mele in afara orasului sunt fie catre constanta, fie catre Brasov, ambele drumuri fiind fff ok dpdv al calitatii. Iar in rest, la ce drumuri am mai facut, sigur, unele aveau niste gropi, dar am mers mai incet si aia a fost. Mai problematic e cum arata Bucurestiul acum, ca dupa bombardament.
"Aproape la acelasi pret cu M3-ul am posibilitatea sa iau S5" - pai inseamna ca nu e Ok discount-ul la S5.
Diferenta aia de 300 eur pe luna la rata (fara tva) mie nu mi se pare justificata. Daca as avea Nurburgring-ul la doi pasi sa pot sa ma dau in fiecare weekend, ar fi altceva.
A fost o discutie si la TGT insa n-au mai finalizat-o..... James sustinea ca decat un M3/M4 mai bine un Jaguar XE R care este semnificativ mai ieftin si e la fel de rapid si placut la condus in viata reala (in sensul ca nu beneficiezi real de puterea si sportivitatea suplimentara a lui M).
Aici e o discutie mai lunga, dar practic am o oferta fff buna de la Unicredit pe finantare. Cand se combina asta cu BMW/Ford, unde ei sunt finantatorii "de casa", rezulta un deal fff bun. Spre exemplu, oferta de finantare de la Mercedes pentru C43, cu leasing-ul lor de casa, era la fel de scumpa lunar ca si Unicredit + M3, desi masina in sine era cu vreo 7k mai ieftina. Audi S5 are aceeasi problema.
La TGT cred ca era Jaguar XE S, V6 cu compresor, ~340CP, concurenta pentru 440i si S5, nu fata de M3. Dar e evident unde bat si ei, sunt oarecum de acord.