GOLF V e aici (oficial)
#51
Scris 25 iulie 2006 - 09:46
Cat despre ce ai spus mai sus si nu mi'ai raspuns la intrebare ... normal ca ai prefera un Golf, insa discutzia era despre SDI vs alta motorizare, nu Golf vs alte masini (care costa ~60% din pretul unui Golf )
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#52
Scris 25 iulie 2006 - 09:47
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#53
Scris 25 iulie 2006 - 01:02
ce e rau in a critica o motorizare?
#54
Scris 25 iulie 2006 - 09:24
discutia de aici incerca sa gaseasca ce argumente ar avea cineva sa cumpere motorizarea aia
p.s. 1.4 TDI nu e un motor jenant fata de 1.5 dci..ncii pe departe. insa e tehnlogic invechit iar lipsa unui cilindru la un diesel il face si mai zgomotos. Oricum, ar fi o alegere mult mai buna decat 2.0 sdi
#55
Scris 25 iulie 2006 - 10:07
Bag si eu de seama ca in post'ul respectiv ai facut cam ceea ce criticai de fapt. N'a zis nimeni de dotari/performantze echivalente unui Golf, dar la pretz cu 40% mai mic ... cidoar atrageam atentzia ce compara sandumbogdanOriginally posted by GolfIII
Bag de seama ca vreti doar sa va "auziti" vorbind dar nu mai aveti nimic de spus.
Care este masina aia echivalenta ca dotari si performanta si cu un pret cu 40% mai mic? Loganul? Uite asa a mai trecut un post...
By sandumbogdan
fata de o struto-camila de clio symbol sau o masina din anii '90 cum e solenza prefer oricand un golf fie el si aspirat (diesel)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#56
Scris 26 iulie 2006 - 05:43
Originally posted by MikeTekRacing
lipsa unui cilindru la un diesel il face si mai zgomotos
vrei sa spui mai dezechilibrat ca mai zgomotos decat unul in 4 cil nu am observat la nici un 1.4 TDI pana acum sincer.. toate dieselurile "torc" precum tractoarele (si acum chiar am doua bucati Golf TDI )
#57
Scris 26 iulie 2006 - 09:04
Ideea oaspetelui mi se pare excelenta, asteptam primele impresii dupa un drivetest cu 1.4 TSI in orice varianta de putere. Din ce am citit in diverse locuri si am mai auzit, se pare ca daca il conduci rational in oras si nu e foarte aglomerat (adica 8 dimineata la Razoare) 8-9 si ceva e un consum care se poate obtine.
ACrew style
#58
Scris 26 iulie 2006 - 09:26
#59
Scris 27 iulie 2006 - 11:28
#60
Scris 28 iulie 2006 - 07:45
e un versus in toata regula ...
si la mine regulament
#61
Scris 15 august 2006 - 12:20
Nu stiu cum or fi alte Golfuri 5 dar al meu sta execrabil cand vine vorba de aer conditionat. Are clima bi-zona, adica fiecare pasager isi poate seta propria temperatura dar degeaba le are. In primul rand parbrizul mu este atermic. Deasemenea nici plafonul nu este izolat termic prea bine. Compresorul aerului conditionat este pentru masinute de copii, iti trebuie ani pana raceste habitaclul, iar colac peste pupaza mai pierde si freon. Freon care chiar daca masina este in garantie l-am platit. Cica ar fi vina mea ca s-a pierdut freonul, nu a lor ca au garnituri proaste.
Dupa 15 minute cand incepe sa bage rece cat de cat constati ca racesti instantaneu, te imbolnavesti. Cum ? Din cauz aca nu exista parbriz atermic si nici plafon izolat termic ai aer rece numai pana la nas sa spunem, iar la cativa centimetri mai sus iti fierbe capul. Deci masina face frig numai in zona gurilor de aerisire, in rest este fierbinte.NU CUMPARATI MASINI FARA PARBRIZ ATERMIC ALTFEL VA ALEGETI CU O SINUZITA GROAZNICA. AM CERUT OPTIONAL SA MI SE MONTEZE PARBRIZ ATERMIC, CONTRA COST SI MI S-A RASPUNS CA NU EXISTA ASA CEVAPENTRU VW GOLF 5.
In plus vestita clima nu e buna de nimic. Setezi 23 de grade si pe manual si pe automat, nu conteaza ce alegi si ea baga 16 grade mereu de iti inghiata picioarele sau fruntea. Clima intelege ca vrei 23 de grade in intreg habitaclul, nu 23 de grade sa aiba jetul de aer si cum niciodata nu poti cobori temperetaura din cauza parbrizului prost si a plafonului neizolat termic rezulta ca baga rece la maximum mereu, oricat ai seta tu temperatura. Singura sansa este sa mai micsorezi ventilatia.
Alta faza nasoala este ca masina este izolata prea bine si nu patrund si alti curenti de aer in masina. Dupa o perioada se acumuleaza umezeala din respiratie si parca esti in baie, fiind nevoie sa deschizi geamul ca sa scapi de umezeala, dar in acelasi timp ti-a intrat si caldura de afara.
Nu stiu cum or fi celelalte Golfuri 5 dar al meu cred ca poate concura cu brio la cea mai proasta climatizare. Ne aburesc cu tot felul de functii, ecrane, etc, dar cand sa-si faca treaba cucu....
#62
Scris 15 august 2006 - 01:10
Aoleo, se vede ca nu te-ai urcat in alte masini decat VW. Habar nu ai despre ce vb...
va rog domnilor, incet si cu calm. sa nu ajungem la cearta...
remember, atacam ideile, nu si membrii. apare stipulat si in regulament.
nu e un avertisment, nu e nici un comentariu punctual la un anumit membru, e valabil pentru toti Domnii care posteaza la aria asta, e o rugaminte.
va multumesc.
#63
Scris 15 august 2006 - 01:19
In plus vestita clima nu e buna de nimic. Setezi 23 de grade si pe manual si pe automat, nu conteaza ce alegi si ea baga 16 grade mereu de iti inghiata picioarele sau fruntea. Clima intelege ca vrei 23 de grade in intreg habitaclul, nu 23 de grade sa aiba jetul de aer si cum niciodata nu poti cobori temperetaura din cauza parbrizului prost si a plafonului neizolat termic rezulta ca baga rece la maximum mereu, oricat ai seta tu temperatura. Singura sansa este sa mai micsorezi ventilatia.
so... clima se bazeaza in general pe 3 masuratori, temp ext, temp int si senzorul de soare.
in functie de aceste 3 informatii si in plus de comanda data din consola regleaza temperatura aerului...
daca afara e cald rau si ai pus clima pe 23 de grade, masina va baga rece (cel mai rece aer) pana se stabilizeaza temperatura setata din consola. Dar, temperatura nu va fi aceea pe care o simti pe piele ci temperatura masurata de termometru interior. Adica, daca afara sunt 35 de grade, aerul la 28 de grade ti se va parea rece, ce sa mai spunem de cel de 23 grade sau, mai rau, 16 grade (la gura de aerisire) cat iti baga clima.
Mai conteaza in acest context si ce guri de aerisire folosesti, totul la picioare, mijloc, picioare si mijloc, parbriz, etc...
am avut un gV si dupa ce am inteles cum functioneaza clima a fost foarte bine. Pana atunci megream cu cliuma pornita si cu geamul deschis...
depinde de la masina la masina si depinde foarte tare pe unde bagi aerul in masina (ce guri de aerisire folosesti); am avut un 530d si la asta daca bagam la picioare era perfect. Daca nu, sinuzite si migrene. La Clk-ul de acum e altfel, adica daca bag la picioare imi ingheata tendoanele si in masina e cald, daca bag picioare si mijloc e perfect...
La pajero sport e bine daca bagi la parbriz si picioare, setarea pe mijloc te baga direct in spital.
Depinde de om si de masina, pana nu o butonezi si nu-i dai de cap te va teroriza...
a, si cu freonul.. nu trebuia sa platesti, e in garantie, trebuie sa mearga. Asta in caz ca nu ai umblat tu pe acolo (asa cum facem toti cateodata ).
bafta!
#64
Scris 15 august 2006 - 01:43
daca ii dai 23 pe auto si afara sunt 35, o sa bage 16 grade pentru a ajunge cat mai repede la temp de 23 grade.
daca ii dai 23 pe manual, iti va sufla cu 23 grade prin guri.
cel putin asa retin de la klima de pe skoda.
sau cel putin asa e normal.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#65
Scris 26 august 2006 - 03:07
In Opel Vectra care are aerul manual nu am astfel de probleme, poate ca o fi mai mare habitaclul si implicit aerul rece este ceva mai departe. In plus mare grija, daca se poate cumparati masini care au parbrizul atermic, din acelea care au o culoare viole, la Renault-uri am vazut mai des. de ce ? Pentru ca acesta tine caldura afara si permite ca aerul sa se raceasca si langa parbriz, rezultand ca se raceste tot aerul din cabina uniform, confortul fiind maxim, altfel la parbriz normal e jale, aerul interior nu are pestetot aceeasi temperatura, aici e cald, imediat langa e gheatza. Conteaza mult pentru sanatatea voastra. Exista parbrize atermice pentru VW Golf 5 ?
Spining ce facusi tata, furasi forumul lui Vardie ? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif ca asa plange pe forumul ash, nu v-ati inteles la bani, e zgarcoman ? Va intelegeti voi ca amandoi sunteti baieti buni...
N-am umblat la instalatia cu freon, ar fi fost culmea, acuza lor a fost ca nu am dat eu drumul saptamanal la aer conditionat astfel incat sa se unga garniturile. Deci mare atentie, VW-ul te pune sa platesti pentru freonul care scapa din instalatia de climatizare, chiar daca este masina in garantie si nici nu te-ai atins de ea
#66
Scris 01 octombrie 2006 - 10:45
Vreau sa comand pt prietena mea un Golf V Comfortline 1,6/102 CP/ Tiptronic, peste care vreau sa mai adaug urmatoarele optionale:
- Climatronic in 2 zone de temperatura
- Cotiera fata cu spatiu de depozitare
- Senzor parcare
- Pachet depozitare
- Scaune fata incalzite, duze spalare parbriz incalzite, spalare faruri (asa vin la pachet)
- Bandouri, oglinzi si manaere usi in culoarea caroseriei
- Radio CD cu 8 incinte acustice (de fapt e upgrade de la 4 la 8 boxe. Am inteles ca la 4 boxe, cum e standardul, sunt doar in fata)
- Anvelope all-season (masina o sa ajunga iarna)
- Computer "Plus" (include si "lumini si vizibilitate")
- Volan piele 3 spite
- Roata de rezerva de dimensiuni normale
- Vopsea united grey
- Covorase (sunt optionale - ce ma enerveaza optionala asta)
- ornamente cromate (pe grila radiator si pe bandourile laterale - de la dealer mi-au zis ceva si de conturul geamurilor, dar astia de la vanzari nu prea stiu ce vorbesc)
Credeti ca ar trebui sa scot sau sa adaug ceva?
Precizez ca masina este pt o femeie care merge 98% prin Bucuresti si nu face mai mult de 7.000 km/an
#67
Scris 01 octombrie 2006 - 11:04
- Radio CD cu 8 incinte acustice (de fapt e upgrade de la 4 la 8 boxe. Am inteles ca la 4 boxe, cum e standardul, sunt doar in fata)
- Anvelope all-season (masina o sa ajunga iarna)
- Computer "Plus" (include si "lumini si vizibilitate")
In primul rand muzica. Nu are rost sa le dai lor bani pe troacele alea de serie, mai bine o lasi cat mai cheala si pui ceva after market pe ea. Nu neaparat ceva bomba, dar ceva la aceiasi bani dar mai sus calitativ.
Anvelopele... cel mai bine/sigur/eficient este sa iei al doilea rand de gume (de iarna) si sa iei masina cu gume de vara.
CFomputerul plus... nu vad la ce ajuta treaba asta... Doar sa le mai dai lor niste bani... Adica, nu mi se pare indispensabila iar "chestiile" astea in plu ne bucura pe noi va baieti, pe fete le cam lasa indiferente... de obicei.
#68
Scris 01 octombrie 2006 - 11:31
In privinta amvelopelor, si eu m-am gandit, insa masina va merge aproape excusiv prin Bucuresti, la viteza pe care o stim cu totii (max 60 km/h, daca prinde strada libera, intre doua semafoare)
Computerul... l-am pus pt ca e impreuna cu pachetul "Lumini si vizibilitate" si costa doar 48 Euro. Pachetul ala singur (separat) costa mai mult.
Citind cele scrise mai sus, credeti ca e util sa comand parbiz atermic? Eu la Passat am, insa nu stiu cum e fara, de aceea nu pot sa fac o comparatie.
#69
Scris 18 noiembrie 2007 - 09:05
Se aprinde martorul de motor in bord,ala portocaliu.
Masina e un Golf V de 1.4 benzina.A mai facut de cateva ori figura asta dar dupa cateva secunde se stingea ,la Midocar le spuneam si au zis ca nu au ce sa faca daca nu se aprinde cat e masina la ei acolo in service. Azi a stat aprins vreo 5 minute si pe urma am oprit masina ca sa nu fac alte probleme la motor.
#70
Scris 18 noiembrie 2007 - 11:09
posibil sonda lambda, dar e f greu de spus asa...
#71
Scris 19 noiembrie 2007 - 11:44
#72
Scris 01 februarie 2008 - 01:50
The VOLKSWAGEN gulf GTI is a mad car, which looks for its-same in the compact car class in vain. That the trained gulf would exist in addition, over 100000 kilometers in the hard editorship everyday life of the AUTO NEWSPAPER, we could not forecast, particularly since last the Touareg V10 TDI did not last as with the AUTO NEWSPAPER completely problem-free completed as this GTI. In the city the speedy Wolfsburger won many advocates by its compact external dimensions and good clarity. With autobahn trips the gulf GTI with its strong engine and the low noise level scored. On the highway it harvested praise for the perfectly balanced chassis, the precise steering element and the accurate circuit. Seats, operation and processing got likewise good notes. Accompaniments of this achievement are a high tire wear at the front axle and the thirsty turbo engine. The lasting gulf afforded two Schnitzer: Once the clutch succumbed to high temperatures, made later the climatic compressor schlapp. Nevertheless the gulf GTI in the editorship left a good impression as successful Jacks of all trades.
http://autozeitung.d...?render=0099769
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#73
Scris 13 martie 2008 - 09:54
#74
Scris 13 martie 2008 - 10:00
Adevărata personalitate a unui individ este redată de felul în care tratează o persoană ce nu-i poate oferi nimic în schimb...
#75
Scris 13 martie 2008 - 10:13
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi