Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Jurnal de Bord: Mercedes-AMG C43 4Matic


  • Please log in to reply
581 replies to this topic

#76 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 27 februarie 2017 - 11:50

Stiu, S5 il compar cu 440i dpdv dinamic, cu avantajul primului la capitolul tehnologie (masina lansata in 2016 vs 2012 practic). Dpdv al pretului, sunt cam asa:

440i <<<< S5 < M3/M4.  S5 are cateva avantaje legate de pastrarea valorii, urmatoarea generatie lansandu-se peste 8 ani la Audi si peste doar 3 la BMW. 

 

Multumesc pentru sfaturile financiare, in principiu sunt ok din punctul ala de vedere, dar nimeni nu poate stii ce va fi in viitor, deocamdata lucrurile par roze. Multe conversii cu turbo, multe ECU-uri vandute. 

 

Interesant ce zici de tractiunea spate, ma gandeam sa rezolv asta la BMW punandu-i diferentialul M performance cu alunecare limitata. Singurul xDrive cu care am mers era pus pe un diesel de 190cp la masina de test, nu am cum sa-l compar cu altceva, dar din ce se mai spune pe net, taie un pic din dinamica masinii.


  • 0

#77 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 28 februarie 2017 - 11:55

N-as merge pe operationalul de la Unicredit, dar daca nu ai de ales.... Am lucrat cu ei pe financiar si sunt ok, dar operationalul este cu totul si cu totul altceva. Si are dreptate Frank, la exotice d'astea e posibil sa fie incarcata rata lunara.

Eu nu stiu ce ai putea face cu un M3/M4/C63AMG, aud foarte multi oameni (cu bani multi si munciti) care se vaita de astfel de achizitii: ca nu au unde sa alerge cu ele, ca drumurile fac praf jantele si suspensiile cand ti-e lumea mai draga si tot asa...deci exclus 'strugurii acrii'  :D . Pe de alta parte daca nu o ai acum pentru sufletul tau, atunci cand? Si eu visez erotic la un AMG, candva probabil o sa mi-l si iau, dar totusi trebuie chibzuita bine cheltuiala, o masina de 80-90ke ar fi, in mod sanatos, asociata cu un venit anual de minim 150ke (IMHO) si eventual dupa vreo 2 ani de astfel de venituri.

 

@Frank: mai il tii minte pe seful mare de la Bulrom? Cele 2 Q7 le-a inlocuit cu S350 si GL350, apoi a dat 650i si a luat GLE 63S.... are gusturi nu gluma  :lol: si se aude AMG-ul ala de zici ca-i stricat la burta  :D senzationala masina.


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#78 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 01 martie 2017 - 10:20

N-as merge pe operationalul de la Unicredit, dar daca nu ai de ales.... Am lucrat cu ei pe financiar si sunt ok, dar operationalul este cu totul si cu totul altceva. Si are dreptate Frank, la exotice d'astea e posibil sa fie incarcata rata lunara.

Eu nu stiu ce ai putea face cu un M3/M4/C63AMG, aud foarte multi oameni (cu bani multi si munciti) care se vaita de astfel de achizitii: ca nu au unde sa alerge cu ele, ca drumurile fac praf jantele si suspensiile cand ti-e lumea mai draga si tot asa...deci exclus 'strugurii acrii'  :D . Pe de alta parte daca nu o ai acum pentru sufletul tau, atunci cand? Si eu visez erotic la un AMG, candva probabil o sa mi-l si iau, dar totusi trebuie chibzuita bine cheltuiala, o masina de 80-90ke ar fi, in mod sanatos, asociata cu un venit anual de minim 150ke (IMHO) si eventual dupa vreo 2 ani de astfel de venituri.

 

Am deja oferta pe operational, diferenta e cam de 300 de euro pe luna, cu absolut totul inclus (mai putin anvelope) fata de 440i.  Aproape la acelasi pret cu M3-ul am posibilitatea sa iau S5. Stiu ca in mod normal nu s-ar compara, dar e totusi o masina misto, probabil mult mai potrivita ca daily driver. 

 

Cat priveste M-ul, doua lucruri ma tin in spate: calitatea suspensiei adaptive si sunetul. Pe ambele ar trebui sa le lamuresc cand fac testul, peste o saptamana. Suspensia imi imaginez ca pe modul "comfort" nu e mai rea decat la GTI. Ma intereseaza pana la urma un daily driver care poate fi si o masina de curse si nu doar o masina de curse. Sunetul e neclar din filmulete. Unii spun ca se aude bine (nimeni nu il considera exceptional), altii ca e oribil si ca se pierde tot farmecul unei masini sport. 


  • 0

#79 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 01 martie 2017 - 10:45

La atatia bani, clar nu trebuie sa te grabesti.

Incearca daca poti cat mai multe variante ( adica sa le conduci, cat mai mult posibil )

Ok, iei M3/4 la Munchen, dar vezi ca una-i autostrada, alta-s drumurile din Romania ;)

Oricum, senzatiile oferite la volan, nu se compara cu fise tehnice si filmulete pe youtube.

Asa cum am mai zis, cum a zis si Frank si a completat si Bleu... Romania inca nu are infrastructura necesara sa te bucuri de asemenea masini. Una e sa ai un M3 sa-l freci 20km pe zi prin oras sa iesi la mall sau la o terasa sa bei o cafea, alta e ce vrei tu de la masina... sa-i "rupi" dintii pe curbe, si sa o alergi prin tara, pe weekend... :lol:


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#80 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 02 martie 2017 - 07:27

"Aproape la acelasi pret cu M3-ul am posibilitatea sa iau S5" - pai inseamna ca nu e Ok discount-ul la S5.

Diferenta aia de 300 eur pe luna la rata (fara tva) mie nu mi se pare justificata. Daca as avea Nurburgring-ul la doi pasi sa pot sa ma dau in fiecare weekend, ar fi altceva.
A fost o discutie si la TGT insa n-au mai finalizat-o..... James sustinea ca decat un M3/M4 mai bine un Jaguar XE R care este semnificativ mai ieftin si e la fel de rapid si placut la condus in viata reala (in sensul ca nu beneficiezi real de puterea si sportivitatea suplimentara a lui M).
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#81 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 02 martie 2017 - 12:48

@ska: Cred ca voi fi fericit orice as lua, cam asta e ideea. Ma astept ca diferenta sa fie f mare fata de GTI, mai ales dpdv al confortului, al dinamicii etc.

 

Hai sa vorbim mai mult de chestia asta cu infrastructura, mie nu mi se pare ca e asa. Evident, vorbesc din perspectiva mea, 90% din drumurile mele in afara orasului sunt fie catre constanta, fie catre Brasov, ambele drumuri fiind fff ok dpdv al calitatii. Iar in rest, la ce drumuri am mai facut, sigur, unele aveau niste gropi, dar am mers mai incet si aia a fost. :) Mai problematic e cum arata Bucurestiul acum, ca dupa bombardament.

 

 

"Aproape la acelasi pret cu M3-ul am posibilitatea sa iau S5" - pai inseamna ca nu e Ok discount-ul la S5.

Diferenta aia de 300 eur pe luna la rata (fara tva) mie nu mi se pare justificata. Daca as avea Nurburgring-ul la doi pasi sa pot sa ma dau in fiecare weekend, ar fi altceva.
A fost o discutie si la TGT insa n-au mai finalizat-o..... James sustinea ca decat un M3/M4 mai bine un Jaguar XE R care este semnificativ mai ieftin si e la fel de rapid si placut la condus in viata reala (in sensul ca nu beneficiezi real de puterea si sportivitatea suplimentara a lui M).

 

Aici e o discutie mai lunga, dar practic am o oferta fff buna de la Unicredit pe finantare. Cand se combina asta cu BMW/Ford, unde ei sunt finantatorii "de casa", rezulta un deal fff bun. Spre exemplu, oferta de finantare de la Mercedes pentru C43, cu leasing-ul lor de casa, era la fel de scumpa lunar ca si Unicredit + M3, desi masina in sine era cu vreo 7k mai ieftina. Audi S5 are aceeasi problema. 

 

La TGT cred ca era Jaguar XE S, V6 cu compresor, ~340CP, concurenta pentru 440i si S5, nu fata de M3. Dar e evident unde bat si ei, sunt oarecum de acord. 


  • 0

#82 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 02 martie 2017 - 01:19

pai da, aia ziceau: ca decat sa te duci pana la M3/M4 - C63AMG - RS5 (to be), mai bine te opresti la intermediar, gen 340i/440i, C43 AMG sau S5 sau XE R.

 

Ref infrastructura, nu e vorba numai de drumuri si calitatea lor. E vorba si de trafic, si de faptul ca stau astia cu radarele peste tot. Pentru a iti face placere pe un drum virajat, nu ai nevoie de atitia cai, iti spun cu mana pe inima ca si un 328i e suficient cu 2.0 turbo, intreaba-l pe Mike. In plus, cu o masina foarte puternica e foarte mare riscul sa o scapi din mana si sa faci cine stie ce boacana. Si aici nu e vorba doar de RWD, ci si AWD, ba chiar alea se scapa mai rau din mana ca ti se pare ca esti safe, limita e impinsa sus, si cand o scapi nu prea mai poti sa o redresezi.

 

Mai e o chestie, noile modele devin tot mai performante si mai eficace, uita-te la M550ix noul model care e mai rapid decat vechiul M5....

 

vezi sa nu fie un clue cu leasingul asta operational asa ieftin de la UniCredit, adica daca rata e relativ mica nu vine si dintr-un discount mare la masina, s-ar putea sa fie niste clauze ascunse. Sau pur-si-simplu au subsidy de la BMW in cadrul acordului regional si asta e. Prin vest si US, masinile se aleg si se vand si datorita schemelor de leasing subventionate.


Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 02 martie 2017 - 01:19

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#83 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 02 martie 2017 - 01:20

E clar ca si un 428i ( sau 430? sau ce-o fi acuma ) e suficient peste GTI. Sa nu mai vorbim de 440i sau chiar M3 :D

Spre CT ai autostrada. Nu prea inteleg ce feeling iti va da masina pe drum drept un de nu poti sa o calci prea tare din cauza traficului haotic sau a radarelor

Spre BV ai un drum care aproape vesnic e aglomerat. Mai ales in weekenduri. Singura varianta - Cheia, dar DN1A parca e ruta de camioane... daca le prinzi exact unde nu trebuie... adio distractie :)

Poate ca mai sunt drumuri bune prin zona, dar sincer, nu vad rostul justificarii diferentei de pret. Inteleg ideea de mentinere a valorii, dar daca oricum vrei sa tii masina 5-10ani, deja nu cred ca va avea chiar asa mare importanta.

Ia cat mai multe aspecte in calcul :D

In Jaguar sincer nu te-as vedea.

Audi-ul desi e fain, mi se pare pentru persoane mai spre 40 ani :lol:

Eu cred ca alegerea finala tot intre 440i xDrive si M4 se va da.


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#84 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 02 martie 2017 - 01:28

asta cu mentinerea valorii este dupa mine relativa.

 

Nu exista in Ro o piata pentru exotice din astea M, AMG etc., e o piata de cunoscatori. Romanul prefera un diesel cu pack M. Ba chiar exista riscul ca unii sa considera ca daca e un M, automat masinii i s-a rupt fasul si i s-a dat in gura in fiecare zi.  Cum ai da-o masina tot in Germania se va revinde, si pentru asta, vei imparti eventuala "pastrare de valoare" cu un intermediar sau cu dealerul din De.

 

Sa nu te amagesti ca iti va da cine stie ce pret UniCredit sau BMW Romania pe un M cand vei vrea sa o vinzi. Desi oficial ei declara ca "au parteneriat cu dealerii in toata Europa" sa iti revanda masina cat mai bine, si ca ei nu vor sa faca profit la revanzarea masinii ci doar sa faca un leasing nou (au o chestie unde poti da masina drept avans pt un lease nou), in realitate, tot un pret de (cuvant urat) or sa iti dea. Eu o cunosteam personal pe CEO UniCredit, care mi-a povestit chestia de mai sus, dupa care m-a trimis la specialistii ei care mi-au cotat pentru BMW-ul meu 325xi un pic peste 5000 EUR! In final, eu am revandut-o cu aproape dublu, unor baieti care tocmai asta faceau, cumparau masini exotice de aici (a se citi, motoare mari pe benzina) si le revindeau in Germania, si care au facut si ei pe urma un 1-2000 EUR profit prin revanzarea masinii. Un L6 e suficient de exotic dupa mine pentru a intra pe nisa asta.

 

In final, eu as zice 440i xDrive Grand Coupe, cu suspensie adaptiva. Neaparat xDrive, ca sa fie intr-adevar polivalenta. Iar Gran Coupe arata intr-un mare fel si e si relativ practica.


Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 02 martie 2017 - 01:30

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#85 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 02 martie 2017 - 02:30

Voi nu ziceti rau ce ziceti :)  

 

Eu imi imaginez ca o sa am timp sa umblu prin tara, sa vad, prin Europa etc, posibil sa nu fie decat o speranta si cumva subconstientul meu sa lege aceasta ipotetica folosire a unui ipotetic timp liber de respectiva masina. Ma rog, mai e si chestia ca M-ul, un simbol etc, marketing in principiu. Sunt constient ca toti factorii astia perfect subiectivi imi influenteaza decizia. Cumva e bine ca am inceput sa ma uit si sa ma interesez cu ceva vreme inainte de momentul deciziei, altfel probabil ca as fi luat decizia la cald si as fi luat un M (asta nu inseamna ca nu o sa-l iau, dar macar o sa fie la rece :P). In principiu asa e cu drumurile, pe Cheia am prins cam tot timpul liber o buna bucata de drum, suficient cat sa ma distrez un pic. Pe de alta parte, un MX5 turbo pe Adancata bate la fund orice M pe un drum public, din simplul motiv al pretului: motorul de schimb 150 de euro, o coaja in caz ca lovesti rau masina - cam 1k de euro. 

 

Audi-ul e misto tare, are mai multa tehnologie decat ar trebui sa fie intr-o masina :lol:, dar imi dau seama ca tot factorul ala de noutate se duce si ramai cu niste feature-uri pe care ai platit o caruta de bani, dar pe care nu prea le folosesti.

 

Apropo de pretul de revanzare, cei de la BMW mi-au zis ca putem semna de acum o promisiune de cumparare din partea lor (aveau o grila & stuff) pe un pret fix, la finalul leasingului. Optiunea fiind de partea mea daca vreau sa o activez sau nu. Erau bineinteles niste conditii de bun simt, gen masina sa nu fi fost dauna totala etc


  • 0

#86 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 02 martie 2017 - 04:26

Auzi, incearca sa vezi la la Munchen daca poti sa te dai si cu un 440i/340i... sa-ti faci macar o idee si despre masina asta/motor.

Nu cred ca nu vor avea pt DT una prin zona. :)

 

 

In final, eu as zice 440i xDrive Grand Coupe, cu suspensie adaptiva. Neaparat xDrive, ca sa fie intr-adevar polivalenta. Iar Gran Coupe arata intr-un mare fel si e si relativ practica.

 

Exact asta am zis si eu cateva pagini mai in spate :)


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#87 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 04 martie 2017 - 12:56

Mi-am adus aminte de o bestie pe care poate as da banii daca i-as avea: MB AMG GLA45 4Matic - 'decat' 381CP, ca pret iese pe la 60k euro. Motorul l-am testat pe A45 prima generatie cu 360CP (parca), in orice caz motorul este senzational. 

In orice caz ma gandesc foarte serios sa trec la motociclete - sunt mult mai ieftine decat masinile, ofera foarte multa placere iar conexiunea om-masinarie este mult mai mare decat la masini.


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#88 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 05 martie 2017 - 11:34

Mda, ma batea si pe mine un gand ref motocicleta, dar si riscurile sunt mai mari....
A45 sau GLA45 cu km putin si garantie se gasesc in De la 35-40k eur. Se pare ca se devalorizeaza destul de repede. Oricum, ca pret de nou, 60k eur pt o masina cu motor de 2 litri, destul de mica, parca e cam mult

Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 05 martie 2017 - 11:36

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#89 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 05 martie 2017 - 12:57

https://www.4tuning....wsletter_359541

Interesant Alpina :)
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#90 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 05 martie 2017 - 07:30

Ce va mai place sa va masturbati.....Bleu,mai e si bicicleta,mai ieftina decit moto,si cistigi ceva sanatate....


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#91 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 05 martie 2017 - 11:03

Si mersul pe jos face bine, Mihnea...acu deh, fiecare ce isi permite

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 05 martie 2017 - 11:04

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#92 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 05 martie 2017 - 11:26

https://www.4tuning....wsletter_359541

Interesant Alpina :)


Ar fi interesant de vazut si un pret :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#93 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 06 martie 2017 - 03:58

Cum e cu garantia si service-ul la asa ceva? Trebuie sa te duci pana in DE ca sa se ocupe? 

 

Am eu un pitic cu motoare de 4 cilindri. Nu mai vreau. Daca tot dau o caruta de bani vreau sa fie ceva mai deosebit, in principiu acel S55 de pe M3/M4, cu 6 cilindri in linie, turbo cu intercooler cu racire pe lichid e ceva deosebit. Nici B58-ul, motorul de pe 440i nu e de dat la o parte. Conceptie complet noua, are si un sound fff misto (comparativ cu vechiul 435i).

 

https://www.youtube.com/watch?v=hNwCwxDiIEA

 

vs

 

https://www.youtube.com/watch?v=jz9tMPqzD-w


  • 0

#94 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 06 martie 2017 - 06:38

garantia si servisarea la Alpina poti sa o faci bine mersi la Automobile Bavaria. Dar masina trebuie luata din De. Sunt convins ca astia de la Avaria pot sa iti aduca o Alpina. Nu stiu cu leasingul operational cum sta treaba, asta e si mai exotica decat un M. 

 

bine ca nu ti-au raspuns aia de la Alfa Romeo :)

https://www.4tuning....wsletter_359981


  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#95 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 06 martie 2017 - 08:57

Citisem si eu articolul cu Alfa, dar ceva e ciudat, doar caii cica n'au iesit la numaratoare, performantele s'au verificat.
Cu siguranta e vreo eroare la masurare, n'aveau cum italienii sa o forteze asa mult in plus, era imposibil sa nu fie testata puterea si atunci chiar ca pierdeau greu din credibilitate. 4tuning oricum are articole facute parca de/pentru retardati, mai ales in ultima vreme, dovada si remarca din articol :"Nu este clar daca aceasta valoare este cea de la motor sau de la roti...". Atata timp cat nici macar nu stii ce s'a masurat acolo, mai bine te abtii de la a face articole in titlul carora sa sustii ca ai sti, de fapt
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#96 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 06 martie 2017 - 09:51

Sunt multe probleme cu articolul ala. In principiu orice posesor de dyno stie ca cea mai relevanta masuratoare este inainte si dupa ceva modificari. Sa pui o masina de pe strada pe un dyno si sa ai pretentia ca ii ghicesti cuplul la motor e un pic exagerat. Sa faci un intreg articol pe tema asta e si mai exagerat. Macar de ar fi testat si un M3/C63 pe dyno-ul ala ca sa existe un criteriu de comparatie.


  • 0

#97 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 07 martie 2017 - 11:48

https://drivemag.com...70-nm-of-torque
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#98 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 07 martie 2017 - 12:42

Nu e rau, dar cu lansare in Iunie, discounturi prea serioase nu cred ca vor fi anul asta
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#99 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 07 martie 2017 - 01:19

Si va fi probabil f scump :) 70k e maximul pe care vreau sa-l dau, pe operational.


  • 0

#100 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 07 martie 2017 - 02:39

Pai in articol zice "The new RS 5 Coupé will arrive in Europe in June 2017 with a starting price of €80,900 in Germany.", deci un 70k nu cred ca e realizabil prea curand
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi