Nop. Tinand cont ca S5 pleaca de la 64k si l-am dus destul de usor la 80k adaugand optionale, tind sa cred ca RS5-ul va ajunge la 90k fara prea mari dificultati.
Jurnal de Bord: Mercedes-AMG C43 4Matic
#101
Scris 07 martie 2017 - 03:53
#102
Scris 07 martie 2017 - 05:31
Si va fi probabil f scump 70k e maximul pe care vreau sa-l dau, pe operational.
70k EUR e un BMW M4 chel. cu ce trebuie, se duce in 90-95k EUR pret de lista.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#103
Scris 07 martie 2017 - 05:35
Stiu, eu vorbesc dupa discount. M3-ul pe care l-am configurat e 90k si e chiar misto configurat (zic eu)
#104
Scris 07 martie 2017 - 08:08
Mi se pare foarte scump M3/M4, nu ca nu ar merita dar ....
In schimb imi place foarte mult noul A5 Sportback, in varianta S5 iese la 75k euro in configurator cu optionale garla (DWUD6D ar fi codul configurarii mele). Cu un discount de 10-15% ajungi sub plafonul dorit de tine si cred ca este totusi o masina destul de tare. Varianta cu 2.0TFSI si optionale suficiente iese la 57k euro in configurator....
#105
Scris 07 martie 2017 - 09:26
Pacat ca nu exista M4 GC ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#107
Scris 08 martie 2017 - 12:24
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#108
Scris 08 martie 2017 - 12:43
Pentru ce zici tu s-au inventat SUV-urile (de toate dimensiunile) si dupa o cheltuiala de 70-80k mai merge si un SUV-uletz de 30k.
#109
Scris 08 martie 2017 - 12:08
Poate e un pitic de-al meu, dar pentru mine conteaza mult motorizarea, cutia, nu prea vreau sa dau 60k pe o masina doar pentru un interior updatat si o imagine mai buna. Sunt sigur ca motoarele de 4 cilindri de la BMW/Audi sunt f misto, dar sunt doar variatiuni a ce am deja si am condus.
#110
Scris 09 martie 2017 - 06:02
Prin amabilitatea celor de la Eurotehno Group Pitesti, am testat si noul S5 sportback. Pe scurt, quattro cu diferential sport, V6 turbo cu ~350CP.
Nu am acces la fisa cu specificatii inca, dar era f bine dotata.
Motor si transmisie:
Motorul, 3l V6 turbo, e exceptional. Lag insesizabil, sunet extrem de placut (mai ales de afara), trage fff bine cam de pe oriunde in plaja de turatii. Si consumul? Max 1-2l peste cat as fi avut cu GTI-ul pe acelasi drum.
Cutia, desi s-a renuntat la S-Tronic-ul de la generatia anterioara (cutie robotizata cu dublu ambreiaj) si s-a trecut la o automata destul de clasica, nu m-a deranjat. Foarte lina in traficul bara la bara (un aspect la care cutiile cu dublu-ambreiaj inca sufera destul de tare), dar cu un comportament suficient de sportiv cat sa nu deranjeze. Si aici ma refer in special la timpii de schimbare ai vitezelor, un dezavantaj semnificativ la acest gen de cutii. Nu si la acest tiptronic cu 8 viteze. Schimbarile in sus sunt f rapide, iar in jos, desi mai lente, nu deranjeaza (intuiesc ca aici tine si de cat dureaza ca motorul sa faca rev-matching).
Quattro. La fel ca si xdrive. E bine sa fie acolo. Daca iau S5 o sa-l aleg strict pentru a nu avea o masina extrem de scumpa cu tractiune fata, combinatie care mi se pare destul de nepotrivita.
Sasiu, suspensie, directie:
Daca ar fi sa descriu totul intr-un cuvant, acela ar fi "safe". Nu am ajuns nici macar sa miros limitele, deci nu prea sunt comentarii de facut aici. Dar atunci cand am abordat cateva viraje un pic mai rapid, masina a fost f predictibila, desi, intr-o senzatie greu de descris, se simtea un pic "greoaie".
Suspensia absoarbe f bine denivelarile, fiind un compromis reusit, setarea sport oferind ceva senzatii placute, iar "comfort" facand masina f potrivita chiar si pentru drumurile de la noi.
Directia, cam la fel ca la BMW. Foarte putin feedback, liniara, dar iarasi, un compromis foarte bun intre confortul de a face rapid manevre in spatii inguste si fermitatea de care ai nevoie la viteze mai mari. Dar cam atat.
Interior:
Tech-fest! Venind de pe Golf-ul meu care este cu un deget deasupra casetofonului cu luminite din anii '90, Audi-ul parea din alta era. Virtual cockpit este, dupa cum banuiam, o dotare geniala. Sa ai acces dintr-o privire la toate informatiile de care ai putea avea nevoie e extrem de util. Mai ales navigatia, desi, daca ar fi sa aleg, tot varianta cu Heads-Up-Display mi se pare mai usor de folosit in lumea reala.
Materialele, dupa cum s-a spus si in review-uri, sunt foarte bune, de o calitate deosebita. Parerea mea este ca interiorul este semnificativ peste cel de la BMW si chiar Mercedes, chiar daca este un pic mai temperat, comparativ cu cel de pe C-klasse. Masina mai avea tot felul de sisteme de siguranta, tinand automat banda (impinge discret in volan), cruise control cu radar care franeaza si accelereaza singur pana si de la o oprire completa. Partea de accelerat nu a functionat tot timpul perfect, avea momente cand cei din fata plecau de pe loc si nu facea nimic, nici cand erau 15-20m liberi.
Din nou, piele de o calitate f buna pe scaune, erau cele 'S', cu reglaj complet electric si masaj. Ce sa zic, misto senzatie, dar nu stiu cat din toate nebuniile astea le-as plati din buzunarul meu, la o eventuala configuratie. Multe sunt genul de feature-uri pe care, daca nu le iei, nu le regreti niciodata, iar daca le iei, le folosesti de cateva ori si cam atat. Mai ales asta cu masajul
De trapa nu mai vorbim ca e aceeasi poveste ca la BMW. Am observat-o dupa ce am parcat masina inapoi la importator.
Per total, masina mi-a placut. E exact ce promite: un compromis exceptional intre o masina ce poate functiona fara probleme ca daily driver, perfect confortabila si rafinata, dar care are si o latura un pic mai agitata. Problema mea este ca fix latura aia agitata, este destul de cuminte. Ma asteptam ca, atunci cand o trec pe "Dynamic", sa urle evacuarea, suspensia sa piarda orice urma de elasticitate si sa imi ofere, in putinele momente in care drumul e virajat si liber, senzatia ca ma aflu in ceva ce seamana a masina de curse. E probabil cruiser-ul perfect, mai ales pentru drumurile de o banda de la noi, dar parca ii lipseste acea agresivitate. Probabil ca RS-ul o va livra.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 09 martie 2017 - 06:03
#111
Scris 09 martie 2017 - 06:42
Sunt de acord cu ce vrei tu,dar unde vei conduce asta?pe soselele patriei?Tinere,asta e o masina de tinar cu bani ce locuieste in Elvetia... Daca poti fa o traducere pentru quattro cu diferential sport....Daca pot sa sugerez,ca tot vrei sa platesti intretinerea unui Audi si pe drumuri mioritice,ia vreun Allroad,sau vreun Q cu ce motor vrei tu...Macar ai o garda la sol mai inalta ceva,apoi ca vrei benzina sau fumigena iarasi vezi tu,numarul de cilindri in functie de ce ai prin buzunare pentru carburant,si optiunile-ce vrea muschiul tau...pareri....
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 09 martie 2017 - 06:50
#112
Scris 09 martie 2017 - 06:53
daca tot te plictisesc sa o fac bine-acum am vazut ca ai 28 de ani,deci considera ca in citiva ani vei vrea altceva decit o berlina de lux,zic eu...
#113
Scris 09 martie 2017 - 07:32
Asa l-au denumit astia de la Audi. Principial, pe langa diferentialul central cu distribuire variabila a cuplului fata-spate in diferite procente, mai au diferential spate, controlat electronic, care, in viraje, transmite cuplul catre roata din exterior pentru a permite aplicarea acceleratiei mai devreme la iesirea din viraje.
Nu vad statul in Romania ca un dezavantaj pentru masina asta. Tot 4 roti are, e confortabila, puternica si e suficient de discreta cat sa nu atraga prea mult atentia. Mai ales cand alternativa arata asa:
#114
Scris 09 martie 2017 - 08:08
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#115
Scris 09 martie 2017 - 09:33
Nu avea nici dealer-ul configuratia finala, de abia a fost importat acum cateva zile. Avea 120km masina cand am pornit-o
#116
Scris 09 martie 2017 - 10:26
daca luai seria de sasiu, cred ca gaseam configuratia pe internet....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#117
Scris 10 martie 2017 - 11:17
Alex, masina este superba. Mie imi place mai mult decat BMW... si doza aia de confort care parca te-a deranjat o sa ajungi sa o iubesti. Ma rog, pentru mine masina trebuie sa fie musai confortabila si nu as accepta o masina sport care sa nu ofere un minim de confort. Din ce povestesti tu S5-ul pare sa aiba tot ce ii trebuie. Sunt convins ca poate destul de mult doar ca la un DT de client nu prea ai cum sa testezi corespunzator o masina - mie de exemplu imi trebuie minim 1.000km ca sa pot sa ma pronunt.
Designul modelelor precedente de la Audi mi se parea extraordinar de fad - acum vad ca lucrurile s-au schimbat serios, A4/A5/Q5/Q7 chiar au niste trasaturi foarte elegante. Ce mai, imi place mult, consider ca ar fi o alegere echilibrata. Daca neaparat vrei nebunia unui BMW, go for it ca oricum nu are cum sa-ti para rau ulterior, dar parca S5 are o eleganta aparte ce la BMW nu o gasesc.
#118
Scris 10 martie 2017 - 08:33
Da,are asa o eleganta incit daca te apuci sa compari cu M-ul de la BMW al seriei echivalente,nu mai ramine nimic din eleganta.Audi e un mare cacao,eu am luat-o strict ptr awd,in rest e un Vw cosmetizat.Si repet,dupa ce m-am dat ani buni cu A6,A8 si S8,avindu-le in familie.
#119
Scris 11 martie 2017 - 09:24
Alex, masina este superba. Mie imi place mai mult decat BMW... si doza aia de confort care parca te-a deranjat o sa ajungi sa o iubesti. Ma rog, pentru mine masina trebuie sa fie musai confortabila si nu as accepta o masina sport care sa nu ofere un minim de confort. Din ce povestesti tu S5-ul pare sa aiba tot ce ii trebuie. Sunt convins ca poate destul de mult doar ca la un DT de client nu prea ai cum sa testezi corespunzator o masina - mie de exemplu imi trebuie minim 1.000km ca sa pot sa ma pronunt.
Designul modelelor precedente de la Audi mi se parea extraordinar de fad - acum vad ca lucrurile s-au schimbat serios, A4/A5/Q5/Q7 chiar au niste trasaturi foarte elegante. Ce mai, imi place mult, consider ca ar fi o alegere echilibrata. Daca neaparat vrei nebunia unui BMW, go for it ca oricum nu are cum sa-ti para rau ulterior, dar parca S5 are o eleganta aparte ce la BMW nu o gasesc.
Sport si confort nu au ce cauta in aceasi propozitie.1000 km nu iti da nimeni sa faci DT cu o masina de genul asta.daca o prinzi un weekend te poti considera norocos.
#120
Scris 11 martie 2017 - 11:12
Intr-un WE se fac fix 1000km, problema nu este sa iei masina la DT ci sa existe pe la dealeri asemenea extravagante. Teoria cu sport si confort suna bine dar este expirata - intotdeauna este vorba de un compromis.
@Mihnea: vezi ca si VW este de fapt o Skoda mai dichisita. Si Skoda e un fel de Logan mai aranjat.
#121
Scris 12 martie 2017 - 07:41
RS3-ul ar fi penalizat doar de spatiul restrans insa in rest are lookul si proportiile unei masini creata sa ofere zambetul acela din coltul gutii de fiecare data cand te urci in ea si toate caracteristicile tehnice care sa te convinga ca este asa.
Aceasta postare a fost editata de rares_dan: 12 martie 2017 - 07:47
#122
Scris 12 martie 2017 - 08:39
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#123
Scris 12 martie 2017 - 11:24
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#124
Scris 12 martie 2017 - 07:51
#125
Scris 12 martie 2017 - 10:09
Masinile S si RS de la Audi sunt de o inconstanta incredibila. Unele sunt foarte bune, altele dezamagitoare. RS3 se pare ca are un motor fabulos si care se aude superb, dar dezamageste dpdv tinuta, feeling, este prea subviratoare etc. Mai multe aprecieri pozitive a primit incarnarea acestui motor in Q3 RS.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi